40+ so what!!! (vol 5.)

Mutta hei..saatiinhan me tällä kertaa AINAKIN yksi plussa:heart:..nyt oli Jadeten vuoro ja olen onnellinen siun puolestasi!!
..vielä odotellaan, josko muita lähellä loppukiertoa olevista ilmoitteepi ilo uutisia lähi aikoina!!:)

Ajatelkaas, :heart:5 tärppiä:heart: pienen ajan sisällä-se on jotain se!!!:wave:

..ja uskonpa vielä lisääkin tulevan, ennen kuin kello näyttää uutta vuotta ;) ..hiljaa supitan.. *jos miullekin se jouluylläri tulis*.. :)

mur-mur
 
JADETTE

MURMUR :hug: vaikka ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, ennekuin lorisee housuihin.
LEENA, toivottavasti sieltä tulis nyt se kunnollinen viiva. Mites tässä just kävikään Päikillä, kun tuhrua tuli ja mikäs lopputulos sit kuitenkin oli. Ja MURMUR, eikös Jadetella ollut juuri menkkamainen olo aluillaan ennen plussaa...
LUMETON, mua kans itkettää-kiukuttaa-naurattaa vuorotellen ja on kans koko ajan sellainen olo, et menkat alkaa ihan just, vaikka viikon päästä pitäis alkaa. Saas kattoo. Mut näitä oireita onkin aina. Sano vaan nimi, niin mulla on. Se rintojen aristus vaan puuttuu joka kerta, joten sitä odottelemaan jään.
 
Miulla on jo rätti pöksyissä:p.. kyllä mie nyt olen tästä nega-kierrosta varma!!

Teille muille piän kädet, varpaat ja vaivasen luutkin ristissä plussan puolesta!!:wave:

Pitää kuitenkin antaa ittensä hetken surra ja olla surkia tapaus..mutta aikansa kutakin..:)..

mur-mur
 
Yksi mukava juttu kummiskin..painoa tippunut 17.8 lähtien - 7.7kg!!:D..en tiedä pääsenkö tavoitteeseeni -12kg..vielä olisi aikaa pudotella reilu 7vko:a..

Jadette sie plussasit yk9..jos miekin sitten..;)..ja se olisi joulukuussa..en osaa kuvitella parempaa lahjaa, kuin punaisen viivan r-testissä ja juuri sillä oikialla paikalla!!
 
Tirlittan1968
Ompa paljon kirjoitettu. Itse olen yrittänyt saada muuta ajateltavaa kierron välissä. Mulla meinaa hajota pää jos odottelen vaan ovista ja sitten oireita ja se pettymys on aina hirvittävä.
Jadette ihania uutisia! Ihana lukea että tulee onnistumisia!
mur-mur ymmärrän niin hyvin sun tunteet ja se pettymys mikä on kun katsoo sen testin tulosta. Ei auta kuin uutta kiertoa kohden.
Leena65 mä peukutan sulle kovasti- toivon niin että sun + vahvistuisi ja pääsisit siitä ukon retkusta eroon :LOL:
Mulla alkaa sunnuntaina taas ovistikuttelu ja sit ensviikolla mahdollisesti taas koti-inssi. Ja sit taas odotetaan ja toivotaan ja luultavasti petytään- sitä tää tuntuu olevan kierrosta kiertoon. Anteeks tää negatiivinen asenne- mut välillä meinaa mennä usko!
 
Sydänlämpöiset kiitokset kaikille onnittelijoille. Kiittää uskallan, mutta en oikein muuten vielä iloita. Nyt tuli tunne, että kirjoitan jonkun toisen sanoin - näiden meidän vähän aikaa plussanneiden... Silloin ajattelin, että mitäpä tuota arkailemaan, plussa mikä plussa, mutta kummasti mieli muuttui varovaiseksi aamun plussan jälkeen. Pelottaa onko tämä plussa vielä huomennakin tai päätyykö keskenmenoon jne.. huolia alkoi riittämään. No, joka tapauksessa pysyi sitten plussana tai ei, niin siitä olen onnellinen, että sain sen vielä tällä ikää nähdä tikussa. Niin ja kuten monet ovat lohdutelleet, että kannatti clomioireet kestää, niin kyllä - KANNATTI - ja antaahan tämä tosiaan pco:sta kärsiville toivoa.

Mur-murin negasta olen tosi suruissani, olisi ollut niin ihanaa jakaa tämä kokemus. Sun oireet oli kyllä tosi hyvät ja eilen olin kyllä tuhatprosenttisen varma että sinä plussaat ja mulla alkaa menkat. Hyvin olet muuten painoa saanut tiputettua.

Nyt muuten ovat tissit taas kipeät ja hrr.. paleltaa. Ei sittenkään flunssaa - kyllä se vaan sitä nenän tukkoisuutta ja muuta jomottelua olikin. Tunne alkavasta flunssasta on kyllä jännä raskausoire.

Mahdotontako pitää meitä vielä jännityksessä. Toivotaan, toivotaan....!!!

Vielä tuosta yk:sta. Tämä oli nyt sitten kolmas kerta, kun meillä tärppäsi lokakuussa. Näyttää siis olevan se meidän hedelmällisin kuukausi. Jos siis tästä joskus vaavi kasvaa ja aikanaan syntyy, niin se tietäisi kolmia heinäkuisia synttäreitä lapsukaisille!! Olisi aika hassua... :eek:
 
Jadetelle hirmusti onnitteluja plussauksesta! :heart:

Ei tarvinnut testata, menkat alkoivat aamupisun yhteydessä :D , joten kp 1 ja uusi kierto! :heart: :flower:

Kiitos kaikille peukkujen pitelemisestä plussan puolesta kuitenkin :flower:

Mahdotontako :heart:

kp 1/27-30
 
Jadette onnittelen sinua sydämeni pohajsta ja rukoilen, etä pieni pysyy matkassa. :hug: :heart:

Mur-mur voi itku :hug: voimia uuteen koitokseen. Olisin niin sen plussan sinulle jo suonut.

Leena toivotaan, toivotaan vielä ennenkuin täti tulee. :heart:
 
Mahdotontako harmitus ja pahoitteluni tädin hyökkäyksestä:hug: ..tästä me vaan jatketaan, eiks juu!? :)

Jadette, miulla nuo plussat ovat tulleet, Huhtikuussa&Toukokuussa/lapset syntyneet 3.1 ja 4.11..molemmat talvivaaveja.:)..osaankohan mie vaan "saada" talvivaaveja sitten..

Teillä onkin sitten aina ISOT juhlat heinäkuussa!! =)

mur-mur
 


Juu eteenpäin jatkan, uutta intoa puhkuen =) , en niin helpolla lannistu...huomenna mukavaa viettää iltavuoroa, kun oikein lotisee kunnolla, no siitä se taas tasaantuu , vuoto siis ja alkaa uudet muunlaiset liukkaudet :p

Onnellinen olen Jadeten ja muidenkin plussanneiden puolesta!! :flower: :heart: ja toivon, että kaikki teillä menee loppuun asti hyvin! :heart:

Nyt muita ketjuja katseleen hetken =)

Mahdotontako :heart:

Ps pitänee tilata uusia ovistestejä jälleen.. :D testausta kuin testausta!
 
Heippa kaikille!
Olettepa olleet ahkeria :). Monta monta vauvansiementä jo itänyt...
Onnea kaikille Teille :flower: !
Minua ei täti tullut tervehtimään enkä myöskään ole raskaana, joten päivittäjä, laitatko minut taustailijoiden ryhmään.
Ehkä yritämme vielä luovutushoitoa...ehkä emme, mutta lueskelen Teiän muiden kirjoituksia ja aina välil käyn moikkaamassa teitä iiiihania palstalaisia :) . Kiitokset kaikille.
gerbera :wave:
 
Oikkein mukavaa jatkoa siulle gerpera toivottelen!!:) Käyhän tosiaan kertoilemassa kuulumisiasi meille aina välistä.:wave:..ja takaisinhan olet AINA tervetullut, jos siltä tuntuupi!!!


Plussakasta loppuvuotta!!:heart:

mur-mur
 
Täällä eräs kuumeilija, 43-vuotias kolmen lapsen äiti. Viimeiseeen pariin kolmeen vuoteen vauvahaaveita ei enää ollutkaan. Olimme kuitenkin puolison kanssa jättäneet mahdollisuuden, "tjot"-menetelmällä edettiin. Tänä syksynä, elokuussa, jäinkin yllättäen raskaaksi. Olin siitä onnellinen, niinpä olin surullinen, kun se olikin tuulimunaraskaus. Kaavinta oli tasan kuukausi sitten. (Kirjoittelin tästä tuolla nelikymppisten osastolla otsikolla "Yllätysraskaus".)

Parin viikon toipumisen jälkeen heräsi varsinainen vauvakuume! Kun olin gynen jälkitarkastuksessa ja yleislääkärin terveystarkastuksessa käynyt ja saanut "terveen paperit", uskalsin jättää ehkäisyn pois jo ennen ekoja kuukautusia. Ehkäisyn jätin pois viikko sitten, kolme ja puoli viikkoa kaavinnan jälkeen. Ovulaatio saattoi tietysti jo olla ennen ehkäisyn poisjättämistä. Mutta joka tapauksessa tässä nyt jännäilen...

En halua kuumeilijoitten listalle, taustajännäilijänä voisin olla... Olen myös iloinnut viime aikojen plussaruuhkasta tällä palstalla, paljon onnea plussanneille :flower: !
 
Jadette Paljon, paljon onnea!!!

Olen pahoillani kaikkia niiden puolesta, joilla testi oli nega. Älkää menettäkö toivoanne!

SS esitti taannoin aika haasteellisen tehtävän, että mikä dpo pitäisi laittaa plussapäiväksi. Lasketaanko haamut. Äh. Mulla voisi ehkä pitää tuon dpo30, koska silloin testi- ja kontrolliviivat olivat yhtä vahvat. Eka haamu tuli siis dpo26.

Ei onnannut tällä vkolla laittaa kuvaa tänne pinoon haamuista ja ihan oikeasta plussasta. Hankaluudet johtuvat siis siitä, että en omista digikameraa ja joudun hieman vekslailemaan, että saan kuvan... Mutta uudella yrityksellä ensi viikolla.
 
Moikka Räystäspääsky!! tule vain ihmeessä joukkoomme, vaikka sitten vain taustailemaan =)..tuolla 40+ äidit pinossa taisin siun kirjoituksesi tosiaan nähdäkkin.

Todella ikävä&suru :( juttu tuo tuulimuna:hug:

Paljon laittelen siulle myöskin plussa puhalluksia, PHUUUIIII :whistle:..siitäpä läksi..

mur-mur
 
Jadette aivan mahtavaa, Onnea!!! Niin se oli clomit ja lokakuu sinun keinosi! Nyt lähti liima ja teippi ja tarra lasti sinne.

Terry ja lumeton sanottiin tosiaan, että jatkan normaalisti pistämistä, ei haitannut noin pieni myöhästyminen =) ja nyt sitten on känny piippamassa jatkossa niin ei unohdu enään.

Mur-Mur :hug: negasta, kyllä oli harmi juttu. Onnitelut kuitenkin painon pudotuksesta :flower:

Leena pieni toivo on vielä, jos vaikka väriä tulisi siihen harmaaseen viivaan, jos ei niin sitten tosiaan aatteet sinne clomi keirtoon ja Jadeten jalanjälkiä seuratan + kohti.

Mahdotontako :hug: pahoittelut tädistä. Onnea uuteen alkaneeseen kiertoon!

Uudi kiitos, sitä tarvitaan, jotenkin en ole kovin toiveikas, kun flussakin yrttää päälle, pitää vkoloppun ottaa tosi rennosti.

Räystäspääsky tosi ikävä juttu tuo tuulimunaraskaus :hug: . Tule toki taustailemaan tai myöhemmin vaikka mukaan listallekin.

Gerbera ikävää, jotta et ole raskaana vaikka täti ei ole tullut paikalle. Kiva kun kuitenkin tulet, edelleen meitä moikkaamaan ja kertomaan miten sinulla menee ja jos lähdette luovutus hoitoihin, niin sitten tule kuumeilemaan rktt listalle. Ihan kissa teillä =)

Päikki plussa kuvia katsellaan kyllä mielellään toivottavasti ensi vkolla onnistuu.

Ihanaa kun plussapilvi on edelleen on jatkanut kiertämistään, lisää ++++++ :whistle: puhkutaan joukolla kaikielle.
 
Päikki, mikä on siun normi kierron pituutesi?..tarkoitit varmaan noita plussia tulleen, kp:nä..ei dpo:na.. :)..ja niitä plussatestin kuvia odotan oikein innolla!!!!

Miulla on niiiiin imakat nivus&reisi viiltelyt päällä välillä :x auts auts ..näkyy olevan niin, että kun JUURI olet "mukamas" oppinut tuntemaan kiertosi eri vaiheet/oireet-ei sitten menekkään niin!!:/

Miulla ei ole ollut pitkilleen kunnon alavatsa&reidenviiltely kipuja juuri 2-3 päivää ennen kuukautisia, vuoto vain alkaa äkkiseltään..ja nyt on imakoita tuikkimisia..kroppa yllättää miut aina välistä täysin.

Vuoto ei alkanut ja se tosi kova vatsan ns. supistelu,(oli aivan kova kautaaltaan) joka alkoi aamupäivälä, loppui nyt illasta..no, vuoto tulee kun tulee..eikä yhtään sen nopsempaan, vaikka kuinka toivoisin.

Miun piti taas hieman vetistellä kun katselin tuota Yle teeman sarjaa ;) ..on se niin ihuna kattoa, kun r-testin tulos saa aina vaan ihmiset onnellisiksi!!!..tai ei tietty aina, mutta tuossa ohjelmassa kylläkin.

Illanajatkoja:wave: ..meinasikos kukaan lopukiertolaisista testailla..esim. huomenissa? =)..laitan pikaiset
++++++++ sätehet tulemaan vielä..



mur-mur
 
gerpera ihana siun pikku kisulainen!!:heart: .. ja nuo joutsenet niin kauniita!!

..mekin syöteltiin mökkilomalla viikon verran sorsaperhettä, oli ne aikas vekkuleita..ei kait niitä pitäisi syöttää, vaan kun olivat niin ihania!! :)
 

Yhteistyössä