Mimmimamma-toivon niin paljon, ettei tuo tiputtelu yllä vuodoksi asti ja + pysyy. Tiputtelu lienee ihan tavallista alkuraskaudessa ja erityisesti silloin, kun menkkojen pitäisi olla. Ja mieletöntä kärsivällisyyttä sulle myös.
Oivikki mua kiinnnostaa myös se sun piikittely eli mitä sä piikität ja oliko sulla muita lääkkeitä/hormoneita käytössä? Sulla siis inssi ilm. ke jonne toivon sulle valtavasti onnea. Siitä sitten taas alkaa se piinailu ja odottelu, jonka toivon tuovan sulle tulosta.
Mur-mur piti jo aiemmin onnitella sua upeasta painonpudotuksesta. Huikeat lukemat olet pudottanut ja loppusuora häämättää. Aivan varmasti onnistut siinä. Hiljaa hyvä tulee. Sulle ei täti kuitenkaan vielä ole tullut kylään. Jospa se ei tulisikaan ja jospa sä vaan teit sen testin liian aikaisin. Katsoin, että sulla ja mulla on n. sama kierto, mutta sulla ollut ovis myöhemmin ja sen jälkeen n. 14 vrk ja menkat alkavat, jollei hedelmöitystä ala, joten sulla on vielä toivoa. Kunpa nyt et kuitenkaan tuota flunssaa saisi päälle.
Inialle sulle jaksuja. Sun pitkän odotuksen soisin piakkoin päättyvän myös. Superpaljon onnea siihen tulevaan hoitokiertoon. Ton täytyy olla tuskallista, kun oviksen tultava juuri oikeana päivänä. Mutta toivotaan, että sekin natsaa seuraavassa kierrossa kohdilleen.
Ja mitä ihmettä
Ämy? Sulla oli niin lupaavia uutisia, että nyt on mulla peukut pystyssä. Etkö ole vielä testiä tehnyt? jos ei tätiä vkl:n aikana näy, on tuo testi varmaan jo ihan syytä tehdä. Täällä palstalla kun ollut noita plussia sopivasti liikkeellä niin jospa sinä niitä jatkaisit. Toivotaan kovasti!
Pinkkis ehdit juuri kirjoittaa ton viestin. Mä olen niin pahoillani sun puolesta. Varmasti harmittaa ja anna sen pahan mielen vaan tulla ulos. En tiedä lohduttaako sua, mutta mulla on tuttavaperhe, jotka yrittivät n. 10 vuotta ilman tulosta ja totesivat, ettei vauvaa tule ja yritys loppuu siihen. Nainen haki sisältöä elämäänsä mm. joogasta ja naps tuli raskaaksi, kun sai ajatukset muualle. Lapsonen on nyt jo teini-iässä. Ihmeitä siis tapahtuu. Kunpa vaan jaksaisit vielä. Halaus sulle.
ON-jos tää olis jatkunut tiputteluna olisin positiivisella mielellä: nyt on pahoinvointia ja väsyttää saamaristi - nukahdin eilen klo 19 ja heräsin vasta 8 jälkeen. Eilen illalla ja yöllä oli karmeita supistelukipuja alavatsassa ja aivan alaselässä ja vuoto on jo suht runsasta. Pulmani, jolle varmaan jo nauratte ?, on se, etten nyt tiedä, oliko eilinen jo kp1. Eilen tuli jo vuotoa, johon tarvittiin side, mutta yksikin side olisi varmaan riittänyt. Tänään sitten jo enemmän tulee. Kait se eilinen olii jo kp1 kuitenkin?? Mulla on ne clomit ja pitää aloittaa napsiminen kp 3 eli huomenna. Pelottaa, jos teen jotain väärin. Teen varmuudeksi vielä huomenna r-testin, ja varmistan sillä, ettei + enää näy. Mutta kyllä tää + antoi mulle uskoa tulevaan. Ja mikä parasta, sen + näkeminen sai mut iloiseksi ja varmaksi, että teen oikein ja pärjään vauvan kanssa myös yksin. Ihan fiilis oli! Siitä imen itseeni jaksamista seuraaviin kiertoihin - varmasti muutamia tarvitaan vielä.
Kaunista lauantaita, Pyhäinpäivää, Halloweenia kaikille sen mukaan, mitä päivää viettää