40+ so what!!! (vol 5.)

moikkelis moi! Semmosta vaan, että kuinka te saatte noi pomppivat hassuttimet näkyviin omiin teksteihinne? Ei ymmärrä :eek: :ashamed: Ois niin kiva omiinkin juttuihin laitella tommosia hassutuksia :p

Oon muuten "salaa" seurannut pinoanne ja teillä tuntuu olevan mahtava porukka täällä! Hieno homma =)
 
esim. tuosta Wiaran antamasta linkistä..

http://yoursmiles.org/

Menet sivuille ja painat hiirulaisen vasemmalla kuvaa, jonka haluat..kuvalaatikoiden yläpuolella, sellaisella osoiterivin tyylisellä on sitten piiiitkäää teksi....onnistuiko päpsy79??
 
Iselläni ollut vastoinkäymisiä tuon tietokoneen kanssa. Oma kotinäyttö pamahti ja töistä ajattelin ensin kirjoittaa, mutta sitten päätin että vaikka virallinen työaika oli päivän osalta ohi niin en uskalla kirjoittaa vaikka rekisteröin itseni, jos tuota palstailua tsekataan??

Vihdoin "oman toimivan" koneen äärellä....

Eli pientä veristä tiputusta ollut ja hieman epäilevä fiilis edelleen. Välillä testi plussaa ja välillällä heikkoa plussaa pukkaa.
Rfsu:ta olen aiemmin ylistännyt nyt niillä "vino punainen viiva".
Eli miettinee ollako vai eikö olla.

Rinnat eilen kipeytyneet ja aamuyöstä yökkö olo. Ja tosiaan nyt sitten kn karannut yläilmoille.

Muttaa pelko minulla voimakas, että kohta alkaa kunnolla uudestaan vuoto tuon maanantain mininimaalisen tiputtelun jatkeeksi.

JOku kysy tuosta dpo ja kp listasta. Toistaiseksi minut voi niistä pudottaa pois, mutta en halua vielä plussaneisiin. Voin roikkua välimaastossa vaikka taustalla.

mimmimamma
 
Joo Terry saman tien kun uusi kierto alkaa, niin voi poistaa rktt-listalta. Tässä nyt kerätään uusia kp:eita ja voimia uuteen rktt-tilaan :heart:

Leena aika lupaavaa, että punaista viivaa kuitenkin näkynyt. Jos ei nyt vielä onnaa, niiin seuraavat kk:t voi hyvinkin tärpätä :heart:

Inia onnea uuteen ivf:iin ja hyviä soluja tulevaksi :heart:

Mites nillan aikataulu menee?

Oivikki tuleeko sinulle nyt inssi, mitä piikkilääkettä siihen otat?

Mimmimammuskalle hermoja ja tarraa maha-asukille :heart:

Rauhallista viikonloppua kaikille ja rentoa pyhäinpäivää! :heart:
 
mimmimamma Mie laitan hirmusti tulemaan pikaliimaa ja tarrasukkaa, eiköhän noilla pärjää!!:heart: :)..jospa tämä pikkiriikinen matkalainen saisi olla loppuun saakka siun kyydissä, mie toivon sitä siulle kovasti!!

..oma olo tosi surkea..silmät punertaa, kolottaa kroppaa&päätä, yleensäkkin huono olo..nytkö mie sen possulunssan saan :eek:..r-oireita ei ole, lämmötkin jo laskussa hieman..huomiselle, viim. sunnuntaille tätsy tulee vierahille :( ..kutjake koko akka..

Koetin hieman herkutella nameilla ja punkkulasin otin glögin kanssa kylmänä, yllättävän hyvää muuten!;)..glögiä vain mauksi laitoin pikku lorauksen..vaan ei tällä kertaa maistu :x ..taatia pukkaa ja mie meenkin peiton alle soffalle töllöä katsomaan-heipat huomiseen!!:wave:

Oikein rauhaisaa tulevaa huomista pyhäinpäivää!! =)
 
Leena ihanaa, peesaan mur-muria. Voihan se pysyäkin mukana vaikka onkin hiukan vuotoa, mutta jos ei niin jokatapauksessa antaa uskoa ensi keirtoon ja pysyvään +.

Wiara sovitaan suosiolla, että on rktt oireita eli r-oireita kunnes toisin todistetaan.

Mur-Mur löytykö hyvä puku pojalle? Kävin kaupoilla jo eilen. Oli kyllä ihana se ohjelma eilen taas, erityisen hieno oli kun ne kaksoiset syntyivät.

Mimmimamma toivon sydämestäni, että pysyy se + sinulla.

Nillanilla mikä vointi on, onko punktiopäivä jo sovittu?

Solakka Silakka harmitus tädistä :headwall: . Ikävää myös, kun että pääse tässä kierrossa sinne inssiin, ei teille sitten ole ehdotettu niitä lääkkeitä "koti" käytöön niinkuin jadetella oli. Tällä hetkellä inssi tulee viimeistään ke, mutta aloitin tänään jo ovistestailun varmuuden vuoksi, nyt on se yksi jännä aika menossa, kun toivon kovasti, että osuisi ihan nappiin se ajoitus, mutta ei voi muuta kuin luottaa siihen, että niin käy. Haluisin tällä kerralla voida uskoa ihan täysillä siihen että nyt raskaudun.

Inia tervetuloa lomalta, mahtava + hana on täällä auennut ja rynnätään kaikki sen alle. Hienoa, että voitte jo seuraavassa kierrossa alkaa uudelleen ivf:n. Minä olen ihastellut jo vähän aikaa huopareinoja, toisena vaihtoehtona olen pyöritellyt semmoisia töppösiä jotka ovat lampaan nahasta joissa se karva on siellä sisällä.

Flunssan suhteen on parempi olo, mutta kovia yskän puuskia on tullut yllättäen. No eiköhän se tästä.
 
Oivikki miekin toivon, että nyt TÄMÄ kierto olisi se tärppi kierto siulla-Usko vain kovasti!!:heart::)..ihana oli se ohjelma tosiaan ja mie taas vetistelin..

Juu, poikaselle löytyi lepakkomiehen puku, hieno on! =)

Miu olokin hieman pare..taitaa olla ihan kuukautisten lähestymisestä johtuvaa, lämmöt on nyt tuolla 36.8 kun aiemmin 37.2..lämpöjen hidas laskeminen tietää miulla juuri tätsyn tuloa..otanpa tuosta nyt lasin sitä punkkua ja pari voikkaria, eikköhän se olo parane ;) hih, hiiii..:D

Puhaltelen sen yskän siulta poijjes..PHUUUUIIII :whistle: ..noin, kohtapa sinnuu helpottaa..muista juua lämmintä, vaikka hunajateetä jos se maistuupi! =)
 
Ämy
Kipakka aamupakkanen täällä -10 astetta.

Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille! Halauksia heille joilla ei vielä tärpännyt!

Mulla on menny kyllä ihan piinailuksi tämä (kuvittelin suhtatuvani "viileän asiallisesti"kuumeiluun). Ennen kierto on ollut 28 ja jopa lyhyempi. Ja nyt on 29 päivä eikä vuotoa näy. Eli hermoja kysyy. Ajattelin että varmaan tänään alkaa vuoto kun oviksen bongasin kaksi viikkoa sitten pe. Voisko ajatella että ovis olis ollu sitten la ja vuoto alkaisi sitten nyt la tai su. Muita oireita ei ole ollut kuin tissiturvotus joka alkaa AINA heti oviksen tienoilla (oli ovisplussa tai ei) eli ei kovin korkealla ole toiveet raskautumisen suhteen tässä kierrossa. Aiemmissa raskauksissa on oireita tullut heti kun kuukautiset myöhässä.

Rauhaisaa viikonloppua!
 
Plääh. Täällä aukes hanat eli tänään kp1. Ei meille taida oikeasti ikinä vauvaa tulla...nyt marraskuussa on kaksi vuotta yritystä takana ja tuloksena EI YHTÄÄN MITÄÄN :headwall: :headwall:

Voi tätä v...tuksen määrää...

Pinkkis
 
Mimmimamma-toivon niin paljon, ettei tuo tiputtelu yllä vuodoksi asti ja + pysyy. Tiputtelu lienee ihan tavallista alkuraskaudessa ja erityisesti silloin, kun menkkojen pitäisi olla. Ja mieletöntä kärsivällisyyttä sulle myös.

Oivikki mua kiinnnostaa myös se sun piikittely eli mitä sä piikität ja oliko sulla muita lääkkeitä/hormoneita käytössä? Sulla siis inssi ilm. ke jonne toivon sulle valtavasti onnea. Siitä sitten taas alkaa se piinailu ja odottelu, jonka toivon tuovan sulle tulosta.

Mur-mur piti jo aiemmin onnitella sua upeasta painonpudotuksesta. Huikeat lukemat olet pudottanut ja loppusuora häämättää. Aivan varmasti onnistut siinä. Hiljaa hyvä tulee. Sulle ei täti kuitenkaan vielä ole tullut kylään. Jospa se ei tulisikaan ja jospa sä vaan teit sen testin liian aikaisin. Katsoin, että sulla ja mulla on n. sama kierto, mutta sulla ollut ovis myöhemmin ja sen jälkeen n. 14 vrk ja menkat alkavat, jollei hedelmöitystä ala, joten sulla on vielä toivoa. Kunpa nyt et kuitenkaan tuota flunssaa saisi päälle.

Inialle sulle jaksuja. Sun pitkän odotuksen soisin piakkoin päättyvän myös. Superpaljon onnea siihen tulevaan hoitokiertoon. Ton täytyy olla tuskallista, kun oviksen tultava juuri oikeana päivänä. Mutta toivotaan, että sekin natsaa seuraavassa kierrossa kohdilleen.

Ja mitä ihmettä Ämy? Sulla oli niin lupaavia uutisia, että nyt on mulla peukut pystyssä. Etkö ole vielä testiä tehnyt? jos ei tätiä vkl:n aikana näy, on tuo testi varmaan jo ihan syytä tehdä. Täällä palstalla kun ollut noita plussia sopivasti liikkeellä niin jospa sinä niitä jatkaisit. Toivotaan kovasti!

Pinkkis
ehdit juuri kirjoittaa ton viestin. Mä olen niin pahoillani sun puolesta. Varmasti harmittaa ja anna sen pahan mielen vaan tulla ulos. En tiedä lohduttaako sua, mutta mulla on tuttavaperhe, jotka yrittivät n. 10 vuotta ilman tulosta ja totesivat, ettei vauvaa tule ja yritys loppuu siihen. Nainen haki sisältöä elämäänsä mm. joogasta ja naps tuli raskaaksi, kun sai ajatukset muualle. Lapsonen on nyt jo teini-iässä. Ihmeitä siis tapahtuu. Kunpa vaan jaksaisit vielä. Halaus sulle.

ON-jos tää olis jatkunut tiputteluna olisin positiivisella mielellä: nyt on pahoinvointia ja väsyttää saamaristi - nukahdin eilen klo 19 ja heräsin vasta 8 jälkeen. Eilen illalla ja yöllä oli karmeita supistelukipuja alavatsassa ja aivan alaselässä ja vuoto on jo suht runsasta. Pulmani, jolle varmaan jo nauratte ?, on se, etten nyt tiedä, oliko eilinen jo kp1. Eilen tuli jo vuotoa, johon tarvittiin side, mutta yksikin side olisi varmaan riittänyt. Tänään sitten jo enemmän tulee. Kait se eilinen olii jo kp1 kuitenkin?? Mulla on ne clomit ja pitää aloittaa napsiminen kp 3 eli huomenna. Pelottaa, jos teen jotain väärin. Teen varmuudeksi vielä huomenna r-testin, ja varmistan sillä, ettei + enää näy. Mutta kyllä tää + antoi mulle uskoa tulevaan. Ja mikä parasta, sen + näkeminen sai mut iloiseksi ja varmaksi, että teen oikein ja pärjään vauvan kanssa myös yksin. Ihan fiilis oli! Siitä imen itseeni jaksamista seuraaviin kiertoihin - varmasti muutamia tarvitaan vielä.

Kaunista lauantaita, Pyhäinpäivää, Halloweenia kaikille sen mukaan, mitä päivää viettää :)
 
JADETTE Paljon onnea plussasta! jukra kuinka ihanaa :heart:

Negaa tikusta löytäneet, pahoittelut. Uutta yritystä kohti, pystyssä päin vain, muu ei auta tässä tilanteessa. Voimia.

Niin OIVIKKI paljon sinä piikität sitä Puregonia? ja kuinka pallerot sulla kasvaa. Mulla menee 300 iuta 10 päivää sekä 5päivää Orgalutrania. Toivon että ovis tulee oikeaan aikaan ja pääset hoitoon.

Perjantaina olin ultrassa, kaikki hyvin alapäässä ;) tänään myöhään illalla pistän Pregnylin muniksien irrotuspiikin ja Maanantaina menen punktioon. Mulla on maha nyt todella pinkeen pallukka, hametta pakko pitää kun housunvyötärö puristaa epämielyttävästi :whistle:

TIRLITTAN joku jo ehti sulta kysellä (en muista kuka) että eikö sinulla olisi mahdollisuutta saada simppoja vaik kaksi satsia? oviksen aikaan/ennen sitä? mahdollisuudet sulla kasvaisivat... Tsemppiä

SITTEN tästä ainaisesta pettymyksestä negan saatuaan. Se on niiiiiin kauheaa sen hetken kun tieto menee tajuntaan asti että ei tällä kertaa :'( kuinka sitä voi alkaa työstämään ajatusta että seuraavalla kerralla sitten. Tää on niiiiin rankkaa, välillä tuntuu että NYT onnistuu ja sit taas että ei kuiteskaan. Mulla nyt semmonen tunne että NYT tällä tuoresiirolla se onnistuu! Olen jossain tuolla pilvien yläpuolella ja kuitenkin heti pilven alapuolella on joku musta myrskypilvi joka imaisee minut epätoivoon. Hitto joo! kaksi todella erimieltä asustaa oman pään sisällä ja jotenkin pitää olla tasapainossa tän hoidon kanssa. Jännittää tuo punktiokin että mikä saalis sieltä nyt tulee, ja onnistuuko hedelmöitys.... Huh, huh... mutta positiivisin mielin tässä tällä kertaa.

Mukavaa aurinkoista viikonloppua kaikille
 


Ämylle kovasti peukkuja!

Pinkki ja Leena, surullista ettei nyt tärpännyt! :hug: Mutta onneksi sä Leena olet toiveikkailla mielellä, ihanaa kun sait vähän väriä testiin! Pinkki, mäkin tässä ihmettelen, että puolitoista vuotta on jo hurahtanut (melkein huomaamatta), vauvaa vaan ei vieläkään kuulu.

oivikki, nuo lammastöppöset kuulostaa iiiihanan lämpösiltä, veikkaisin että ne ois kaikkein lämpimimmät!

nillalle tsemppiä punktioon! Onneksi olet sen jo kokenut, ettei ole enää uutta! Tuo oli kyllä musta ikävin vaihe ennen punktiota, kun ei ois töissäkään jaksanut enää istua, kun maha oli niin turpea. Toivottavasti tulee hyviä muniksia tarpeeksi!

Mulla ei siis tulevassa kierrossa ole oviksen ajasta väliä, piikeillä kypsytellään munikset (niinkuin nillalla), ja sitten punktioidaan. Omaa ovista ei siis tulekaan. Mulla nyt puregon-annosta vähän pienennettiin (175 -> 150), josko saatais vähemmän ja parempia muniksia. Mutta ensin siis odotellaan tämä kierto loppuun.

Jee, mäkin onnistuin kuvissa! (mä kyllä copy-pastasin sen url-litanian... mulla ei ollut mitään salli käyttö optiota?) Kiitos mur-mur ohjeista!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Pinkki69 (40)..............kp1/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp2/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp3/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp3/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp4/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp5/25-29........y.13v.........3.
ikiemo (45)................kp8/20-50........y?..........4.
oivikki (41)...............kp9/23-27.........yk8...........1.
Tirlittan1968 (40).....kp11/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp13/28-33........yk6.........1.
Inia (42).................kp15/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp19/24-28............yk4..........1.
liiza (43).....................kp23/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp27/28............yk7..........3.
Ämy (40).....................kp29/26-28...........yk2.........4.
Jadette (40)...............kp32/28-32.........yk9...........3.
mimmimamma (47)....kp36/28..............?.............4./1. yht.
Taikakuu (41).............kp39/27-32.........?.............2./1.yht.
Sariella09 (43)...........kp43/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp81/25-43........?............1.yht.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

mimmimamma (47)......dpo21 (Plussa dpo12, 21.10.2009) :heart:
Jadette (40).............dpo17
Ämy (40).................dpo14
liiza (43)..................dpo14
mur-mur (44)..........dpo12
Wiara (39)..............dpo8
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Pinkkis :hug: ketutukseen! Mutta usko vaan.. kyllä meidänkin vuoro vielä tulee!!

Ämy tädin viipymä kuulostaa lupaavalta!

Leena :hug: voi ihme mikä siellä tikussa punersi? Ehkä seuravalla kerralla tärähtää kunnon plussa ++!

oivikki heitit hyvän kyssärin ja herätit mun ajatukset! Niin miksi en aloita tähän luomukiertoon clomeja? No ei vain ole tullut sellaista lääkärin kanssa puheeksi. Ei kai siitä haittaakaan ole? Nyt pähkäilen, että alotanko clomit ittekseni tänään..? On just sopivasti kp3. Purkissa riittää tabuja viiteen kiertoon ja jos vaan kokeilisin tän yhen kierron ilman ultrauksia ym ja ens kierrossa meen sitten clomien kanssa inssiin. Sit seuraava olis jo ivf ja clomeja jäis yli kuitenkin, siis käyttämättä. Huhuu tietäjät, ei kai se vaarallista ole aloittaa clomeja ittekseen??
 
Mä muokkasin tuota plussalistaa vähän yhtenäisemmäksi. Päikki, onko tuo kp30 plussa se, minkä haluat näkyvän, vai jo aiempi haamu? Kerro mulle jos haluat muuttaa päivän/kp:n!

SS, kyselepä tuolta jostain listalta... hmmm, ehkä apuja tarvitsevat vauvakuumeiset? Jos siellä tiedettäis paremmin?

Ai niin, Leena, mä jostain näiltä palstoilta olen lukenut jonkun klinikan ohjeistaneen, että jos kunnon vuoto alkaa illalla ennen klo 18, sitten on kp1, jos myöhemmin, sitten seuraava päivä lasketaan. Mutta varmaan kannattaisi myöhemmin varmistaa hoitavalta lekurilta.
 
KiitosInia laitoinkin kyssäriä tuonne lapsettomuuspuolelle, siellä oli ihan oma clomi-palsta. Taidan ottaa nyt pikku riskin, mutta mitäpä sitä ei toivoton tekisi, en usko tekeväni pahasti hallaa kuitenkaan.

Meinaatko sinä jättää pakastealkiot myöhempään käyttöön? Toivotaan että uusi ivf tuottaa upean hedelmällisen solun tai useammankin :heart:
 
päpsy79&Inia olkaatte hyvät vaan=)..noilla hymiöillä on kiva piristää/korostaa kirjoitustaan.



Ämy wauuuu, hieno juttu!!:wave: ..nyt vain kovasti kovasti toivotaan, että se vuoto EI ala-Hus hus täti kauas kauas timbutktuuuuuuun!!!!!


..miekin täällä odottelin vuotoa jo tälle päivälle, mutta onkin nyt sitten varmaan just tuon kp28 kun alkaapi..viimeiksi meni 27..lämmöt on laskeneet, joten turha enää toiveilla..uutta kiertoa kohden vain sitten =)

Pinkki69 lohtu, voima&jaksu:hug:..kutsumaton vieras taas tuli ja kirpaisee niin rajusti-tiedän :'( ..mutta kohta nenu kohti uutta kiertoa..jookos?!

Leena65 tätikö kuiteskin tuli.. :( ..mutta niin kuin itsekkin kirjoittelit: Ihana, että punaista viivasessa näkyi, jotain yritystä varmaan siis ollut!!!:heart:..seuraava kierto-TÄRPPI KIERTO!!!!:wave::heart::heart:


Oikkein toiveikasta viikonloppua kaikille, pitäkää itsestänne huolta!!!


mur-mur
 
Mur-mur tuo tädin viipyileminen vaikuttaa ihan lupaavalta. Ettei sittenkin..... Peukkuja sulle vielä.

Inia, kiitos. Mä aloitan niiden clomien syönnin jo huomenna. Mitähän hirveetä tapahtuu, jos se kuitenkin heittää se alku päivällä.....

Voidaan Solakka Silakan (sun nimimerkki on muuten ihana) kanssa vertailla oireita ;)

Mur-mur, miten niitä kuvia tänne lisättiin. Voin laittaa teille arvioitavaksi sen mun mieltä ylentävän plussan, joka sit ei jaksanutkaan elää pitkään.

Ma menen lapsettomuusgynelle kuulemaan tuomioni (munhan ei pitäny sillä FSH 12 ja proge 11 raskautua lainkaan :)

 

Yhteistyössä