40+ so what!!! (vol 5.)

Leena65vitsi, kun mie osaan liittää itse omalta kameralta konehelle kuvan ja aijaa.comin kautta sitten linkin tänne..mutta kun tuo miun selittäminen/kirjoittaminen on niiiin vuolasta ;) mutta kokeillaan..

Laittelet siis kameraan ja keskusyksikköön piuhan kiinni. Menet s.postiin ja painat "uusi"..sieltä vain sitten koko ajan seuraava ja seuraava, kunnes kuva on konehella..jos nyt oikkein muistan kun en jaksanut ottaa kameraa esille ja testailla..voit myös kirjoittaa sille kuvalle nimeksi vaikka "r-testi"..tai mitä haluatkin =) ..

Siiten kun kuva koneella, menet.

http://www.aijaa.com/

..siltä painat "selaa"..sitten etsit sen haluamasi kuvan(r-testi) ja napautat "omat tiedostot", jonka jälkeen valitset, "omat kuvatiedostot" sitten kuvaa kaksoisnäpäytyksellä(hiiren vasen)..

Tämän jälkeen se menee takaisin aijaa.comin sivulle ja sieltä painat "lataa"..sitten kun kuva latautunut, naputat sen vielä isommaksi(hiiren vasen ) ja kopioit osoiteriviltä(hiiren vasemmalla-se teksti tummenee ja sitten oikealla, "kopioi" ) ja liität tänne sen linkin(hiiren oikealla näpäytys ja "liitä" )..tuossapa se miun "roskishaamu" viime kierrolta..näkyykö teidän näytöillä siinä testi viivassa punertavaa??..miulla näkyi ja livenä vielä paremmin.. =)


http://www.aijaa.com/v.php?i=5174507.jpg

..toivottavasti saat onnistumaan, ihuna se punerva viivanen olisi nähdä :) ..

..ja kyllä se miun vuoto alkaa NYT yöllä, olo jo sen mukainen-paksukainen!! :p ..minkään sorttisia r- oirehia ei ole..

 
Heippa kaikille. !!!

Sen verran kannustukseksi teille, että mitäs nyt ?- palstalla oli jonkun 46-vuotiaasta työkaverista, joka odotti, että toivoa on siskot. :flower:

Hyviä pyhiä kaikille ja pahoittelut niille joille täti tuli. :hug:
 
Olen tänne aina silloin tällöin kurkkinut, ovea raotellut. Ajattelin, että harpon nyt tupaan sisään :xmas: Historiaa on, mutta sallitteko, että seison vielä täällä oven suussa hetken ja kierrän sitten seinänvieriä pitkin kohti keskustaa? B) Vielä pikkuisen elättelen haaveita, vaikka ikää on jo 45. Tiedän, se on liikaa. Yksi iso lapsi on, toisen yritys jäänyt monen keskenmenon asteelle. Ei niistä sen enempää... Hyvää pyhäinpäivää kaikille! :heart:
 
Hei Lumisydän toki, toki saat siellä "seinänvierustoillakin" kuumeilla!!:wave:=)

..kun ja jos tuntuu siltä, että haluat vaikka tuonne listalle, huikkaise vaan niin sinut sinne laitellaan =)

Oikein hyvää Pyhäinpäivää siulle ja ++++++ pölyä!!!!:flower::heart:

..etkä ole liian vanha, kuume se ei vaan katso ikää!! .. ;)

mur-mur
 
Jep, SS, pakkasukot jää sitten ensi vuoden yrityksiin. Tai sitten pikkukakkoseen ;)

mur-mur, ihana haamu sullakin on ollut!

Lumisydän, tervetuloa ihan tupaankin asti! ;) Ikä ei ole este, vain hidaste!

Mitä kuuluu Taikakuu, Sariella ja pääpilvissä?
 
Wiara, se oli Vilja-sensitive testi..

http://www.chpartners.fi/vilja/

..eli herkkä on..tein sen aamupisusta(vaikka tuolla aiemmin muistelin toista) ja 3vrk ennen vuodon alkamista, muistaakseni kp24/27..vuoto alkoi jo pikkuisella tuhrulla kp25 ja loppui kp26 illasta..hanat aukes sitten kp27..toisen testin(rfsu:n) tein päiväpisusta, 2h rakossa olleesta kp25(ennen tuhrun alkamista..) ja se aivan niin nega, kuin olla voi..

..miulla oli dpo9 rai 10 kun tein tuon vilja-testin..
 
Seiso vaan LUMISYDÄN ovenraossa, mutta kun rohkenet sisään, sulle pullakaffet täällä keitellään. Vanha et ole. Täällä vähän varttuneimpien pinossa taitaa olla jo peräti 5 plussaa tässä kuussa ja haamujakin löytyy.

MURMUR, mulla on kans kaapissa yhtä herkkiä testejä, kun sain niitä jonkun ovistikkutilauksen kyytipoikana, mutten ole uskaltanut kertaakaan keskenmenon jälkeen testailla. Jos ei ensi perjantaina tätiä vielä kuulu, niin joudun "pakosti" testaamaan, kun meillä on juhlat tiedossa ja olis kiva juoda vähän sidukkaa.
 
Täytyy katsoa ensi viikolla mikä viilis. Ennen tuota onnetonta tapahtumaa olin kovakin testailemaan ja aina nega. En oo koskaan saanut tuon näköistä tuplaviivaa aikaiseksi kuin sulla. En koskaan.

Oletko MURMUR kuumeillut aikaisempiakin lapsia, vai ovatko vaan putkahtaneet maailmaan?
 
Ämy jännää peukut täällä pystyssä sinulle!

Solkka Silakka ja Leena unohdin eilen vastata, että siis Puregonia pistä, samaa jota voidaan käyttää IVF:ssäkin, muitakin lääkkeitä on olemassa. Pistän tätä ovikseen asti ja sitten Pregnyl niminen pitetttävä lääke kerran.

Nillanilla 50 IU pistän päivässä. Ihanaa kun kaikki on hyvin ja pääset jo pian sinne punktioon. Nyt kovasti yrität pitää ne ajatukset siinnä + vaan.

Lumisydän tervetuloa, ovelle tai minne vaan tupaan, joukkoon mahtuu mukaan!

Solkka Silakka kyllä se varmaan on parasta käydä siellä ultrassa, eikö kaikissa näissä lääkkeissä ole se mahdollisuus, että kasvaa liian monta munarakkulaa ja ei kai sitä voi tieltää, jos ei ole koskaan käyttänyt lääkettä. Kilauta sinne hoitopaikkaan maanantaina.

Mur-Mur kiitos yskä on tänään pysynyt poissa!! Hunaja hyvää olisi, mutta olen allerginen sille, joten mustaviinimarjamehussa ja vihreässä teessä olen pysynyt.

Onko kukaan kuullut, että tee olisi pahasta vauvakuumeelle, kun siinnäkin on sitä kofeiiniä?

 
Leena hyvä, kun pääset kertomaan uutisesi myös sille lääkärille =) Sinulla ja Solakalla Silakalla on nyt sitten tosiaan toisistanne tukea ja voitte sitten ++ samoihin aikoihin :heart: :heart:

ON vielä tänään ovis testissä oli haalea testi viiva eli nega oli vielä.
 
OIVIKKI, lueskelin paljon tuosta kofeiinin vaikutuksista hedelmällisyyteen kun olen kahviaddikti itse. Ei hjyva. Mutta teelaaduistahan löytyy IHANIA kofeiinittomiakin. Kannattaa jättää pois jos pystyt. Mä en ole vielä onnistunut
 
Wiara pitää mennä ostamaan semmoista kofeiinitonta teetä. Mitenköhän ne saa sen kofeiinin pois? Mulla on myös semmoista rooibos-teetä (ei ole oikea tee ) , siinnä ei ole luonnostaa kofeiinia ja se maku sopii minusta hyvin syksyyn ja talveen, mutta luin siitä netistä, että siinnä on fluoria ja ei kai fluoria ole terveellistä "syödä" vaikka hammastahnassa sitä onkin. Nyt kyllä kokeilen jättää kofeiinin vähälle, mutta vaikeaa on sosiaalisistakin syistä jos ei voi yhtään juoda teetä tai kahvia.

Sovitaan jotta toinen on tee ja toinen kahvi kolpakko :D
 
Clipper Ayervedic Detox tee. Hienoa OIVIKKI, että tuli puheeksi. Mä vaihdoin jossain vaiheessa keväällä kahvin tuohon teeheen. Voi hitsi et on hyvää ja saa ihan ruokakaupoista. Nyt täytyykin ensi kiertoon vaihtaa kahvi tuohon jos onnistuu. Toi ensi kiertoon tuli kuin tykin suusta. Siis mahdolliseen ensi kiertoon. Miten olinkin unohtanut koko teen.
Myös suklaissa on kofeiinia ja ties missä...
 
Uudi mie niiiiin oisin sen + siulle toivonunna:heart:..vaan eihän sitä tiedä.. :)

juu, oilisin miekin sen punervan viivasen halunnu siihen testiin-pysyvän sellaisen..kyllä se vielä.. =)

Wiara esikolta en testaillu kun kerran, vein virtsanäytteen labraan -86 toukokuussa ja plussaa näytti/6kk työstettiin.
Tältä "iltatähtöseltä" tein muutaman testin.. :whistle: ..no ok, "usiamman" ;) ..mutta ei yhtään haamua, kerran se VAHVA plussa ja se riitti sitten!!!:heart:.."työstettiin" häntäkin 6kk.

Kuumeillu en varsinaisesti, mutta harkiten&yrittämällä yritetty molemman rakkaat lapset :heart:

..molemmilla lapsosilla kuitenkin eri siittäjä ja mietinkin että, kyllä se nyt varmaan tärppää yhtä nopsaan..mie tyhmääääää :headwall: ..ikä tekeekin tehtävänsä..mutta, periksi en vielä anna!!!

Vuan, nytpä mie lähenniin kylpee ropsaattaamaan!!:wave:..vielä olisi pari lasia punkkuakin, kunhan poitsu lähtee unten maille..NAM!!:p

Ps. ..ja en kiellä, etteikö aivan pikkisen vielä jänskättäisi, että tuleeko se vuoto yöllä..ei voi mitään tälle tunteelle, ei voi.. :) ..minä, höpsö ihan..sitä vaan toivoo kuiteskin..ja niin pitääkin!!! :D

mur-mur
 
Täällä ilmoittautuu 1 haaveilija lisää listalle ja palstalle :flower:

Olen 42v uusperheen äiti, ja toiveissa olisi vielä saada 1 yhteinen pikkuinen perheeseemme :heart: Nähtäväksi jää, onko se jo liian myöhäistä... Kuopukseni syntymästä on kohta jo 9 vuotta.

Tutkailin hieman noita listan päivitysohjeita, ja täytyy yrittää kokeilla pääsenkö ujuttautumaan siihen mukaan....
 
Teretulemas emily67 joukkoomme kuumeilemaan!!!:wave:

Huominen päivittäjä voi siut varmaan laitella listalle jos niin haluat!

Jos kertoilet ikäsi (sehän jo olikin mainittu) kiertopäiväsi/kierron pituutesi, yrityskerran ja monesko mukelo..ei tietysti ole pakko noita kertoilla, kaikki vapaaehtoista.=)

..ja kuuleppa, miulla oli esikon ja viimeisen lapsen välissä 17v!! :D ..olin 39v. ja täytin 40v. raskaana ollessa 4.5kk:lla kun -04 lapsosta odottelin..kaikki on mahdollista..

mur-mur
 

Yhteistyössä