Tervetuloa uudet kuumeilijat. Itse en ole vielä pitkäikäinen kuumeilija tällä palstalla, mutta voin vakuuttaa, ettei parempaa paikkaa saati seuraa kuumeilulle ole kuin nämä ihanat kannustavat ja iloissa ja suruissa myötäelävät naiset.
Solakka Silakka voidaan vertailla clomien sivuvaikutuksia yhdessä: mäkin aloitin napsimisen tänään n. klo 18. Jännittää aika paljon, josko pistävät elämän ihan mullin mallin.
Oivikki, onnea sulle inssiin.
Lumeton puhelit niin viisaita. Miten tärkeää on oppia olemaan tyytyväinen siihen, mitä jo on. Mulle se on jatkuvaa opettelua ja itsensä muistuttamista asiasta. Hetkittäin saan siitä kiinni, mutta useimmiten no joo, on jotain muita ajatuksia mielessä, kai. Mutta hienoa, että katsot projektin loppuun saakka ja jospa siellä pakkasalkioissa joku olisi vielä odottamassa.
Ämy ja Mur-mur vielä jännäävät. Aika lupaavaltahan tuo kuulostaa, kun ei vielä mitään merkkejä menkoista ole. Pidän peukkuja ja jännään puolestanne.
Wiara - kun kerroit tuosta, miten katselit miestä saunassa ja ajattelit, miten paljon sitä rakastatkaan, mulle tuli ihan kyyneleet silmiin. Jotenkin arkisesti, mutta niin kauniisti sanottu ja musta jotenkin sun rakkaus sun miestä kohtaan tuli kauniisti esille. Onneksi teillä on toisenne!
Päikki ihanaa, että r-oireet ennallaan. Mutta ymmärrän kohdallasi tuon pienen pelon takaraivossa. Itse olisin varmaan aivan hermona jatkuvasti. Uskon ja toivon, että vaavi pysyy matkassa kesään saakka. Milloin sulla on eka neuvola?
Räystäspääsky - jaksuja sulle ja toivotaan, että tärppäisi sulla pian uudelleen. Raskasta on nähdä nega testi-ikkunassa, mutta kyllä tuo km on varsinainen isku vasten kasvoja. Haleja sulle!
Nillanilla - milloin sulla se punktio? Lykkyä sulle sinne. Haluatko kertoa tarkemmin, mitä ja miten se punktio tehdään.
Tirlittan - olet mielessäni kovasti. Muutkin jo ehdotelleet kahta peräkkäistä simppapäivää. Mulle gyne sanoi, että ovis+ ja sitä seuraava päivä ne tärkeimmät eli jos saisit sen miehen luovuttamaan aina parina peräkkäisenä päivänä. On kyllä upea se mies!
Pinkki - kyllä sullakin on paljon taakkoja kertynyt. Kunpa nyt onnistuisi sullekin uuteen suhteeeseen lapsi tulemaan. Ja varmasti olisit hyvä äidiksi, tuskin lainkaan keskinkertainen.
ON - niin hermona olin, että soitin päivystykseen, jossa sanottiin, ettei clomeja saa aloittaa, koska voisin vuodosta huolimatta olla raskaana. TK:ssa otettiin verikoe ja negaa näytti. Nyt siis eka clomi napattu vajaa tunti sitten ja vielä hengissä hih! Mieheltä varmistin, että tää kierto onnistutaan tapaamaan. Naureskeli, että olen niin malttamaton, että onhan meillä vuosia aikaa, ettei tämä mikään muutaman kuukauden juttu ole. Voi jestas! Vuosia ei ole aikaa ja muutama viikko takaperin oli sitä mieltä, että tää yrittely lopetellaan muutaman kuukauden päästä. Mut yllättävän iloisin mielin aloitan tän kierron. Voipi tosin olla, että rauhoitan tätä palstailua omalta osaltani jonkin verran.
Mukavaa marraskuuta ja koska mulla ei ollut niitä kuuluisia oransseja alkkareita, sytytin oranssit kynttilät..