40+ so what!!! (vol 5.)

LIIZA JA MURMUR :hug: Aina sitä toivoo viimeiseen asti ja kyllä onnistuu päivän pilaamaan tuo idioottitäti.
Niinkuin TERRY jo mainitsikin, niin jaksat aina vaan MURMUR toivottaa muille sätehiä, vaikka itse olisit kuinka pettynyt. Näytä kieltä sille tädille
Jospa ymmärtäis, että nyt on viimeinen vierailu sitten muutamaan kuukauteen.

Täällä on kaikki mahdolliset raskausoireet aasta ööhön. Mutta näin on joka kerta. Mihinkään oireisiin ei voi luottaa. Jos menkat jää pois, niin sit on pakko uskoa. Viimeiseen asti toivotaan silti!
 
Terry64&Wiara kiitos kaunis lohdutuksistanne
..mie koetan taas tsempata ittiäni, kunhan tämä vuoto lakkaa..jospa se mieli sitten alkaa jo nousta ja nenä kattella uutta kiertoa kohden..
..pääsee taasen miestä ahdistelemaan..ei, kun tykkäilemään!!!.. ;):D

Wiaralle toivon kovasti lisää noita r-oirehia!!!
..

..ja kaillle muillehi!!!..
..

mur-mur
 
Lohdutusta kaikille niille, joilla menkat alkoivat :hug: Se on totta mur-mur että kun ne lakkaavat, niin mieli nousee taas ja optimismi kasvaa =)

Kiitti räystäspääsky kofeiinilinkistä, täytyy tsekata tarkemmin, kun ehdin...töissä oli taas niin kiirettä etten ole paljoa netin ääreen päässyt (ja iltaisin läppärin varaa yleensä perheen teinit). Mullakin uppoaa vaan sellanen pari mukillista kahvetta per päivä, joten en tiedä sitten onko sillä vaikutusta. Vihreä ja valkoinen tee ovat myös tosi hyviä.

Tänä aamuna kokeilin eka kertaa ovistikkua; tuli ihan haalea viiva siihen viereen eli negatiivinen siis? Mulla on kuiteskin aika lyhyt kierto (noin 24 pv), joten oviksen voisi olettaa olevan pian ;)

Positiivisia (+++++++++++) fiiliksiä kaikille!! :) :) :)

-emily-
 
emily67 paljon sille suunalle oviksen metsästysonnea!!! :wave:

Miekin taidan tälle kierrolle ostella noita marketin halppis o-testejä..olikos Oivikilla vaiko kellä noita Prismalla myytäviä, Firs Singnal merkkisiä(kö )??..ovatko olleet toimivia, niin sanoakseni?.. =)

Asiasta kolmanteen..olen huomannut reilun viikon ajan oikeassa korvassani tinnitusta..kurja vaiva :( ..varsinkin kun on hiljaisempaa, se ärsyttää!!..minulla se on sellaistas hyvin korkeata, melkeinpä "sirittävää"..Onko kellään ollut tuollaista vaivaa?..mietin, että voisiko liittyä verenpaineeseen tai olla oire siitä..kaikenlaista vaivaa ja jos tuo jää pysyväksi-niin kuin joillain olen kuullut näin olevan, on kyllä ikävä kaveri :eek: ..kaksi aiheuttajaa keksin itseltäni: kireät hartiat ja stressi..

Katselin jo tuolta googlellakin, pitänee varailla aikaa korvalääkärille.

juu, emily67 vielä on nega jos viiva ei yhtä vahva, tai vahvempi kuin kontrolliviiva..kannattaa testailla kahdestikkin päivässä, ettei pääse vilahtamaan ohi ;)
 
Moikka,

eilen piti vielä kommentoida, mutta eipäs sitten millään suostunut tämä ohjelma toimimaan, plaah.

Mur-murille ja Iizalle :hug: :hug: Mutta kun tuo putki on tuonne odotuspuolelle on vielä auki, niin josko seuraavassa kierrossa sitten.

Jännääjille kovasti plussasäteitä lähettelen sinne.

Lopuksi vielä, että minä siis olin 38v lapsen syntyessä, eikä koskaan mitenkään ikään viitattu. Ei neuvolassa eikä sairaalassa. Ei se taida nykyään mikään kummallinen juttu olla, paitsi ehkä noille nuoremmille äideille... Minä kävin kerhoissa ja muissa myös tytön kanssa paljon ja hyvin tulin toimeen kaikkien äitien kanssa. Mua kyllä pidettiin nuorempana kuin olin, sillä olen perinyt hyvät geenit. Isänikin on kohta 80-vuotias ja häntä on aina pidetty paljon ikäistään nuorempana, kuten myös meikäläisen äitiliiniä :heart:

Semmottis, nyt menen huilailemaan ja syöpöttelemään.
Kaikille mukavaa viikkoa toivottelen!
 
Mur-mur, ihan hyvin menee. Tissit aivan älyttömän arat ja vähän ruokahalu poissa. Varsinaisesti öklöttää vähemmän, mutta ruoka ei vaan maistu. Janottaa kylläkin kovasti ja sen seurauksena tietenkin pissattaakin usein. Tein lauantaina clearbluen digitaalisen raskaustestin ja siihen tuli hassusti teksti: raskaana 2-3 viikkoa. Kiitos vielä kaikille, joita en ole ehtinyt kiittää onnitteluista. Pahottelut kaikille tädin kohdanneille. Niin ja tervetuloa uudet.

Uskaltaiskohan sitä lupautua jo plussanneisiin. Plussauspäiväksi voipi laittaa tuon kp 3o, joka oli se meidän Suomi-testaa päivä 29.10. Dpo tais olla 15.
 
Ämy, mur-mur ja liiza :hug: :hug: :hug:

Wiara olen myös miettinyt, onko miten kamala juttu, jos en saa mieheni kanssa lasta, kun hänelläkään ei ole ennestään. Itse varmaan pystyn hyväksymään lopullisen lapsettomuuden, mutta haluaisin kovasti miehenkin takia saada lapsen. Siksi en voi muutamasta kuukaudesta, enkä vuodenkaan jälkeen lopettaa yrittämästä. Mutta ehkä nuo hoidot tuovat meille tulosta. Viisi vuotta aion yrittää. :whistle:

Räystäspääsky pahoittelut negasta

Päikki joo monikkoraskaus se clomien suurin riski taitaa olla. Mutta täytyy sanoa, että olispa kohtalon ivaa jos tästä kierrosta raskautuisin monikosti, kun ei ne siittiöt ja munis muutenkaan kohtaa! Nauti sie raskausoireista! Me tullaan muut pian perästä sinne odottajiin! :heart:

Leena hyvä kun tilanteesi selvisi! Jep vertaillaan oireita, vielä en ole huomannut muuta, kuin kasvojen hehkumista iltasella.. ja seksi on ollut vähän mielessä.. ja viime yönä näin unta, että neljä pallukkaa työntyi helminauhamaisesti rinnakkain mahan läpi ja aattelin voi ei, mulla on pco. Öö.. en tiiä mutta oli täysikuu.

Terry mulle määrättiin clomit lapsettomuusklinikalla ihan inssiä varten ovista tukemaan, kun kertaakaan ei ole nähty isoa follia oikeasti, aina mukamas kadonnut tai ehtinyt poksahtaa, tyhjä aukko vaan siellä näkynyt. Tiedä sitten onko johtofollia ollutkaan, vaikka mulla on aina hyvät ovistuntemukset, luistavat limat, hyvin vahvat viivat tikussa ja ajoissa pallukat huomataan, mutta sitä isoa yli 20 mm johtoa ei olla ultrassa nähty. Tiedä vaikka lopettaa kasvamisen ja kupsahtaa pois ennen aikojaan? Tässä kierrossa inssihoito meni pieleen, kun ovis ajoittuu ensi viikonlopulle, niin siksi kokeilen nyt tällaisen luomusiemennys-clomikierron.

Mukavaa viikkoa kaikille!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp1/27-29............yk8..........3.
liiza (43).....................kp1/25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp2/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp3/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp4/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp5/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp5/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp6/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp7/25-29........y.13v.........3.
Emily42 (42)..............kp7/24-28........yk2........3./1.yht.
ikiemo (45)................kp10/20-50........y?..........4.
oivikki (41)................kp11/23-27.........yk8...........1.
Tirlittan1968 (40).....kp13/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp15/28-33........yk6.........1.
Inia (42).................kp17/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp21/24-28............yk4..........1.
mimmimamma (47)....kp38/28..............?.............4./1. yht.
Taikakuu (41).............kp41/27-32.........?.............2./1.yht.
Sariella09 (43)...........kp45/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp83/25-43........?............1.yht.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

mimmimamma (47)......dpo23 (Plussa dpo12, 21.10.2009) :heart:
Wiara (39)..............dpo10
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Mietin ihan samaa kuin Terry, että Mur-mur aina nostelee meitä vuorotellen ylös tuolta mudista superpositiivisella ja -empaattisella tavallaan. Sulle kiitoshali siitä ja :hug: myös, ettei nyt tärpännyt. Meitä on taas liuta jännäämässä ensi ovista ja sitten r-testin plussaa samaan aikaan. Ja tietty jännätään myös niitä, jotka ovat eri vaiheessa tuota kiertoa.

Musta oli mielenkiintoista lukea teidän ajatuksia äitiydestä. Itse olen tullut äidiksi 26 ja 31-vuotiaana ja erit. jälkimmäinen tuntui hyvältä iältä. Nyt tuntuu, että aika olisi vieläkin oikeampi. Mä en ole miettinyt oikeastaan lainkaan, mitä muut sanovat. Ainoastaan sitä, miten sukulaiset - oma äiti esim. suhtautuvat asiaan. Olen sitten ajatellut, että saavatpahan ihmiset jotakin uutta puhuttavaa ja ihmeteltävää :LOL: ja olen iloinen jos voin sitöä heille tarjota....

ON - gyne oli tänään ylläri, ylläri, ihan positiivinen. Vein sille sen r-testin katseltavaksi. Sanoi, että se plussa on tullut todella nopeasti ja lyhyen yrittämisen jälkeen ja suhtautui nyt mun raskautumiseen ensimmäisen kerran niin, että se voi onnistuakin :) . Tuntui tosi kivalle. Clomeista ei mitään sivuoiretta mulla ainakaan. Miten sulla Solakka Silakka? Mulla tosin pieni annos eli yksi violetti tabletti kerrallaan. Viikon päästä ma sitten ultrataan taas nuo munarakkulat. Toivottavasti kasvavat oikein hemiaseviksi palleroiksi. Ai niin, gyne sanoi, että voitaisiin jossain vaiheessa miettiä vielä inseminaatiotakin. Te kokeneemmat, miksi tätä suositellaan?

Mur-mur - mulla on ollut niitä Prisman testejä ja ovat olleet ihan ok, mutta viime kerralla eivät toimineet. Onneksi mulla myös CB:n digitaalisia, joilla teen varmistustestin. Ajattelin hakea tähän kiertoon CB:n seuralaiseksi apteekista joitakin halvempia vaihtoehtoja.

Oletteko te muuten puhuneet tästä haaveesta kenellekään ystävälle tms? Mä mainitsin tänään yhdelle naiskollegalle, joka rohkaisi heti, että 49-v tuttavakin tuli raskaaksi.... Meitä on yllättävän paljon.

Kivaa iltaa teille! (Huomaan, että olen nyt pirtsakampi, kuin pitkään aikaan, mutta varmaan vajoan taas jonnekin kakkoihin sfääreihin oviksen jälkeen tuon miesongelmani kanssa.)






 
Ihanaa Jadette, varmaan oli kiva nähdä tuo teksti siinä r-testissä:heart:
Ihanaista masunkasvattelu aikaa siulle toivottelen!! :)

Leena65 voi kun siulla kivoja uutisia ollunna ja lääkärin asenne niin kuin pitääkin!!:wave: ..nyt toivotaan, että clomit tekee tehtävänsä ja sieltä ainakin yksi munasolu lähtee matkaamaan, kohtaa simppasen ja Simsalabim!!..alulla uusi ihminen:heart:

Hyvä mieli jatkukoon siulla, olet kyllä sen ansainnut täysin satasella!!!!! =)

mur-mur
 
UUSILLE TERVETULOA

Tädinyllättämille pahoittelut, lohtuhalit

Mulla oli tänään punktio, 12 punktioitiin ja 8 oli kypsää. Huomenna soitetaan klinikalta miten hedelmöitys onnistui Jännittävää kuinka niitten käy, montako menee pakkaseen ja minkälaisen solun saan keskiviikkona siirettäväksi. Huh, nyt vain rauhallisesti

LEENA65 kyselit punktiosta. Aamulla pitää syödä vähäsen, joten puntioon mennessä mulla maha kurisi, heh. Ensimmäiseksi ultrattiin, tarkistettiin onko punktioitavaa. Sitten verenpaine sen jälkeen kanyyli ranteeseen ja puudutus lääke suoraan suoneen. Ja heti vaikutus, päässä suhisi hetken ja kieli meni kankeaksi. Kyselivät niitä näitä aluksi että olen tolkuissani ja olinhan minä. Sitten laittoivat jonkun puudutus piikin myös alakertaa, ei sattunut ollenkaan. Katselin ultramonitorista kuinka punktio piikki työnettiin munasarjaan ja aloittivat imemään pallukoita yksitellen. Ei tuntunut missään. Loppuajan kattelin kattolevyjä joissa oli pieniä reikiä :whistle: Sairaanhoitaja saatteli minut lepohuoneeseen jossa söin voileivät jotka olin laittanut reppuun ja otin päiväunet sen jälkeen mitattiin taas verenpaineet ja antoivat buranaa sekä toivat mulle teetä ja pullaa =) lepäilin vielä tovin ja läksin sitten kotiin. Nyt tuntuu alakerta hivenen aralta ja otin äskettäin buranan varuiksi ettei kipu pääse yllättämään. Viimekerralla meni samalla rataa, ei mulle jäänyt mitään kauhukuvia asiasta.

 
nillanilla siulla ollut mukava reissu tänään sinne klinikalle, eväät ja kaikki=) ..toivon, että tämä kerta tuottaa sen toivotun ja niin kaivatun tuloksen..:heart: Keskiviikoksi onnen potku vielä pepulle-PUMS!!!!:wave:
 
Mie käväisin tilailemassa O-testejä tuolta..

http://www.raskauskeiju.fi/index.php

..ihana nimi firmalla "Raskauskeiju" =) ..tilailin 7+3 paketin.(7ovis+3 r-testiä )
Hinta postareineen 10.80e...ja yksi juttu..ovis-testien herkkyys tuo 10 mIU/ml.!!..Kotitestin liuskoilla vasta 20mIU/ml..sekö sitten selittää, ettei ovista niillä näytäkkään niin hyvin miulla? :/ ..nyt kopasen näitä ja kertoilen teille sitten, miten pelitti :D ..tiedä, vaikka joku
"R-keiju" vierailee sitten..(syyyyväääää huokaus..)..
 
Liiza ja Mur-Mur :headwall: :headwall: miten se tätsy nyt teidät löysi! No niin kuin Mur sanoi mieli kohenee, kun täti alkaa pakkailla laukkuaan.

Räystäspääsky
kiitos linkistä nyt olen varovainen tuon kofeiinin kanssa, mutta vähän voi huoletta tulla päivän mittaa. Uusi teito oli tuo, että alhainen bmi vaikuttaisi keskenmenoja lisäävästi, minullahan se on alhainen, onneksi olen onnistunut saamaan lihää painoa ja ihan hilkulla on, että jo olen normaali rajoissa =)

Emily oviksen pyydystys onnea.

Jadette ihana tuommoinen r-testi, josta voi lukea raskaana! JOs plussaan tommoinen on varmaan pakko ostaa.

Leena hyvä, kun muuttui lääkärin mielipide. Nyt vaan + mielessä eteenpäin!

Nilla hieno saalis sinulla, peukutan jotta hyvin hedelmöityisivät ja saisit huippu pallukan matkaan ke. Me sitten päästään samaan aikaan rktt listalle.

ON ei ovis + testissä, joten tänään otan se toisen lääkkeen (Pregnyl ) ja ke on sitten inssi, mutta pessimismi on vallannut alaa, kun ei tullut tuo + ovis testiin. Pelkäänpä, että ennätää jo ennen keskiviikkoa karkaamaan munis, kun noin pitkä aika tuosta vikasta lääkkeestä tai jos se on jo livahtanut ohi. En voi asialle mitään, pitää vaan yrittää luottaa lääkärin suunnitelmaan ja pyytää apua tuolta ylhäältä. Kuka se kysyikään onko ystäville kerrottu, olen muutamalle kertonut ja kaikki suhtautuu positiiviseti.
 
Oivikki mie pien siulle kovasti peukkuja, jotta kaikki osuu nappiin ja sitten ajallansa plussaa pukkaa r-testiin!!:wave::heart:..

..mie kun luomuna pakerran mennä miehekkeeni kera, tuo siun ja muidenkin "ei-luomu" kuumeilijoiden "avustettu" vaavin työstö tuolla tapaa, on miulle ihan outo, uusi ja jännittäväkin maailma! =) ..sekin tie aika raskas ja verottaapi kukkaroakin paljon..vaan kun sitä pientä ei voi rahassa mitata:heart:.
 
mur-mur kyllä se miumielest on 24pv tämä kierto, vuoto alkoi eilen eli kp 25 joka siis muuttui kp 1 eli jäljelle jäi tuo 24... :headwall: Meitsi ei kyllä ole mikään matemaatikko... B) täälläkin on nyt noita ovistestejä odottamassa että täti pakkaa kamppeensa. Alan testaamaan jo kp 7, viimeksi ovis oli kp 9 tuntemusten perusteella, ja niinhän tuo täti tulikin aika lailla kaks viikkoa siitä. Tässä kierrossa ei tartte tulla :kieh: :whistle:

Onko teillä suosituksia mistä löytäisin hyvän gynen? En jaksa enää noita terveyskeskusten vaihtuvia ronklaajia. Mietin menisikö sitä ihan vaikka väestöliittoon, mutta ovat niin kalliita käyntejä... toisaalta entä sitten, kyllä sitä jostain saisi sen verran kasaan...

Nillanilla ja oivikki Tosiaan taitaa olla teillä vaavit sitten samana päivänä =) Peukkua että kaikki menisi hyvin ja näin tosiaan tulisi käymään!!! Minä tuun samaan syssyyn, nämä vauvat jotka olen saanut ovat syntyneet kaikki etuajassa just keskimäärin pari viikkoa :) Mutta onhan tuosta jo aikaa... lähemmäs parikymmentä vuotta...

Tuosta iästä.. en ole koskaan tuntenut itseäni näin valmiiksi äidiksi kuin nyt! Jotenkin kaipaan sitä vauva-arkea, olen saanut jo kokea kaikenlaista "omaa elämää", mikään ei ole niin tärkeää tuolla kodin ulkopuolella että se voittaisi perheen ja lapset.
 
Tirlittan1968
Hei kaikki- olin unohtanut salasanani + tunnuksen enkä ole päässyt kirjautumaan.
Harmi kun se täti on taas vieraillut niin ahkeraan- tajuaisi nyt pysyä pois kun sitä ei
kerran kaivata. Mutta naiset ihanaiset nyt vaan uutta tuulta purjeisiin ja +-tuulia kohti!
Mun digiovis näytti tänään + mutta inssi onnistuu vasta huomenna toivottavasti ei ole liian myöhäistä. Kauankos se ovis kestää tai sen muniksen matka "pysäkille"? Kannattaako sitä nyt sitten ollenkaan kokeilla.
Olisi hyvä jos mun "siementäjä" voisi vierailla parina päivänä oviksen aikaan mutta pitkä ajomatka ei oikein onnistu tai menee liian raskaaksi homma- kokeillaan nyt varmaan 6kk näin ja katsotaan sitten muutoksia jos ei natsaa.
Muuten täällä ihan hyvä mieli, aina odottaa jotain, ovista, menkkoja, ovista menkkoja.... toivottavasti pian loppuisi menkkojen odotus pidemmäksi aikaa.
Oikein mukavaa päivää koko pinolle
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp2/27-29............yk8..........3.
liiza (43).....................kp2/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp3/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp4/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp5/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp6/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp6/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp7/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp8/25-29........y.13v.........3.
Emily42 (42)..............kp8/24-28........yk2........3./1.yht.
ikiemo (45)................kp11/20-50........y?..........4.
oivikki (41)................kp12/23-27.........yk8...........1.
Tirlittan1968 (40).....kp14/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp16/28-33........yk6.........1.
Inia (42).................kp18/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp22/24-28............yk4..........1.
mimmimamma (47)....kp39/28..............?.............4./1. yht.
Taikakuu (41).............kp42/27-32.........?.............2./1.yht.
Sariella09 (43)...........kp46/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp84/25-43........?............1.yht.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

mimmimamma (47)......dpo24 (Plussa dpo12, 21.10.2009) :heart:
Wiara (39)..............dpo11
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Liiza samoilla numeroilla mentiin viime kierto, mulla oli ovisplussa kp9 ja täti tuli siitä 16 päivän päästä eli kp 25. Aika monella näytää toimivan ton kaavan mukaan. Viisaita puhelit äidiksi tulemisesta. Minäkin vietän jo tavallaan kotiäidin elämää, hyysään kissoja ja maatiaiskanoja ja miestä. Töistä olen valmis jäämään vauvan tullen heti pois, kun tarvis.. on siellä mukavaa, mutta työnteko ei ole tärkeintä minulle, vaan perhe.

oivikille ja nillalle paljon tsemppiä huomiseen ja onnistumista! :heart: :heart:

Hei kaikki ihanaa ovishuippua elävät! Sanokaa reippaasti HEP! kun haluatte rktt-listalle, niin huomataan laittaa!
 
liiza ai sie noin sen kierron lasket..miullakin siinä tapuksessa kierronpituus 28 =) ..minä sen noin lasken: Kierron alusta seuraavan kierron alkuun..noinhan se siellä Väestöliiton sivuilla neuvotaan..olen kyllä itsekkin miettinyt, että miksi se uusi eka kiertopäivä lasketaan siihen edelliseen mukaan??..mutta pääasia, että jotenkin tuota kiertoansa jokainen osaa seurata ja onkin hyvin yleistä, että naisella kierto heittää muutamana kertana vuodessa. Ovishan on 10-12krt/vuosi, joskus vain 9krt/vuosi!!!

Tirlittan 1968 jos tänään digillä ovis bongattu, on aikaa vaavin siemenet laitella matkaan n. puolitoista vuorokautta!!!:wave:

CB:n sivuilta..


"Digitaalinen Clearblue-ovulaatiotesti tunnistaa LH-ovulaatiohormonin pitoisuuden nousun 24-36 tuntia ennen ovulaatiota ja kertoo kierron kaksi hedelmällisintä päivää. Kun olet yhdynnässä näiden kahden päivän aikana, sinulla on parhaat mahdollisuudet tulla raskaaksi."


ON..täällä vuotelee jo runsaasti, siteenkin ohi-PLÄÄÄH!!.. :eek:


Plussakasta päivää kaikille!!!!!!


mur-mur
 
Peukut pystyyn oivikille ja Nillalle - niin ja positiivisia tuulia tietty ihan jokaiselle täällä :) :flower: :)

Mun ovistikut näyttää yhä ihan haaleaa viivaa vaan, vaikka keho kertoo ihan muuta: lantioita on jomotellut ja alavatsassa lievää painetta, hieman kirkkaita limoja ja hirveet halut ;) En tiedä onko noihin first signal tikkuihin luottamista.....mä menen nyt vaan ihan tunteella miehen kanssa, tärppää tai ei :/
 

Yhteistyössä