Mietin ihan samaa kuin Terry, että Mur-mur aina nostelee meitä vuorotellen ylös tuolta mudista superpositiivisella ja -empaattisella tavallaan. Sulle kiitoshali siitä ja :hug: myös, ettei nyt tärpännyt. Meitä on taas liuta jännäämässä ensi ovista ja sitten r-testin plussaa samaan aikaan. Ja tietty jännätään myös niitä, jotka ovat eri vaiheessa tuota kiertoa.
Musta oli mielenkiintoista lukea teidän ajatuksia äitiydestä. Itse olen tullut äidiksi 26 ja 31-vuotiaana ja erit. jälkimmäinen tuntui hyvältä iältä. Nyt tuntuu, että aika olisi vieläkin oikeampi. Mä en ole miettinyt oikeastaan lainkaan, mitä muut sanovat. Ainoastaan sitä, miten sukulaiset - oma äiti esim. suhtautuvat asiaan. Olen sitten ajatellut, että saavatpahan ihmiset jotakin uutta puhuttavaa ja ihmeteltävää
ja olen iloinen jos voin sitöä heille tarjota....
ON - gyne oli tänään ylläri, ylläri, ihan positiivinen. Vein sille sen r-testin katseltavaksi. Sanoi, että se plussa on tullut todella nopeasti ja lyhyen yrittämisen jälkeen ja suhtautui nyt mun raskautumiseen ensimmäisen kerran niin, että se voi onnistuakin
. Tuntui tosi kivalle. Clomeista ei mitään sivuoiretta mulla ainakaan. Miten sulla Solakka Silakka? Mulla tosin pieni annos eli yksi violetti tabletti kerrallaan. Viikon päästä ma sitten ultrataan taas nuo munarakkulat. Toivottavasti kasvavat oikein hemiaseviksi palleroiksi. Ai niin, gyne sanoi, että voitaisiin jossain vaiheessa miettiä vielä inseminaatiotakin. Te kokeneemmat, miksi tätä suositellaan?
Mur-mur - mulla on ollut niitä Prisman testejä ja ovat olleet ihan ok, mutta viime kerralla eivät toimineet. Onneksi mulla myös CB:n digitaalisia, joilla teen varmistustestin. Ajattelin hakea tähän kiertoon CB:n seuralaiseksi apteekista joitakin halvempia vaihtoehtoja.
Oletteko te muuten puhuneet tästä haaveesta kenellekään ystävälle tms? Mä mainitsin tänään yhdelle naiskollegalle, joka rohkaisi heti, että 49-v tuttavakin tuli raskaaksi.... Meitä on yllättävän paljon.
Kivaa iltaa teille! (Huomaan, että olen nyt pirtsakampi, kuin pitkään aikaan, mutta varmaan vajoan taas jonnekin kakkoihin sfääreihin oviksen jälkeen tuon miesongelmani kanssa.)