40+ so what!!! (vol 5.)

Pikaiset MOIt kaikille! :wave:

Onnea Nillalle ja Oivikille huomiselle. Vauvat kyytiin ja masua kasvattamaan =)

Ja harmittelut kaikille tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille...on sillä taas intoa riittänyt kuin turhankin moneen osoitteeseen tuntuu kerkeävän :headwall:

Tsemppiä kaikille!

Pinkkis
 
Onnea tosiaan Nillalle ja Oivikille huomiseen!
Mieltäni on lämmittänyt itse saamani myötätunto ja kannustus, kiitos! Tässä ketjussa on hieno porukka koolla.

Halusin jakaa toiveikasta mielialaani... :) Tunnen edelleen selviä (?) r-oireita. Mullahan on se tilanne, että en voi tietää, mikä kk-kierron vaihe on menossa, kun kaavinnan jälkeen en odottanut niitä ekojakaan kk, enkä testaillut ovista (en ole sitä koskaan tehnyt). Joka tapauksessa tätiä ei ole vielä näkynyt! Toivossa on hyvä elää!

Yritän sinnitellä ensi viikonloppuun, ja jos vuoto ei ole alkanut, testailen uudelleen. Joka tapauksessa TSEMPPIÄ KAIKILLE YRITYKSEEN :hug: !
 
Räystäspääsky, sinähän taidat olla pieniinpäin ;)

OIVIKKI otetaan toi TIRLITTAN mukaan vauvan haku päivään sittenhän meitä on kolme jotka synnyttää aika samaan aikaan :kieh:

Klinikalta soittivat tänään kahdeksan oli ollut ok munista mutta kuusi kpl oli todella kypsää ja niistä 5 kpl hedelmöittyi! ja minä niistä saan huomenna kohtuuni yhden tai kaksi, labra katsoo aamulla miten ne siellä maljassa/lämpökaapissa ovat yön yli kasvaneet, voi hitto joo! nyt taas alkaa tuntumaan että nyt jos koskaan ois hyvät mahkut :LOL: taidan liidellä taas yli pilvien jonekkin ihan avaruuteen asti sieltä tosin on kova pudotus maahan asti...

Minä luulen kans että nyt, tässä iässä minä ainakin olen valmis/kypsä äitiyteen. On nuo rilluttelut, matkustelut ja niin sanottu eläminen itselleen ollut jo jonkin aikaan aivan mennyttä elämää eli vauva-arki kovasti tervetuloa vaan :wave: toivossa hyvä elää mutta kuinka kauan sitä pelkässä toivossa jaksaa elää? jääköön se vielä arvoitukseksi

 
nillanilla&Oivikki hurjasti +++++ Onnea huomiselle!!:wave::heart:


Räystiksellä saattaisi siis olla pullat uunihissa:heart: ..jaa jaa ;) ..

Paljon plussasätehiä!!!




Meillä tauti jyllää-pikku poikanen nyt kovin kipiä :( ..korkea kuume, lihaskipuja, sekä kovaa yskää..jos ei nyt sitä possuflunssaa olisi..itselläni myös kovaa päänsärkyä ja Panadolia menee..


Oikein mukavaa illanjatkoa kaikille!!!


mur-mur
 
INIA miten päädyitte siihen että teette nyt uuden ivf-kasvatus operaation? Ja pakkaseen jäi alkiot tulevaan vuoteen. Korvaus asia, ikä? kauheeta ku olen utelias mutta noitten klinikoitten käytäntö on niin monenkirjavaa....
 
Huh olipas vaikeaa, koneeni näytti aluksi vai pari veistiä per sivu, sitten kun pääsin lukemaan muutaman yrityksen jälkeen tekstin, niin sama vaikeus, kun kirjauduin sisään, vain pari veistiä / sivu näkyy ja ei kirjoitus ruutua, Vihdoin onnistuin.

Räystäspääskylle toivottavasti pääset testaamaan + vkoloppuna.

Tirlittan kivaa olet meidän kanssa ytäaikaa rktt ja toivotaan, että ollaan sitten yhtäaikaa synnyttämässä.

Liiza sinä sitten myös ennätät joukkoon mukaan kivaa!

Nillanilla hienoa, kun noin moni hedelmöittyi. Onnea vielä huomiselle.

Mur-Mur voi kuulostaa kovalle tuo teidän pojan sairaus, toivotaan pikaista paranemista.

Kiitos kaunis Liiza, Emily, Solakka Silakka, Inia, Pinkki, Räystäspääsky, Mur- Mur onnen toivottamisesta ja sitä onnea tarvitaan paljon.
 
Nillanilla - kiitos tuosta punktioselostuksesta. Aika omanlaisensa operaatio onkin. Tuosta luin, että sulla on ollut ilmeisesti tosi hyvä saalis, joten huomiselle tuhannesti onnea. Pidän peukut ja varpaat pystyssä sulle. Vielä oon tietysti ihan ihmeissäni, että, miten ne alkiot sulle sinne kohtuun laitetaan ja kuinka pian sen jälkeen tiedät, onnistuiko? (Olen varmaan aika tietämätön tässäkin asiassa.)

Oivikki-sulle myös huomiselle toivon valtavasti onnea. Kunpa nyt onnistuisi! Laitattehan molemmat viestiä ja pidätte meidät ajan tasalla tilanteesta. Oispa aika veikeetä, jos saisitte vauvat yhtä aikaa :)

Tirlittanillakin jännät paikat. Sulla on kyllä varsin haasteellinen tilanne. Toivottavasti noi simpat tulee ajoissa. Mulle gyne painotti eilen, että yhdyntä oltava sinä päivänä, kun ovistestissä + ja sitä seuraavana päivänä. Mutta niin kuin mur-mur totesi, ovulaatio tapahtuu vasta plussan jälkeen. Järjetöntä ajoittamista ja matematiikkaa tämä naisen elämä onkin. Kuule, Tirlittan, hirveän henkilökohtainen kysymys, johon ei tosiaankaan tarvitse vastata, mutta onko mies paikalla sen koti-inseminaation ajan...?

Emily - en osaa niistä testeistä sanoa, mutta mur-murilta opin, että varmistan clearbluen digitaalisella testillä. Se on varma ja helppokäyttöinen ja erittäin helppo tulkita. Karsean kalliita ovat kyllä.

Räystäspääsky - jospa sulla olisi heti tärpännyt. Lupaavalta kuulostaa. Muutama päivä vielä testaamiseen. Peukutan sulle kovasti.

ON- ei oireita clomeista. Tosin korotin kotona ääntäni lapsille, vaikka olen normaalisti rauhallinen ja tyyni. Äänen korottaminen voi kyllä jothua tästä hermoja raastelevasta tilanteesta :)
 
emily67 nuo siun tuntemukset/kipuilut, voi johtua munarakkuloiden/follien kasvusta. Ovat ns. "muniksien kasvukipuja". Moni erehtyykin luulemaan näitä tuntemuksia ovulaatio hetkeksi.

Kannattaa siis ovista sitkeästi yrittää tikutella vaikka parikin kertaa vrk, iltapäivällä&alkuillasta klo. 10-20.00 välillä..ja se lempiminen tuntemuksien mukaan, ei ole yhtään pahasta sen oman "kultsikan" kera:D .."harjoitus tekee mestarin"..niinhän sitä sanotaan ;)

Ps. Monissa testeissä on suosituksena, että EI ekasta aamuvirtsasta ..mitä siun testeissä mainitaan tästä?..

- "Älä käytä aamuvirtsaa (ensimmäinen virtsa heräämisen jälkeen) sillä LH on syntetisoitunut elimistössäsi aikaisin aamulla. Se ei näy virtsassasi kuin vasta myöhemmin päivällä".
 
Huomenia :flower: Kiitos Leena65 ja mur-mur oviksen jahtausohjeista! Tänään en saanut aikaseks yrittää tikuttaa......jotenkin ne fyysiset tuntemukset menivät jo ohi ja jos jotain elimistössä tapahtui, niin toivottavasti tuli hyödynnettyä ;) Ens kierrolla koklaan sitä Clearblue -testiä. Kävin niitten nettisivuilla, ja siellä tuli tulokseksi, että tältä kierrokselta tikuttaminen on jo myöhäistä :/ Jaahas, toivossa on hyvä ja mielenkiintoinen elää......

Hauskat päivänjatkot kaikille! :wave:
 
Tirlittan1968
Huomenta kaikilla! Mulla tulee illalla "siementäjä" kylään kun eilen oli se ovis+.
Leena65 mä jo säikähdin kun eilen tuli se + ja mies ei päässyt tulemaan. Ajattelin
että tämä kierto menee sitten ihan pyllylleen. Hyvä jos se ovis tosiaan tapahtuu vasta + jälkeen eli kaikkea toivoa ei ole vielä heitetty kaivoon.
Tämä "siementäjä" ei ole sitten paikalla kun teen sen inssin. Olis kiusallista molemmille jos makaisin täällä pers.. paljaana kun hän juo kahvetta :LOL: Toivottavasti ovis + tulee sitä odotteville mahd. pian niin päästään ainakin hetkellisesti taas RKTT listalle. Minut voi sinne sit taas siirtää huomenna.
 
Onnea Tirlittan sulle koti-inssiin!

Päikki, voi ei!!!! Kylläpä sua nyt kovin koetellaan! :hug: Toivotaan että vaan oireet ois kadonneet, muttei itse raskaus!!!

nilla, sulla hyvä saalis! Mullakin sama 5, vaikka lähdettiin paljon suuremmasta määrästä (22 solua punktioitiin). Jep, ikä ja korvaukset vaikuttaa tohon, eli kun mä haluan passit luomukiertoon, niin voipi mennä niihinkin aikaa (nythän ei onnistunut). En kyllä tiedä saanko mitään korvauksia, niin paljon lisäselvityksiä vaativat. Mutta jos saan, niin vain tämän vuoden. Eli sitten nuo halvemmat passit jätetään ensi vuoteen. Näin siis itse pyysin, että yksi mahdollinen passi ja sitten uusi koko hoito.

Kertokaahan sitten nilla ja oivikki klinikkakuulumiset!

Leena, kiva että olet ollut paremmalla mielellä!

Tän päivän Hesarissa ovistestien testausta, sen verran ehdin vilkaista että samoin kuin mulla, mammaksin liuskat ei toimineet mutta kotitestin toimi. Ja tietty se digi paras ja kallein.
 
Päikki :hug: . Toivotaan, ettei oireitten häviäminen tarkoita mitään ihmeempää ja että raskaus jatkuu. Raskasta varmasti sulle.

Oivikin ja nillan klinikkakäyntejä jännään ja odottelen iltasella uutisia.

Tirlittan tsemppiä iltaan. Toivotaan, että onnistuu. Ja joo, ehkä olis tosiaan HIUKAN kiusallista, jos mies katselisi vieressä :) . Sitten siirryt taas piinalistalle. Me tullaan perässä.

Inia - kiitos vinkistä. En aamulla ennättänyt lehteä lukea. Ma HS:ssa oli lyhyesti juttua 45-vuotiaasta äidistä. Huomasitteko? Siinä meille taas kannustetta.

Täällä kai clomeista johtuvaa lievää pahoinvointia (no en ainakaan syö lumelääkettä :LOL: )

Back to work!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp3/27-29............yk8..........3.
liiza (43).....................kp3/24-25............yk19........4.
Ämy (40).....................kp4/25-28...........yk3.........4.
Pinkki69 (40)..............kp5/26-28.........y.n.2v......1.
Leena65 (44)..............kp6/25-27........yk5........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp7/24-27........yk15........1.
Mahdotontako.............kp7/28-29..........yk2..........1.yht.
Terry64 (45)..............kp8/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39).............kp9/25-29........y.13v.........3.
Emily42 (42)..............kp9/24-28........yk2........3./1.yht.
ikiemo (45)................kp12/20-50........y?..........4.
oivikki (41)................kp13/23-27.........yk8...........1.
Tirlittan1968 (40).....kp15/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp17/28-33........yk6.........1.
Inia (42).................kp19/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp23/24-28............yk4..........1.
mimmimamma (47)....kp40/28..............?.............4./1. yht.
Taikakuu (41).............kp43/27-32.........?.............2./1.yht.
Sariella09 (43)...........kp47/40............yk?..........5./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp85/25-43........?............1.yht.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

mimmimamma (47)......dpo24 (Plussa dpo12, 21.10.2009) :heart:
Wiara (39)..............dpo11
oivikki (41).............pp0
nillanilla (42)............pp0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Päikki :hug: voi, toivon kovasti, että kuitenkin raskaus jatkuu.

Emily kyllä voi piinailla ilman testaustakin ja voi tulla rktt listalle mukaan oletetulla ovis päivällä tai vaikka ilmankin dop tai pp päivämääriä.

Tirlittan onnea illalle!


Inia miksi haluat passit luomukiertoon, onko niin paremmat tulokset?

Mur-Mur kuinka poikasi voi?

Nilla miten meni?

ON minä olen niin täysillä nyt raskaana kunnes toisin todistetaan. Ajoitus onnistui olen todella kiitollinen siitä. Nyt yritän luottaa täysin myös siihen, että nyt se + tulee.
 
Oivikki ihania uutisia. Hienoa, että ajoitus onnistui ja olet itse tyytyväinen. Minäkin luotan siihen, että se plussa sieltä napsahtaa parin viikon päästä testitikkuun. Siihen asti odottelua.

Mitenhän Nillalla meni?

Ja Tirlittanin illasta kuullaan toivottavasti pian kanssa :)

Mur-mur se ovistestijuttu oli siinä digiversiossa, mutta tuskin siinä hirveästi uutta meille oli.

Miten Päikin oireet?

Mulla alkaa v-käyrä nousta NYT. Mies-simppojen luovuttaja- on tehnyt v-mäisiä juttuja tässä ja jopa meidän tapaamiset uhkaa jäädä väliin. Olenkin ihan muuten vaan popsinut niitä clomeja, kun ovat niin kauniin värisiä.

Toivottavasti muilla menee paremmin miesten, luovuttajien yms kanssa :)
 
PÄIKKI toivotaan että hyvin käy ja pysyy kiinni

TIRLITTAN onnenkantamoisia iltaan

OIVIKKI nyt onnea ja vauva kainaloon. Miten sun munikset olivat kasvaneet?

LEENA klinikalle mennään virtsarakko täynnä mutta ei kupla otsassa, heh. Labrahenkilö varmistaa henkilötiedot ja sit pöksyt pois sekä lavitsalle. Hoitaja laittaa geeliä mahalle ja ultrataan mahan päältä. Lääkäri laittaa levittimen kohdunkaulaan/kohdunsuun läpi.Labrahenkilö ojentaa luukunkautta jonkinmoisen katetrin jossa alkio on ja lääkäri vie sen kohtuun, ultramonitorissa näin alkion jäävän kohtuun. Katetri tarkistetaan että se on tyjä. Ja siinä se sitten oli, ei sattunut ei tuntunut missään. Lääkäri otti ultrakuvan missä alkio näkyy selvästi mun kohdussa ja antoi sen mulle ja sanoi että nyt saa luvan kiinittyä. 2vk päästä raskaustesti ja tieto soitetaan klinikalle. Nyt vain maltillisesti piinaamaan... Niin, yksi nelisoluinen siirettiin loput viljellään blastoiksi tiedon saan sitten myöhemmin kuinka niitten kans käy

 
Tirlittan1968
Mä taas käämin sen ruiskun kanssa ja kaikki lens perk. mun sängylle, siis ehkä millin verran meni sisään :LOL: mua on varmaan tässä kuussa turha laittaa RKTT listalle tosta ei kyllä nyt tullut mitään. Parempi onni ensikierrossa, nyt tajusin kuitenkin miten se kannattaa tehdä ja että ei kannata jännittää alalihaksiaan homman aikana- noh tää on vasta toka kerta ja onneks toi mun kierto on säännöllinen niin ensikuussa uudelleen.
Toivottavasti muilla on mennyt ilta paremmin.
Mun tyttären kundikaverilla on nyt sikaflunssa, toivottavasti se tauti ei tule sotkemaan ajoituksia. Onneksi likka ei ole nähnyt poikaa nyt viikkoon kun oli reissussa, mutta näin se leviää pääkaupunkiin myös.
 

Yhteistyössä