Nillanilla - kiitos tuosta punktioselostuksesta. Aika omanlaisensa operaatio onkin. Tuosta luin, että sulla on ollut ilmeisesti tosi hyvä saalis, joten huomiselle tuhannesti onnea. Pidän peukut ja varpaat pystyssä sulle. Vielä oon tietysti ihan ihmeissäni, että, miten ne alkiot sulle sinne kohtuun laitetaan ja kuinka pian sen jälkeen tiedät, onnistuiko? (Olen varmaan aika tietämätön tässäkin asiassa.)
Oivikki-sulle myös huomiselle toivon valtavasti onnea. Kunpa nyt onnistuisi! Laitattehan molemmat viestiä ja pidätte meidät ajan tasalla tilanteesta. Oispa aika veikeetä, jos saisitte vauvat yhtä aikaa
Tirlittanillakin jännät paikat. Sulla on kyllä varsin haasteellinen tilanne. Toivottavasti noi simpat tulee ajoissa. Mulle gyne painotti eilen, että yhdyntä oltava sinä päivänä, kun ovistestissä + ja sitä seuraavana päivänä. Mutta niin kuin mur-mur totesi, ovulaatio tapahtuu vasta plussan jälkeen. Järjetöntä ajoittamista ja matematiikkaa tämä naisen elämä onkin. Kuule, Tirlittan, hirveän henkilökohtainen kysymys, johon ei tosiaankaan tarvitse vastata, mutta onko mies paikalla sen koti-inseminaation ajan...?
Emily - en osaa niistä testeistä sanoa, mutta mur-murilta opin, että varmistan clearbluen digitaalisella testillä. Se on varma ja helppokäyttöinen ja erittäin helppo tulkita. Karsean kalliita ovat kyllä.
Räystäspääsky - jospa sulla olisi heti tärpännyt. Lupaavalta kuulostaa. Muutama päivä vielä testaamiseen. Peukutan sulle kovasti.
ON- ei oireita clomeista. Tosin korotin kotona ääntäni lapsille, vaikka olen normaalisti rauhallinen ja tyyni. Äänen korottaminen voi kyllä jothua tästä hermoja raastelevasta tilanteesta