40+ so what!!! (vol 5.)

Wiara mie kanssa päiväsaikaa rentoudun kaffekupposen äärellä täällä palstalla:wave:..surffailen myös muita osioita, siellä paaaaljoooon vaavia haluavia muitakin :)

Toivon meille kaikille upeille naisille sitä vahvaa plussaa vielä tälle vuotta!!!!:heart::heart::heart:

mur-mur
 
Tirlittan1968: MItes menkat? Alkoivatko... vai tajusivatko pysyä pois?

mur-mur: Ihan hyvä levätä välillä, vaikka kuinka olis just se hetki. Hyvin ne aiemmin talletetut simpat siellä pysyy ja on lämmitelleet itsensä valmiiksi syöksymään matkaan h-hetkellä - eikun siis o-hetkellä :)

Päikki ja Murmukka: hihii =) :heart: :flower: :attn: :flower: :heart: Me kaikki yriteään tulla perässä mitä pikimmiten!

Omaa napaa (siis tissiä): Vaikka koitan ajatella jo valmiiksi, että ei tärpännyt, niin nyt tää tissiturvotus on sekoittanut mun hyvän pessimismin ja antanut jotain toivon kipinää. GRRR! Turvotus siis alkoi 3 päivää oviksen jälkeen ja edelleen on turpeina, kun kahdessa aikaisemmassa turvotuskierroksessa tissit laski n. viikon päästä.
Ehkäisykierroissa tällainen tissimuutos oli ennenkuulumatonta, joten jotain outoa tässä nyt on. Hitsi vie, kun nyt en osaa olla 100% pessimistinä. Nyt voin olla vain tissimistinä (sanaleikki, hehhe) :-D!


Leena65 ja Solakka Silakka: Mä en käsitä näitä tissijuttuja enää ollenkaan. Mikä idea siinä on, että joku hormoni tai joku panee ne turboilemaan, jos ei sitten olekaan raskaana. Ja mitä ne tissit millään maidontuottajahormoneillakaan sitten tekee? Hirveetä huijausta ja pahemman luokan harhaanjohtamista!



Leena65: Mun miesasia on tosiaan osittain samankaltainen kuin sulla, mutta ehkä astetta vielä hankalampi. Niin että totta tosiaan et ole ainoa. Meitä 40+ epätoivoisia on, jotka on valmiita tekemään sellaistakin, mitä ei itsestään olisi ennen uskonut.. Kärsivällisyyttä sulle roppakaupalla toivon, kuten itsellenikin ja kaikille.

Solakka Silakka: Sulla on aivan ihana nimimerkki. Joka kerta kun nään se, tuun hyvälle tuulelle. Ja asiaa puhut: Meillä kaikilla on historiamme ja syymme olla täällä ja tässä tilanteessa nyt. Ennen kuin itse on kokenut tätä, ollut tässä tilanteessa, ei voi tietää sitä voimaa ja vimmaa, joka ylittää monet moraaliset ja eettisetkin asiat. Sitä vaan tahtoo vauvan "hinnalla millä hyvänsä". Mä olen paljonkin miettinyt oikeaa ja väärää ja tullut siihen tulokseen, että ei ole olemassa sellaista asiaa, johon voisi ylkselitteisesti sanoa että tuo on oikein tai tuo on väärin. Elämä on niin monimuotoinen paikka, varsinainen rubikin kuutio, tai paremminkin kaleidoskooppi. Muistatteko - se putki, jossa on helmiä ja kun sitä kääntää, kuvio putken pohjalla muuttuu. Sellainen on elämä. (Huh, tulipas filosofoitua).

Solakka Silakka tai muut viisaat vielä: Mikä on RKTT? Entä mikä on hoitopäivä?

Mä muuten oon laskenut ovulaation jälkeiset päivät (mistä se dbo tulee?) ihan päin honkia. Kaks ekaa yrityskiertoa laskin että ovistestiplussapäivä oli dbo 1). Sitte 3.yrityskierroksella kävin gyniksen luona ja se sanoi, että ovistestiplussapäivä on päivä 0 (nolla) ja seuraava päivä on päivä 1. Tän laskukaavan mukaan multa otettiin verikokeekin, joka piti ottaa nimenomaan LH7 (eli käsittääkseni 7. luteaalihuippupäiva). Sen laskukaavan mukaan mul on kp24 ja dbo10. Juma mitä salatiedettä tää on ja mun aivokapasiteetti ei ainakaan meinaa riittää, vaik oon ihan koulujakin käyny :eek: :|


Kukkakimppu kaikille :flower: - ja sitä kärsivällisyyttä... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wiara:
mun ystäväpiirissä 90% naisista on saaneet ensimmäisen lapsen 35-45 vuotiaina. Ja niitä on paljon! Näin myös uskon, että meistä jokainen raskautuu täällä ennemmin tai myöhemmin. Toisilla se valitettavasti kestää kauemmin, kun toisilla tärppää heti ekasta
Mutta tärppää kuitenkin. Uskokaa pois! Ja aina kun ei tärppää, tulen ainakin itse tänne teidän kainaloon itkemään niitä katkeria kyyneleitä.

Ihanaa tekstiä :) =) Uskotaan :) :attn: :flower: :attn:



 
Murmukka ja Päikki, Onnea! Te teitte sen! :)
Ja muut seuraa perässä, tietysti.
Hysteria, täälä sama eli tissit kipeet ovisplussasta alkaen, mutta en ole raskaana. Samaa siis ihmettelen...
Päivittäjälle, otatko minut poies RKTT-listalta, turhaa venytän pinoo :/ .
Lueskelen kuulumisianne paremmalla ajalla, nyt kiire :wave: .
gerpera
 
On ollut vähän kiirusta töissä, mutta kiva on lukea vilkasta palstaa.

Leena on käynyt verikokeissa ja niiden tulosta saa jännäillä sen suuremman jännäyksen ohella. Jospa se tärppi olisi nyt käynyt, niin ei tarvitsisi enää pähkäillä tuon miehen kanssa, ainakaan tämän asian takia. Me kuljemmekin ihan samaan tahtiin rktt-listalla. Nyt kun on boomi päällä, niin siirrytään kaikki raskautuneihin, jookos. Jos olen ymmärtänyt oikein Tirlittanilla, Hysterialla ja Oivikilla vähän samanlaiset tilanteet sun kanssasi (sorry jos olen erehtyny), joten todellista täsmäapua on varmasti saatavissa. Tosin niin kuin joku jo kirjoittikin, kyllä se samassa taloudessa elävän miehen kanssakin on välillä aika vaikeeta ja helposti elämä valuu siihen, että on oma kuviot kummallakin ja yhdessä nähdään jossain käänteessä. Tietysti se helpottaa vauvansiemenien saantia, jos sentään samassa sängyssä nukutaan ja ollaan samaa mieltä lisälapsienhaaveissa.


Solakka Silakka kirjoitti viisaita "vanhenevien" naisten työnsaantimahdollisuuksista. Itse olen tosi tyytyväinen kun sain uuden työn, vaikka olin yli nelikymppinen ja aivan pienen lapsen äiti. Eli se etu, mikä tämän ikäisillä usein on, että lapset ovat jo aikuisia, oli minulta poissa. Toinen juttu olisi voinut olla, jos olisin päässyt jäämään toiselle äitiyslomalle heti perään, niin kahden pienen lapsen 45 vuotiaana äitinä olisi ehkä ollut himpun verran vaikeampaa saada ko. työtä. No eihän sitä tiedä. Mutta pointti on, että kannattaa niitä töitä hakea ja elää sitten tilanteen mukaan. Raskausasiat ovat niin vaikeita ennustaa, että toiveitten takia ei tosiaan kannata laittaa muuta elämää jäähylle. Tietysti jos esim. työhaastattelussa on jo vähän pidemmällä raskaana, niin kehtaako jättää sanomatta sitä. Laki tietystikään ei oikeuta asiaa kysymään ja jos joku kysyy, ei siihen tarvitse vastata. Oma pokka ei ehkä antaisi periksi olla kertomatta.

Tietysti "haavekuva" olisi jäädä hoitovapaalta eläkkeelle, muttei se taida onnistua.

Ämy kyseli pettymysten jaksamista. No mehän emme "julkisesti" enää haaveile lapsesta eli en jaa tätä asiaa kenenkään muun kuin mieheni kanssa ja tietysti teidän. Ja siinä teidän rooli onkin tärkeä, koska en voi purkaa livenä tätä asiaa. Yritystä on jo 2,5 vuotta, mutta siitä ajasta eka vuosi meni oikeastaan siinä, että tavallaan toivoin, etten raskautuisi, koska vauva oli pieni. Sitten alkoi työn miettiminen ja puolet viime vuodesta meni siihen, että mietin ja kauhistelin, että mennäkö töihin ja mitä jos menisin tulisinko raskaaksi. Tuttuja mietteitä siis. Nyt olen kohta ollut jo vuoden töissä ja kuvittelen välillä olevani sinut sen asian kanssa, ettei meille kakkosta tule. Mutta nyt löydettyäni tämän palstan,
höyrypäisyys taas nousee. On nyt sellainen tunne, että nyt jos koskaan. Ja sitähän se gynekin sanoi, ettei ole kauan aikaa aikailla. Niin kuin en sitä muuten tietäisi. Viimeiset päivät ennen menkkojen alkua olen niin täpinöissä, ettei mitään määrää, Kun täti tulee, masennun pariksi päiväksi. Kunnes taas uutta ovista kohti kuume nousee. Tavallaan olisin toivonut gyneltä tuomioita siitä, että haaveet ovat turhia, mutta kun ei sanonut yhtään
siihen suuntaan. Toisaalta kyllä järki sanoo, että kun yritystä on ollut näin kauan ja ikä vie mahdollisuuksia joka kuukausi, olisi paras lopettaa haikailut. Mutta, mutta...

Uskoin ja kuvittelin, että olisin osannut tähän kakkoshaaveiluun suhtautua kypsästi, ilman pakkoa, mutta ihan yhtä kahko olen kuin ekaa yritettäessä. Miksi, en osaa sanoa, että hupeneva aika laittaa yrittämään kaikella raivolla. TUnne siitä, ettei tule toista tilaisuutta enää eteen.

Päikki
, mahdatko sittenkään ehtiä kaikkia 17:ää testiä käyttää, kun plussa kerran vahvistuu :) Mulle tulee loppukierrosta aina sellainen pakonomainen tarve testata ja jos mulla olisi noin paljon testejä kotona, niin tekisin sen 5 krt päivässä. Olen siis ihan addiktoitunut testaamiseen. Onneksi meillä on viikonloppuna vieraita (kp 24 - 25), joten en ehkä pysty testaamaan. Jospa kerrankin jaksaisin edes kp 26 asti.

Päikki, minä sorrun aina testin purkamiseen, jotta näen viivan kunnolla. Sitten taakse valkoinen paperi ja luonnon valo takaa päin. Jopas pitäisi viivojen näkyä. Tässä kohtaa aina tunnen itseni tosi tyhmäksi, mikä lienee totta.

Minnimammalla
lupaavaa valkovuotoa. Jännäillään...

Solakka Silakalla on pitkä taival näissä hommissa. Siinä kyllä kannattaa jättää muitten asiattomat mielipiteet ihan omaan arvoonsa. Eihän kenelläkään ole oikeutta eikä mielestäni myöskään velvollisuutta arvostella missä vaiheessa lapsista haaveilee ja sen eteen ponnistelee. Itse yli nelikymppisenä äitinä tunnen olevani henkisesti paljon valmiimpi kuin aikaisemmin. Välillä kyllä naurattaa kun lapsen kanssa leikkii muumilaivalla ja pitää ottaa silmälasit pois päästä, että pystyy katsomaan pieniä yksityiskohtia. Kovasti toivon teillekin tärppiä ja tietysti mielummin ennen hoitoja, sillä ne varmasti ovat henkisesti raastavia. Toki jos heti silloin tärppää, ei tarvitse kokea julmia pettymyksiä.

Lumeton, sinulla tosiaan on ainutlaatuinen mies ja olette voineet kääntää tappiot parisuhteenne voitoksi. Sitä se keskustelu parhaimmillaan saa aikaan.

Niin kuin liiza totesit, elämässä pitää olla muitakin asioita kuin nämä haaveilut, ettei pettymys kokonaan suista raiteiltaan. Jokin hyvä harrastus tulisi kaikilla olla, mutta minusta tuntuu, että tämä haaveilu ja palstailu on nyt minun tärkein harrastukseni.

Wiaralla tosiaan positiivisia "tilastoja" ystäväpiirissään. Minulla on vähän niin, että kavereilla alkaa olla lapsenlapsia, mutta sitten on kiva kyläillä, kun tätä jälkikasvua on mummulassa. Niin ja toivotaan, että Wiaran munis saa vetävän ulkonäön :)

Hysterialla on runosuoni kukkinut :) RKTT = Raskaana Kunnes Toisin Todistetaan ja dpo = days past ovulation (muistaakseni) eli päiviä ovulaation jälkeen. Plussa ovulaatiotestissä on siis päivbä -1 ja oletettu ovispäivä 0.

Gerperalle lämpimät halaukset. Olet ilmeisesti aivan varma siitä, että ovulaatio ei ole tullut myöhässä, vaikka menkat ovatkin myöhässä? Minulla on huomenna päivitysvuoro, joten otan pois sinut rktt-listalta, jos tänään ei päivitystä tule. Mutta tule toki kertomaan, jos jokin mahdollisuus raskauteen kuitenkin on ja haluat pitää nimesi listalla.

Mites mur-murilla mahakipuilut näin iltasella. Vieläkö SO (superovis) vaivaa?

ON: Ei oikeastaan mitään sanottavaa. Eikä tietysti tässä vaiheessa pitäisi mitään tuntuakaan. Ensiviikon puolelle jos jaksaisi odottaa ennen
ekaa testausta. Nyt olen päättänyt jättää CB:t ostamatta, mutta nainenhan voi aina muuttaa mielensä.










 
Tirlittan1968
Hysteria mulla alkoi menkat ihan normaalisti melkein kellon tarkkuudella- aika hyvin sitä tässä iässä jo tuntee oman kroppansa.
Wiara kiva kuulla että sun ystäväpiirissä raskaudutaan kypsemmälläkin iällä! Mä olen myös varma että ennemmin tai myöhemmin tulee +.
Olen myös miettinyt että kauanko olen valmis koettamaan tätä raskautumista. Vuosi voisi olla hyvä aika- olen tässä samalla miettinyt myös elämää tämän yrittämisen jälkeen ja sitä mistä sitten löydän iloa jos jostain syystä lasta ei tule. Ilokseni niitä muitakin asioita ja haaveita löytyy.
Aika hyvillä mielin olen tulevaisuuden suhteen kävi miten kävi.
Onnea paljon vielä kaikille plussanneille+ perästä tullaan
=)
 
Terry64 huips, kun sie olit jaksanut pikän jutun kirjoitella:wave:

..miun pää nyt tyhyjä kun käväisin parisen kertaa Pikku Kakkosen aikana ihan unessa ja poikanen sitten töni hereille ja halusi ulos leikkimään :)

..tuosta testailusta tän verran..mie olen myös kova testailemaan sitä mukaa, kun oireita(kuviteltuja)aina tulee :p ..nyt olen päättänyt(taas kerran)etten testaile, ennen kuin oletettu tädin tulopäivä koitaa!!:D juups ja jaaps..saa nyt nähdä miten maltan mieleni..

Miulla on yllättävän väsy olo
näin nopsaan jo oviksesta-mikäli oli siis maanantaina? Munisten kohdilla molemmin puolin, tuntuu kipiältä kun liikkuu, käy veskissä "isommalla hädällä"(ponnistaa) tai esim. istahtaa nopsaan..nännin näpöttimet kans pikkasen arat :whistle: ..

..ihanahan se olisi, jos nämä enteilisivät jotain.. :heart: ..koetan ajatella "positiivisesti"-jos vaikka auttaisi ;)


Pikkasen paino miulla sahaileepi, onneksi ei tullut lisää..nytkin söin 2 suklaakeksiä kaffen kera:p ..tämä on juuri vaaralista(ovis-vuoto) aikaa kun tekee mieli kaikkea hyvvääääääää!!!!!!!


Sytyttelin partsulle monta kynttilää ja niitä ihastelin pimenevässä illassa-kaunista on.

..tulisi vain pysyvä lumi ja kirpakat kelit, niistä tykkään!!


mur-mur
 
Star-67
MAHTAVAA, ONNITTELUT!!!!!!
..me tytöt vaan plussaillaan, IHANAAA!!!!!


((muoks))..mies osteli miulle pari olusta kun olen pe-la yksin kotosalla..nyt mie illasta kyllä yhden korkkaan noiden 3 plussan:heart: kunniaksi!!!!
 
kyllä se yksi olut kannattaa korkata 3 plussan kunniaksi. :$ Jospa 4:ski olisi tullollaan.

Tänään ymmärrän päikin tunteen sen maanantaisen plussan suhteen.....minulle kun äsken pärähti plussan alku...ei haamu vaan selkeä paksu plussaviiva normi apteekin testiin äsken. Huvin vuoksi päätin testata.
Ps,
Tissikipu alkoi tuntumaan vasta kp 26. Eli vielä ne vanhat kanat munii :) Teille nuorille muistutuksena :)

Toinen asia että tulekoo siitä mitään.

Nillanillalle peukutukset.

mimmimamma
 
STAR67 voi miten ihanaa ja PÄIVIKKI kans ja MIMMIMAMMA! Nyt viivojen vahvistumista kaikille, ovista tai sitä vallanmahdotonta raskaustestin viivaa. Kyllä nämä kaikki teidän onnistumiset antaa voimaa itellekki

Minä pistin tänään Puregon 300 iu mahanahkaan, tästä se taas alkaa. Jännittävät kaksviikkoset muniksien kasvatus operaatio+punktio+tuoresiirto. ja minä HALUAN KANS VIIVAN! sitä tässä nyt haetaan.

Minä kans olen myöhäisherännäinen tän nyytinhaku matkallani. Ei ole sitä prinssiä tullut vastaan jonka kanssa tätä matkaa tallustettaisiin. Onhan niitä mennyt ohi mutta ei ole tarttunu käsipuoleen kiinni. Ja ennenvanhaan ei vauva asiat käyneet mielessäkään, oli muuta, työtä ja matkustelua ym. mutta nyt olisi itse kypsä mutta se prinssi taisi jäädä jonnekkin matkan varrelle. Eli klinikan puoleen ole kääntynyt. Ei huvita tässä iässä kapakoissa notkua oviksen aikaan ja eihän sitä tiedä mitä tauteja sieltä kaupanpäälle tulisikaan. Vuoden olen tätä kuumetta katellut, inssissä käynnyt ja todella nyt toinen ivf-hoito alkoi tänään. On se vaan pakko yrittää,aikakello tikittää ja sitä ei saa pysähtymään, eipähän kaduta sitten myöhemmin ettei tehnyt asian hyväksi mitään. Ja jos se prinssi vielä jostain nurkantakaa tupsahtaa niin hänhän rakastuu koko pakettiin nyyttiin ja minuun ;)

Mulla kiertopäivä 3
 
Siis aivan mahtavaa!

Murmukka laiton siunut tuonne + listalle, ihanaa onko sinulla työnimi pikkumatkustajalle?

Päikki onnea haamun vahvistumisesta! :heart:

Star onnea haaleasta plussasta toivottavasti vahvistuu edelleen :heart:


Mimmimamma niin sitä pitää!! Siis aivan mahtavaa

Kyllä se plussa pilvi ja sade on toisiaan ollut liikkellä, sitä vielä puhkutaan eteenpäin.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Tirlittan1968 (40)......kp1/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp3/28-33........yk6.........1.
Inia (42).................kp5/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp9/24-28............yk4..........1.
liiza (43).....................kp13/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp17/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp17/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp17/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp17/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp19/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp21/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)..............kp21/25-29........y.13v.........3.
Hemppaliina (46).......kp21/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Mahdotontako.............kp22/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp22/28-32.........yk9...........3.
oivikki (41)................kp23/23-27.........yk7...........1.
Hysteria (42).............kp24/?................yk4...........1.
Päikki (41).................kp26/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp26/28..............?.............4./1. yht.
star-67 (42)................kp26/26-46...yk10.........3.
Taikakuu (41).............kp29/27-32.........?.............2./1.yht.
ikiemo (45).................kp31/20-50........y?..........4.
Sariella09 (43)...........kp33/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp35/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46)..........kp71/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

mimmimamma (47)..........dpo12
Hysteria (42)...................dpo9
Solakka Silakka (40).......dpo6
Jadette (40).............dpo6
Mahdotontako.........dpo6
Terry64 (45)...........dpo4
Leena65 (44)..........dpo4
Ämy (40).................dpo3
mur-mur (44)..........dpo3
liiza (43)..................dpo3
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010
Murmukka (43)..........21.10.2009 (Plussa dpo11 18.11.2009)



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
vakuuttava, mutta se liima voisi olla tarpeen. Taas ollaan kohta ryminällä kontallaan...jos entinen toistuu.. Mutta toivon mukaan ei tällä kertaa.
Kiitos liimasta mur-mur'

Mies lukinnut salaisella koodilla digikameran, joten ei voi kuvia ottaa. Kommarilla voin ottaa kuvia, mutten en nettiin saa liitettyä.

mimmimamma
 
..siis, en malta lähteä saunomaan kun konella niin "napotan"..on teillä ollunna MAHTI uutisia meille kertoilla..näin pienen ajan sisällä NELJA PLUSSAA!!!!:heart::heart::heart::heart:..

..vaan nyt mie lähen kylpee ropsaattammaan ja otan se ölysen sitten-Molskis!!..
 
kun johtoportaan immeisiä olen töiden takia.

Syksyn reissu kuvat varmuuden vuoksi lukittuna...ennen siirtoa. Ollut jo 2 kk :)

Uskon sun extra-supreriin liimaan mur-mur...mutta kun fiilis, että ei mitään meneillä, niin minulla hämmentynyt olo.

Päikki tuo Rfsu ei oo ikinä minulle valehdellut. Onneksi olkoon. Samoin Murmukka.

mimmimamma |O
 

Yhteistyössä