Hakutulokset

  1. T

    Avioero ja lapsi?

    Eli meillä on 3 vuotias lapsi ja minä haluan miehestäni eron...mutta en tiedä mitä tehdä? auttakaa...
  2. T

    voiko 3-4 siiderin juonnin jälkeen imettää?

    Saa tai ei... Mä olen kyllä niin alkoholin vastainen lasten nähden (oli sitten vauva tai vanhempi) etten tuollaista asiaa hyväksi alkuunkaan! Jos haluat juoda hanki lapsenvahti!!
  3. T

    G:Lastenne nimet ja iät?

    Aapo 3v. Jos minulle vielä tulee lapsia olisivat nimet: Iia, Peppi ja eino
  4. T

    Neljäs hääpäivä on ihan kohta. Muistavatko teidän miehet teidän hääpäivän??

    Meille tulee 7. hääpäivä jos tulee... mutta koskaan ei olla unohdettu!
  5. T

    Kannattaako lapsen talvikengät laittaa huutikseen nyt vai syksyllä?

    Mä laittaisin heti myyntiin kun en jaksa säilytellä niitä ens syksyyn ....
  6. T

    Minkä ikäisenä vielä rattaissa?

    Meillä käytetään sateenvarjorattaita 3 vuotiaalla pojalla....
  7. T

    Miksi lasta ei saisi usein hemmotella leluilla ja muilla

    Mä ostan lapselle leluja, vaatteita jne. mutta toisesta päästä myös laitan niitä "vanhoja" sitten kiertoon en myy vaan laitan kiertoon......Tykkäänhän mäkin saada uusia vaatteita...laitan itsekkin vanhoja kiertoon esim. romaniaan lähti just ennen joulua paljon vaatteitani ja pojan "vanhoja"...
  8. T

    Pitäskö perua tuo neuvola-aika, vai...?

    Joo mutta mun pyöräily ei kuulu tähän asiaa joten sen nyt ainakin voit poistaa ? jos siis sopii??
  9. T

    Pitäskö perua tuo neuvola-aika, vai...?

    Toisilla se menee toisinpäin ettei virtsaa tule ollenkaan niin kuin mulla meni.... pääsin fysioterapiaan missä hoidettiin ongelma kuntoon ja sama kuntoutus sopii myös virtsankarkailusta kärsiville ! Sinne on vain saatava lähete!!
  10. T

    poikavauvalle nimi

    Mä suosin helppoja suomalaisia nimiä joten henri kristian Itselläni on Aapo joka on myös lapsen nimi joulukuulta :) 18.12 on nimipäivä...
  11. T

    Pitäskö perua tuo neuvola-aika, vai...?

    Ei siellä autossa sitä -25 astetta ole jos se on siitä ulkona seissy sen 30-40 min... sen jälkeen kun oot sillä ajanu.. joten kyl mä sinne neuvolaan lähtisin... En mäkään ole koskaan sen lämpömittarin mukaan kulkenut eikä poikakaan.... kunnolla vain vaatetta päälle niin kyllä tarkenee...
  12. T

    Milla ruokavaliolla/liikunnalla pv laihdun ainakin 5 kg

    Mä oon vielä 10 kg:n päässä normaalista painosta..... ainiin olen 180 cm pitkä ja painan nyt 93 kg Sama pätee suhun et lisää liikuntaa ja terveelliset elämän tavat jotta paino tippuu hitaasti niin se pysyykin pois......Kyllä painon aina saa pois mutta sen pitäminen myös poissa on se oikea...
  13. T

    Onko facebookki aina noin tökkivä sivu?

    Vaihtakaa kieli englanniksi ja taas toimii!!
  14. T

    Osaisko joku neuvoa? Työpaikka, haku nyt, aloitus pian, mutta voin aloittaa vasta elokuussa..

    Turha sun on sitä nyt hakea jos et oo valmis aloittamaan heti!!
  15. T

    Milla ruokavaliolla/liikunnalla pv laihdun ainakin 5 kg

    Mä olen tiputtanut tässä 6kk:ssa nyt 16kg sillä että emennän liikuntaa ja terveelliset elämän tavat, toki mullakin on herkkupäivät tai välillä koko viikko mutta sen jälkeen taas on palattava "arkeen"
  16. T

    Toivotontako,3v5kk poika ei suostu potalle kakkaamaan,mutta pissaa...?

    Meillä poika ilmoitti n. 8kk:tta sitten et .... ei tarvitse vaippaa ja siitä lähtien on poika ollut ilman vaippaa, pissat tekee pottaan tai pöntölle mutta kakat aina pönttöön eikä halua sisentäjää! poika on nyt 3v. 2kk:tta
  17. T

    Mitä miehenne vastaa...

    Kun on aina rakastanut ja tulee aina rakastamaan...olet vaimoni ja lapseni äiti!
  18. T

    Taapero on jo yökuivakin!

    Meillä meni toisin päin poika oli päivä kuiva ja yöllä tuli muutomat vahingot nyt ollut jo 9kk:tta kuiva
  19. T

    minkä verran on yleensä häissä

    Meillä oli sopivasti...oltiin sovittu määrä mitä saa leikittää ja ketä!!
  20. T

    Restaurant City - Facebookissa

    Mä oon jäänyt koukkuun Farmvilleen facebookissa :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä