Milla ruokavaliolla/liikunnalla pv laihdun ainakin 5 kg

  • Viestiketjun aloittaja Helppivä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ennen aamupalaa vaikka tunnin hiihtolenkki ja sitten vasta aamupalalle. Ruokavalioksi suosittelen vähä/hyvähiilarista ruokavaliota eli peruna, sokeri ja valkoinen jauho pois.
 
Mä olen tiputtanut tässä 6kk:ssa nyt 16kg sillä että emennän liikuntaa ja terveelliset elämän tavat, toki mullakin on herkkupäivät tai välillä koko viikko mutta sen jälkeen taas on palattava "arkeen"
 
Miina
Jätä pois turhat hiilarit, valkoinen leipä, peruna, pasta ja syöt sitä vastoin enemmän lihaa, kasviksia vihanneksia, hedelmiä ja jne. Sillä olen itse saanut aina painon tippumaan nopeasti.
Liikuntaa maltilla koska se myös nostaa ruokahalua! Kalorolaskuri.com on hyvä apukeino laihdutuksessa.
 
lähes karppi
Et syö sokeria etkä turhia tärkkelyksiä (vaalea leipä pois, peruna pois).

Syö silti tummaa riisiä, tummaa pastaa ja 100% ruista vain kohtuudella, kasvisten ja proteiinin seurana.

Näin insuliinitaso veressä laskee ja rasvanpoltto kehossa alkaa ja tehostuu.
 
...
Minun lähtömittani oli vat 160cm ja 64,5kg. Aloitin kaksi viikkoa sitten laihdutuksen jättämällä herkut pois, pienentämällä ruoka-annoksia, lisäämällä kasviksia, hedelmiä ja vettä, sekä aloitin KuntoPlussan juoksukoulun. Paino on nyt 62,5kg. Eka viikolla paino ei tippunut yhtään, mutta toisella tuon -2kg. Tavoitteeni on 57kg.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Mä olen tiputtanut tässä 6kk:ssa nyt 16kg sillä että emennän liikuntaa ja terveelliset elämän tavat, toki mullakin on herkkupäivät tai välillä koko viikko mutta sen jälkeen taas on palattava "arkeen"
Onko sulla sitten tota painoakin vähän enemmän kuin mulla? Tuntuu olevan hankala tiputtaa vain vähän, vaikka voishan sitä multakin lähtee vaikka 10kg niin ois sama kuin aikana ennen lapsia :) Vähempäänkin olisin toki tyytyväinen, eli just tuo 5kg.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:
Mä olen tiputtanut tässä 6kk:ssa nyt 16kg sillä että emennän liikuntaa ja terveelliset elämän tavat, toki mullakin on herkkupäivät tai välillä koko viikko mutta sen jälkeen taas on palattava "arkeen"
Onko sulla sitten tota painoakin vähän enemmän kuin mulla? Tuntuu olevan hankala tiputtaa vain vähän, vaikka voishan sitä multakin lähtee vaikka 10kg niin ois sama kuin aikana ennen lapsia :) Vähempäänkin olisin toki tyytyväinen, eli just tuo 5kg.
Mä oon vielä 10 kg:n päässä normaalista painosta..... ainiin olen 180 cm pitkä ja painan nyt 93 kg

Sama pätee suhun et lisää liikuntaa ja terveelliset elämän tavat jotta paino tippuu hitaasti niin se pysyykin pois......Kyllä painon aina saa pois mutta sen pitäminen myös poissa on se oikea haaste tässä asiassa!!
 

Yhteistyössä