***Huhtikuussa hikoilevat***

Bikini
Nyt on jo muutaman viikon syömiset pysyny tosi hyvin hallinnassa, ja makeanhimo on hävinnyt lähes täysin :) Eli en kuulu hölläilijöihin :D lenkilläkin olen käynyt säännöllisesti, huomenna taas voisi vähän pidemmän lenkin juosta. Vappuna ajattelin itselleni yhden munkin suoda, kun muuten ei ole tullut mitään herkkua syötyä.

Ja farkut on alkanu tuntumaan vähän löysiltä, ei vielä tipu päältä mutta eivät tosiaan purista!! JEE!! Vielä kun pari kiloa pudotan, mahdun muutamiin ihaniin farkkuihin joita en ole yli puoleen vuoteen käyttänyt. Lisäksi mulla on kaapissa farkut, jotka mahtuu päälle vasta kun olen tavoitepainossani :)
 
Kyllä tuo paino on ihmeellinen asia. Se on heitellyt koko viikon miten sattuu. Niin, olen siis punninnut itseni joka päivä. Maanantaina paino oli aamulla siis 72,6 kg, tiistaina ja keskiviikkona 71,9 - tänään 72,9. Vaikea ottaa selkoa onko tapahtumassa laihtumista vai lihomista, vai jumitusta. Mitään erityisen poikkeavaa ei ole tapahtunut liikunnassa eikä syömisissä, suht samoin on menty kuin aiemminkin:O
 
Öitä kaikille. Kohta nukkumaan. Kävin heittämässä rauhallisen 10 kilometrin kävelylenkin jumpan päälle. Nyt kohta uinumaan, että jaksaa huomenna herätä. Vielä on jaksanut liikkua ja kyllä muutoksen on alkanut itse huomaamaan. Vielä on minusta matkaa, ei niinkään kilomääräisesti, enemmänkin kiinteytymällä pikkuisen lisää. Paino oli vaa'an mukaan 53, joten se on kahden kilon päässä siitä, mitä se saisi olla alimmillaan. Housut ovat alkaneet istua taas huomattavasti mukavammin.
 
Heipparallaa pitkästä aikaa!
Kiva lukea kun monilla on projekti edennyt :) itellä ei oikeastaan ole.
Eropäätös on tehty, ja asunto hakusessa. Eiköhän itsekuri sitten taas löydy, kun pääsee tästä ahdistavasta ilmapiiristä.
Ukkeli toi Intiasta tuliaisena vattataudin, josta kärsin nyt 6. päivää, eli periaatteessa laihiksella.. Kun tästä selviää, on ainakin vatsalaukku kutistunut sen verran, että tulee syötyä pienempiä annoksia. Jotain hyvääkin tästä kärsimyksestä :D
 
Hienoa Neljän Äiti, ja onnea uusista elämänsuunnitelmista! Täällä samansuuntaista pohdintaa, mutta asiat junnaa paikallaan. Samoin paino, tämän huhtikuun viimeisen päivän lukema aamulla 72,3 eli vain -300g viime viikkoon nähden. No, kaipa se taas tästä jossain vaiheessa. Hyvää vappua kaikille!:wave:
 
Hienoa Neljän Äiti, ja onnea uusista elämänsuunnitelmista! Täällä samansuuntaista pohdintaa, mutta asiat junnaa paikallaan. Samoin paino, tämän huhtikuun viimeisen päivän lukema aamulla 72,3 eli vain -300g viime viikkoon nähden. No, kaipa se taas tästä jossain vaiheessa. Hyvää vappua kaikille!:wave:
Kiitoksia, kyllä helpotti kun sai päätettyä. Nyt vaan vielä pitäisi jaksaa niin kauan että löytyy sopiva asunto..

Vitsit, toi sun 72 ja risat kuulostaa ihanalta ja -300g on kumminkin edistystä!!
Itseä ketuttaa, kun kaapissa olisi ihania vaatteita, kun saisi edes 5kg pois. Tuntuu vaan että jos en saa sitä iloa edes syömisestä, niin en kestä. Mutta eiköhän se joskus tästä ala taas sujumaan.

Ihanaa vappua!
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
Bikini
Onko toukokuun pinoa vielä tehty? :)

En syönyt vappuna yhtään munkkia, tippaleipiä, sipsiä tai muita herkkuja. Lenkkeillytkin olen, viimeksi tänään aamupäivällä kävelyllä, illalla kunnon juoksulenkki!
 
"jeps1"
Mä söin pari tippaleipää ja ne maistui kauheilta...mutta söin ne kuitenkin. Niistä jäi sellainen ällöttävä rasva suuhun pitkäksi aikaa. Nyt mä vaan kelaan miten ihmeessä noi tippaleivät on olleet mun suurinta herkkua tähän vuoteen asti.
No nyt on enää muutama päivä ja sit alkaa Superdieetti. Mä niin lasken sen varaan, että saan rasvanpolttamisen sillä käyntiin ja ehkäpä sitten saan tota rasvaa poiskin edes jonkun verran. Yläkropassa mulla ei ole käytännössä rasvaa ollenkaan...ja sekin vähä mitä on niin on pienissä rinnoissa, joten todennäköisesti yläkertaan ei jää rasvaa ollenkaan ja reidet ja persus pienenee hieman. Siis olettaen et toi kuuri toimii.
Huomisesta alkaa taas uusi viikko ja kuntoilukin lähtee käyntiin joten ehkä mä en jaksa murehtia yksiä tippaleipiä tän enempää.

Neljän äidille: onnittelut uudesta elämän suunnasta !!
 
Bikini
Päätä särkee ja kurkku tuntuu kipeältä, toivottavasti ei enää mitään tautia tulisi :(
Olin ajatellut lenkille mennä illalla, mutta jätän väliin jos olo ei kohennu.
Syömiset on koko ajan pysynyt kurissa, herkkuja en ole pääsiäisen jälkeen juurikaan syönyt :) Itsekuri on käsittämättömän hyvä, jo monta viikkoa! :D Toivottavasti jatkuisi heinäkuuhun asti. Silloin pitäisi olla bikinikunnossa, kun lähdemme matkalle.
 

Yhteistyössä