Taapero on jo yökuivakin!

  • Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti
Piika-äiti
Tajusin juuri, ettei pojalla ole ollut edes harkkahousuja yöllä moneen viikkoon, eli hänestä tuli melkein kerta rytinällä 2-vuotissynttärien jälkeen päivä- ja yökuiva.

Ja nyt meillä on sitten 3 ylimääräiset 2-3-kertaa pestyt harkkahousut, jotka hankin yövaralle...
 
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Onnea pojalle!
No, onhan teille tulossa käyttäjä niille harkkareille, koha tarpeeks ootellaan niin se kasvaa niihin sopiviks :xmas:

Kuinkas oot muuten voinu?
no, onhan niille joskus parin vuoden päästä käyttäjä... Mutta tuo on ainoa vauva-asia, johon olen tähän mennessä panostanut. Helpottaa olennaisesti vauva-arkea kun isoveli osaa itse mennä potalle.

Ja ihan hyvin tässä on mennyt. Viime viikolla kävi 2-päiväinen flunssa, joka nosti kuumetta, heitti sokeriarvoja ja piti kauheita lihaskipuja, joita luulin ensin supistuksiksi, neljä lasta synnyttänyt nainen. 15-vuotiaan ääni ja ilme olivat sanoinkuvaamattomat, kun hän ilmoitti että hänellä ja veljillääkin on sitten ollut näitä samoja supistuksia koko edellisen viikon ja he vaan särkylääkkeitä söivät eivätkä huomanneet neuvola-aikaakaan tilata.

Entäs teillä?
 
lasken supistusten väliä ja kävelen kuin rampa ankka. Häpyliitos on parissa viikossa kipeytyny siihen pisteeseen että sukkien jalkaan saaminen on saavutus.
Ukko kutsuu mua lempeästi kuplavolkkariksi, kertonee jotain mun ulkomuodosta sitten :LOL:
Tyttö on kaameessa yskässä, sai tikkamäeltä kortisonit nappina, huomenna pitää soittaa lääkäriaikaa että katotan keuhkot uusiks onko asettunu rohinat.
Pojalla laryngiitti, onneks ilmeisesti ohi menossa jo.
Eli sitä normaalia.
 

Yhteistyössä