Osaisko joku neuvoa? Työpaikka, haku nyt, aloitus pian, mutta voin aloittaa vasta elokuussa..

  • Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti
plääh
Unelma työpaikkani, vakkarityöpaikka tarjolla, haku alkaa nyt, työ alkaa pian, mutta itse olen äitiyslomalla ja elokuussa vauveli menee päivähoitoon.

Onko mitään järkeä hakea paikkaa, jos ehtona omalta puoleltani on että aloitan vasta elokuussa, enkä nyt?

Työntekijä kun tarvitaan nyt.... Ottaako kukaan muo töihin, niin että joutuu etsimään samalla sijaisen,,
 
MLL
Ainahan sitä voi hakea jos vaikka sattuvat tarvimaan myöhemmin toista työntekijää, mutta jos et ole jotenkin ihan huippu tyyppi tai eivät löydä ketään muuta niin tuskin odottavat sua elokuuhun/palkkaavat sulle sijaista..
 
vieras
Minkäikäinen lapsi sinulla on? Se on varmaan nyt olennaisin tieto. Jos haku nyt, aloitus aikaisintaan helmikuussa, ehkä voisit venyttää maaliskuulle. Sit isä hoitamaan?
 
Maisuli
Jos kyseessä on harvinainen huippuasiantuntijan tehtävä, johon sinä olet täysin korvaamaton huipputason osaaja, yritys saattaa odottaa sinua. Muussa tapauksessa joku toinen pätevä voi varmasti aloittaa heti.
 
ap
lapsi on nyt 7kk, ja vasta vajaan kuukauden ajan on maistellut kiinteitä, imetys käynnissä.... joten en itse ole valmis vieroittamaan vielä näin pientä...

JA päätin nyt että eihän sitä kukaan kiellä muo hakemasta. ainahan voi yrittää, ehkä sitten on parempi mahdollisuus saada toinen paikka myöhemmin.
 
tuikku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lapsi on nyt 7kk, ja vasta vajaan kuukauden ajan on maistellut kiinteitä, imetys käynnissä.... joten en itse ole valmis vieroittamaan vielä näin pientä...

JA päätin nyt että eihän sitä kukaan kiellä muo hakemasta. ainahan voi yrittää, ehkä sitten on parempi mahdollisuus saada toinen paikka myöhemmin.
Miksi sitten täällä kyselet jos oot jo päättänyt hakea?? Mutta tosiasia on et nyt on niin paljon työttömiä hakijoita et toden näköisesti et tule saamaan työtä jonka olisit valmis aloittamaan vasta elokuussa!!
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lapsi on nyt 7kk, ja vasta vajaan kuukauden ajan on maistellut kiinteitä, imetys käynnissä.... joten en itse ole valmis vieroittamaan vielä näin pientä...

JA päätin nyt että eihän sitä kukaan kiellä muo hakemasta. ainahan voi yrittää, ehkä sitten on parempi mahdollisuus saada toinen paikka myöhemmin.
Kyllä se 1-2 kuukaudessa oppii maistelemaan vähän lisää. Ilmoitat haastattelussa, jos sinne saakka pääset, että voit aloittaa sopimuksen mukaan kevään aikana. Jos ne oikeesti sulle sitä paikkaa alkaa tarjoilemaan, niin sitten vasta ilmoitat, koska voit aloittaa. Keväällä sun kyllä viimeistään on aloitettava, jos et täysin korvaamaton ole.
Sitten isä vanhempainvapaalle. Voit silti imettää aamulla, yöllä ja illalla. Ei se lapsi siihen kuole, jos saa päivisin korviketta.

siis jos ylipäätään paikan saisit.

Tuskin ne sua ottaa, jos suoraan sanot että elokuussa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lapsi on nyt 7kk, ja vasta vajaan kuukauden ajan on maistellut kiinteitä, imetys käynnissä.... joten en itse ole valmis vieroittamaan vielä näin pientä...

JA päätin nyt että eihän sitä kukaan kiellä muo hakemasta. ainahan voi yrittää, ehkä sitten on parempi mahdollisuus saada toinen paikka myöhemmin.
Miksi sitten täällä kyselet jos oot jo päättänyt hakea?? Mutta tosiasia on et nyt on niin paljon työttömiä hakijoita et toden näköisesti et tule saamaan työtä jonka olisit valmis aloittamaan vasta elokuussa!!
No voi että sentäs.. joskus helppo asia tuntuu vaikealta... kun kirjoittaa, lukee muiden vastauksia.. niin aivot käynnistyy ja havahtuu siihen että näin mä teen...

päätin nyt kun luin vastauksia.. enhän mä mitään häviä siinä tosiaankaan vaikak haen, hehän sen päätöksen tekevät.

 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Kyllä palkataan ihmisiä jotka ovat tai jäävät äitiysvapaalle heti.
Sitten otetaan vain sijainen.Vaikuttaa hakijan pätevyys jne tietysti.

Koskas tää tapahtu ennen LAMAA????? Ennen suurta työttömyyttä????
 

Yhteistyössä