Hakutulokset

  1. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Hui ku te ootta pulissu paljon! :D Nyt ei kyllä kerkee kaikkea lukea. Varmaan muitakin jo päässyt jakaantumaan tässä välissä? Ei kai kaikki sitä juhannusta jääny odottamaan :laugh: Meille syntyi 13.6.08 klo 12.46 tyttö :heart: Eli käynnistyi sitten ihan itsekseen (lääkärin sisätilatutkimus...
  2. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Täällä taas :wave: Käytiin näytillä, mut päästiin vielä kotiin, kun kanavaa oli vielä vähän jäljellä ja kohdunsuu vaan sormelle auki. Supistelee 5-10min välein. Mennään takas sit kun alkaa olla enemmän äksöniä, tai sit viimestään huomenaamulla käynnistykseen. Ja mitäkö tein enneku vedet...
  3. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Väittäisinpä että täällä meni äsken lapsivesi... :whistle: Ja jos multa on viime aikoina monet kysyneet että jännittääkö se synnytys ja oon voinut rehelliseti sanoa että ei, niin kyllä se piru vie vaan just nyt alko aika hyvin jännitämään :D Siis joudunko mä oikeesti synnyttämään?? :D...
  4. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Unohtui äsken: Onnea myös Viipperälle! :flower:
  5. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnea Melikelle ja Bamselle nyyteistä! :heart: :heart: Raskausvaivoista itsellä ollut: Väsymys kuvotuksen tunne (pelkästään, en siis ole oksentanut) Rintojen kasvu ja aristus Valkovuodon lisääntyminen (vain tietyssä vaiheessa, enää ei ole runsasta) Virtsaamistarve (vain...
  6. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Kummigallup: meillä on kaksi kummia (eli yksi pariskunta) jo ppydettynä, mä ajattelin pyytää huomenna kylään tulevaa sinkkukaveriani sitten vielä kolmanneksi kummiksi. Siinä ne sit ois.
  7. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Täällä on vaan mihen kanssa ehditty jo niin monella muotoa nautiskella näistä "viime hetkistä" (joita näkyy yhä vain riittävän) että nyt alkais jo riittämään |O Ei vaan, levollisempi mieli mulla nyt on kuin joskus viikko sitten, nyt tietää jo että yli menee, joten antaapa sitten mennä vaan...
  8. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Rakkikselle kovasti supparituulia, jospa sen vauva nyt haluais vaan ittekseen ulos. Töistä vieroittumisesta, aina välillä vois mennä takas leipätyöhönsä, ois jotain tekemistä ja mukavaa seuraa. Mutta ihan kaikesta työstä en ole vieläkään edes luopunut, oman toiminimen kautta oon yhä käynyt...
  9. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnea kovasti Tintti ja äitiäitiäiti!!! :flower: :flower: Toivottavasti Tinttikin saa pienokaisensa pian kotiin. :heart: Tänne ei mitään erikoista, menkkakipuilu jätti mut illalla ja yö meni sikeän unen merkeissä. Noh, jussina sit synnyttään |O Cara ja Myy 39+6
  10. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnea Ammulle ja perheelle kauniista tytöstä! :flower: :heart: Täällä menkkamainen selkäkipu vähän hellittänyt, saa nähdä missä merkeissä yö menee. Tuskin tässä minnekään ollaan ennen jussia menossa... :kieh:
  11. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Täällä huonosti nukuttu yö takana, mutta yhtä kaikki yhdessä koossa yhä |O Illalla ei vain uni tullut ja sitten alkoi selkääkin särkeä vähän menkkakipumaisesti ja laimeita harkkasuppareita pukkas aina sillon tällön. Nii ja vessassa sai juosta tuon tuosta, vaikka tähän asti en ole käynyt...
  12. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Hui, hurjasti tsemppiä Velvin perhelle! :hug: Ja isot onnittelut Maasun perheelle!! :flower: Tääl ei taaskaan mitään merkkejä mistään, joten taidan vetäytyä sohvalle töllöä katsomaan =)
  13. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Mä kans kannatan tota bamsen ehdotusta :laugh:
  14. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Rypäleen linkistä: jos noilla ohjeilla löydätte pisteet, niin tsempit vaan teille... Mulla on kuvalliset ohjeet, mutta en viitsi edes niitä skannata tänne, sillä mullekin on kädestä pitäen näytetty mistä ne pisteet löytyy, että jos joku on Tampereella niin voidaan kyllä treffata, niin saa ohjeet...
  15. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Ja koska raskausdementian takia ei kaikkea voi muistaa kerralla... jokohan se velv meni? Nimittäin tuo pahoinvointi voi enteillä lähtöäkin. toivottavasti olisi sitä eikä mitään tylsää mahatautia. Jaksamisia! :hug: Ja kun ootte innostunu masukuvailemaan, niin heitetäänpäs täältäkin...
  16. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Mulla ei oo varsinaisesti aiempaa kokemusta, mutta kävin vyöhyketerapeutin vetämällä mammajoogakurssilla ja hänen vastaanotolleen aion kyllä mennä jos vauvaa ei ala näkymään eikä kuulumaan, hän kun tekee synnytyksenkäynnistyksiä akupisteitä hieromalla. Olen kyllä kuullut ettei ihan kaikilla...
  17. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnea kielletty ja venla! :flower: Täällä ei mitään uutta. Mua haluttais lähteä seuraamaan ens viikolla ratsastuskisoja 1,5h ajomatkan päähän, kaveri olis kuskina, mut mies hannaa vastaan. En sais poistua niin kauas kuulema.. :/ Mut jos olo on hyvä niin voi kyllä olla että en suostu...
  18. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Huh hellettä B) Varjossa +30 astetta... Kissa, joka yleensä ei muuta tekiskään kuin olis ulkona, kirjaimellisesti juoksi sisälle oltuaan mun kanssa 15min auringossa :) Ristiäis-G: meillä on papilta jo tiedusteltu hänelle sopivat viikonloput ja varmaan päädytään pitämään ne 3.8., kummeja on...
  19. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Neuvolassa käyty, eipä siellä mitään uutta, hemppa oli pysyny kurissa ja paino yllättäen tippunut reilu puoli kiloa, mä en tajuu...eihän mulla ees nykyään ole muuta tekemistä kuin syödä, syödä ja syödä... :x Viikon päästä sit taas neuvolaan, tuskin tässä sitä ennen kuitenkaan jakaannutaan...
  20. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Täällä yks joka haluaisi kovasti leipoa, mutta kun muutettiin kuukausi sitten tähän uuteen asuntoon ja täällä on vain surkea pakastinlokero, niin eipä sinne mitään mahdu varastoimaan :/ Täytyy siis passittaa mies vaan kaupan pakastealtaalle jos vieraita tulee :p Leipominen ois vaan nii...

Yhteistyössä