Hakutulokset

  1. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Ursulaiselle isot onnittelut! :flower: G: Mulla menee masuviiva komeasti yli koko mahan. Mahan malli on myöskin klassinen poikamaha; takaa katsoessa ei voisi arvata mun olevan raskaana, kun en ole levinnyt sivuille yhtään. Alkuraskaudesta mulla oli vahva tyttöolo, nyt loppupuolella...
  2. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Minäkin yhä täällä :wave: eikä mitään kummempia merkkejä oo ollu synnytyksestä. Suppareita tulee ehkä päivä pivältä hieman useammin, mutta varmaan nekin loppuu ku seinään kun 12.6 koittaa :kieh: Pinnasänky saatiin maalattua viikonloppuna, nyt vois mennä laittamaan sinne patjat ja lakanat...
  3. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Huuah... Täällä mä sit kukun keskellä yötä, eikä edes ole mitään syytä :( Ei supista, ei närästä, vauva on levollinen, mut mua ei vaan uneta. :headwall: Aiemmin juttelitte kiinnittymisestä. Jos syntyis kaks viikkoa kiinnittymisestä, niin se ois meillä niinku ens viikko. Ja vaikka menis...
  4. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Nimigalluppiin: pojan nimi on selviö, sopii olla nimensä näköinen, koska varavaihtoehtoja ei olla edes harkittu :kieh: Jos taas tulee tyttö niin etunimi taitaa ruveta olemaan jo aika selvä mutta toisesta nimestä ei olla vielä osattu tehdä päätöstä. Jostain syystä tytön nimen keksiminen oli...
  5. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Hirmuisesti onnea Marleenalle prinsessasta!!! :flower: :flower: :flower:
  6. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Täällä tänään rv 38+0, mut muuten ei mitään ihmeellistä. Eikä täällä tosiaan änge suppareita ovista ja ikkunoista, eikä oo näkyny limatulppaakaan, valkovuotokin on vaan vähentynyt, joten tylsistyneenä odotellaan että juhannusko tässä tulee ennenku tää vauva maailmaan haluaa :p No joo...
  7. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Mä oon kuullu muitakin kipukokemuksia aquarakkuloista, mutta taas toisaalta mun sisko on synnyttänyt kolme lasta pelkästään niiden voimin, että ei sitä oikeen voi tietää ennenkuin kokeilee...
  8. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Käynnistetyn ja käynnistämättömän synnytyksen eroista: omakohtaista kokemusta ei ole, mutta näinhän se menee että jos paikat on kypsymttömät ja käynnistetään, niin yleensä tekee tosi kipeää ja paikat helposti repeilee. Kun taas synnytys käynnistyy itse vs. käynnistetään vasta kun paikat on...
  9. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Vinkki 1: Osta kaupasta keräkaalia ja lykkää jääkaappiin. Sitten aina tarpeen tullen otat lehtiä kaalista, kaulit ne pehmeäksi ja rikot lehden pinnan esim. haarukalla raapimalla -> käärit turvonneen jalan ympäri ja annat olla. Yöksikin voi kääreen tehdä, kääriä esim. vanhaa lakanakangasta tms...
  10. M

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Täällä 25-vuotias tuleva äiti Hervannasta, esikoisen LA on 12.6. Erityisen kivaa olisi jos seuraa saisi jostakusta jolla lapsi olisi hiljattain syntynyt tai piakkoin syntymässä. Mulle voi laitta yv:tä ja mese on melcarann@hotmail.com (en käytä s-postina, joten älä laita viestejä sinne)
  11. M

    Tampere/Kangasala äidit pinoon !!!!

    Täällä tuleva äiti 25-v Tampereen Hervannasta kaipailee varmasti kohta hyvää syytä päästä neljän seinän sisältä pois, esikoisen LA on 12.6. Saa laittaa yv:tä tulemaan =)
  12. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Minäkin ilmottaudun näin loppusuoralla vielä joukkoonne, eli 12.6 on LA ja esikoinen tulossa. Omaan mittariin kertyy ikää kesällä 25 ja Tampereella asutaan miehen ja eläinten kanssa =) Tähän asti kaikki on mennyt raskaudessa hyvin, nyt vain kärsimättömänä odotellaan että koska masumatkaaja...

Yhteistyössä