Hakutulokset

1. A

~~ Great Girls ~~ vol.3

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille ja tervehdys pitkästä aikaa :) Täytyy sanoa, että tämä lapsenteko käy urheilusuorituksesta :p Kunto pitää olla kohdallaan ja ravitsemus oikea ja sitten vielä ajoitus ja mitään ei kuulu...että tulisi mitali :kieh: Itselleni kuuluu sen verran uutta, että en taida...
  2. A

Clomifen

Hei :wave: Uusi olen tässä keskustelussa, mutta tavallaan konkari Clomien käytössä.Ennen ekaa raskautta minulla oli Clomit käytössä ja muistaakseni pari-kolme kiertoa ja sitten sain tuon Pregnyl-piikinkin, mutta eihän tuo luonnollinen tapa toiminut.Kunnes sitten luomukierrosta tärppäsi parin...
  3. A

~~ Great Girls ~~ vol.3

Jotenkin on masentunut olo, vaikka joulu tulossa :( Kahdet menkat,edelliset ja nämä, ovat tulleet Terolutien lopettamisen jälkeen ilman kiertojen pidentymisä kovin radikaalisti, mutta raskautta ei vain ole kuulunut meille. Olen laskenut tarkkaan ovulaation ajankohdan, koska elämämme ei suo...
  4. A

~~ Great Girls ~~ vol.3

Hei, kertokaahan viisaammat, estääkö Terolut jotenkin ovulaation? Sehän siis valmistaa limakalvoa irtoamaan ja saa aikaan kuukautiset, kai. Heikkona ihmisenä luin viikonloppuna kaikki hedelmättömyyssivut ja säikähdin PCO.sta ..ja yleensäkin kaikkea lukemaani :o Itsellänihän on tuota...
  5. A

~~ Great Girls ~~ vol.3

Huomasin, että minua oli kaivattu, kun olin poissa :ashamed: Emme edes yrittäneet kovin kauan ilman mitään apuja, olisiko ollut puoli vuotta??? Silloinen gyne yksityisellä puolella, oli nimittäin ohjeistanut minut, että kun joskus on haave raskaudesta, niin se ei tule kohdallani...
  6. A

~~ Great Girls ~~ vol.3

Voi laihdutuskuuri sanon minä :laugh: Olen nimittäin ollut jo toista viikkoa totaalisessa karkkilakossa ja koskee myös meidän perheen paheita eli sipsejä. Kävin eilen vaa'assa ja se näytti kilon enemmän kuin viikko sitten ja minä, kun olen tarkkaan pyrkinyt pysymään kokoiseni naisen...
  7. A

~~ Great Girls ~~ vol.3

Kävin gynen vast.otolla pikaisesti ja kukapa muukaan kuin vanha tuttu PCO oli tullut taas kylään :kieh: Kaikki muu on ihan kunnossa ja kohdun limakalvonkin sen verran paksuuntunut, että menkkoja enteilee. Sain sitten Terolut-kuurin puoleksi vuodeksi ja kehoituksen painon pudotukseen eli dieettiä...
  8. A

~~ Great Girls ~~ vol.3

:wave: Heips Ihan oikeasti, voiko terveellä, aikuisella naisella kuukautiskierto olla n.60päivää?Olen aika :o ,kun viime kuukautisista on yli 50 päivää ja yhden testinkin olen tehnyt viikko sitten ja nega oli.Pitkän kiertoni mukaankin menkat olisivat jo alkaneet muutama päivä sitten, mutta...
  9. A

~~ Great Girls ~~ vol.3

Testasin Juhannusaattona negan, mutta p..leen kontrolliviivaa ei tullut |O Joten ei muuta kuin kävin ostamassa uuden testin ja ja jopa oli ekaankin versioon roskiksessa ilmestynyt se kirottu kontrolliviiva :ashamed: No, tähän tokaan tuli myös puhdas negaviiva, joten en ollut siis raskaana. Ja...
  10. A

~Great Girls~ vol.2

Mietin tässä, että pitäisikö testata, kun tästä kierrosta on menossa kuitenkin jo 58.päivä, kun viime kierto oli päivän lyhyempi(hyppää aina yhden täyden kalenterikuukauden yli) :o ?Voisin periaatteessa olla jo 8.raskausviikolla ;) Niin ja kukahan sitä on taas tutkinut raskauslaskureita ja...
  11. A

~Great Girls~ vol.2

Huomenna pitäisi sitten alkaa uusi kierto, tämä kierto on taas ollut massiivisen pitkä eli yli 50 päivää :o Tosin viime aikoina alavatsaa on aristanut jopa kävellessä askalten tärähtelystä ja valkovuoto on muuttunut runsaammaksi, mutta tuskin tässä saa ruveta pieniä tossuja ostelemaan...
  12. A

~Great Girls~ vol.2

Heips :wave: Pitkästä aikaa taas mukava lukea kuulumisianne :) Elämässäni on niin paljon kaikenlaista, että jopa minäkin olen alkanut epäillä omaa jaksamistani tämän projektin suhteen :ashamed: Ikää alkaa olla ja koko ajan tulee lisää. Ympärillä tapahtuu raskautumisia ja vauvoja syntyy, mikä...
  13. A

~Great Girls~ vol.2

Hyvää Vapun jälkeistä elämää kaikille :wave: En ole muistanut käydä kertomassa, että se roskishaamuni muuttui sitten selkeäksi negaksi kolmen päivän kuluttua :'( Tuli nopea kahden pävivän vuoto, joka loppui kuin seinään :o Mikä minusta on outoa, kun menkkani ovat aina kestäneet useamman päivän...
  14. A

~Great Girls~ vol.2

Naiset olen tehnyt elämäni ensimmäisen roskishaamun :whistle: Tein tuossa muistaakseni torstai aamuna apteekin raskaustestin aamupissasta, kun kiertopäivät olivat huikeat 49. Testin tulos näytti negaa, enkä siitä löytänyt värin hitustakaan t-kohdasta, vaikka kuinka yritin. Eilen sitten vilkaisin...
  15. A

~Great Girls~ vol.2

Piti taas tulla moikkailemaan ja tarkastamaan kiertopäivät, kun ei muuten pysy kartalla :ashamed: On sen verran kiireitä tässä elämässä ja tätiä odotellessa(..ei ole ollut aktiviteettia aikoihin, että soisi jotain muuta toivoa ;) )Toivottelen hyvät viikonloput :wave:
  16. A

~Great Girls~ vol.2

:wave: Moro! On ollut kaikenlaista kiirettä viime aikoina elämässä, etten ole ehtinyt edes kp:ä päivittämään eli ne ovat 16. Eli ei siis olla raskaana :laugh: Aurinkoista viikonloppua kaikille(vaikkei se taida paistaa) :ashamed: ;)
  17. A

~Great Girls~ vol.2

Tein tänä aamuna 25:n herkkyyden puikkotestin ennen tutkimuksia, kun jouduin röntgeniin ja negaa näytti edelleen, että enpä taida olla raskaana. Ja hyvillä mielin uskaltauduin säteilytettäväksi, sillä olematonta sikiötä on mahdotonta vahingoittaa. Mitään oireita mistään ei ole eli ihan...
  18. A

~Great Girls~ vol.2

Nyt olisi kierto täysi, muttei oirettakaan menkoista :o Eilen tunsin aamupäivällä kovia vihlasuja kyljestä, siis sellaisia repäisyjä ja vatsa oli herätessä ihan sekaisin, mutta se loppui lyhyeen. Tänään on kyllä runsaasti tullut valkovuotoa, muttei sitten mitään muuta. Vatsaa ei koske, enkä ole...
  19. A

~Great Girls~ vol.2

Tein liuskatestin, kun sattui olemaan kaapissa :ashamed: :whistle: Ja negaahan se näytti :( Lähinnä siksi mursin pyhän periaatteeni, koska alkuviikosta on edessä sairaalassa tutkimukset, joissa ei voi oikein olla raskaana. Menkkoja kohti siis ollaan menossa melko varmasti ja elämä hymyilee...
  20. A

~Great Girls~ vol.2

Hassu tuo ihmisen mieli :ashamed: Aina, kun kiertopäivät menevät yli maagisen kolmenkympin, niin sitä alkaa elätellä toiveita, että jos olisi raskaana :whistle: Pillereiden kanssa, kun tuo kierto oli säännölliset kolmekymmentä päivää ja esikoista yrittäessäkin se oli aika tasaista. Liekö...

Yhteistyössä