Hakutulokset

1. A

~Great Girls~ vol.2

:flower: Jojolle onnittelut plussasta!
  2. A

~Great Girls~ vol.2

Katsoin tänään tv-uutisista sitä pätkää, missä sanottiin, ettei odotusvaatteita saa nykyisin enää oikein kaupoista. Totesin isännälle, että viime päivinä on tuolta häpyluun kohdalta sattunut aika napakasti ja muutenkin rintoja aristaa/turvottaa, puhumattakaan kuvotuksen tunteesta iltaisin ja...
  3. A

~Great Girls~ vol.2

Meillä piti sitten alkuviikosta olla SE PÄIVÄ :ashamed: B) jos noihin ovulaatiolaskureihin on luottaminen. Isäntä kyllä muisti sen, mutta viime aikaisten kiukun puuskieni takia olin EI KIITOS-mieltä. No, seuraavana aamuna olisi ollut virettä, mutta toisella osapuolella ei ja illalla taas...
  4. A

~Great Girls~ vol.2

Viikonloppuja kaikille :wave: Ostin kaupasta Vauva-lehden ja jätin sen sitten keittiön pöydälle, kun olin purkanut muut ostokset kaappeihin. Ihan oikeasti kiinnosti lukea kokemuksia siitä, kun kakkonen tulee taloon. Kotiin tullut isäntä totesi, että nyt keskitytään tähän projektiin..muutto ja...
  5. A

~Great Girls~ vol.2

Kiitos voimahaleista ja teille myös :hug: Niin taisin kuitenkin itse saada megaraivarit ja kiukutella miehelle yhden päivän pettymystäni alkaneista kuukautisista. Mies taisi vasta sitten tajuta, että kuinka tosissani olin vauvahaaveideni kanssa ;) Nyt mies on selvästi useammin vihjaillut vauvan...
  6. A

~Great Girls~ vol.2

Nyt se sitten alkoi eli punaista tuli aamun vessareisulla, mutta en tiedä onko mieliala tämä :) vai tämä :'( Olishan se ollut kiva saada syysvauva, mutta toisaalta kyllä tämä EPÄTIETOISUUDEN voittaa ja PCOn :) Viikonloppuja kaikille :wave: Pakenee paikalta villasukkien ja särkylääkkeen avulla...
  7. A

~Great Girls~ vol.2

Melkein viikko kulunut ekasta testauksesta ja eipä ole menkkoja tullut :o Kerkesin tässä ekan negan jälkeen tehdä toisenkin varmistusnegan RFSU:lla parin päivän päästä :ashamed: mutta sitten luin täältä ja vähän muualtakin, ettei se ole kovinkaan luotettava. Ehkäpä tässä odottelen kuun loppuun...
  8. A

~Great Girls~ vol.2

Itselläni pipetti B-Surella puhdas nega, kun en sitten malttanut olla ostamatta testiä :ashamed: Ehkä tämä tosiaan sitten on sitä ylensyönnin seurausta :laugh: Tuskinpa tämä tästä plussaksi muuttuu ja jos menkat eivät parin päivän sisällä ala, niin olen saanut vanhan ystäväni, epäsäännöllisen...
  9. A

~Great Girls~ vol.2

Mietin, että pitäsikö sortua testaamaan :ashamed: Niin, vaikka en ensikertalainen ole enää, kun tuo eka plussa laulelee keittiössä :laugh: Nimittäin kierto oli ihan säännöllinen heti pillereiden lopettamisen jälkeen, alkoi jämptilleen samana päivänä kuin pillereiden kanssa ja nyt on jotenkin...
  10. A

~Great Girls~ vol.2

Toinen normaali kierto loppusuoralla ja nyt vähän jänskättää, kun vatsan seutua on nipistellyt tavallista enemmän ja muutenkin vatsan seutu on turvonnut ;) Tietysti sitä joutuu sitten nolona loppuviikosta toteamaan, että joulun herkuttelut ne vain turvottivat ja suolistokaasut kuplivat massun...
  11. A

~Great Girls~

:wave: Moi taas...taidatte olla aktiivisia painon seuraajia? Itse ajattelin aloittaa kuntoremontin alkuvuodesta ja lähteä mukaan sellaiseen seurantaryhmään, jossa kartoitetaan raskausdiabetesriskiä ja annetaan ohjeita parempaan elämään :whistle: Nyt on muutaman vuoden hormoonohöyryille eli...
  12. A

~Great Girls~

Meidän mies totesi eilen, että ensimmäisen kerran, kun halusin vauvan, niin otettiin kissanpentu akuuttiin hätään. Toisen kerran, kun haluan vauvaa, niin pitäisi varmaan ottaa se koira, mutta mies itse ei voi sietää kuolaavia koiria ja itse olen allerginen :laugh: Aikamoinen pulma ;)...
  13. A

~Great Girls~

Normaali vähähiilihydraattinen dieetti, kun paastosokeriarvo oli hiukan koholla. Tiukka itsehillintä tuotti tulosta, kun painoni pysyi täsmälleen samana kuin ennen raskautta eli käytännössä laihduin. Joo, ja sittemmin ihana hoikka ulkomuotoni kadonnut jonnekin ja ote lipsunut :ashamed: Seuraavan...
  14. A

~Great Girls~

:wave: Voisin listautua tänne myös eli toista toivoo :saint: Esikoinen vuosimallia -05 ja yritystä ei vielä aloitettu, ehkäisy loppumassa ennen vuodenvaihdetta-09. Suunnitelmissa saada pikku kakkonen alulle vuonna-09 :whistle: Ensimmäisen raskauden aikana oli dieettihoito ja nyt ehkä sitten...
  15. A

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Tuohon galluppiin..ikävuosia...33 B) Kohta ollaan ns.riskisynnyttäjä!
  16. A

PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

:wave: En osaa kiertopäiviä laskea sun muita, mutta vihreää valoa näytetään meidän perheessä pikkukakkoselle. Esikoinen vuosimallia-05 ja nyt tuntuu siltä, että mennään enemmän luonnollisin menetelmin turhaa hötkyilemättä ja jätetään turhat testailut pois :ashamed: Ehkäisy loppuu sopivasti ennen...

Yhteistyössä