PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Noppis
Kuulkaapa tytöt... se mun ovistesti on edelleen ihan haalea viiva. Eikä oo mitään ovisoireita. Vahvin viiva oli maanantaina, mut ei se plussa ollut. Siis mä en vaan enää jaksa.
Loppukierto rakastellaan jos halutaan, tää yrittäminen loppuu nyt tän kierron osalta tähän. Ei riitä energia tässä tilanteessa, kun tyttökin on jo 5 viikkoa yskinyt lähes joka yö ja itse oon nukkunut huonosti. Ehkä siksi se oviskaan ei tuu? No mut mä en IHAN OIKEESTI jaksa miettiä, tulkoon se vauveli sit joskus jos tulee.

voi noppis älähän masennu nyt. MIllä testillä testasit ja mitkä koopeet on menossa? Testeissäkin on eroja ja just luin tuolta toiselta palstalta että on suuriakin eroja. Mutta todistettavasti jotkut ovat raskautuneet vaikka viivat ei oo olleet samanvahvuisia,se on testistäkin kiinni. Varmaan masentaa kyllä ja sit kun teillä pikkuen kipeenä ni koita sit pitää vielä oma pää koossa :( Kyllä se siitä. :hug:

Noppis
tinjamin kiitos, mut kylläpä varmasti masennun! :D Mä oon niin vihanen mun kropalle, etten anna sille enää koskaan seksiä, enkä mitään hyvää syötävää! |O ;)

Äh, ne oli noita Apteekin omia testejä eli niitä kalliita puikkoja. Sen puolesta kai pitäis olla luotettavia. Muuten olisin voinut kuvitella, et ovis meni jo, mut kun lämmöt ei oo nousseet, niin tuskin. Eikä kyllä oo yhtään sellainen ovis tulossa -olokaan. Epistä!!!!! :snotty:

moi taas pitkästä aikaa. Voi olla mulle vielä ihan vika palsta mutta ilmoittelen että olen hengissä ja tänään ekaa kertaa kp1 sitten toukokuun. Pysyn vielä taustalla mutta tietoihin voi päivittää että tyttö on 9/05 ja km:t 6/08 ja 9/08. En uskalla vielä edes ajatella kuumeilua tai yrittämistä uudestaan. Ole jotensakkin varma että seuraavalla kerralla saavat multa hengen pois. Mies on ihan mielenkiintoinen myös. Pitää nyt sitten meidän ainokaista lottovoittona ja on vakaasti sitä mieltä ettei kannata yrittää kun menee kuitenkin kesken. Itse pelkää kokoajan että tulen raskaaksi ja sitten se menee kesken joskus puolenvälin tienoilla ja taas synnytetään kuolemaan :'( noh kuten huomaatte voi olla ettei ihan heti ja ei ehkä tämän miehen kanssa pysty mitään miettimään.

Onnea kuitenkin kaikille plussanneille ja peukkuja muille vielä haaveileville :flower: =)

Noppis
peppipop :hug: Jospa se mieskin muuttaisi vielä mieltään, ehkä tuollaisen jälkeen tarvitsee vähän aikaa. :hug:

).( Täällä on kärsitty tänään migreenistä. Ehkä se ovis sit kuitenkin olis vasta tuloillaan, koska yleensä aina ennen ovista on migreeni. Ärsyttää vaan, kun meni kokonainen paketti jo niitä o-testejä ihan turhaan... :ashamed:

peppipop voi ei,kovin rankkaa on teillä ollut. :hug: Toisaalta ymmärrän miehesi reaktion kun pelkää varmasti tulevaa,mutta varmaan on epävarma olo itselläsikin?... Mulla oli tuon KU:n jälkeen sellanen olo että lapsia ei ikinä enää yritetä ja mies oli todellakin samaa mieltä jopa vielä enemmänkin kun minä. Mutta täällä taas ollaan ja mies on innokkaampana jotensakin kun minä seuraavaa kiertoa ajatellen.:) Anna hetki aikaa miehellesi. :)

Noppis hyvä kun rankaiset itseäsi nuin.. ;) :LOL: ei sit minkään muotosta herkuttelua.. ;) Mullahan oli ovis vasta nyt testien mukaan,eli kp25 joten mahkuja sulla on vielä löytää se kadonnut Oili :D Tsemppiä! =)

Noppis
No täällä oli sit eilen migreeni, ja tänään tullut limoja, et kai se ovis sittenkin vasta tulossa on. Mulla kun tuo migreeni on näköjään tullut pysyväksi ovista enteileväksi oireeksi. :x

Aku
Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta :)
Ei oo kerenny oikeen kirjotella kun toi meiän pikkunen on kipiä :(

Täälä tuntuu suurimmalla osalla olevan ainakin ovistikut käytössä.Mä oon ihan pihalla noista jutuista,hyvä jos kierron pituuden tiiän suurinpiirtein.Esikko sai alkunsa muutaman kk:n yrittämisen jälkeen ilman sen kummempia oviksen bongailuja.Toivottavasti kakkosen suhteen käy samoin.

Oon kovasti yrittäny kuulostella nyt omaa kroppaa että minkälaisia ovisoireita on,mutta enpä kyllä oo bongannu ihmeempiä :/ Saapi nähdä mikä ton kierron pituuskin tulee olemaan kun en edes muista aikaa ennen pillereitä.Kattellaan...

:hug: kaikille joille se kutsumaton vieras kuitenkin päätti tulla ja paljon tsemppiä uuteen kiertoon =)

:wave: En osaa kiertopäiviä laskea sun muita, mutta vihreää valoa näytetään meidän perheessä pikkukakkoselle. Esikoinen vuosimallia-05 ja nyt tuntuu siltä, että mennään enemmän luonnollisin menetelmin turhaa hötkyilemättä ja jätetään turhat testailut pois :ashamed: Ehkäisy loppuu sopivasti ennen vuoden vaihdetta, joten se totinen tosi ja varsinainen projekti alkaa vuonna-09. Ja toivottavasti tuottaa tulosta :whistle: :) Siis jos minut kelpuutetaan mukaan? :/

peppipop :hug:

äityli75 voi pahus..! :hug:

akujalmari tervetuloa :flower:

(.) kp 26/26-28.. ei näy tätiä vielä mut sen verran vattaan sattuu et kyllä se vaan tulossa on.. :/ ei voi mitään........

Alkuperäinen kirjoittaja Nemu:
(.) kp 26/26-28.. ei näy tätiä vielä mut sen verran vattaan sattuu et kyllä se vaan tulossa on.. :/ ei voi mitään........

Täällä myös täti tulossa satavarmasti, kiroillaan yhdessä :kieh: :hug:

Tervetuloa Akujalmari :wave:

Ja Noppikselle onnea o plussasta! Hommiin siitä :D

Stinkkerille ja peppipopille :hug:
Noppikselle onnittelut ovisplussasta. :flower: Mulla ei tullu niihin ovistesteihin kun ihan haalee viiva ja sitten ne testit loppu. :ashamed: Katsoin kuitenkin se haaleankin viivan plussaksi, kun oli kp:t jo niin pitkällä..Pitää ens kiertoon varata enenpi tikkuja. :D
Uusille tervetuloa minunkin puolesta! =)
En oo kauheena kerenny koneella olla, kun ne työt alkanu ja iltasin olen ihan poikki. Lisäksu piti tulla Onni-vapaa viikonloppu, kun Onni matkusti mummolaan torstaina ja oli puhe että haen vasta sunnuntaina pois. No kuinka ollakkaan torstai iltana poikaan oli noussu 38.5asteen kuume. Kävin sitten perjantaina heti töiden jälkeen pojan hakemassa kotiin. Perjantai-iltana kuumetta oli jo 39, mutta lauantaina ei sitten ollutkaan enää mitään. Nyt on aivan täysin terve ja sabotoi parhaansa mukaan, kun yritin siivota.. :kieh: Onneksi sitten alkoi itse luuttuamaan lattioita, niin sain siivottua loppuun. Molemmat ollaan edelleen kauheassa flunssassa. :/ Ja isäntä ollu koko viikonlopun töissä... :( Voi valivali.. :snotty:

Hei. Minä taas tääl kävin lueskelemassa :) Huomenna jälleen teen testin.. on niiiiin ärsyttävää ku lopetin pillerit elokuussa ja sen jälkeen tullu yhet menkat..ja nekin sillon elokuussa. Ja nyt sit testeihin menny jo monta euroo... Huoh.. ku kroppa ihan helvetin sekasin pillereitten jälkeen.. Viime vuonna sama homma ku alettiin toista suunnittelee ja ku sillon pillerit lopetin ni meni 4 kk ku alko menkat.. ja sillon oikeestaan jo toivoinki et alkais ku tuli yllättävä ulkomaan matka x 2, ni ajateltiin et jos vasta niitten jälkeen. Ni nyt taas yritetään kovasti ja tuhlaillaan testejä.. :ashamed:

onko muil ollu samanlaist kokemusta?

Yhteistyössä