PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Lista päivitetty, ja toivottavasti oikein .. :whistle: !

Sorry tinjamin jos olen ollut taas niiiin sokea etten ole huomannut lisätä sua listaan!! :ashamed: tottakai pääset mukaan!!

Aku Tervetuloa!!! ;)

Laittakaa oikeesti tosi näkyville kaikki mitä haluatte et päivitän, koska olen niin puusilmä etten huomaa kaikkea :D!!! kiiiitti!!

oma napa:
Mä oon taaas alkanu syömään kaikkia juustoja ja muutenkin koko ajan olen jääkaapilla, viimeks tää oli eka raskausoire... mut tää nyt on vaan mun haaveajatteluu.. Ei ole edes mitään pahoinvointia ym.. Mut silti mä petyn tooooosi pahasti jos en plussaakaan.. No 6 päivän päästä sen näkee sitten.. Koitetaan tässä kovasti kämppää etsiä mutta eeei vaan löydy.. :/

moikka.. ei tänne kummempia... kuin "yksinhuoltaja" elämää tyttären kans ku mies ulkomailla töissä mut on jo suunniteilla et syyslomalla lähden miehen luo. Mies todennäköisesti pääsee vasta joulukuun 19 päivä kotiin ettei aiemmin taida päästä. Joten nyt ku on vapaata tms nii koittais sit käydä sielä jos ei mies tänne pääse. :(

juuri kävin kaupassa ja neiti nukkuu. PIan pitää viedä hoitoon ja lähden illaksi töihin. Vielä tää ja huomis ilta sit syysloma alkaa! :p Typykkää en varmaa taida ottaa mukaa matkalle kuitenki hermostuu ja on yhtä huutoa niin parempi ettei ota vaan jättää mummolaan.

Vai mitä mieltä te olette? Ottaisitteko 1v 7kk lasta mukaan lentokoneeseen jossa on varmaan 1-2 vaihtoa ja joutuu odottamaan 1-4h että pääsee jatkamaan matkaa!

Moron! Kiva kun joku muisti,etten ihan pystymettästä tänne putkahda... :D Mulla olis kp25 nyt 30-38 päivä kierrosta,jos Nemu sen vielä päivität listaan niin mun ei tarvi kalenterista kurkkia jokapäivä. :)

Pahoittelut
nazulle negasta :hug:

aurinkoinen äityli mitä sun mies tekee työkseen kun vasta jouluks saisit sen kotiin? ja minnepäin maalimaa oot menossa sen luo? :) vai utelenko liikaa.... ;) En varmaan ite ottais muksua mukaan,voisi olla aikas rasittavaa tuo lentojen vaihto jne. Mut toisaalta taas ottaisin kun mieskään ei oo sit aikoihin lapsukaistaan nähny. Tietty riippuu kans et kuinka kauan meinaat olla kullan luona :)

Mä olen pöljä. Myönnän. Mikä ihme siinä on että kun tänne palstalle tulee takasin niin ajatukset on yhtä sahanpurua. Menin pöljyyttäni tekemään ovistestin kun mua jomottaa alavatsalle :headwall: Ja kaks tasavahvaa pärähti. :eek: miten se voi olla tässä vaiheessa kiertoa? Mä oon tässä kierrossa sulkenu kokonaan oviksen mittailut ulkopuolelle,enkä sinänsä oo kyllä oireita ottanut tosissaan vaikka niitä olikin jossain vaiheessa kiertoa. En ees muista millon. onkohan noi rfsu:n ovistestit jotain sekundaa sit.
Siis jos tänään olis ovis niin kuinka pitkä kierto mulle on sitten tulossa. Juu-u,ei hyvin pyyhi ei.

tervetuloa Aku ja nazu :flower:

Ittnafele onnea ovis plussasta nyt vaan peittoja heiluttelee tiuhaan :kieh:

Timjamin mitäs jos ootkin raskaana? Eiks ovistesti voi näyttää silloin plussaa? Näin oon ainakin ymmärtänyt.

Noppis
tinjamin mitkä kp:t sulla siis on? Raskaustesti, raskaustesti! *yllyttää* :whistle:

Siis mä en tajua omaa kiertoani yhtään. Yöllä ja aamulla tuli limaa, ja nyt sit taas on niin Saharan kuivaa, että! Mut ei se ovis oo voinut vielä mennä! Siis täh. Ja miksi näitä omia juttujaan pitää niin tarkkaan tuijotella? :LOL:

Noppis mulla on kp25 meneillään nyt. Eikai tässä vaiheessa ees raskaus näkyis edes? Voi älkää nyt vaan luoko mulle testauspaineita,minen uskalla vielä testata.. ja sehän vois olla oviskin kyllä jos mun kierto heittää häränpyllyä.. Sitä paitsi jos tästä jotain poikis niin pyhästä hengestä on melkeenpä lähteny :ashamed: siis ihan muutama laaki on kyl ollu mut mut.. Ääh,miks tän pitää olla aina tämmöstä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja tinjamin:
Mä olen pöljä. Myönnän. Mikä ihme siinä on että kun tänne palstalle tulee takasin niin ajatukset on yhtä sahanpurua. Menin pöljyyttäni tekemään ovistestin kun mua jomottaa alavatsalle :headwall: Ja kaks tasavahvaa pärähti. :eek: miten se voi olla tässä vaiheessa kiertoa? Mä oon tässä kierrossa sulkenu kokonaan oviksen mittailut ulkopuolelle,enkä sinänsä oo kyllä oireita ottanut tosissaan vaikka niitä olikin jossain vaiheessa kiertoa. En ees muista millon. onkohan noi rfsu:n ovistestit jotain sekundaa sit.
Siis jos tänään olis ovis niin kuinka pitkä kierto mulle on sitten tulossa. Juu-u,ei hyvin pyyhi ei.
Kyllä toi voi munkin mielestä olla raskauttakin. Jos aattelis, että sulla on ollu ovis vaikka kp 15, niin voi kai raskaus näkyä testissä jo dpo 10? Korjatkaa joku jos oon väärässä. Ja kyllä se yksikin laaki voi tosiaan riittää... :)

Aku ja Nazu tervetuloa! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Siis mä en tajua omaa kiertoani yhtään. Yöllä ja aamulla tuli limaa, ja nyt sit taas on niin Saharan kuivaa, että! Mut ei se ovis oo voinut vielä mennä! Siis täh. Ja miksi näitä omia juttujaan pitää niin tarkkaan tuijotella? :LOL:
Sanos muuta!!! Ihan älytöntä tää oireiden ja tuntemusten kyttääminen. Ei jaksais mutta ei osaa lopetaakaan... huoh.

Mulla muuten tulee limoja miten sattuu. Monesti niin, että alkukierrossa, aika pian menkkojen jälkeen tulee jotain hämäyslimaa, sit taas kuivaa, ja sitte limat uudestaan ku ovis oikeesti tulee. Luulen että kun munasarjat tuottaa sitä ovikseen tarvittavaa hormonia vaikka ei vielä olekaan ovis, niin se hormoni aiheuttaa sen liman, ikään kuin varmuuden vuoksi. No olipa tosi selkeästi selostettu. Tää siis mun luulo.

Nimim. "Tunnen limani"

tinjamin ajattelin et jos sen 4vrk varmaan olisin miehen luona. tosiaan sitäki miehen kans mietittiin et tosiaa voi käydä raskaaksi tuo lentomatka lapselle ku jos suunta on n. 8-12h ja vaihto välissä nii pitkä päivä ettei varmaan oikeen kannattais.
tässä koko ajan mietitään ja pohditaan että mitä tehdään! ;)

Noppis
Voi äääähhhhhh... ovistesti vieläkin niin negaa, kuivaa on, eikä lämmötkään oo nousseet, eli ei oo vielä mennytkään. Mä en varmaan ovuloi tässä kierrossa ollenkaan...argh! |O

Kaikille teille iso kiitos kannustuksesta ja uskomisesta :hug:

Mulla kuitenkin alkoi eilen vuoto kovien masukramppien kanssa. Hyytymiä oli vähän seassa, enkä voi olla jossittelematta että ehkä siellä jotakin oli :'( Nyt siis kp2.

Pettymys oli valtava, itkua tihrustin yöllä ja nukuinkin aika huonosti. Toisaalta olen kuitenkin helpottunut että jokin käänne tapahtui, mulla meni se stressaaminen ihan överiksi (tuli mm. rytmihäiriöitä ym.). Tänään on olo ollut jo parempi, ja pystyn taas suuntautumaan uuteen yritykseen.

Olen voinut siinä mielessä kaivaa esiin myös positiivista tästä tilanteesta, että me lähdetään lomamatkalle 2,5 viikon kuluttua ja jos olisin ollut raskaana niin pahin pahoinvointikausi olisi osunut siihen :eek: Meillä lähtee appivanhemmat mukaan reissuun, joten toisaalta on kiva ajatus että päästään miehen kanssa kaksin viinittelemään ilman alkoholikieltoa ja raskauspahoinvointia :)

Ja mikä sen söötimpää, kuin että seuraavaa mahdollista plussaa jännitetään Kyproksella isänpäivänä :heart: Olishan se aikamoinen isänpäivälahja!

Kun tuntuu oikein pahalta, kuuntelen mielessäni lääkärin sanoja "on vain ajan kysymys koska sä olet raskaana, reippaalla mielellä vaan ahkeraa yritystä".

Eiköhän tämä tästä - saatte valitettavasti vielä jonkin aikaa lukea Stinkkerin pissakuulumisia. Onneksi täällä on alkanut muutkin pissaamaan innokkaasti niin en ole ainoa alapääasiantuntija enää :LOL:

Olette ihania kaikki :hug:

Ja uusille tervetuloa joukkioon :wave:

siis, ääk!
Tänään tuli tasan sellanen olo, et menkat kohta alkaa. Oon hermostunu ihan kaikesta ja itkenyt yms.
Mut äsken vessas tuli vaan sellanen tosi ohut veriviiru, voisko olla kiinnittymistä?
Pikkasen alavatsas kyl tuntuu...

Täs kuus oon kerranki oikeen kunnol huomannu oviksen. Alavatsa oli niin kipee, et piti ihan sohvalle käydä pitkäkseen ja sit alko myös limaa tulee.
Toiveet on korkeella, mut ehkä se täti sit taas kurvaa paikalle...
Emmä tiiä ku itkettää vaan...

Noppis
Tinkerbelle voi eikä. :'( Harmi juttu. Mut tosiaan toivottavasti sit tästä kierrosta. :hug:

äityli75 voi sinnuuta. :hug: Toivottavasti itkutus olis raskausoire. :hug:

).( Voi miksi oi miksi pitää olla aina niin tietoinen kaikesta? Miksi olen koskaan oppinutkaan tietämään mitään mistään ovisoireista, hedelmällisistä päivistä tai ovistesteistä? Olis niin paljon helpompaa, jos ei KOKO ajan miettis jotain omaan olotilaan liittyvää, tai sitä onko kuksittu tarpeeksi usein. :headwall:

Noppis siis niin peesaan tota sun juttua. Toivon itekin ettei olis niin tietonen asioista mut kuitenki tuo niin kova vauvankaipuu teettää naisessa niin kamalasti ylikierroksia. :ashamed:
Eikä asiaan auta yhtään sekään että yks mun kaveri sai aamulla tytön.. Voi että, onnellinen oon,kännykuvan sain ja kaikkee mutta toivois että itekin pääsisi pian ton ihanuuden kokemaan..

Tinkkerille pahoittelut tädin tunkeilusta :hug:

Äityli75 älähän vielä hättäile, sitten kun oot testin tehny niin sitten vasta itkuttele,jos on aihetta. Mutta hyvä merkki tosiaan on että itku herkässä,se on yks raskausoire! =)

ON tein uuden ovistestin ja luulenpa että mulla oli nyt vasta sitten ovis. Viivat on alkanu jo haalistumaan. Onko nyt sitten jo myöhästä yrittää kun viivat haalenee vai,isketäänkö simpat tuurilla vielä menemään? mä en oo saanu vielä niitä raskaustestejä et vois testaa mut hukkaan kai ne menisivät.

Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja tinjamin:
Eikä asiaan auta yhtään sekään että yks mun kaveri sai aamulla tytön.. Voi että, onnellinen oon,kännykuvan sain ja kaikkee mutta toivois että itekin pääsisi pian ton ihanuuden kokemaan..
No samis täälläkin, miehen sisko sai eilen aamulla myös tytön ja kännykuva löytyy täältäkin puhelimesta... ja paras kaveri on myös raskaana.

Juu. Sama täällä. Itellä ihan hirvee vauvakuume ja paras kaveri kerto just et on raskaana. Ihanaa sen puolest. Nyt toivotaan kovasti et oltas samaan aikaan :) :heart: sitä siis ootellessa ja yrittäessä :p

Tinjamin nythän on just oikee aika, jos eilen ovistesti oli positiivinen, menoksi vaan :)

Tinkerbelle :hug: Mullakin oli viime talvena yhdessä kierrossa niin vahvat oireet, että uskon edelleen olleeni raskaana, mutta niin vain menkat alkoi :ashamed:

Mulla taas enemmän alkaa harmittaa tämä kierron samanlaisuus :headwall: Kun on yli vuoden kytännyt, niin tietää jo satavarmasti menkkaoireet, huomaa kun rinnat aristaa mutta ei tarpeeks jne. Ei ole mitään jännättävää, tosin loppuun astihan sitä aina toivoo kuitenkin. Miehen kanssa just eilen päiviteltiin, että miten tämä näin menikin :whistle: Vuosi sitten jännitettiin tärppiä ja nyt ollaan väestöliiton ovella :(

Päivitätkö mulle kpt. Nyt siis kp9 ja yk10, listassa jotain 37 tai sinnepäin.

Uusille :wave: ja :hug: kp1 kohdanneille.

Täällä ovista odotellaan ja ryypiskellään... greippimehua ja beroccaa. ;) Toista aamulla ja toista illalla. Ei jaksais millään odottaa et pääsee taas Oilia metsästään tikuilla.

Yhteistyössä