PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

Mulla pitäis olla nyt tiistaina kp 24, ja täällä lukee maanantailla 21, jääny varmaan joku päivä vaihtamatta? Ei sillä että se mua haittaisi kun on itellä kans ylhäällä tärkeät päivät. :D
Täytyy huomenna lueskella tarkemmin mitä on kirjoteltu tänne kun nyt on pakko mennä nukkumaan että jaksaa herätä töihin aamulla.
Millonhan sitä uskaltais testailla, vai pitäisköhän (yrittää ainakin) odottaa ainakin ensi viikkoon? en kyllä tiedä pystyykö siihen.
Miehen kanssa ei ole mitään uutta tullut ilmi, ihan kun mitään ei olisi tapahtunutkaan.. vähän ollaan puhuttu, mutta ei mitään sen kummempaa..

Noppis
Kp 13 (tai 14, riippuen siitä, laskeeko sen oranssin alkuvuodon joksikin), ovistesti negaa. Siis tää oviksen odottaminen on NIIN turhauttavaa. :kieh: Vaikka se ei oo KOSKAAN mulla ollut näin aikaisin kierrossa, mut silti! :kieh:

Cristina :hug: Kurja juttu. Mulle tänään soitteli lääkäri että papa ja hormoninäytteet ok. Taidan käydä hakemassa tulokset kirjallisesti ja lähdetään sit yksityiseltä hakemaan apua. Ei kestä pää tätä, että 1,5 kk on jo odoteltu lähetettä. Tsemppiä teille uuteen kiertoon ! :)

Tervetuloa takaisin Tinjamin! Itse taidan tämän kierron jälkeen vetäytyä taustailemaan, alkaa olla sen verran mieli maassa. Tsemppiä teille yirtykseen!

Missä se stinkkeri luuraa? :D

Stinkkerin uutisia haamun vahvistumisesta täällä odotellaan =) Varovainen onnittelu täältä :flower: Plussa se on haaleekin plussa, sanon ma!

Tädin yllättäneille suuri :hug:

Itsellä kp 16 ja ei tietoakaan mistään oviksen suuntaisesta - vieläkään.. Varmaan ei tuu ovista koko kierrossa, oon jo ihan maani myyny sen suhteen.. Plääh, plääh ja plääh!! Ei mitään raportoitavaa, kuivaa ku beduiinin sandaalissa :D Poistun vikisemään taka-alalle..

Sunnuntailapsi teille jos keille toivoisi NIIN kovasti jo onnistumista! Suuri :hug: ja menkää ihmeessä sinne yksityiselle. Toivon sulle kaikkea hyvää ja jaksamista, tule nyt kuitenkin välillä kertomaan kuulumisia!

Noppis ja Piiperö oviksen odottaminen on niin turhauttavaa!! Mä olin jo ihan luopunut toivosta, mut sitten eilen illalla rupesi tuntumaan tuttua repimistä alavatsalla. No puuhailtiin sitten vaikka oltiin jo ikään kuin lopetettu tältä erää, ja tänäaamuna varhain tuntui kans ihan kunnolla ovismaista kipua. Nyt harmittaa kun en tikutellu tähän asti, nyt en voi mistään tietää varmaksi oliko ovis... Ja mulla on kuiteski jo kp 19!

Täälläpä Stinkkeri, yhtä epätietoisena ja epätoivoisena kuin eilenkin.... :eek:

Saldo tähän saakka on kaksi negaa sekä kaksi Clearblue-testiä joihin on tullut selvästi havaittava haamu testiajan jälkeen, mutta siis nega siihen 10 min sisään. Tätiä ei näy. Masussa nipistelee, muuten ihan tavallinen olo. Nyt vasta 12 dpo ja kp 26/29, joten toivoa kai teoriassa on vaikka olenkin jo täysin aseistautunut tädin tuloon (Stinkkeri hyökkää tamponit ojossa :LOL: )

Pakko kaivaa huumoria esiin kun ahistaa niin vietävästi |O

Kele kun oli se kiinnittymisvuotokin. Tana. :headwall:

Palaan heti kun tähän tulee jottain tolookkua!!!

Tarkennanpa vähän omaa viestiäni (niille jotka ihmettelee miksi tuo tyyppi testailee noin varhain) - mulla siis kierto ollut kaikkea 22-29 päivän väliltä joten en voi tietää onko menkat myöhässä vai ei :whistle: Siksi kai toivo elää vähän vielä...

Aku
Heippa kaikille!
Yksi uusi kuumeilija ilmottautuu mukaan :)
Meillä esikoistyttö täytti syyskuun 10. vuoden ja nyt pikkukakkonen sais tulla kun on tullakseen.Elikkäs yk 1 ja kp 14 tälä hetkellä meneillään.

stinkkis, kyllä sä sen plussan saat,oot vaan vähä liika aikasessa vielä :hug: :heart: kaveri joka just plussas meillä,nii sil oli 10päivää menkat myöhässä ja tuli haalee mut ihan selvä plussa,mammaksi herkällä testattiin..

tänne ei mitään uutta,ainiin paitsi että vuosi sitten sain epiduraalin näihin aikoihin :heart:
eli huomenna on esikon 1v synttärit :heart: ihan liian nopeeta aika menee..

akulle turveteloa joukkoon :wave: :D

Heipat, täällähän on jännät paikat Stinkkerillä uskoa siskoseni, uskoa, kyllä se vielä vahvistuu siittä...vielä on aikaa :hug:

UniUnna Täällä kanssa repivää kipua ollu jo muutaman päivän.. tikutellut en tosiaan oo joten en tiiä sitten onko oviskipuja vai mitä kp 18 kai :whistle:

Peittoja on heluteltu joka toinen päivä, eilen piti ukko jo hälyttää töistä hyvissä ajoin kotiin, kun on ollut tuota ovis tuntemuksia..Jotta keretää rauhassa pöllyytellä pojan päikkäreiden aikaan :D Ukko vaan naureskeli kun tuli sisään, kun mie heti hyökkäsin...mut kaikki vapaa ajat pitää käyttää hyödyksi kun on tuommoinen pikkukaveri..Nyt sitten mietin että josko se ovis ei oo vielä mennyt kun on niin kipee tuo alavatta ja ala selkä...Pitäs kai taas houkutella tuota ukkoa puuhiin, mutta kun oon pikkasen vihainen sille..niin ei kyllä huvittais :whistle: ( Juu ja ihan turhan päiväinen pikku riita...)

Akulle
tervetuloa mukaan :hug:

Muoks..Ei mulla näköjään ollutkaan kuin kp.17 menossa :whistle:

Minä täällä, uus "tulokas". ja sitä pikkukakkosta toivoen :)
Itelläni 3,5 v tyttö ja nyt on jo kova vauva kuume. Testejä oon tehny jo tuhottomasti,kun tuntunu kaikkia oireita (ehkä kuvittelua) mut huomenna meinasin taas tarkistaa asian :D

että näin..

Noppis
ittnafele hienoa! :)

Tinkerbelle mikäs tilanne? :)

).( Siis musta tuntuu, et noi ovisviivat vaan HEIKKENEE päivä päivältä! :eek: Nyt siis kp 14 tai 15 riippuen siitä mistä laskee, ja viimeksi ovisplussa tuli kp 16. Ensin ne oli aika vahvoja, kun aloin testaamaan 4 päivää sitten, ja nyt tosiaan mun mielestä heikompia. :eek: No mut limaa tuli tänä aamuna, et sen mukaan nyt sit eletään, et ovis saattais olla lähistöllä.

Noppis
tinjamin Tottakai pääset listalle takasin, ehkäpä meidän päivittäjä on vaan ollut vähän unessa? :D :whistle: Kyllä me sut muistetaan! Olen pahoillani menetyksestänne. :hug: Nyt sit vaan pää pystyyn ja uutta yritystä. :hug:

Heippa taas pitkästä aikaa!

Mulla näköjään on näitä kausia kun ei tuu koneelle ehdittyä, tai no, nyt on kauhea valokuva-projekti menossa ja se vie kaiken ajan jonka koneelle ehdin.

Mutta Onnitteluja plussanneille! Ja Tervetuloa uudet!
Ja unohtamatta kp1 kohdanneita :hug:

Ja Stinkkeri pitää meitä ja itseään jännityksessä! Toivotaan, että se viiva sieltä vahvistuisi! :)

Itsellä kp25 (kai), en nyt oikein ole perässä, mutta suunnilleen. O-viivan sain kp15 ja mulla kyllä vähän sellanen olo että vasta kp17 olis sitten ollut, mutta voiskohan viiva olla ihan yhtä tumma kuin testiviiva muka jo sit kp15 jos olisi vasta kp17 tapahtunu? Täytyy nyt sitten kattoa kumman mukaan täti kurvaa paikalle, aika varma olen että saapuu kuitenkin... :(
Sitten se olisi mullakin gyne-reissua tiedossa, jos sais taas niitä apuja tähän puuhaan, ainakin uskoa, koska se alkaa loppua. :headwall:

Mutta nyt tarvii varmaan alkaa heiluttaa moppia, esikoinen meni hoitoon mammalle ja äidillä on tätä "aikaa itselle", eli siivousta... :LOL:

Yhteistyössä