~Great Girls~ vol.2

Ensimmäistä kuumeilee

Arcatha.......................kp10/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp12/30-35..............yk
Piglet...........................kp13/27-29..............yk13
Lumo...........................kp14/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp16/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp18/28-35.............yk17
Lillet............................kp21/32...................yk3
drakonia......................kp23/28-32.............yk5
tch..............................kp25/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp28/28...................yk13

Toista toivovat

Selis..........................kp2/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp18/n.100................yk
marleena-84..............kp19/28....................yk7
akujalmari.................kp31/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

Emmama.................kp26/28-33.................yk8

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

jojo369
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

jojo :hug: , voihan se olla alkuraskauden vuotoakin. Jaksuja :hug: .

riippitsiip, Tervetuloa :flower: ! Mitenkäs sun kiertopäivät ja yk:t, mä lisäilen sunt sitten listaan =) .

Nyt oon ihan puhki, nää menkat vie voimat ja olén viime yönä kernny nukkuu vaan 4tuntii ja kohta tulossa vieraita... tuun illalla höpisemään lisää :)

Kiitos teille. :heart:

Vuoto ei ole vielä käynnistynyt kunnolla. Se tässä harmittaakin. Tulis nyt kunnolla, jos on tullakseen. Lämmöt tippuivat jo aamulla normaaliksi.
Mä en usko, että tää mitään harmitonta vuotoa on. Ihan kirkasta verta ja tuttua kipua. Mulla on nyt kohta yhdeksän tunnin ajan tullut verta liman seassa, joten vaikuttaa kovasti menkoilta, jotka käynnistyvät. Niin mulla tekee aina; pari päivää tulee verensekaista limaa ja sit alkaa vuoto. Keskiviikkona siis viimeistään on kp1.

Miksi mulla sit oli niin vahva plussa perjantaina? Eihän kemiallisessa voi tulla vahvaa plussaa, ku eihän se alkio kerkeä kuin hipaista? Ja eihän hipaisun aikana voi niin paljoa erittyä hcg:tä?

Onko tää km vai kemiallinen? Mä haluan tietää.

Mieli on todella paha ja tekis mieli heittää pyyhe kehään. Oikeesti.

Ensimmäistä kuumeilee

Arcatha.......................kp11/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp13/30-35..............yk
Piglet...........................kp14/27-29..............yk13
Lumo...........................kp15/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp17/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp19/28-35.............yk17
Lillet............................kp22/32...................yk3
drakonia......................kp24/28-32.............yk5
tch..............................kp26/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp29/28...................yk13

Toista toivovat

Selis..........................kp3/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp19/n.100................yk
marleena-84..............kp20/28....................yk7
akujalmari.................kp32/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

Emmama.................kp27/28-33.................yk8

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

jojo369
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Liisa75
voi jojo :hug: Jaksuja. Ei ole mitään syytä heittää pyyhettä kehään.

Riippitsiip Tervetuloa!

Selis Noi sun menkat kuulostaa niin rankoilta. Koita säkin jaksaa.

Mua kans väsyttää... mutta johtuu ihan viikonlopun valvomisista. Tyhmästä päästä kärsii ja niin edelleen. Mutta oli hauskaa, kun oli vanha ystävä kylässä. Mä odottelen jo seuraavaa kiertoa, että pääsis kunnolla yrittään. Painoprojektikin menee ihan päin peetä. Eikä siitä työpaikasta ole vieläkään ilmoitettu mulle mitään. Vähän jo kummastuttaa.

Kiitoksia ja :hug: minultakin Jojolle, jospa olis tosiaan tiputtelua, se kun on niin yleistä alussa. Mulla taitas olla kp. 13/29 jos oikein laskin. Yritys ei ole vielä alkanu, vipoja pillereitä napsin nyt. :p Mulla kanssa tää painonpudotus tökkii pahasti,en saa millään edes kunnon aloitusta aikaiseksi,koko ajan tekee mieli jotain herkkuja. :headwall:

Kiitos kaikille lohdutuksesta, mutta kyllä tämä oli tässä. Yön aikana selvästi reippaampaa vuotoa alkanut. :/
Hetkittäin tulee todella paha mieli, mutta tähän aamuun heräsin uudella asenteella; pidän itsestäni enemmän huolta, pudotan painoa ja rakastan koko sydämestäni ja vartaloni soluista lapsiani! :heart: Mä yritän unohtaa vauvakuumeen nyt hetkeksi. Haluan työpaikan, haluan nauttia kesästä rantakunnossa ja haluan olla parempi äiti lapsille. Mä yritän tässä kovasti uskotella itselleni, että me ei kolmatta lasta edes haluta. Järki ei halua, mutta sydän haluaa. Nyt alkaakin taistelu sydäntä vastaan. ;)

Yksi hyvä asia tossa km:ssa oli; mä lopetin röökin! :D Poltin ennen plussausta askin päivässä, mutta tänään tulee neljäs päivä ilman tupakkaa.

Selis, laitatko mut tonne "mukana myös" porukkaan? En ihan vielä pysty jättää teitä, koska sydän ei vielä tajua tätä "vain kaksi lasta" -ideaa. Katotaan jos myöhemmin...

Hei tätöset!koulu on alkanut oikein mukavasti ja tänään päästiin jo oikein sorvin ääreen :) eli metallilevyä porailemaan :D karppailu on taas kehissä ja olen tutkiskellut aikaisemmin tilamaani karppi ruokaohje kirjaa, kyllä sieltä herkkuja löytyy :) vauvahaaveilu rintamalla on hiukan hiljaista, kun kummallakin on ollut työ/koulu rintamalla aika kiirusta..mitäs teille?Mulla tietokone rikki ja puhelimen kanssa hiukan vaikea surffailla, joten kaikkia juttuja en kunnolla kerkeä selailemaan..*jatkaa sohvalaamailua*

Heippa kaikille!

Tulin muutaman päivän tauon jälkeen taustailemaan teitä (kyllä, vakoilen teitä säännöllisesti!) ja ensin löysin jojon ilouutiset ja sitten jo suru-uutiset. Voi ei! :'( Paljon lämpimiä halauksia sulle ja toivotaan, että kevätaurinko tuo voimaa ja muitakin iloisia yllätyksiä!

Kaikille muillekin toivotan kovasti tsemppiä ja pikkuruisia mutta suurensuuria onnenkantamoisia! Teillä on täällä mahtava porukka ja on tosi harmi, että vastaavaa loistoryhmää ei ole odottajien puolella. Tai on siellä Great Girls -ketju, mutta ei siellä ole tällaista aktiivista, mukavaa keskustelua niin kuin täällä.

Missäköhän muuten drakonia luuraa, kun ei ole tähän ketjuun kirjoitellut?

Omia kuulumisia sen verran jouluaattoisen plussauksen jälkeen, että viime viikolla oli niskaturvotusultra ja siihen liittyvä veriseula. Heppu puksutteli siellä hyvävoimaisena ja sen verran isona, että laskettu aika siirtyi. Sen piti olla ensin 3.9., mutta onkin nyt 25.8. Niskaturvotus oli ok, samoin veriseulan tulokset. Eli nyt vain odotus jatkuu ja jo vähän rauhallisemmin mielin... Painoa on tullut lisää ehkä puolisen kiloa. Nyt on menossa rv 13+1.

Aurinkoa ja kukkasia kaikille! :flower:

Voi miten onnelliselta Iloinen kuulostaa!! Ihanaa ja nautinnollista odotusta sulle! :heart: Mulle tuli todella hyvä mieli sun viestistä! :) Tuu Iloinen kirjoittelemaan meille useamminkin. Tää on kyllä harvinaisen ihana porukka...ottaen huomioon se että kun etenkin kun ollaan kaksplussan nettisivuilla! ;)

Nii muuten, missä on drakonia?

Mä haluan olla raskaana. Mä en vaan saa sitä pois mielestäni. :/
Äsken mulle tuli jokin ihme sisäinen fiilis, että huhtikuussa tai huhtikuun kierrosta plussaan. Onkohan se jokin enne, ku ihan yhtäkkiä tuli semmoinen "tieto" sydämeen?
:whistle:

Aloitin eilen röökin. Se on mun fiiliksiin nyt paras lääke. Oon kuitenkin iloinen, koska tiedän pystyväni lopettaa heti kun plussa tulee. Joten älkää pliis soimatko mua. :ashamed:

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille....Ja Selis, laitatko mut vaan takaisin kolmosen kuumeilijoihin...heh, kylläpäs mulla mieli muuttuu... :D Mutta siis joo, nyt on niin "menettänyt" -olo, että tiedän haluavani kolmannen. Toi plussa sai mut tajuamaan, että hitot järjestä, mun sydän huutaa kolmosta ja siihen huutoon meinaan vastata!!! :heart:

Ihanaa ja aurinkoista päivää kaikille! :flower:

täällä lähdettiin seuraavaan kiertoon.. (kp 3/28 ja yk 14) hurjat yk:t mulla :/ mutta tämän kierron yritän olla mahdollisimman paljon pois näiltä sivuilta :D (vähemmän stressiä siis, toivottavasti)
ja tuli meille uusi koiravauvakin eilen niin menee sitten sen kanssa touhuillessa ja tutustuessa :)

puhkun kovat plussatuulet teille kaikille tänne.!!!! +++++++ :whistle:

YP :wave:

Hassu tuo ihmisen mieli :ashamed: Aina, kun kiertopäivät menevät yli maagisen kolmenkympin, niin sitä alkaa elätellä toiveita, että jos olisi raskaana :whistle: Pillereiden kanssa, kun tuo kierto oli säännölliset kolmekymmentä päivää ja esikoista yrittäessäkin se oli aika tasaista. Liekö johtunut lääkinnästä? Sitten kun heitti huivin kehään, niin yhtäkkiä kuukautiset olivat toista viikkoa myöhässä ja raskaus alkanut. Niinpä alkaa heti tuon päivärajan ylittyessä varsinaiset piinapäivät oireineen, nytkin on ollut ainaista pissahätää, vatsan nippailuja, outoa makua suussa ja kuplinnan/paineen tunnetta vatsassa. Kuitenkin on vain joku virtsiitti :LOL: :LOL: :LOL: Enkä muuten testaa ihan äkkiä, vaan pitkitän viimeiseen asti :kieh: Ja vuoto alkaa kuitenkin B)

Viikonloppuja :wave:

PS :hug: Jojolle ja niin sitä pitää!

Arvatkaapas mitä... Minulla alkoi tuhruvuoto maanantaina ja jatkui vielä tiistaina, sen jälkeen on vähentynyt. Koska ovulaatio oli normaalia aiemmin ja tänään jo kp 28 (kun olisi voinut ovulaatiosta ennustaa 26 päivän kiertoa), päätin tehdä raskaustestin. Se nyt ei varsinaisesti ollut kovin loogista kuitenkaan tässä tilanteessa, mutta minä kun saan päähäni tehdä raskaustestin, harvoin saan hillittyä itseni. Niinpä siis töiden jälkeen ostin testin ja kotiin testaamaan. Ei siis aamupissasta. Se oli hailakasti positiivinen! Tämä yllätti. Illalla tein vielä apteekin oman ja siinä on myös hailakka viiva. Sanoisinko haamuja, mutta värillisiä viivoja kuitenkin. Sen verran paljon olen raskaustestejä tehnyt, että tiedän, että nyt tässä ihan oikeasti on jotain. Mutta se tuhruvuoto! Onko tämä nyt sitten menossa heti kesken vai oliko tämä nyt se ns kemiallinen? Toisaalta olen tyytyväinen, että testasin, jotta tiedän, että jotain edes on tapahtunut. Toisaalta nyt menkkojen kunnolla alkaminen harmittaa vielä enemmän. Aamulla testaan vielä, pitäisi tulla vahvempi testiviiva. Edellisessä raskaudessa oli myös pientä tuhrua, mutta vähemmän ja joskus viikolla 5+, nyt olisi siis 4+0.

Tästä suuresta epävarmuudesta huolimatta (vielä olen enemmän ei-raskaana kuin raskaana) oli aika mieletön tunne nähdä testiin piirtyvän kaksi viivaa. Se on hurjaa. Vaikka tätä ihmetystä kestäisi vaan päivän, niin silti se on aika jännää. Vielä jos tästä pääsisi iloitsemaan kunnolla :heart:

Heippa tytot, oon laihduttanu ja kayny lahinna tuolla laihdutuskerhossa viimeaikoina. Painoa tippunu nyt n. 10kg!!! Ja mika kummallisinta...kierrosta on tulossa tooooodella lyhyt.. taitaa kylla heittaa nyt ihan miten sattuu, silla nyt yolla alkoi menkat klo 1. Ja torstaina olisi kp26 eli nyt kp1. Kierrosta tuli vain 25paivaa?? Onkohan se normaalia enaa :D

Ensimmäistä kuumeilee

yöperhonen.................kp4/28....................yk14
Arcatha.......................kp13/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp15/30-35..............yk
Piglet...........................kp16/27-29..............yk13
Lumo...........................kp17/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp19/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp21/28-35.............yk17
Lillet............................kp24/32...................yk3
drakonia......................kp26/28-32.............yk5
tch..............................kp28/30-31..............yk5

Toista toivovat

Selis..........................kp5/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp21/n.100................yk
marleena-84..............kp22/28....................yk7
akujalmari.................kp34/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp4/33........................yk8
Emmama.................kp29/28-33.................yk8

Mukana myös

riippitsiip, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

yöperhonen :hug: , tsemppiä uuteen kiertoon!

drakonia, hienoa pudotus sulla! Onnittelut :flower: , ja kivaa kuulla välillä sustakin! Mäkin oon ihmetellyt kun ei oo susta mitään kuulunu.

Iloinen, tuu kertoilee meille välillä kuulumisia :D , kivaa että sun mielestä täällä on hyvää porukkaa.

Emmama, varovaiset onnittelut :flower: , toivottavasti ois nyt se plussa oikeesti!

jojo ja riippitsiip, lisäilen teidän tietoja tänään paremmalla ajalla, nyt tarvii kiirustaa töihin.

Anteeks kaikille kun eilen en päivittänyt :ashamed: . Meillä on ollut yövieraita enkä oo vaivihkaa päässy koneella käymään.

Hauskaa päivää koko poppoolle :D

Liisa75
kiukkutäti Kiva kuulla, että opiskelu maistuu. Ja niinhän sitä sanotaan, että silloin se tärppää, kun sitä vähiten miettii ja stressaa.

iloinen Kiva kuulla susta ja kerro ihmeessä kuulumisia. Mäkin oon joskus käynyt vakoilemassa odotuspuolen Great Girls -pinoa, että miten ylipainoisten raskaudet etenee, mutta hiljaista siellä vaikuttaa olevan.

jojo Kiva, että palasit näin pian :) Toivottavasti ei tuu enää takaiskuja, kellekään meistä. Ja jos tulee, niin mehän ollaan täällä auttamassa toisemme niiden yli.

yöperhonen Plussatuulia kevääseen (eiks se nyt jo tuu?) ja nauti koiravauvasta.

akujalmari Ilmoittauduit juuri koko pinon jännityskohteeksi! ;) Ilmoittele, mitä tapahtuu. Viikon sisään varmaan jotain selviää?

Emmama Mahtavaa! Eiks tollanen pikkutuhru oo ihan normaalia raskauden alkuun?

drakonia
:flower: kadotetuista kiloista! Mä haluun kans!!!!! Painon pudottaminen voi kai lyhentää kiertoa ja musta 25 pv on ihan normi, 21 pv on kai joku raja, josta pitäs puhua lääkärille. Seuraile, miten tulevina kiertoina käy. Ellei sitten tärppää. Laihdutuksen pitäs helpottaa raskautumista, vaikkei normaalipainoa ois vielä saavuttanutkaan.

Selis Kiitos päivityksistä! Eihän sitä nyt joka päivä voikaan ehtiä. Mites sulla menee?

ON: Sain toissapäivänä tietää varmaksi, etten saanut sitä uutta duunia. Nyt pitää ottaa ilo irti nykyisestä elämästä eli työstä, miehestä ja ystävistä ja ihanasta talvisesta Helsingistä. Mulla lonkka vähän vihoittelee. Toivottavasti menis ohi, koska en haluis lekuriin. Se kuitenkin naputtaa painosta. Ja syytä onkin. Painosta tää lonkkakipu varmasti johtuu.

Liisa, keväthän se sieltä kovaa vauhtia tulee :) toivotaan että se toisi myös tullessaan mahdollisimman paljon plussia meille kaikille.!!!

http://www.aijaa.com/v.php?i=3631528.jpg tässä kuva koirasta.. kuvanlaatu vähän huono kun kamerakännykällä otettu.!

Liisa75
Arvasin, että näin käy - kun en saanut sitä duunia, niin vauvakuume alkaa taas nousta. Ehdin jo toivoa, että se oikeesti rauhottu ekan parin kuukauden jälkeen, mutta tais johtua vaan siitä, että tuo työnhaku pyöri niin paljon mielessä.

Liisa :hug: Todella harmi juttu. Tiedän tasan mitä sä tunnet nyt. :/ Ja mulle kävi ihan samalla tavalla, kun en saanut niitä monia paikkoja mihin hain -> vauvakuume iski kahta kauheemmin.

Emmama, suuren suuret onnittelut :flower: Ootko tehnyt jo tänään uusintatestiä?

yöperhonen, ihanan pienen rontin näköinen sun uusi hauvavauva :D

drakonia, onnea suuresta pudotuksesta, hieno homma! :flower:

missäs tch on?

Kiitos Selis, kun laitoit mut takas listaan. Voit lisätä vielä, että tänään kp 4/33 ja yk 8

Tsempit akujalmarille.

Nyt en enää osaa muuta kommentoida.

jojo, kyllä, rontti se onkin :D menee isompien tyttöjen perässä vaan ja komentaa niitä :) oppii nopeasti kaikkea. kotiutunut nyt kunnolla.! onneksi ei oo ollu mitään eroahdistusta, vaikka oliki "jo" 11vko vanha kun meille tuli...
mitäs sinne kuuluu.?

Kyllä, se on positiivinen :) Tosi hyvä fiilis, vaikka pelottaa tietysti. Toivottavasti ne tuhrut oli ihan ok eikä huono merkki. Ainakaan ei tänään enää ole ollut.

Kilojen määrä tietysti vähän hirvittää, mutta kyllä tämä niin toivottu juttu oli, ettei kilotkaan tunnelmaa latista :)

Onnittelut Emmama :flower: :flower: :heart: !

yöperhonen, ihana koiruus :heart: . Meilläkin on täällä kotona pientä pentukuumetta. Kaveri oli juur 10viikkosen hauvelin kanssa meillä kyläilees ja on ne vaan niin ihania?!

Täällä tuntuu täti pikkuhiljaa lähtevän ja vuoto ei onneks oo ollutkaan mitenkään hirmu runsasta. Kovasti oon yrittänyt treenailla ja syödä kohtuudella. Vieläkö me merkkaillaan niitä painoja?? Flunssa on nyt vähän tehnyt kiusaa tässä, mutta onneks pahin päivä oli eilen ja mulla oli vapaata ja en oikeen mitään sitten tehnyt, paitsi oleskelin :D .

Yhteistyössä