~Great Girls~ vol.2

Liisa75
jojo Mullakin tuli kyllä heti mieleen, että tää pino ei oo enää entisensä, kun jojo siirtyy odotuspuolelle ;) Mutta siinähän ei sitten muu auta, kun että me muut siirrytään perässä. Käy toki täälläkin kertomassa kuulumisia.

Meitsi lopettaa nyt tän työpaikalla laiskottelun ja siirtyy viikonlopun viettoon.

Mä päätin, että en liity ollenkaan tonne odotuspuolelle, ku en tiiä missä great girlsit on.
Oon vaan täällä teiän seurana! :D

On se pää jännä, kun heti plussan jälkeen oireita rupeaa kunnolla ilmestymään. :whistle:

Päivän aikana on alkanut huimaamaan ihan kamalasti ja nälkä on ihan mahdoton koko ajana. Oon muuten lihonut parissa viikossa 5kiloa!!!! :/ Kummankin lapsen aikaan on käynyt just niin, että alkuun paino nousee ja sit alkaa tippumaan. Ja se painonnousu tapahtuu just ennen plussaamista.

Voi kun tässä mentäis jo turvallisemmilla viikoilla. En halua enää kokea km:a.

jojolle onnittelut muikeasta plussasta.!! :) :flower: pikkuselle sinne onnea matkaan.!

ON: täällä ei hassumpia.. tätiä odotellaan. ihan hirveenkauheenkovamahtava sipulin himo on yllättäny mut nyt ihan tyystin.! :LOL: ihan jatkuvasti tekee mieli sipulia.. joka ruokaan oon sitä tunkemassa ja jos ei voi laittaa ni paistan niitä renkaina :D huoh, nyt on tää akka menny ihan tyystin sekasin :headwall: :LOL:
flunssa ilmeisesti iskemässä päälle :/ aivastuttaa ihan jatkuvasti ja klyyvari vuotaa... piru vie.. ja aina ku aivastaa ni tuntuu jossain vatsanpohjassa asti :D ja öisin on ihan mahdottoman tulikuuma.!!! :/ ensin on ihan sopiva ja jossakin vaiheessa yötä ihan hiki valuu kun on niin kuuma, eikä ole edes hellettä :D taitaa tää meikäläisen kroppa olla ihan sekasin.!

hyvää viikonloppua kaikille.! :)

YP :wave:

Kiitos taas. :D

yöperhonen, mulla on kans sipulihimo. Oon jo parin viikon ajan tunkenut sipulia joka ruokaan. Mies ja lapset ovat ihan kyllästyneitä. Mä laitan makkarakastikkeeseenkin pari isoa valkosipulia, ison sipulin ja yhden ison purjon. Sipuleita on ruuassa siis enemmän, ku itte makkaraa :LOL: Nyt päätin lopettaa purjosipulin ostamisen, mutta valkosipuli ja tavallinen sipuli kuuluu vielä ruokavalioon.

Mullon maha ihan turvoksissa.

Kerroin tossa pari tuntia sitten miehelle tulevasta vauvasta. Keskustelu meni näin:

jojo: Tänäänhän on 13.päivä perjantai, nii onks sulle tapahtunut mitään kamalaa.
mies: ei oo...tai no on, koska duunis oli niin *litanja kirosanoja*
j: haluutko, että mä näytän sulle vielä jotain pahempaa?
M: näytä

Sit mä käänsin läppärin omasta sylistäni miestä päin (näytön taustakuvanahan on tällä hetkellä kuva testistä).

m: mitä? Mitä täs pitäis olla?
j: lue se teksti (meillä on semmoinen muistilappu -systeemi näytössä koko ajan, olin kirjoittanut siihen viestiksi: Pappa, me ollaan RASKAANA!)
m: ootko sä tosissas? Sä huijaat? Ethän oo? Ootko oikeesti?

Mies ei nyt ilosta hyppinyt, mutta eiköhän sekin ajan kanssa...Oli kuulemma vaan tosi yllättynyt. No niin oon minäkin, pakko sanoa! Kyllä kieltämättä meinas tulla itku, ku mies ei hyppinyt ilosta...

jojo, onhan tuo iso juttu, ja varmasti miehesikin iloitsee asiasta, kuhan hetken aikaa sitä sulattelee :)
itse juuri tänään tein jauhelihakastiketta, siihen laitoin kaksi isoa sipulia ja kolme valkosipulinkynttä :D namnam.. onneksi tuo ukkokin noista sipuleista tykkää, niin ei tarvitse nirsoilla hänenkään :) ja tosiaan, sipulia oli enemmän kuin jauhelihaa :D
mistä kummasta tämä äkillinen sipulinhimo voi johtua.? :eek: ja kaakaota menee vaikka millä mitalla, vaikka ennen en ole voinut sietää sitä :D varsinkaan lämpimänä, mutta nyt sen täytyy olla häyryävän kuumaa :)
(perhana, kun taas nousee turhaan toiveet kattoon ja sitten tiputaan naama edellä korkeelta alaspäin.!!!! :kieh: )

Ensimmäistä kuumeilee

Arcatha.......................kp8/28.....................yk17
kiukkutäti.....................kp10/30-35..............yk
Piglet...........................kp11/27-29..............yk13
Lumo...........................kp12/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp14/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp16/28-35.............yk17
Lillet............................kp19/32...................yk3
drakonia......................kp21/28-32.............yk5
tch..............................kp23/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp26/28...................yk13

Toista toivovat

Vilinäiti.......................kp16/n.100................yk
marleena-84..............kp17/28....................yk7
Selis..........................kp27/25.....................yk11
akujalmari.................kp29/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

Emmama.................kp24/28-33.................yk8

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

jojo369
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Juuh, hauskaa ystävänpäivää kaikille! Mulla on vatsatauti, tai on nyt jo ohi, mutta viime yönä alkoi. En oo siis mitään testaillu. Kauhee migreeni oli päivällä ja nyt alan olemaan siitäkin toipunut.

Ensimmäistä kuumeilee

Arcatha.......................kp9/28.....................yk17
kiukkutäti.....................kp11/30-35..............yk
Piglet...........................kp12/27-29..............yk13
Lumo...........................kp13/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp15/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp17/28-35.............yk17
Lillet............................kp20/32...................yk3
drakonia......................kp22/28-32.............yk5
tch..............................kp24/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp27/28...................yk13

Toista toivovat

Selis..........................kp1/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp17/n.100................yk
marleena-84..............kp18/28....................yk7
akujalmari.................kp30/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

Emmama.................kp25/28-33.................yk8

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

jojo369
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Liisa75
Selis kp1? näinkö kävi? :'(

Onnittelut vauvan saaneille!

Jojo Miehet nyt ei kai vaan pompi hulluna onnesta, tapahtuu mitä tahansa ;) Kyllä se varmasti oikeesti on ihan innoissaan.

Oma napa: Kieltämättä vähän harmittaa, kun mies läks matkoille just nyt... Nyt ois musta ihan selkeet ovislimat. Greippimehu on tainnut tosiaan lisätä limoja, koska en oo ennen huomannut muutoksia limoissa. Ennen lähtöä on laitettu simppoja liikkeelle, mutta kyllä mahikset on aika pienet :( Mutta ens kuussa sitten taas yritystä. Toivottavasti edes kilon kevyempänä.

juu, kp1 heti kuudelta alkoi vuoto :'( .
Mulla tilttas kone enkä päässy aikasemmin kirjautuu. Nyt tarvii lähtee töihin, pakkasin juur buranaa reilusti mukaan.

Liisa, mäkin aattelen aina et kerkeempä hiukan taas pudottamaan painoa ennen seuraavaa kiertoa :) .

Nyt töihin :wave:

Selis :hug:

Liisa, mä tiiän sen harmistuksen tunteen, kun ois otollinen hetki saada vauva alulle, niin sit mies onkin poissa kotoolta tai pahimmassa tapauksessa pistää liinat lukkoon. Toivottavasti sun ovis on ollut jo tai tulee vasta myöhemmin.

Mies on alkanut jo sulattaa vauvauutista paremmin. Ehkä jopa paremmin ku mä. Se kyselee multa koko ajan, et kumman haluaisin, ja oikeesti nyt on ensimmäinen kerta, kun voin sanoa,että haluan terveen lapsen, sukupuolella ei ole väliä. Tytöillä on kivempia vaatteita ja nimiä, mutta pojat ovat vaan paljon helpompia... Saiskos helpon pojan, jolle voin antaa tytön nimen ja pukea prinsessaksi? :D

Mulla on ovis ollut tammikuun lopussa jo, vaikka en sitä silloin oo tuntenut. Limat olivat silloin huikeat, mutta kipuja ei vaan ollut. Siksi tää plussa olikin mulle aika suuri ylläri, koska viiva oli niin vahva viikkoihin nähden. Testatessani aattelin vaan käyttää testin pois kaapista mua kiusaamasta, ajattelin,että ostan uuden testin sit kun menkat oikeesti ovat viikonkin myöhässä (sitä ennen en muutenkaan ois saanut rahaa).

Mä en oo vieläkään sisäistänyt tätä raskautta. Varmaan tosi outo tilanne niille naisille, jotka testaavat plussan ilman mitään vauvahaaveita tai yrityksiä. Mullekin tää on siinä suhteessa outo tilanne, ku eihän mun vielä mitään plussaa pitänyt saada tässä vaiheessa...vasta ens viikkolla ois ollut loogista saada testiin kaksi viivaa.

Mulla on todella inhottavat selkäkivut nyt. Pelkään jo vessaan menemistäkin...

Anteeksi, kun täällä niin keuhkoan, mutta kun ei ole muutakaan paikkaa ihmetellä. :ashamed:

jojo:lle kauneimmat tarrasukat ja onnentoivotukset!!! :flower: :heart: :flower:

Kiitos! Annoit mullekin pienen toivonhäivähdyksen elämään kun huomasin että sulla 7 kierrosta tärppäsi joten täältä perästä tullaan... Meillä yk 6 menossa ja oon jo meinannut masentua :) Päiväni piristyi!!! :wave:

Ehkä meilläkin vielä... :heart:

Hei vaan, vieläkö mahtuisi mukaan yksi kuumeilija jolla myös hieman pudotettavaa? :whistle: Yritys ei ole vielä päällä, tarkoitus ois edes muutama kilo saada sitä ennen pois,vaikka ehkäisy jääkin ens kuussa jo pois. Pudotettavaa olis,mutta jos nyt edes 7kg saisin,ni oisin jo paremmissa lukemissa :snotty:
Niin ja viidettä tässä kuumeillaan jo... :wave:

Yhteistyössä