~Great Girls~ vol.2

emmama paljon onnea plussasta! :flower:

drakonialla on kyllä aika mahti pudotus. ;) Onnea sen johdosta.

Ja tuo yöperhosen koiruus, voi mikä suloisuus. Melkeen tulee itsellekin pentukuume. Ollaan vakaasti päätetty että meille riittää kun on kaksi koiraa. Tuntuu että niidenkin kanssa on töitä ihan riittämiin. Ja kun toinen niistä on vielä aika raihnainen nuoreksi koiraksi niin on tavallaan jatkuva huoli siitä.

Täällä ei mitään ihmeellistä. Vielä tämä päivä töitä ja sitten alkaa viikon palkaton vapaa. :( Onhan se kivaa kun saa olla viikon kotona tytön kanssa, mutta kun se viikon palkka on kuitenkin mulle aika iso raha niin ei paljon naurata. Ei mitään oireiluita tai tuntemuksia, eli odottelen menkkoja alkavaksi ensi viikolla. Testejä ei ole enää laatikossa niin toivon että se hillitsee liian aikaista testaamista mun kohdalla tällä kertaa. Mun äiti on tulossa meille kylään ja mummottamaan tuota naperoa ensi viikolla ja odotan kyllä innolla sitä. Kyllähän me nähdään silloin tällöin, mutta ne on aina sellaisia pikaisia näkemisiä ja on todella ihanaa kun se on kiinnostunut tytöstä ja haluaa tulla meille että saa olla tytön kanssa enemmän.

jojo ei se munkaan tupakkalakko oikein onnistunut ja poltan taas lähes ketjussa. Kumma miten sitä on niin kiinni tupakassa vaikka mäkin olin polttamatta kun odotin ja imetin esikkoa, mutta sitten vaan ratkesi taas ja nyt ei meinaa loppua näkyä. Tiedän että voisi auttaa raskautumiseenkin jos pääsisi mokomasta tavasta eroon. :ashamed: Mutta kyllä me jojo sitten joskus vielä aloitetaan se savuton elämä.

Missäs muuten tch oikeesti on..? Siitä ei tosiaan ole kuulunut aikoihin.

Ensimmäistä kuumeilee

yöperhonen.................kp5/28....................yk14
Arcatha.......................kp14/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp16/30-35..............yk
Piglet...........................kp17/27-29..............yk13
Lumo...........................kp18/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp20/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp22/28-35.............yk17
Lillet............................kp25/32...................yk3
drakonia......................kp27/28-32.............yk5
tch..............................kp29/30-31..............yk5

Toista toivovat

Selis..........................kp6/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp22/n.100................yk
marleena-84..............kp23/28....................yk7
akujalmari.................kp35/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp5/33........................yk8
Emmama.................kp30/28-33.................yk8

Mukana myös

riippitsiip, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Emmama, lämpimät onnittelut.! :flower: :) :heart:

Selis, onkos teillä koira jo entuudestan, vai ihan ekaako mietitte.? on noi pennut kyllä vaan niin sulosia :) mutta osaa ne olla rasittaviakin.!!

marleena, kyllä välillä tuntuu et kolme koiraa on aika paljon :D varsinki ku noi kaks on niin isoja ja toi toinen niistä kasvaa vielä.! pitää varmaan hommaa joku huiman iso kartano kohta noille koirille :D
mukavaa että äitisi tulee käymään :) varmaan tytöstäkin kivaa kun saa mummon kanssa leikkiä :)

Viikonloppuja kaikille.!

YP :wave:

Onnea Emmama :flower: Paljon vauvaliimaa ja jarrusukkia pikkuiselle! :heart:

marleena, mä en itseasiassa halua nyt edes lopettaa röökiä. Se on vaan se mun juttu, ja tiedän, että raskauduttuani se loppuu heti. Mä olen tullut aiemminkin monesti raskaaksi siitä huolimatta, että poltan askin päivässä, joten jos en nyt tule, niin se on kohtaloa se. Nämä puheet ovat siksi niin "hällä väliä" -kuuloisia, koska mulla on jo kaksi lasta. Kaksi rakasta lasta :heart: Jos kolmosen kohtalona ei ole saapua meidän perheeseen, niin sitten se on niin. Mutta jos on niin sitten se on vielä parempi :D

Liisa75
Emmama Onnea ja vauvaliimaa!

Muistankohan oikein (en jaksanut tsekata vanhoista viesteistä), että tch:lla oli jotain muuttohässäkkää edessä. Varmaan siks ei ole ehtinyt palstaileen.

Mä taas ehdin, kun mulla on tää vanha tylsä duuni :LOL: No, yleensä kyl palstailen kotona ihan omalla ajalla... Ja pitää olla tyytyväinen, että on suht kiva työ ainakin tän vuoden loppuun.

Tohon tupakoinnin lopettamiseen pätee varmaan sama kun tähän laihduttamiseenkin. Pitää vaan hakata päätä seinään ja yrittää niin kauan että onnistuu. Mä onnistuin tupakoinnin lopettamaan 7,5 vuotta sitten (nykyään ei tee enää lähes koskaan mieli) ja ajattelin, että kylhän mä sit laihduttaankin pystyn. Sillä saralla oon sit hakannut päätä seinään tän 7,5 vuotta. Mutta ehkä juuri tänä vuonna se onnistuu!!! Mutta jojo , jos et halua lopettaa, niin sitten poltat. Onhan se epäterveellistä, mutta niin on moni muukin asia tässä elämässä :)

Liisa, niin mä ajattelenkin, että elämässä on monia muitakin epäterveellisiä asioita! :D Kyllä mä vielä lopetan, mutta selittelynä vielä, että tämän hetkinen elämäntilanne ei oo kauheen nautinnollinen ja ihana, joten tupakka sinne tai tänne ei mua horjuta. Mä alan oikeesti kohta masentua täällä kotona. Miten sit ne ihmiset, jotka ovat pitkäääään työttöminä? :/ Mä en ees pysty nauttia tästä kiireettömyydestä, vaikka monet kehottavat, että rentoudu ja nauti...Mulla ei oo mitään tuloja, joten yritä siinä sit nauttia. Laskuja tulee kuitenkin joka päivä eikä oo tietoa miten ne maksan.. Kauheesti oon töitä hakenut, mutta vielä ei oo ees haastatteluja siunaantunut. Mä en jaksa tämmöistä enää pitkään. :(

Liisa75
jojo369 Miten tää elämä aina meneekin niin, että kun kohtalo alkaa potkia päähän, niin sit se kans potkii. Niinku sullakin tuo työttömyys ja sit tuo "valeplussa". Mutta toisaalta se on niinkin, että kun asiat alkaa järjestyä, niin sitten asiat järjestyy lyhyen ajan sisään kaikilla elämänaloilla. Eli kyllä se taas siitä nousuun lähtee! Mä voin kuvitella, että en kans osais työttömänä nauttia siitä "lomailusta". En edes siinä tapauksessa, että mulla olisi pieni lapsi, jonka kanssa olisi ihan hyväkin olla vielä kotona. Sitten kun tietäisin, että ens kuun alussa meen töihin, niin varmasti osaisin nauttia olostani vaikka rahattomanakin.

Mä yritän kovasti kehitellä vapaa-ajanrientoja, jotta en ehtisi iltaisin syömään ;) Arkipäivät menee ihan ok, syön "normaalin" aamiaisen ja lounaan, mutta illalla karkaa homma käsistä...

Mä odotan sitä aikaa, kun voin taas hymyillä...Viime vuosi oli todella rankka, joten nyt jo toivon, että tää pian helpottaisi. Raha tässä on se kaikkein painavin juttu...Jos sitä olis, niin voisin ihan mielelläni olla kotona. Ollaan oltu viime syksystä lähtien toimeentulotuen varassa, kädestä suuhun siis.
:| Se ei ole kivaa..
Mun pikkumies täyttää kahden viikon päästä 3v. Jos poika ois nyt vaikka vasta 2v, niin ottaisin lapset pois hoidosta ja jäisin takas kotihoidontuelle. Nyt on kuitenkin turha itkeä.
Onneks parisuhde on kestänyt, se tästä vielä puuttuis, että mies lähtis..
Kyllä aurinko vielä paistaa tähänkin risukasaan. Koska, se ois kiva tietää..

Liisa75
Onnea, jojo, ens viikon työhaastikseen! Kyllä mäkin tässä varmaan uuden työn hakemista jatkan. Helpottaishan se elämän suunnittelua, jos ois vakkarityö eikä aina tätä pätkää.

Kiitos onnitteluista, pikaisia plussia toivon teille kaikille.
Uskomattomalta vielä tuntuu (enkä tiedä uskaltaako uskoakaan). Viikko sitten olo oli aika epätoivoinen vauvautumisen suhteen. Tuntui, ettei meillä kolmosta tule ollenkaan. Nyt asia näyttää aurinkoisemmalta :)

Tein liuskatestin, kun sattui olemaan kaapissa :ashamed: :whistle: Ja negaahan se näytti :( Lähinnä siksi mursin pyhän periaatteeni, koska alkuviikosta on edessä sairaalassa tutkimukset, joissa ei voi oikein olla raskaana. Menkkoja kohti siis ollaan menossa melko varmasti ja elämä hymyilee :kieh: :kieh: :kieh: Niin ja kohta on varmaan treffattava lääkärisetää, jos kiertoni pitänee aina vaan epäsäännölliseksi? Voipi olla, ettei se ainoakaan toimiva munasarja oikein toimi kunnolla, kun toinen oli gynekologin mielestä poissa pelistä jo ekaa yrittäessä. Sain nimittäin clomifeneja kuurin ja pregnyliakin, muttei raskaus alkanut niistä, vaan vasta hoidon jälkeen. Mitähän minä taas vanhoja kaivelen :ashamed: Tulee :'(

akujalmari :hug: toivotaan, että plussaksi se siitä vielä muuttuis.! :)

apua.! mistä johtuu kauhee "aaltoileva" ja kouristeleva alavatsakipu..?! tosi menkkamaista, mutta ei kuitenkaan. polttaa oikeen... kestää hetken ja menee pois ja tulee taas kohta uudestaan :/

Ensimmäistä kuumeilee

drakonia......................kp4/28-32...............yk6
yöperhonen.................kp7/28....................yk14
Arcatha.......................kp16/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp18/30-35..............yk
Piglet...........................kp19/27-29..............yk13
Lumo...........................kp20/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp22/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp24/28-35.............yk17
Lillet............................kp27/32...................yk3
tch..............................kp31/30-31..............yk5

Toista toivovat

Selis..........................kp8/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp24/n.100................yk
marleena-84..............kp25/28....................yk7
akujalmari.................kp37/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp7/33........................yk8

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp18/29

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

yöperhonen, on meillä yks koiruus ennestään :heart: . Tarvis vaan saada hälle kaveri kun on neljän vanha niin vielä jaksais uuden tulokkaan kanssa painia. Niin ja voishan sellanen pentu hiukan vauvakuumettakin helpottaa ;) .

drakonia, pahoittelut tädistä :hug: . Mulla meni kanssa -10kg juur rikki :flower: . Hienosti oot karpannut :flower: .

akujalmari :hug: , toivottavasti se täti tulisi kun ei kert plussaakaan näy. Mulla kyllä esikoisesta näkyi plussa tosi myöhään! Menkat oli varmaan ainakin viikon myöhässä kun sain haaleen plussan. ELI kaipa toivoa on vielä kun ei vuotoa näy :hug: .

marleena, viikon palkka on kyllä iso lovi. Vietätte nyt sitten kotona laatuaikaa ja toivottavasti olis vielä hienot ulkoiluilmat =) .

Täällä on ollut hirmu kiireistä ja ensi viikko on ihan kaaos :( . Meillä töissä vajetta ja ite puolipäiväisenä pitäis pystyy tekemään kahden ihmisen työt, hyvä kun normaalisti omat saa tehdyks. Noh ei auta kuin tsempata.
Onneks menkat on tiessään ja painokin on taas pudonnut. Ainoo vaan ettei pysty hirveesti liikkumaan kun on tää flunssa :( .

Selis, no eikun karvakamua hommaamaan :)
älähän liikaa rehki, ettet pahemmin tuu kipeeksi.!!

nyt pitäs saada itteensä niskasta jollain lailla kiinni, että alkais tämä paino kunnolla tippumaan.!! mitäs te suosittelisitte.? tietysti terveellisen ruokavalion ja liikunnan ohella..

Kiitos Selis uudesta listasta :hug: ja pahoitteluni tädin yllättämille :hug:
Täällä tosiaan kp. 18/29 menossa ja alkaa iskeä joku ihme paniikki siitä,että pillerien syönti loppuu viikon päästä ja sitten alkaisi "yritys". Mies kyselee, olenko varma,olenko varma. Ja kun oikein hän tuota hokee,niin alan olemaan epävarma :ashamed: Onkohan tässä järkee, kun on jo neljä lasta, ja paljon velkaa, ja välillä hermot jo nytkin tosi kireellä, ja mies matkatöissä ja,ja,ja,ja.... Mutta silti ajatus siitä,että lyötäs hanskat naulaan, tuntuu tosi pahalta . Toivottavasti ajatukset vähän selkiytyy tässä viikon kuluessa... :whistle:

Mulla ainakin tuli sellanen fiilis että nyt on laihdutettava ja piste!!!! Motivaationa uudet vaatteet ja kun paino tippuu niin kyllä se on paras motivointi! Niin ja oma olo kohenee rutkasti!!! Mä oon pari kertaa syöny nutriletin 5päivän kuurin ja sillä lähtee pari kiloo ja se antaa lisää puhtia! Mulla on nyt vajaassa kahdessa vuodessa tippunut parisenkymmentä kiloa, vielä jos hiukkasen sais rutistettu niin oisin tosi tyytyväinen!

Liisa75
Mites akujalmarilla menee? Mites muilla?

riippitsiip Ei tällä vauvakuumeella taida järjen kanssa olla mitään tekemistä. Mutta toivottavasti ajatukset selkiytyy.

Mulla on tässä vielä viikko aikaa kehitellä raskausoireita ja oonkin huomannu, että rinnat on aika arat... ja sehän ei tietenkään mitenkään liity siihen, että isot rinnat nyt vaan aristaa aika helposti ;)

Nimim. Laihdutusmotivaatio jäi sinne vuoteen 2008...

Mulla on vieläkin raskausoireita. Koko viikon ollut. Ja vieläkin on menkat, mikä ei todellakaan auta asiaa, koska en saa km:a pois mielestäni. Selvästi tuolla masussa on reilu viikko sitten paljonkin tapahtunut, koska mulle on epänormaalia näin pitkä vuoto. Yleensä vuoto kestää 5 päivää, viides päivä on enää tuhruilua, mutta vielä on todella paljon vuotoa.
Oireina on vieläkin vihlonnat tuolla alakerrassa, kylmä, väsymys, nälkä, huimaus (mikä on kylläkin hiukan helpottanut), herkkyys, hengästyminen.. jne.. Varmaan nää hormoonit ettii paikkaansa vaan.

Sori kaikille, ku tulee niin omanapainen viesti. Kaikki luen aina ja monesti monta kertaa päivässä, mutta nyt ei verbaalinen ilmaisu toimi.

:heart: kaikille :heart:

Yhteistyössä