~Great Girls~ vol.2

Mä käsitä kun eilen en taas päässy tänne ollenkaan, tuli vaan valkoinen sivu ja ei tekstejä ollenkaan.

jojo, kyllä tuo siltä vaikuttaisi että raskaana olet! Ilmottele sitten kun sunt saa siirtää plussanneisiin! Ja hienosti on työhaastatteluja, jospa paikan saisit :D .

yöperhonen, onne kanssa haastatteluun! Ootko meinannu testata noiden oireiden takia??

marleena, toivottavasti teille ei tuu vatsatautia. Vaikka sitähän on hirmuisesti liikkeellä.

Täällä odotellaan nyt seuraavaksi ovista. Mulla on kyllä jo toivo menny kun tuntuu ihan turhauttavalta koko kuumeilu :( . Kaipa meillekin se toinen nyytti suodaan sitten kun vähiten sitä oottaa. Eikä tuu toista koiruuttakaan kun ei syntynyt urospentua siihen pentueeseen, otetaan sitten seuraavasta pentueesta.

Liisa75
Pidän peukkuja työhaastatteluun menijöille! Ja plussatuulia ja terveyttä (ei vatsatautia vaan plussa marleenalle) kaikille!

ON: Mä otin aika iisisti eka ne rukkaset siitä työpaikasta, mutta sitten ahdistus jotenkin syveni. En varmaan uskaltanu myöntää itselleni, kuinka pettynyt olin, kun olin yksin kotona. Sitten kun mies tuli kotiin niin uskalsi vajota apeuteen kun oli joku jonka päälle kaataa koko p...a. No, toisaalta nyt oon jo suunnannut katseen tulevaan ja kirjoittelen uusia hakemuksia ja toisaalta suunnittelen jo kesälomaa ;) Uusi työ olisi tietänyt kesäloman menettämistä, mutta nyt mulla ois tiedossa lähes täysi palkallinen kesäloma. Ja nyt pitää tietty matkustaa kaikkiin mahdollisiin paikkoihin niin kauan, kun vielä ollaan vaan kaksin. (Toivottavasti ei ehditä koko maailmaa kiertää...)

Että tälläsiä aatoksia näin keskiviikkoaamusta. Menkkoihin alle viikko.

Terkkuja työhaastattelusta. Kivalta vaikutti paikka ja ens maanantaina saan tietää. Homma ois vaan toukokuun loppuun, mutta parempi sekin ku ei mitään.

Sain varattua lääkärille ajan. 12:20 tänään meen tutkittavaksi.
Eilen alkoi vuoto taas sekstailujen jälkeen, vaikka oli ollut koko päivän ihan vuodotonta. Ottaa nyt selvää mistä sekin johtuu.

Mä oon pessimisti ja uskon kohdunulkoiseen.

Liisa, mä tiedän mitä sä tunnet. Aika kuitenkin auttaa ja paha fiilis pyyhkiytyy pois. Nokka kohti kesälomaa siis! ;)

Selis, kiitos.! :) en oo kyllä ajatellu testaavani, en haluais taas kerran pettyä :ashamed: mutta ajattelin ovis testin tehdä tuossa hetken kuluttua :) joskos siinä alkais jtn viivan tapaista pikkuhiljaa näkymään...
mustakin kuule tuntuu tää touhu niin turhauttavalta... kerta toisensa jälkeen joutuu aina pettymään.!! :( täytyy vaan toivoa, että se pikkuinen ei kauhean kauaa jaksa odotuttaa itseään.. kellään meistä...

Huh huh... Nukuin varmaan 13-15h yöunet... Menin neidin kanssa päikkäreille eilen ja mies haki neidin jossain vaiheessa makkarissa (eka kerta varmaan sitten imetysajan että neiti nukku mun vieressä meidän sängyssä päikkärit). Vähänkö oli pirtee olo kun heräsin aamulla puoli seittemän aikaan. En muista milloin viimeksi olisi ollut niin paljon virtaa heti heräämisen jälkeen aamulla. Tyttökin päätti nousta vähän mun jälkeen ja ollaan käyty kaupassa ja ulkoilut jo tälle päivälle. Tarkoitus oli mennä seurakunnan kerhoon mutta eihän sitä ollut kun on hiihtoloma, no saatiimpa käytyä kaupassa sillä reissulla ja ulkoilukin hoitui kun palailtiin kauppareissulta. Nyt sitten muistin että ostokset on vielä autossa, mutta ei ne sieltä mihinkään katoa vaikka en heti niitä syöksykkään hakemaan. Mies nukkuu vielä ja ajattelin että annan nukkua niin pitkään kun haluaa, kun sainhan mäkin tirsata takapuoli homeessa eilen. Ainut että sillä on iltavuoro niin se vähän asettaa aikarajaa tuohon nukkumiseen, mutta tuskin se niin myöhään jaksaa nukkua. Meiän pitäs lähteä neidin kanssa viemään mies töihin kun tytöllä on neuvolalääkäri tänään. Nyt kun kattelen miten komea keli ulkona on niin alan jo harkita et me tytön kanssa käveltäs lääkäriin niin ei tarviis sitten illalla silmät ristissä lähtee hakemaan miestä.
Mulla etova olo palasi muutaman tunnin hereillä olon jälkeen. :x Ihan tosissaan meinaa yökkäyttää välillä ja ei ole kyllä kauhean mukavaa. Tietty tää nyt alkaa nostattamaan toiveita että josko sittenkin olisi tärpännyt, mutta koitan kyllä olla toivomatta liikoja. Jotenkin unohdin ostaa testejä kun kävin kaupassa ja nyt harmittaa, toisaalta hyvä etten muistanut niin ei tule testailtua taas ihan himona. Epäilen vaan että apteekista tarttuu testejä mukaan kun pitää viedä resepti uusittavaksi niin en oikein usko että pystyisin käymään apteekissa ilman että ostan testiä. Vähän meinaa korveta tää omapäisyys ja itsehillinnän puute jolle ei ees ite mahda mitään, kun saan päähäni että haluun testata niin en enää onnistu olemaan testaamatta. :kieh:

jojon kuulumisia odottelen mielenkiinnolla ja vahvasti haluan uskoa että kyseessä ei olisi kohdun ulkopuolinen tai mitään muutakaan ikävää!

Lääkäri teki sisätutkimuksen, mittasi verenpaineen ja passitti kotiin odottamaan kutsua ultraan. Viikon sisällä pitäis päästä.
Mitään ei vielä osannut sanoa. Ei mistään. Paitsi siitä, että kotitestit ovat nykypäivänä hyvinkin luotettavia.

Nyt siis vaan odotellaan.

Mä satuin muuten lukemaan netistä semmoisen kiva jutun kuin rypäleraskaus! :( Kaikki oireet täsmää muhun. Kiva kiva. :'(

Liisa75
Tsemppiä jojolle! Koita olla lukematta kaikkia kauhukertomuksia netistä. Ne ovat ERITTÄIN epätodennäköisiä juttuja.

Mites akujalmari ja marleena? Kierto alkaa olla täynnä. Mites muut, joilla kierto lopuillaan? Monista ei ole kuulunut vähään aikaan.

ON: Kohta se alkaa taas. Jos kp30 ehtii tulla täyteen, niin odotukset nousee taas pilviin... Toivottavasti kierto ei ainakaan veny, koska viikon päästä vkonlopuks kyläilyä tiedossa ja ois kiva, jos menkat ois ohi ennen sitä.

Kiitti yp ja Liisa

Mä en tiedä oonko rauhallisempi nyt, ku vuoto on loppunut vai pitääkö huolestua?
Olin aamulla ihan huolissani, sen takia ostinkin TAAS uudest testit. Pregent Stick ja tulos on tässä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3683103.jpg

Nyt en oo niiiiin huolissani, mutta pikkusen vaan. Raskausoireet kuitenkin ovat selvästi vahvistuneet, joten se hiukan antaa positiivisemman fiiliksen.

Mä en vaan millään jaksa odottaa ultraan..

Kyllä mä vahvasti uskon, että jojolla on pikkuinen salamatkustaja. Pidetään peukkuja ja jännityksellä odotellaan ultraa.

Mä odottelen tädin saapumista. Testi näytti negaa toissapäivänä joten en usko tärppiin tässäkään kierrossa. Turhauttaa jonkin verran, mutta kyllä me vielä plussataan kun on sen aika. Alamahaa jomottaa välillä siihen malliin että kyllä se täti sieltä vielä tänään tulee. Toisaalta tekisi mieli kauheasti testata kun sorruin ostamaan apteekista pari testiä, toisaalta taas sitten harmittaa jos testaan nyt ja menkat alkaa siitä parin tunnin sisällä.

Odottelen että äitiä ja koitan samalla kattoa muksun perään ja laittaa kämppää ees vähän kuntoon, kirpparillekin pitäisi kattoa tavaraa myyntiin. Ja tässä mä vaan istun palstailemassa ja kuumeilemassa. Vähän jännittää tuoko äiti vatsataudin tullessaan kun niillä on mies kotona vattataudissa. Eilen juteltiin ja sovittiin että jos sillä ei tänään ole mitään oireita niin voi tulla meille kun itämisaika alkaa olla sillä mallilla että tuskin se saa sitä tautia. Toisaalta mä kyllä kaipaan niin kipeesti aikuista seuraa meille kun miehellä on taas iltavuorot menossa ja kotona on tosi yksinäistä. Ois ollut kaamee pettymys jos äiti ois nyt tullut kipeeksi eikä olisi päässyt meille mummottamaan naperoa.

Näihin odotteleviin tunnelmiin.

Ensimmäistä kuumeilee

drakonia......................kp8/28-32...............yk6
yöperhonen.................kp11/28..................yk14
Arcatha.......................kp20/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp22/30-35..............yk
Piglet...........................kp23/27-29..............yk13
Lumo...........................kp24/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp26/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp28/28-35.............yk17
Lillet............................kp31/32...................yk3
tch..............................kp35/30-31..............yk5

Toista toivovat

Selis..........................kp12/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp28/n.100................yk
marleena-84..............kp28/28....................yk7
akujalmari.................kp41/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp11/33........................yk8

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp22/29

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

jojo :hug: , jaksamisia multakin sulle! Kyllä tuo on niin vahva plussa että ite en oo koskaan noin vahvaa testannukkaan! Toivottavasti kaikki olis hyvin :hug: .

marleena, peukut on pystyssä että tulisi sullekin plussa! Toi etova olo on kyllä selvä merkki, toivotaan että tarkottais plussa ;) . Koskas testailet seuraavan kerran??

Maanantaina 11:50 pääsen ultraan. Oon tosi innoissani, mutta samaan aikaan kauheen peloissani. Mitäs jos kuulen huonoja uutisia ja oon sit niin järkyttynyt, että en pysty ajaa autoa ja ajan kolarin järkytykseltäni??!?!?!? :/

Vuoto on pysynyt poissa. Se on kai ihan hyvä asia.

jojo :hug: , onneks ei oo montaa päivää siihen ultraan! Mä pidän sulle peukkuja pystyssä että kaikki ois ok ja siellä ois pikkuinen kyytiläinen ja nää vuodot ois vaan alkuraskauden vuotoja. Tsemppiä ja jaksamista! Tietämättömyys on vaan raskasta :/ .

Mulla menee taas huominen päivä töiden parissa yömyöhään saakka, yritän keretä aamulla päivittää ennen töihin menoa.

hei pääseekö vielä joukkoonne!
On ihan järkyttävä vauvakuume!

on ollut jo jonkin aikaa. aloitimme yrityksen muutama hassu päivä sitten, koska sovimme asiasta yhdessä. toivottavasti tärppää.

yleensä (kiertopäiviä minulla on kp28-30 ja nyt menkoista 8 päivää. ovulaatio pitäisi tulla jossain vaihees mutta en oikein ole varma koska??!

tämä olisi meidän ensimmäinen lapsi. olen itse 21 ja täytän loppuvuonna 22 ja mieheni on minua puoli vuotta nuorempi. ensimmäinen yrityskerta.

olemme nyt olleet petipuuhissa parinpäivän välein. minulla on vähän outo olo. minulla oli viime kuukautiset myöhässä jonkin verran ja luulin jo että olin raskaana, mutta negaa näytti ja ensin alkoi sellainen ihmeellinen marjapuuron värinen vuoto. ja myöhemmin sitten kunnolla veristä vuotoa joka ei kestänyt niinkuin minun normaalit kuukautiseni vaan kesti vain puolitoista päivää. ihmeellistä. mutta nyt siitä on sitten jo 8 päivää. nyt minulla on outo olo ollut jonkin aikaa. rinnat ovat vähän niinku turvonneet ja vähän arat. oon alkanut juomaan vettä tosi paljon. en tiedä mistä johtuu? toivon vain paljon että olisin raskaana! ja jos en oo niin kova yritys jatkuu. mut oli ihanaa kun löysin tämän keskustelupalstan. en pysty oleen itsekseni kun on niin kova vauvakuume.

Ensimmäistä kuumeilee

drakonia......................kp9/28-32...............yk6
JULIAN........................kp10/28-30.............yk1
yöperhonen.................kp12/28..................yk14
Arcatha.......................kp21/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp23/30-35..............yk
Piglet...........................kp24/27-29..............yk13
Lumo...........................kp25/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp27/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp29/28-35.............yk17
Lillet............................kp32/32...................yk3
tch..............................kp36/30-31..............yk5

Toista toivovat

Selis..........................kp13/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp29/n.100................yk
marleena-84..............kp29/28....................yk7
akujalmari.................kp42/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp12/33........................yk8

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp23/29

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Liisa75
JULIAN Tervetuloa! Kuulostaa vähän kummalta tollaset "pikamenkat", mutta ei kai tuossa muu auta, kuin odotella, tulevatko seuraavat menkat. Tai sitten tehdä raskaustesti. Sillähän se selviää heti. Saattoihan tuo olla vain alkuraskauden vuotoa.

jojo En pysty edes kuvitteleen, miltä susta tuntuu, kun on noin lähellä onnistumista, mutta ei voi kuitenkaan olla varma. Pidetään maanantaina kaikki peukkuja ja varpaitakin pystyssä!

Oma napa: Oon taas, siis tässäKIN kuussa, aikas varma, että olen raskaana. Rintoja aristaa ja suussa maistuu kummalta metallilta. Mutta niin on kyllä tehnyt ennenkin kierron lopussa...

Päivän hyvä asia: perjantaaaaai!!!!!!

Tervetuloa Julian! :wave:

Liisa: Tää onkin tosi rankkaa. Ja nyt kun ei oo vuotoja, niin elän ja käyttäydyn kuin raskaana oleva. Kuitenkin pitää muistaa, että mä en ole raskaana...vasta sit kun lekuri/kätilö mulle niin sanoo. Mut on tosi vaikea kuitenkin olla pessimisti, koska oireet vaan vahvistuvat, vuoto on loppunut ja testit tummenee. :|
Mulle on nyt tullut 1½ kuukauden aikana 6kiloa lisää. Ou nou! :/
Ja sit jos en olekaan raskaana (mitä siis en ole..), niin nää kilot on kahta vaikeampi saada pois!

Heh, tässä on nyt jonkimoista dementiaa ilmassa, koska olin ihan täysin unohtanut ton "päivän hyvä asia" -jutun, vaikka itte sen keksinkin! :LOL: Hetki kesti tajuta Liisan viestistä ton alimman kohdan...Aluks olin, et waaat? mikä hiton päivän hyvä asia??.... :LOL:

Mun tän päivän hyvä asia: Sain mailin, joka meni suunnilleen näin;" Kiitos hakemuksestanne koskien blaablaablaa-työtä yrityksessämme. Vastaanotimme satoja hakemuksia. Kutsun sinut työhaastatteluun maanantaina 2.3 klo 17:30..." :D
Yleensä tommoiset viestit ovat tyssäänneet kohtaan "vastaanotimme satoja hakemuksia.."
Oon siis iloinen.
Maanantai tulee olee mulle tosi jännä päivä. Silloin mun pitäis kuulla viimeisimmästä haastattelusta, mennä ultraan kuulemaan jotain uutisia ja illalla työhaastatteluun vielä. Aika jännää!! :)

kiitos, että lisäsitte minut pinoon :) nyt sitten vain odottelemaan. täällä kiva tulla kirjoitteleen ja jakamaan kaikkee mitä kokee. kai sitä tarvis raskaustesti tehdä. tossa se mua vartoilee. olen vain kuullut, että se kannattaa tehdä aamupissasta, pitääkö paikkaansa?

sain juuri uuden työpaikan ja alkaa maanantaina. sekin vähän jänskättää.

Ensimmäistä kuumeilee

drakonia......................kp10/28-32..............yk6
JULIAN........................kp11/28-30.............yk1
yöperhonen.................kp13/28..................yk14
Arcatha.......................kp22/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp24/30-35..............yk
Piglet...........................kp25/27-29..............yk13
Lumo...........................kp26/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp28/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp30/28-35.............yk17
Lillet............................kp33/32...................yk3
tch..............................kp37/30-31..............yk5

Toista toivovat

marleena-84..............kp2/28......................yk8
Selis..........................kp14/25-28...............yk12
Vilinäiti.......................kp30/n.100................yk
akujalmari.................kp43/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp13/33........................yk8

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp24/29

Mukana myös

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

JULIAN, munsta sulla vois olla mahis olla raskaana kun menkat oli niin niukat ja tuollaisia oireita. Alkuraskaudessahan voipi olla niukkaa vuotoa.

marleena :hug: , tsemppiä kiertoon!

Mulla on ollu ihan hirveen raskas viikko takana. Tänään ois illalla juhlat ja mulla ei oo ees mitään päälle pantavaa kun oon laihtunut. Ainoo on jakkupuku eli sillä mennään. Joudun vaan menee omalla autolla kun ei oo varaa tulla taksilla kotiin. Niin ja kaipa mä heti lihon takasinpäin kun saa hyvää ruokaa :ashamed: .

Viikonloppuja kaikille!!!

Yhteistyössä