~Great Girls~ vol.2

tein testin kyllä tänää mutta negaa se näytti. näin myös tänää serkkuni lapsen joka on juuri torstaina syntynyt. vitsit mikä vauvakuume tuli vielä enemmän. aivan ihana käärö. :heart:
noh mut nyt pitäis sitten olla se ovulaatio pian käsillä niin nyt kauheesti puuhiin, kyllä se toivon mukaan sieltä tärppää. :) :snotty: ;)

Kaksi päivää mennyt itkupillinä. Kaikki harmittaa, etenkin mies. Se on niin tyhmä ja ajattelematon ja tyhmä ja idiootti ja edesvastuuton ja tyhmä ja tyhmä ja tyhmä.
Heikkona hetkenä meinasin jo sanoa,että pakkaa tavaransa ja häipyy mun elämästäni!! :/
Ja sit se idiootti ihmettelee, kun mua itkettää. Ja kun vastaan, että olen raskaana,niin se vaan sanoo, että ei sulla siellä mitään ole! Ja sit mä itken vielä enemmän.

Ja mun maha on niin pallo, että tyttö (5v) tuli vaan halailemaan mun masua. "Sulla on vauva masussa", hän tokas. "Siellä on vaan kahvia ja karkkia", mä sanoin, ku en halua elätellä tytölle mitään toiveita. Se on niin vauvakuumeessa, varmaan enemmän ku minä! ;)
Neiti on ihan samanlainen,ku mä olin hänen iässään. Mä oon hoitanut muiden lapsia 7-vuotiaasta saakka, joten se kertoo varmaan musta aika paljon. ;)
Jos kolmonen nyt (tai joskus) on tulossa, niin neidistä tulee niin hyvä hoitaja.

Pitää lähtee herättää poika päikkäreiltä. Ennen kahta meni nukkumaan ja vieläkin vetelee sikeitä...ja kello on jo kuitenkin viisi.
:eek:

Liisa75
marleena :hug: Ehkä alkava kierto on just se, josta tärppää.

jojo Voi sua, koita jaksaa. Sitä miestäkin. Eiköhän huomenna selviä, mistä on kyse. Ja kyllähän siellä jotain on, kun testit näyttää plussaa. Toi sun vatsa näyttää kyllä ihan vauvamasulta :) Mulla ainakin on maha kaks sellasta isoa makkaraa eikä tollanen yhtenäinen pallo.

ON: Heräsin sitten kuuden maissa sunnuntaiaamuna. Illalla alkoi tuhruilu ja kyllä taas harmittaa. Väkisin sitä toivoi vaikka mitä, vaikka etukäteen piti olla selvä homma, ettei tästä kierrosta tärppää, kun ei päästä kunnolla hyödyntämään ovista. Töissäkin on tosi pahaa motivaatiopulaa. Alkoi sitten työasiatkin pyöriä päässä aamuyöstä... No, eihän tässä muu auta kun yrittää kaivaa sitä motivaatiota ja keksiä kivaa puuhaa vapaa-ajalle, jotta seuraava kuukausi menis taas nopeesti. Ja laihdutus pitää saada käyntiin. En oo viime aikoina uskaltanu vaa'alla käydä.

Vessanpöntön halailu alkoi viime yönä. Kamala kamala kamala kamala olo vieläkin. :x

Selkää särkee oudosti (munuaisten kohdilta), oon joutunut napata jo monta särkylääkettäkin tänään.
Mä pahoin pelkään, että saan huomenna kuulla huonoja uutisia. :'(
Tuli vaan semmoinen fiilis. :'(

Ensimmäistä kuumeilee

Liisa75.........................kp2/28-32...............yk5
drakonia......................kp12/28-32..............yk6
JULIAN........................kp13/28-30.............yk1
yöperhonen.................kp15/28..................yk14
Arcatha.......................kp24/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp26/30-35..............yk
Piglet...........................kp27/27-29..............yk13
Lumo...........................kp28/28-35..............yk6
kiharapää.....................kp32/28-35.............yk17
Lillet............................kp35/32...................yk3
tch..............................kp39/30-31..............yk5

Toista toivovat

marleena-84..............kp4/28......................yk8
Selis..........................kp16/25-28...............yk12
Vilinäiti.......................kp32/n.100................yk
akujalmari.................kp45/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp15/33........................yk8

Neljättä haaveilee

nelosenkaipuu..........kp20/?...........................yk?

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp26/29

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Liisa75
Mulla kp2. Edellinen kierto kesti tasan helmikuun eli taas on kiertopäivä sama kuin päivämäärä.

Toivottavasti jojolta tulee parempia uutisia.

Päivän hyvät asiat: Mulla kuitenkin ON kuukautiset ja työpaikka, vaikka just nyt molemmat ottaa päähän. Lisäksi tapaan illalla kivoja tyyppejä.

:) eli en ole vielä plussannut en tiedä milloin oon viimex kirjoitellu :ashamed:mutta takana on kyllä kaksi selvää kemiallista raskautta... ja tutkittu jos hutkittukin on tässä välissä eli keltarauhasen vajausta ja klomit avuksi.

nyt kp20 menossa oviksen oireista päätellen uskon olleen kp8-11 välillä. :

:(

Terveisiä lääkäristä. Keskenmenon oon kokenut. Selvän semmoisen. Kohtu näytti nyt siistiltä, mutta siellä oli siis joitain selviä merkkejä, että keskenmeno oli käynyt kylässä.

Fiilis on huono, mutta kyllä tästä noustaan.

jojo :hug: ! Voihan kurjuuksien kurjuus! Jaksamisia!

nelosenkaipuu, anteeks kun oot plussanneissa, mutta jostain luin plussasta niin lisäilin sun tiedot silloin tuonne, pahoittelut siitä. Ja pahoittelut noista kemiallisista :hug: . Lisäilen sunt takaisin listaan!

Liisa, pahoittelut tädistä. Hyvä kun pystyt aattelemaan positiivisesti! Ehkä ensi kierrossa tärppää.

kiharapää, kyllä mä niin jo sulle plussan soisin. Teillä on jo pitkälti yritystäkin takana. Ootko meinannut hakeutua tutkimuksiin? Vai luomustikko mennään?

Ensimmäistä kuumeilee

Liisa75.........................kp3/28-32...............yk5
drakonia......................kp13/28-32..............yk6
JULIAN........................kp14/28-30.............yk1
yöperhonen.................kp16/28..................yk14
Arcatha.......................kp25/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp27/30-35..............yk
Piglet...........................kp28/27-29..............yk13
Lumo...........................kp29/28-35..............yk6
kiharapää.....................kp33/28-35.............yk17
Lillet............................kp36/32...................yk3
tch..............................kp40/30-31..............yk5

Toista toivovat

marleena-84..............kp5/28......................yk8
Selis..........................kp17/25-28...............yk12
Vilinäiti.......................kp33/n.100................yk
akujalmari.................kp46/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp16/33........................yk8

Neljättä haaveilee

nelosenkaipuu..........kp21/?...........................yk?

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp27/29

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Mä en ole vielä valmis etsimään mitään vikaa.. Kaverini ehdotti, että hakisin niitä pillereitä.. en muista nimeä.. Mutta hän haluaisi olla samaan aikaan kotona kanssani.. Hänellä siis on jo yksi poika..
Mahakivut alkaa vaikuttaa siltä, että menkat tulee..
Mitä muutakaan..
Täytyy ruveta miehen kanssa oikein tähtäämään..

KP

Liisa75
Aamuvirkkuna täällä taas ;)

jojo :hug: Ei muuta kuin uutta yritystä sitten taas. Ja keväistä mieltä!

kp Pidän peukkuja, että mahakivut on jotain muuta.

nelosenkaipuu Tervetuloa takaisin ja pahoittelut siitä, että tärpit ovat jääneet kemiallisiksi. Eiköhän lääkitys nyt auta asiaa etennpäin.

Mulla on vauvakuume taas nousussa. Tuntuu loputtoman pitkältä odottaa taas kuukausi eteenpäin. Kaapissa on ovistikkuja, joten ajattelin tässä kuussa taas tikuttaa. Tiedä sitten, onko siitä mitään hyötyä. Mutta voi ainakin tuntea yrittävänsä.

heippa.!
jojo :hug: voi harmi.! jaksamisia sinne ihan hurjasti.!!
b:)d kaikille jännäilijöille.

ON: täällä ei kummia.. eilen illalla nukkumaan mennessä oli masu erittäin turvonnut ja tuntu kun siellä ois kuplinut jotakin.. ei siis mitään ilmavaivoja, vaan jtn ihan muuta.! :eek: ja saunassa ukon sisko sanoi, että maha näyttää siltä ku oisin raskaana :D ja kokeiltuaan sitä, oli edelleen sitä mieltä että siellä voi olla kehittymässä uusi elämä.! :) tiedä sitten....

YP :wave:

Jojo :'( :hug:

JULIAN, jos yhdynnässä on liian usein, siittiöt eivät kerkeä kasvaa tarpeeksi ja ovat heikkoja. Ja niiden määrä vähenee. Suosittelevat noin joka toinen tai jopa joka kolmas päivä toimintaa siksi... Meillä oli käytössä tuo jtp-taktiikka plussakierrossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinderella:
Jojo :'( :hug:

JULIAN, jos yhdynnässä on liian usein, siittiöt eivät kerkeä kasvaa tarpeeksi ja ovat heikkoja. Ja niiden määrä vähenee. Suosittelevat noin joka toinen tai jopa joka kolmas päivä toimintaa siksi... Meillä oli käytössä tuo jtp-taktiikka plussakierrossa.

eli mikäs se on? :O

Ensimmäistä kuumeilee

Liisa75.........................kp4/28-32...............yk5
drakonia......................kp14/28-32..............yk6
JULIAN........................kp15/28-30.............yk1
yöperhonen.................kp17/28..................yk14
Arcatha.......................kp26/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp28/30-35..............yk
Piglet...........................kp29/27-29..............yk13
Lumo...........................kp30/28-35..............yk6
kiharapää.....................kp34/28-35.............yk17
Lillet............................kp37/32...................yk3
tch..............................kp41/30-31..............yk5

Toista toivovat

marleena-84..............kp6/28......................yk8
Selis..........................kp18/25-28...............yk12
Vilinäiti.......................kp34/n.100................yk
akujalmari.................kp47/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp17/33........................yk8

Neljättä haaveilee

nelosenkaipuu..........kp22/?...........................yk?

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp28/29

Mukana myös

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

JULIAN: jtp-taktiikka tarkoittaa joka toinen päivä yhdyntää. Näin siittiöt kerkee paremmin kasvamaan ja ne ei oo niin heikkoja.

Mä en oo tässä kierrossa hirveesti kuumeillut ollenkaan. Mulla on kauhee inspis päällä tän laihdutuksen kanssa kun kohta tippuu uusille kymmenluvuille! Sitten ois enään viiden kilon rutistus kun oisin normaaleissa mitoissa eli BMI ois sen 25.

Yhteistyössä