~Great Girls~ vol.2



Ensimmäistä kuumeilee


kiharapää.....................kp2/28-35..............yk18
Lumo...........................kp4/28-35.............yk7
Piglet...........................kp7/27....................yk14
Liisa75.........................kp8/28-32...............yk5
drakonia......................kp18/28-32.............yk6
JULIAN........................kp19/28-30.............yk1
yöperhonen.................kp21/28..................yk14
Arcatha.......................kp30/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp32/30-35.............yk
Lillet............................kp41/32...................yk3
tch..............................kp45/30-31..............yk5

Toista toivovat


marleena-84..............kp10/28......................yk8
Selis..........................kp22/25-28...............yk12
Vilinäiti.......................kp38/n.100................yk
akujalmari.................kp51/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp21/33........................yk8

Neljättä haaveilee


nelosenkaipuu..........kp4/?...........................yk?

Viidettä unelmoi


riippitsiip..................kp6/28-29.....................yk1

Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Pikainen huomen. Mä oon vähän viettänyt hiljaiseloa kun vietän "oman aikani" ompelukoneella ja askartelun parissa tietokoneen sijasta. Olen kyllä käynyt lukemassa täällä, mutta en ole ehtinyt paljon kirjoitella. Odotan into piukeana että saisin askartelutarvikkeita tällä viikolla niin saisin väkerrellä vielä enemmän. Tosin ennen niiden tuloakin olisi vielä tekemistä, kun teen lorupussukoita. Kotikin kaipaisi huomiota mutta olen nyt päättänyt että saan ottaa pussukoiden tekoon omaa aikaa eikä kotityöt katoa mihinkään.

Jojo onnea työpaikan johdosta! Olikos sulla tänään eka työpäivä? Toivottavasti kertoilet miten meni ja miltä hommat tuntui..? Mä olen kanssa kouluavustajana ja aina ei hommat ole kovin herkkua... Nyt on onneksi hiljaisempi hetki menossa koulumaailmassa kun ei ole lomat tai isommat juhlapyhät lähellä niin saat toivottavasti rauhallisen alun uudessa paikassa.

Selis ärsyttävää tuollainen tuhrutus. Toivotaan että loppuu. Mulla oli joskus pillerit vähän epäsopivat niin laskin kun reilu puolen vuoden aikana oli enemmän vuotopäiviä kuin vuotamattomia päiviä. Tai ainakin pillereitä mä siitä syytin. Samaan aikaan onnistuin laihduttamaan kymmenisen kiloa ja voi olla että sekin sotki vähän kroppaa.

Julian pidetään peukkuja että oireet viittaisi tärppiin ja saisit plussan.
 
Onnea työpaikoista! Minuu taas vaivaa hirvittävä työmotivaation puute ja suoranainen laiskuus. Mikään ei töissä huvita ja inhottaa edes tulla tänne... :snotty: ihan samaa oli edellisessä raskaudessa ja sitä yritettäessä, jotenkin ajatukset ja mieli suuntautuu sinne kotikentälle aivan täysin. Onneksi mulla ke-pe vapaata,joten päästään yrittelemään rauhassa. Mulla kp. nyt 6/28-29, jos oikein laskin.
 
Liisa75
riippitsiip Musta tuntuu NIIN samalta kun sustakin. Työprojektit tuntuu ihan yhdentekeviltä, mielummin palstailen kun hoidan hommiani. Kohta pitäs ryhdistäytyä, muuten saan vielä kenkää... Oon NIIN valmis vauvalomalle. Jostain pitäs nyt inspis kaivaa, koska ei ole mitään tietoa, pääseekö sille vauvalomalle koskaan. Tässä taas maanantaiaamuna jo odottelen viikonloppua ;) Pitäs tästä siirtyä kohta esitteleen projektia yhteen kokoukseen. Plääh. Jotenkin pitäs edes itse vaikuttaa innostuneelta, jotta sais muut innostumaan...

Mutta kohta pääsen tikuttaan ovista! Jee! Siitä projektista on ihan helppo innostua ;)
 
Kiitos marleena, kun kyselit kuulumisia. :) Tänään joo oli ensimmäinen työpäivä ja sen voin jo suoralta kädeltä sanoa, että musta ei ole tolle alalle. Ei siis ollenkaan. En viihtynyt, enkä oikeestaan edes välittänyt niistä lapsista. :ashamed: Tykkään päiväkoti-ikäisistä, mutta noi koululaiset eivät niinku yhtään napanneet. Työilmapiiri oli ahdistava, koppava ja muutenkin pjerseestä. Mä kuitenkin kestän siihen asti, kun saan toisen homman tai kunnes toi loppuu. Syksyllä se ei mun kohdallani jatkuis, koska vakkari palaa takas. Emmä kyllä jatkaiskaan siellä. Mulla oli koko päivän kamala koti-ikävä. Se siis kertoi varmaan mun fiiliksen...

Huomenna uudestaan...huoh... :/
 
Ompa kurjaa että jojolla ei ollutkaan mukava työ :/ . Mutta niinkuin totesit että ei ole onneks pitkä aika ja toivottavasti muuttuis ees hiukan mukavammaks kun tulee paikat ja ihmiseks tutuiksi. Tsemppiä huomiseen :hug: .

JULIAN, en kannata testata kuin pari päivää etukäteen aikaisintaan. Mulla näkyi esikoisestakin plussa vasta kun menkat oli reilusti myöhässä. Tsemppiä kuitenkin, pidän sulle peukkuja pystyssä :) .

Aamulla jo luulin että menkat alkaa, mutta ei ollu kuppiin tullut kuin verensekaista valkovuotoa :x , aika erikoista. Täytyy vaan seurailla tilannetta, mutta ärsyttävää tää on. Jos ne menkat on tulossa niin tulisivat sitten, eikä tällästä tuhruilua, prkl!!!!
 
jojo toivotaan että se siitä vähän hellittää kun totut opit talon tavat. Mä oon kanssa ala-asteella avustajana ja voin sanoa että kyllä välillä tietyt asiat tympii töissä. Onneksi on alkanut helpottaa kun on oppinut tuntemaan vähän opettajia ja oppilaita.

Töistä tuli mieleen että meillä on yhdellä oppilaalla parvorokko, tai näin hän ainakin itse muisteli. Kauhulla odotan että saadaanko joku pieni muotoinen epidemia meidän koululla. Sitä kun ei välttämättä huomaa ennen kuin on ihottumaa ja siinä vaiheessahan se ei enää tartu, käsittääkseni tarttuu ennen kuin oireet alkavat. Vaarallinenhan tuo on ainoastaan raskaana oleville naisille kun voi aiheuttaa keskenmenoja. :(
 


Ensimmäistä kuumeilee


kiharapää.....................kp4/28-35..............yk18
Lumo...........................kp5/28-35.............yk7
Piglet...........................kp8/27....................yk14
Liisa75.........................kp10/28-32.............yk5
drakonia......................kp19/28-32.............yk6
JULIAN........................kp20/28-30.............yk1
yöperhonen.................kp22/28..................yk14
Arcatha.......................kp31/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp33/30-35.............yk
Lillet............................kp42/32...................yk3
tch..............................kp46/30-31..............yk5

Toista toivovat


Selis..........................kp1/25-28.................yk13
marleena-84..............kp11/28......................yk8
Vilinäiti.......................kp39/n.100................yk
akujalmari.................kp52/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp22/33........................yk8

Neljättä haaveilee


nelosenkaipuu..........kp5/?...........................yk?

Viidettä unelmoi


riippitsiip..................kp7/28-29.....................yk1

Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Meitsinki tarttis ehkä testailla huomenissa..on ollu vähän sen suuntaisia oireita...tai sit vaan normaalia pms-oireita :D kassellaan..eilen pillahdin ihan ilman syytä itkuun, kun isäntä oli lähdössä pihalle...Ukko kattoo mua vaan että what tha ?!? :xmas: sanos et kannattaisko sun ostaa se testi..
 
Sorry, kattokaa nyt muutkin että ois noi kp:t oikein. En mä tajuu milloin oon tos sössiny :headwall: . Korjailin nyt kuiteskin Liisan ja kiharapään kp:t.

JULIAN, toivottavasti haamu vahvistuis =) .

Mulla on sitten tänään kp1 :'( . Vaikka osasin kyllä jo oottaa, mutta inhottavaa kun tuollain tuhrutti ennen monta päivää. Vuoto on kyllä niukkaa, varmaan on mun laihdutus auttanut siihenkin ja on tuo kiertokin lyhentynyt mukavasti melkein kymmenen päivää.
Mä oon nyt päättänyt ennen plussaa saada painon alle 80kg kun menkat nyt taas tuli, tarkottais että pitäis -500g viikossa saada painoa tippumaan, ei oo mahdoton tavote. Eli tsemppaan itteeni aina uuteen kiertoon että pari kiloo taas tippuis ennen mahdollista plussaa :D .
 
Liisa75
jojo Toivottavasti sieltä töistä löytyy edes yks tai kaks samanhenkistä tyyppiä. Työkaverit on tosi tärkeä osa viihtymistä. Mun mielestä melkein tärkeempi kuin itse työtehtävät.

JULIAN Vau! Toivottavasti viiva vahvistuu.

Kiukkutäti Pidän peukkuja testaukselle.

Selis Vitsi mä oon kade tosta sun tsempistä ton laihdutuksen suhteen. Oletko liikkunut paljon vai pelkällä ruokavaliolla laihduttanut?

Mulla on tänään vaihteeks aika hyvä päivä ja tästä vois taas laihdutusinto löytyä. Etenkin kun tässä alkukierrossa ei tosiaan muuta voi tehdä raskautumisen eteen. Ainoo vaan, että toinen lonkka on kipeä eli sauvakävely ei nyt onnaa. En millään haluis mennä lekuriin, mutta kai se on kohta pakko.
 
Liisa, mä oon pistäny koko elintavat uusiks. Yritän syödä mahdollisimman säännöllisesti ja terveellisesti. Ei herkkuja ja rasvasta ruokaa, mutta tietty välillä saa herkutellakkin! Ja liikuntaa oon kyllä lisännyt huimasti. Mulla on lisäks liikunnallinen työ. Nykyään jopa hölkkään lenkillä!
 
huh huh pitkä työpäivä takana ja huomenna uusi sellainen. vitsit ajattelin sitten ensi viikolla kokeilla uudestaan jos viiva vahvistuisi... tai mennä peräti lääkäriin testaamaan. kuitenkin ensimmäinen raskaus olisi. :) :heart: toivon kaikille plussa onnea ja myös itselleni :D
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää.....................kp5/28-35...............yk18
Lumo...........................kp6/28-35...............yk7
Piglet...........................kp9/27.....................yk14
Liisa75.........................kp11/28-32.............yk5
drakonia......................kp20/28-32.............yk6
JULIAN........................kp21/28-30.............yk1
yöperhonen.................kp23/28..................yk14
Arcatha.......................kp32/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp34/30-35.............yk
Lillet............................kp43/32...................yk3
tch..............................kp47/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp2/25-28..................yk13
marleena-84..............kp12/28.....................yk8
Vilinäiti.......................kp40/n.100................yk
akujalmari.................kp53/38 .....................yk2

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp23/33........................yk8

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp6/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


riippitsiip..................kp8/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
tervehdys.!

pahoittelut tädin kohdanneille :hug:
ja onnea iloitsijoile :)

itse en ole täällä muutamaan päivään päässyt pyörimään.. mieheni järjesti ihanan yllätysmatkan ruotsinristeilylle :) oltiin molemmat siellä selvinpäin, kun ei mulle maistunut ja mieskään ei sitten viitsinyt juoda.!

täällä siis elellään näin että alkoholi yököttää ja tupakkakaan ei oikeen maistu.. senkin edestä menee sitten juotavaa ja syötävää :D maha on turvoksissa ku jalkapallo :LOL: eilen ei meinannu mennä farkutkaan enää kiinni, kun niin turvottaa. lisäksi nyt uutena "oireena" koskaan on tullut alavatsan nipistely ja jonkinmoinen "kuplinta" :eek: onko muilla ollut tuollaista koskaan ja mistä vois johtua.?

toivottelen kaikille täältä tsempitykset ja lähetän suuren +++++ puhurin :whistle:

YP :wave:
 
no mulla oli ihan samanlaisia oireita... ja nyt sit kai plussasin. huomenna viel sinne labraan testi :) että hyvältä kuulostaa. olin viel malttamaton ja tein testin.. vaikka menkat piti alkaa vasta hmm.. 9 päivän päästä :)
 

Yhteistyössä