~Great Girls~ vol.2



Ensimmäistä Kuumeilee


drakonia......................kp3/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp11/28-35..............yk18
Lumo...........................kp12/28-35..............yk7
Piglet...........................kp15/27...................yk14
Liisa75.........................kp17/28-32.............yk5
yöperhonen.................kp30/28..................yk14
Arcatha.......................kp38/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp40/30-35.............yk
Lillet............................kp49/32...................yk3
tch..............................kp53/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp8/25-28..................yk13
marleena-84..............kp18/28.....................yk8
akujalmari.................kp19/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp46/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp29/33........................yk8

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp12/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


riippitsiip..................kp14/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Lilo
Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
Mulla ja mun miehellä on tänään hääpäivä :heart: . Esikoinen on hoidossa yön yli ja lähetään kaupungille syömään ja kattelemaan =) .

Testattu nega aamusti, eli oli vaan erittäin niukat menkat. Ovulaatiokipuija ei tuntunut missään vaiheessa, että oli varmaan ovuloimaton kierto?? No katse eteenpäin!

Mä päätin aloittaa kuntoilun nytten tosissaan! Tavoitteena jaksaa juosta pidempikin matka ja samalla sitten pudottaa painoa kun nyt oon taas jämähtänyt tähän samaan. Jos sais vaikka ajatukset hetkeks pois tästä vauvakuumeilusta niin silloin vois helpommin tärpätäkkin. Nyt mä kuitenkin lähen kuntoilemaan :wave: !
 
Onnea paljon Selis :heart: viettäkäähän mukava hääpäivä! :wave:
ON: Mulla selkeät ovisoireet, lisänä vielä pahoinvointi,liekö pöpöä vai mitä?? lämmöt noussu,särky ja kipeeksi-tulo-olo. Tikuttanu en oo vielä,sekin pitäs tehdä. Luulen,etten ensi kiertoon osta testejä, tää oli vain tällainen kokeilu. :)
 
Heipä hei kaikille!
Eipä ota nyt onnisuakseen asiat täällä. Eli plussa testinhän tei viikko sitten ja tänään alkoi vuoto, eli se siitä sitten. :'( Järkyttävän huono-olo fyysisesti alavatsa tosi kiepeä ja kamalia kouristuksia, mutta henkisesti on vielä paskempi olla. No täytyy vaan suunnata ajatukset toisaalle. Onko kenelläkään kokemuksia alkuraskauden keskenmenosta/ biokemiallisesta raskaudesta, miten vaikuttaa kiertoon ja tulevaan tärppionneen?
 
Kiitos. Eiköhän tämä tästä. Toisaalta olen iloinen siitä, että kerran näin piti käydä, niin meni heti alussa eikä sitten kun olisi raskaus ehtinyt pidemmälle. Mutta vetää se kuitenkin fiilikset miinukselle :'(
 
Hei taas!
Mut saakin sitten poistaa plussanneista (kesken meni rv8 tienoilla), ja voisin ilmoittautua kolmannen kuumeilijaksi takaisin. Tällä kertaa tiedetään, että ihan oikeasti halutaan yrittää ja ilmoittaudun yk1:ksi kunhan kk-kierto vaan alkaa taas toimia.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
drakonia......................kp4/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp12/28-35..............yk18
Lumo...........................kp13/28-35..............yk7
Piglet...........................kp16/27...................yk14
Liisa75.........................kp18/28-32.............yk5
yöperhonen.................kp31/28..................yk14
Arcatha.......................kp39/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp41/30-35.............yk
Lillet............................kp50/32...................yk3
tch..............................kp54/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp9/25-28..................yk13
marleena-84..............kp19/28.....................yk8
akujalmari.................kp20/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp47/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp30/33........................yk8
shaken ....................kp?................................yk

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp13/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


riippitsiip..................kp15/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 
Lilo ja shaken :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :'( . Paljon voimia teille molemmille!

Meillä ei ollutkaan vapaa iltaa eilen. Oltiin juur päästy kaupunkiin kun tuli puhelu että poika reilun 39asteen kuumeessa syömättömänä :( . Oltiin sitten lääkärissä illalla, onneks ei ollu korvatulehdusta. Tänään ei oo ollu niin korkee kuume, mutta kyllä vielä kipeenä on. Onneks sentään kerettiin eilen yhdessä käydä syömässä, eikä lähetty mihinkään reissuun.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
yöperhonen.................kp3/28....................yk15
drakonia......................kp5/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp13/28-35..............yk18
Lumo...........................kp14/28-35..............yk7
Piglet...........................kp17/27...................yk14
Liisa75.........................kp19/28-32.............yk5
Arcatha.......................kp40/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp42/30-35.............yk
Lillet............................kp51/32...................yk3
tch..............................kp55/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp10/25-28................yk13
marleena-84..............kp20/28.....................yk8
akujalmari.................kp21/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp48/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


shaken ....................kp1................................yk1
jojo369....................kp32/33........................yk8

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp14/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


riippitsiip..................kp16/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
Lilo ja shaken halauksia täältäkin suunnalta! :hug:

Meille tuli nyt tuo pirskatin mahatauti tuohon tyttöön... :kieh: Eilen alkoi kun olin töissä ja töitten jälkeen menin anniskelupassikokeeseen ja mies tikkien poistoon ja mies kertoi vasta kotimatkalla että tyttö on oksentanut. Tyttö oli siis mummulla kun me käytiin lekurissa ja kokeessa. Vähänkö meinasin riemastua, mutta eihän se auttanut enää siinä vaiheessa. Mies arvasi että olisin jättänyt kokeen väliin ja jäänyt hoitamaan tyttöä jos olisin tiennyt ja varmaan juuri siksi ei kertonut mulle aikaisemmin. Nyt sitten olen kotona ainakin tän päivän ja illalla katon mikä neidillä on vointi voiko mennä jo huomenna hoitoon. Yön oonkin siivoillut oksuja ja nukkunut ite sohvalla että oon lähempänä tytön huonetta kun oksentaa. Mikään ruoka ei maistu ja juominenkin on normaalia vähäisempää mut ei auta kuin seurailla millaiseksi vointi kehittyy. Vielä on onneksi yllättävän pirteä vaikka väsähtääkin aika nopeesti jos puuhailee jotain. Onneksi sain sairaslomalapun soittamalla ettei tarvinnu mennä tk:seen jonottelemaan lapsen kanssa (eli vähänkö ihana meiän terkka!). Tännepä ei siis ihmeempiä kuin oksujen ja muiden lapsesta irtoavien eritteiden siivoilua ja pikku potilaan hoitoa. Toivottavasti en saa tuota tautia itse - ainakaan samaan aikaan lapsen kanssa.
 
Kiitos marleena, kun taas kyselit kuulumisia. Kiva kun joku kaipailee ;)

Työt maistuvat jo hiukan paremmin. Koulussa en tykkää olla, mut iltapäiväkerhossa on jo mukavempaa. Tunnen lapset jo aika hyvin. Tää päivä oli erityisen kiva, kun oltiin paljon ulkona. Ulkoilua vihaan yleensä ihan kamalasti (siis semmoista "pakkoulkoilua"), mut tänään kaunis ilma sai mut jaksamaan ja ulkona oli ihanaa! Ja sit sain kans kiva puhelun työpäivän päätteeksi, että pääsen yhteen jatkohaastatteluun, mihin oon jo aikoja sitten hakenut. :) Tää ois yhteen rekryfirmaan vähintään vuoden pituinen homma, mutta todennäköinen ois kans jatko ja jopa siihen asiakasyritykseen on mahdollista päästä vakkariksi. Ja ois toimisto/asiakaspalvelu -hommia, joten enemmän mun "omaa alaa". Liksa siinä ois huonompi ku tossa kouluavustajan hommassa (eli siis surkea), mutta turha sitä on miettiä, koska hommat koulussa loppuvat totaalisesti viim. 29.5. Ja jatkosta ois ees turha haaveilla, koska vakkari tulee takaisin kouluun syksyllä. Kunhan tässä nyt ei vaan jäis kesäks työttömäksi, niin oon onnellinen.

Kävin taas tänään verikokeissa. Viime viikolla lekuri soitti ja kertoi, että hCG-arvot olivat vielä lähemmäs 200, joten pakko vielä seurailla. Ens viikolla kuulen varmaan tuloksista. Luulis, että olis jo tippuneet, koska vaikuttaa siltä, että menkat alkavat taas. Jo pari päivää on tullut valkkarin seassa verijuovia, joten varmaan huomenna tai ylihuomenna kunnolla starttaavat. Eipä haittaa, haluan oman kierron nyt vaan tasaantuvan. Ja haluan päästä eroon näistä turhista verikokeista. By the way, mun kp:t tänään 19.3 on 32/33. Eli päivän jäljessä on merkinnät tuossa listassa.
Hmm...oiskohan tossa nyt ollut kaikki omasta navasta...

Pahoittelut shaken ja Lilo, tiedän miltä teistä tuntuu. :hug:

marleenan pikkuiselle paranemisia!

Ja muille kans :wave:
 
:hug: Jojolle ja muillekin! Täällä kp. 16/28 ja huomenna pitäs lähteä 06.00 kohti pohjois-Karjalaa ajelemaan.. tai siis mieheni ajaa. Ongelma vaan siinä,että hän tulee työreissusta vasta 01.00 yöllä :eek: :eek: :eek: Miten mä voin toisella ajattaa, kun ei hän ehdi edes nukkua kunnolla! Ja on niin jääräpää et vänkää vaan vastaan, että jaksaa hän. Hui! Pakko varmaan pistää ukko pelkääjänpenkille ja ajaa itte menomatka, ettei olla rekan alla koko porukka. :/

 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
yöperhonen.................kp4/28....................yk15
drakonia......................kp6/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp14/28-35..............yk18
Lumo...........................kp15/28-35..............yk7
Piglet...........................kp18/27...................yk14
Liisa75.........................kp20/28-32.............yk5
Arcatha.......................kp41/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp43/30-35.............yk
Lillet............................kp52/32...................yk3
tch..............................kp56/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp11/25-28................yk13
marleena-84..............kp21/28.....................yk8
akujalmari.................kp22/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp49/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


shaken ....................kp2................................yk1
jojo369....................kp33/33........................yk8

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp15/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


riippitsiip..................kp17/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 
marleena, paranemisia sinne päin :hug: :hug: . Joko teillä voidaan paremmin? Meillä oli juur yhdellä tutulla tosi sitkee vatsatauti ja heidän piti lapsen kanssa käydä oikeen sairaalassa tiputuksessa. Eli liikkeellä on vissiin ollut vatsatautia :( .

jojo: Kiva kuulla että töissä sujuu jo paremmin ja että pääsit jatkohaastatteluun. Toivottavasti se poikisi uuden työn sulle :) . Mäkään en tykkää turhista verikokeista... se vaan on tosi ällöttävää ja mua vähän heikottaa kun näen verta :ashamed: . Toivottavasti se sun kierto tasaantuis pian, niin pääset taas kunnolla "kuumeilemaan" :D .

riippitsiip, hauskaa reissua. Mäkin ajaisin ite jos sun tilaanteessa oisin, miehet vaan haluu yleensä ite ajaa.

Kiitos kaikille hääpäivä onnitteluista =) .

Meillä on poitsu jo parempi, eilen oli illalla hiukan koholla lämpö, muuten kaikki ok. Tänään ois tarkotus raivata koko kämppä ja tehdä suursiivous. Huomenna meillä on lastenvaatekutsut ja jengiä on tulossa ihan kohtalaisesti, eli toisaalta turha siivota mut meillä aina perjantaisin on ollut siivouspäivä =) .
Nyt oon muutamana päivänä jo noudattanut mun juoksuohjelmaa ja tosi hyvät fiilikset on ollu. Ja ihme kyllä, ei oo ollut edes paikat kipeenä. Oon myös ahkerastio tehnyt vatsalihaksia ja punnertanut ja venytellyt.
 

Yhteistyössä