~Great Girls~ vol.2

pahoitteluni tädin kohdanneille :hug: ja onnea plussanneille :flower: :heart:

täällä ei mitään uutta.. painoa oon saanu pudotettuu nyt 6kg :D joka tuntuu musta ihan mahtavalta :) vielä haluisin sellasen 10-15kg pois.. ja nyt siihen ois todellinen syykin, sillä me mennään naimisiin 2012 ja silloin haluan näyttää hyvältä hääpuvussani :)
ovis kai tekee pikkuhiljaa tuloaan, ainakin nippailuista päätellen :) ei muuten mitään mainittavaa.

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua naikkoset.! :heart:

YP :wave:
 
tikruliini :flower: :flower: :flower: ! Isot Onnittelut!

yöperhonen, hienosti oot tiputtanut painoo :) . Mulla ois kanssa vielä tavoitteissa noin tiputtaa kymmenisen kiloa. HITAASTI JA VARMASTI. Kyllä sun pitäis ainakin päästä tavoitteeseen häihin mennessä :flower: .
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp7/28-32..............yk6
yöperhonen.................kp12/28....................yk15
drakonia......................kp14/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp22/28-35..............yk18
Lumo...........................kp23/28-35..............yk7
Piglet...........................kp26/27...................yk14
Arcatha.......................kp49/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp51/30-35.............yk
Lillet............................kp60/32...................yk3
tch..............................kp64/30-31..............yk5

Toista Toivovat


marleena-84..............kp3/28.......................yk9
Selis..........................kp19/25-28................yk13
akujalmari.................kp30/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp57/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp5/33-37.....................yk9
shaken ....................kp10...............................yk1

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp23?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp25/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
yöperhonen, muista kuitenkin välillä herkutellakkin ettet pidä liian tiukkaa otetta ;) . Tsemppiä kuitenkin laihdutukseen!

Eilen tuli vietetty tyttöjen iltaa yhen ystävän kanssa ja herkuteltiinkin hiukan! Tulin kotiinkin vasta puoliltaöin. Tosi tyytyväinen oon kun en ollut lihonut vaikka herkuttelinkin, käytiin kuiteskin lenkillä yhessä ja tehtiin salaattiakin. Kivaa joskus irrottautua ja vaan mennä kattelee telkkaa kavereiden tykö ja puhua niitä näitä. Monet mun kamuista haluis aina lähtee ryypiskelemään, mut mä en oo niin innostunu siitä.

Sain taas sovituksi lastenvaatekutsut ensi viikoksi ja ihanaa että taas on jo monta ilmottanut tulevansa. Munsta tuntuu että meille tuli eniten ihmisiä aina lastenvaatekutsuille :D .
 
Selis, sullapas on sitten eilen ollut mukava ilta.! tuollaiset illat ovat niin ihania ja kun saa höpötellä tyttöjen juttuja ihan rauhassa jne :)
mites nuo lastenvaatekutsut käytännössä toimii.? oon kyllä kuullu, mutta en oo perehtyny niihin :D

kyllä mä välillä muistan herkutellakin :) älä huolehdi, oon sellanen herkkuperse :D mut sit vaan täytyy ottaa liikkumalla takas ne mitä on syöny.. ja ihan helpostihan se onnistuu noitten koiruuksien kanssa.!
 
yöperhonen, juu meilläkin tuo koira on tottunu että joka päivä pitää päästä illalla lenkille ja se mua liikuttaakin ihan hyvin =) .
Mä oon pitänyt jonathanlastenvaatekutsut kerran aikasemmin. Siellä on ulkoiluvaatteita ja sisävatteita ja sukkii. On musta laadukkaita ja suht edullisia vaatteita. Emäntä saa aina pienen hyvityksen, mutta ei niitä sen takia kannata pitää. Saa aina tutut koolle ja samalla voi vaihtaa kuulumisia. Ja se on ihanaa että kotona pystyy tosi hyvin kokeilemaan vaatteita että osaa helpolla ostaa oikeen kokosta vaatetta.
 
Mä tykkään noista lastenvaate-esittelyistä ja pari viikkoa sitten pidin Me and I-kutsut. Jonathanit on kanssa olleet tosi hyviä laadultaan ja muutenkin kiva kun niillä on edullista sisävaatettakin myynnissä. Tosin emäntänä en kyl nauti siitä tarjoiluhässäkästä,vaan stressaan yleensä etukäteen jo sitä,mutta aina on hyvin sujunu. Mitäs aiot tilailla?


On: Mulla piti olla ovis kp.14-15 ja oli kyl ne kivut sitä luokkaa,että varpilla oli irronnu. No nyt sitten aamulla tein testin,totesin sen kahen minuutin päästä negaksi ja lähin aamupalalle, kävin äsken toteamassa selkeen haamun! ja mies näkee sen myös. Arvatkaa,että harmittaa etten seurannu haukkana sitä testiä huomenna pitäs postista tulla testit,joten pakko kai vielä kokeilla. Tää on kyl niin hermoja raastavaa.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp8/28-32..............yk6
yöperhonen.................kp13/28....................yk15
drakonia......................kp15/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp23/28-35..............yk18
Lumo...........................kp24/28-35..............yk7
Piglet...........................kp27/27...................yk14
Arcatha.......................kp50/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp52/30-35.............yk
Lillet............................kp61/32...................yk3
tch..............................kp65/30-31..............yk5

Toista Toivovat


marleena-84..............kp4/28.......................yk9
Selis..........................kp20/25-28................yk13
akujalmari.................kp31/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp58/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp6/33-37.....................yk9
shaken ....................kp11...............................yk1

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp24?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp26/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Petite, toivottavasti viiva vahvistuis!

Aatteli tilata pojalle uuden kypärämyssyn ja hatun ja sit ulkoiluvaatetta tarveis kanssa kevääks ja tietty ens syksyykin aatellen. Täytyy miettii kanssa sisävaatetta kun poitsu on hirveesti kasvanu. Mua ei sillain stressaa se kutsujen järjestäminen mä oon pitäny niin paljon kaikkii kutsui jo että se ei stressaa.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp9/28-32..............yk6
yöperhonen.................kp14/28....................yk15
drakonia......................kp16/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp24/28-35..............yk18
Lumo...........................kp25/28-35..............yk7
Piglet...........................kp28/27...................yk14
Arcatha.......................kp52/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp53/30-35.............yk
Lillet............................kp62/32...................yk3
tch..............................kp66/30-31..............yk5

Toista Toivovat


marleena-84..............kp5/28.......................yk9
Selis..........................kp21/25-28................yk13
akujalmari.................kp32/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp59/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp7/33-37.....................yk9
shaken ....................kp12...............................yk1

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp25?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp27/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
Petite :hug: .

yöperhonen, mulla kanssa välillä tekee kipeetä eikä oikeen pysty liikkuu. Noista ovistesteistä mulla ei oo kokemuksia.

Täällä on sellanen fiilis että täti ois juur tulossa, kattellaan...
 
Mut voi poistaa listoilta..On nyt niin paljon muuta kikkailua, et pidän hiukan palstailu taukoa..Ukon kanssa ei ropleemia, mut vauvahanke on...no ei jäissä mutta ei ole niin innokasta yritystä kehissä :ashamed: Onnea kaikille plussa uutisen saaneille!!Ehkä palaan vielä myöhemmässä vaiheessa...Kevättä rinnassa :heart:
 
petite :hug: :hug:

Selis, onkos toi ihan normaalia, että noinkin paljon sattuu.?! :eek:

kiukkutäti, mukavaa kevättä sinne, toivotaan, että tärppää, kun sitä vähiten odottaa.! :)

tein tossa uuden ovistestin ja EDELLEEN se näyttää haaleempaaki haaleempaa haamua.. tosin ihan hieman vahvempaa kuin eilen. oisko nyt sit vaan ovuloimaton kierto.?! :eek: perhana.! tai sit tietty jää luteaalivaihe liian lyhyeks....
 
Petite :hug:

kiukkutäti :hug: , tulehan pian takaisin.

MÄ SAIN SEN TYÖPAIKAN!!!! :D Maanantaina alkaa tutut ja turvalliset toimistohommat ja se jobi on sit pitkä määräaikaisuus!!! Vähintään 3 vuotta, mutta ihan vakkariksikin on mahdollista päästä! :D
Huomenna pitäis mennä jotenkin nätisti kertomaan reksille nää uutiset. En vaan tiiä miten sen sanon.. :/

Oon kuitenkin NIIIIIIN iloinen ja tyytyväinen, koska sinne toimistoon pääsee 2 ihmistä. Ja hakemuksia oli kuitenkin tullut 50!! Kelatkaa nyt!

JIPPPPPIIIIII!!!!
 
kiukkutäti :wave: , hauskaa jatkoa. Tuu sit takas kun siltä tuntuu :D .

jojolle onnittelut uudesta työpaikasta :flower: !!! Hieno homma todellakin! Ja meet vaan ihan reilusti sanoo sille reksille miten asiat on. Kyllähän tuollainen pidempi työsuhde on paljon parempi kuin parin kuukauden. Kyllä pitäis ymmärtää. Koska sulla alkais uudessa paikkaa työt?
Ja tosi upeeta et oot päässyt viidenkymmenen hakijan joukosta!

yöperhonen, mulla nuo todella voimakkaat kipuilut ei oo yleensä kestäny kovinkaan pitkään eikä niitä tuu ees jokaisessa kierrossa, tai sitten ne tulee öisin enkä huomaa niitä. Tsemppiä kuitenkin tähän kiertoon.

Mulla on ollut tänään hirmuisen vetämätön olo ja olin sitten äskön lenkillä ja ekan kerran hölkätessä jalat todellakin painoi. Oli kyllä aikast raskas keli liikkua kun tie oli niin hirmuisen pehmee. Jos sais tätä painoo nyt hiukan alaspäin.
 
Kiitos yp ja Selis :) Maanantaina aloitan työt. Torstaina mulla on vika työpäivä, koska perjantaina meen allekirjoittaa työsopparin. Nopeeta toimintaa, mutta parempi niin. Jotenkin tekis mieli venyttää torstaihin asti,ku kerron, mut se on varmaan aika veemäistä. Kerron siis huomenna, vaikka ei tää muutaman päivän varoaika koulua taida auttaa. Mut elämä on! Emmä kuitenkaan voi miettiä muista tässä omassa tilanteessa.

Oma fyysinen olo ei muuten oo hyvä. Nyt on kohta 2 viikkoa ollut menkat, viikon tuhru ja viikon kunnolliset menkat. Mut siis vuotoa kuitenkin 2 viikkoa putkeen. Ei oo kivaa. Ehkä tää pian menee ohi! :/
 
jojo, toi on varmaan kivaa että saat noin nopeeta aloittaa työt siellä uudessa paikassa. Eikä kukaan koulussa kerkee kiukuttelemaan sulle.
Toi kuulostaa kurjalta että pari viikkoa vuotaa, ehkä se tasoittuu seuraavaan kiertoon. Onko sulla joskus ennen tuhruttanut? Mulla on viimeaikoina ollu kanssa aika erikoisia kuukautisia...
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp10/28-32..............yk6
yöperhonen.................kp15/28....................yk15
drakonia......................kp17/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp25/28-35..............yk18
Lumo...........................kp26/28-35..............yk7
Piglet...........................kp29/27...................yk14
Arcatha.......................kp53/28...................yk17
Lillet............................kp63/32...................yk3
tch..............................kp67/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp1/21-28.................yk14
marleena-84..............kp6/28.......................yk9
akujalmari.................kp33/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp60/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp8/33-37.....................yk9
shaken ....................kp13...............................yk1

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp26?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp2/28-29.....................yk2

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 

Yhteistyössä