~Great Girls~ vol.2

hugis, aivan mahtavaa kuulla että siellä kaikki hyvin:) ja varmasti kun sitä raskautta on toivonut, niin kaikki tuntuu vaan niin hyvältä.. niin ja onnittelut pienestä tulevasta prinsessasta :heart: voin itsekin kuvitella että KUN joskus raskaudun, niin leijun vain pilvissä onnellisuudesta :heart: sitä odotellessa siis :D
vähän kyllä itseänikin jänskättää, vaikka ei oireitakaan oikeastaan ole.. niinkuin kaikissa muissa kierroissa niitä on ollut vaikka millä mitalla:D kai nuo terot sitten jonkin verran tasoittaa tätä toimintaa. tiedä häntä..
tosiaankin, ehkä se tärppäis kun vähiten odottaa:) niin ja kiitos painonpudotus onnitteluista.!:) ylpeä olen itsestäni kyllä.. vaikka oishan vielä kymmenisen kiloa tiputettavissa niin sitten alkaisin olemaan tyytyväinen:D eikai sitä koskaan tyydy mihinkään.. pitää vaan napata itteään niskasta kiinni ja edetä pienin askelin ja tavoittein eteenpäin, niin hyvä tulee:)
oikeen onnellista odotusaikaa sinne :heart: :) ja tulehan taas kertomaan kuulumisia.!

Ensimmäistä kuumeilee

Piglet.........................kp5/27..............yk16
Liisa75........................kp5/28-32.........yk9.....-2/15kg
kiharapää....................kp6/28-35.........yk21
yöperhonen.................kp29/28............yk17....-10kg

Toista toivovat

Nalatus.............................................yk3.....-10kg
Selis........................kp14/25-30.........yk16....-5/10kg
marleena-84..............kp21/28.............yk11
Kalamama.................kp22/34..............yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp10/33-40..............yk11

Mukana myös

Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat

Plussanneet

Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

yöperhonen, mä täällä kanssa jännäilen sun puolesta...

Mitäös mieltä ootte jos laitettais kolmas pino pystyyn kun alkaa noita sivuja olemaan jo viiskyt. Mennäänkö samalla nimellä, vai keksitäänkö uus. Ois kivaa saada lisää jengiä kokoon kun meitä on niin kovin vähän täällä enään.

Selis Laitetaan vaan, ja nimi on musta just hyvä, varsinkin kun tässä oon vielä "great girl" :kieh:
Tosin te muutamat ootte jo laihtunu hienosti, eli jos haluatte vaihtaa nimeä niin ihan ok mulle!

Vähän on ollu kevyttä tiputtelua tässä päivänä muutamana oviksen jälkeen, voisko se olla joku merkki kiinnittymisestä? Sanokaa nyt joku että vois.. :ashamed:

Eipä muuta, flunssa alkaa helpottaa pikkuhiljaa, niisk.

Mä voin sitten väsäillä joku päivä uutta pinoa =). Ja tää on aika kiva nimi munkin mielestä. Ja kalamama on mullakin kuule vielä liikakiloja, kaikki on niin suhteellista. En mä haluu mikään hirveen ruipelokaan olla...

Täällä ovis varmaankin nyt kun ällötys limoja taas :x . Huomaa oikeen selvästi kun käy vessassakin. Mulla on toiveet jotenkin korkeella tätä kiertoa ajatellen. Ainoo vaan että mietin miten uskaltaa juhannuksena juoda alkomaholia? Jos kuiteski ois tullu tärppi?? Sanokaa vähän mielipiteitä....

Ensimmäistä kuumeilee

Piglet.........................kp6/27..............yk16
Liisa75........................kp6/28-32.........yk9.....-2/15kg
kiharapää....................kp7/28-35.........yk21
yöperhonen.................kp30/28............yk17....-10kg

Toista toivovat

Selis........................kp15/25-30.........yk16....-6/10kg
marleena-84..............kp22/28.............yk11
Kalamama.................kp23/34..............yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp11/33-40..............yk11

Mukana myös

Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat

Plussanneet

Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Selis eiks se oo niin että ekan 2-3vkoa alkio on ihan suojassa, joten alkoholi eli siihen vielä vaikuta. Ainakin mulle sanoi lääkäri sellaisista lääkkeistä joita ei suositella raskaana oleville että ekan kuukauden voi huoletta syödä. Sitäpaitsi se menee kuitenkin niin että nyt jos päätät juoda niin kuitenkin oot raskaana! Eli mä ottaisin sen riskin.. B)

Älkää vielä vaihtako nimeä, kun mulla on paljon matkaa edes lähelle normaaleja rajoja.. Haluan siihen saakka kuulua tähän pinoon...

JEEEE meidän uusi auto on jo Suomessa.. Parin viikon sisällä me päästään kokeilemaan meidän hienoa uutta autoa..

Valitettavasti meidän koiruli on silloin poissa.. Lähtee ulkomaille näyttelyreissulle kasvattajan kanssa.. On poissa melkein kaksi viikkoa.. No meille tulee siksi aikaa 3 koiraa hoitoon.. Ovat meillä silloin kun mä olen kotona ja muun ajan mun isovanhempien luona..

Saa nähdä miten pärjätään ilman omaa pikkuista koiraa.. Se on kuitenkin vasta 8,5 kk vanha..

KP

Ensimmäistä kuumeilee

yöperhonen.................kp3/28..............yk18....-10kg
Piglet.........................kp7/27..............yk16
Liisa75........................kp7/28-32.........yk9.....-2/15kg
kiharapää....................kp8/28-35.........yk21

Toista toivovat

Selis........................kp16/25-30.........yk16....-6/10kg
marleena-84..............kp23/28.............yk11
Kalamama.................kp24/34..............yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp12/33-40..............yk11

Mukana myös

Haamuilijat

Plussanneet

Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

kiharapää, tiistaisin on kääpiösnautserikerhon tottelevaisuuskoulutusta kupittaalla klo 18.30. Aina 30.6 saakka, sit on kesätauko. Me ei ollu kertaakaan tänä vuonna keretty menee, mutta siellä on ihan kivaa =) .

Yöperhonen :hug: :hug: :hug:

Mä koitan saada tän piinaviikon kulumaan ees jotenkin ilman että ottasin hirvesti stressiä. Tässä kierrossa oon ottanut yllättävän rennosti ja onnistunut karistamaan kaikki "mitäjos" ajatukset; oon luovuttanut verta ja ollut viihteellä nyt kahtena viikonloppuna (tää ihmetyttää mua itteeni aika lailla kun yleensä hyvä jos käyn ½ vuodessa/vuodessa noin usein). Nyt on sit kauhee flunssa vielä kaupan päälle. Yskä alkoin jo viime viikolla ja tuntu että repee kohtu irti kun yskin, jostain syystä oli alku viikon alavatsan ja kohdun seutu tosi kipeä, sohvalla istuminenkin meinasi välillä sattua saatikka sitten tämä oikein repivä limainen yskä. Alan näköjään pikku hiljaa onnistumaan edes osan kierrosta ottamaan rennommin ilman että ajattelen että mitä jos tämä olisikin se tärppi kierto. Nyt on pakko mennä lepäämään ja juomaan jotain, vielä kun löytäisin jostain nenäliinapaketin niin oisin aika tyytyväinen...[b

Ensimmäistä kuumeilee

yöperhonen.................kp4/28..............yk18....-10kg
Piglet.........................kp8/27..............yk16
Liisa75........................kp8/28-32.........yk9.....-2/15kg
kiharapää....................kp9/28-35.........yk21

Toista toivovat

Selis........................kp17/25-30.........yk16....-6/10kg
marleena-84..............kp24/28.............yk11
Kalamama.................kp25/34..............yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp13/33-40..............yk11

Mukana myös

Haamuilijat

Plussanneet

Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Selis: ai tarkoitit sitä.. joo käytiin me muutama kerta ennenkuin neidillä alkoi juoksu.. Seuraavaksi kun se on meillä on neiti pois kotoa.. Joten en tiedä menenkö jonkun meidän hoitokoiran kanssa.. Tuskin.. Saatan mennä katsomaan mitä tekevät..

KP

Ensimmäistä kuumeilee

yöperhonen.................kp5/28..............yk18....-10kg
Piglet.........................kp9/27..............yk16
Liisa75........................kp9/28-32.........yk9.....-2/15kg
kiharapää....................kp10/28-35.......yk21

Toista toivovat

Selis........................kp18/25-30.........yk16....-6/10kg
marleena-84..............kp25/28.............yk11
Kalamama.................kp26/34..............yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp14/33-40..............yk11

Mukana myös

Haamuilijat

Plussanneet

Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Ei tainnut vauva muuttaa tähän masuun tässä kierrossa.. :( Ei ole minkäänlaisia tuntemuksia, tiputteluvuotoa vaan niinkuin viimeksikin ja satunnaista kramppailua. Harmittaa kyllä, kovasti, vaikka vasta yk2 olikin.. Huokaus. Tsemppiä muille piinapäiviin :wave:

Huomenna pitäisi sitten alkaa uusi kierto, tämä kierto on taas ollut massiivisen pitkä eli yli 50 päivää :eek: Tosin viime aikoina alavatsaa on aristanut jopa kävellessä askalten tärähtelystä ja valkovuoto on muuttunut runsaammaksi, mutta tuskin tässä saa ruveta pieniä tossuja ostelemaan :ashamed: Muutenkin tänään koin varsinaisen juhannushoppailun vol.1 :LOL: Olin lapsen kanssa kaupassa ja iäkäs herra oli liimautunut ostoskärreineen kylmäaltaan viereen ja seurueen hienot, vanhahkot leidit tutkivat viereisestä viileätiskistä tavaroita. Viileätiskin vieressä oli vielä yksi turisti ostoskärreineen. Kuuliaisena lapsena lapsi piti tietenkin ostoskärryni sivusta kiinni ja kehotin häntä ääneen irroittamaan otteensa, koska emme muuten mahtuisi kapeasta raosta pujotttelemaan ostoskärryinemme. Lapsi meni siis ensin ja kun ohitin herran, niin tämäpä tiuskaisi minulle"Että eikö kaljaa kannattaisi ostaa enemmän!" Ostoskärrissäni oli neljä kevytsiideriä |O :LOL: En sanonut mitään, mutta arvatkaapa olisiko mieleni tehnyt ;) Näin iloisia kesä-ihmisiä liikenteessä!

Alkuperäinen kirjoittaja akujalmari:
Huomenna pitäisi sitten alkaa uusi kierto, tämä kierto on taas ollut massiivisen pitkä eli yli 50 päivää :eek: Tosin viime aikoina alavatsaa on aristanut jopa kävellessä askalten tärähtelystä ja valkovuoto on muuttunut runsaammaksi, mutta tuskin tässä saa ruveta pieniä tossuja ostelemaan :ashamed: Muutenkin tänään koin varsinaisen juhannushoppailun vol.1 :LOL: Olin lapsen kanssa kaupassa ja iäkäs herra oli liimautunut ostoskärreineen kylmäaltaan viereen ja seurueen hienot, vanhahkot leidit tutkivat viereisestä viileätiskistä tavaroita. Viileätiskin vieressä oli vielä yksi turisti ostoskärreineen. Kuuliaisena lapsena lapsi piti tietenkin ostoskärryni sivusta kiinni ja kehotin häntä ääneen irroittamaan otteensa, koska emme muuten mahtuisi kapeasta raosta pujotttelemaan ostoskärryinemme. Lapsi meni siis ensin ja kun ohitin herran, niin tämäpä tiuskaisi minulle"Että eikö kaljaa kannattaisi ostaa enemmän!" Ostoskärrissäni oli neljä kevytsiideriä |O :LOL: En sanonut mitään, mutta arvatkaapa olisiko mieleni tehnyt ;) Näin iloisia kesä-ihmisiä liikenteessä!
Toi alkoholijuomien ostaminen lapsen kanssa on sitten parasta..

:D Olin kerran pojan kanssa ostamassa prismasta omaa osuuttani sukubileisiin, eli siis 2xlaatikollinen olutta, siis n.2olutta/aikuinen. no, sehän sai aikaan aika pitkiä katseita muissa asiakkaissa.. Ei kukaan tullut sanomaan mitään kuitenkaan, ilmeistä näki että mieli ois tehny mummon jos toisenkin.. hymyilytti kyllä =)

Yhteistyössä