~Great Girls~ vol.2



Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp14/28.............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp18/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp21/28-35........yk20
Arcatha.......................kp25/28..............yk19
Piglet...........................kp63/27.............yk15

Toista toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp8/28................yk11
Kalamama.................kp9/34.................yk2
Selis..........................kp30/25-30..........yk15....-3/10kg

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp28/33-40..............yk10

Neljättä unelmoi


Lilo..............................kp31/25-40........yk11....10kg

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30

Plussanneet


shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Liisa75
piijuska :hug: Voi surkeus...

Oma napa: Olen mielestäni nyt saanut syömisen kuriin, mutta paino ei silti laske... Tiedän... kärsivällisyytä tarvittaisiin, mutta kun ei sitä tunnu olevan missään asiassa ;)
 
Voi Piijuska :hug: :hug: !!!! Hirmu surullista :'(

Itellä tässä varmaan alkaa ovis lähestyä, alkaa olla sellanen mielentila... Siis että tekee mieli pyytää mies kotiin käymään ruokiksella :whistle: :ashamed:
Ja päätin että nyt jos ei tärppää niin seuraavaan kiertoon tilaan niitä ovistikkuja. Katotaan toimiiko ne mulla.
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp15/28............yk17....-8kg
Liisa75........................kp19/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp22/28-35.......yk20
Arcatha......................kp26/28............yk19
Piglet.........................kp64/27............yk15

Toista toivovat


Nalatus.............................................yk3.....-10kg
Selis........................kp1/25-30...........yk16....-4/10kg
marleena-84..............kp8/28...............yk11
Kalamama.................kp9/34................yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp29/33-40..............yk10

Neljättä unelmoi


Lilo..............................kp32/25-40........yk11....10kg

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30

Plussanneet


shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp16/28............yk17....-8kg
Liisa75........................kp20/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp23/28-35.......yk20
Arcatha......................kp27/28............yk19
Piglet.........................kp65/27............yk15

Toista toivovat


Nalatus.............................................yk3.....-10kg
Selis........................kp2/25-30...........yk16....-4/10kg
marleena-84..............kp9/28...............yk11
Kalamama.................kp10/34..............yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp30/33-40..............yk10

Neljättä unelmoi


Lilo..............................kp33/25-40........yk11....10kg

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30

Plussanneet


shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Mä leivon näin sunnnuntai aamun ratoksi sämpylöitä :p . Meillä on yövieraita ja kivaa herättää ne lämpimien sämpylöiden tuoksuun.
Oon jo koirat käyttänyt ulkona ja nyt on taikina kohoos, vähänkö oon tyytyväinen itteeni kun oon saanu kaikkee jo aikaseks vaikkei kello oo ees kaheksaa!
Mä oon menkoista huolimatta saanu karistettu taas kilon pois, nyt ois 2.8kg matkaan siihen etten oo ylipainoinen, ihan en taida saada tavoitetta juhannukseksi läpi, vaikka toiveissa olikin. Mutta oon kyllä tyytyväinen =) .

Liisa, juu tää kesä ei oo kyllä helppoa aikaa jos miettii tota painonhallintaa... grilliruoka ja jäätelö......
 
Tuossa jo tein omaa avausta omituisista testi tuloksista, eli testasin eilen cittarin halpatestillä plussan ja sen jälkeen cb:n digitaalisella negan. Tänään apteekin omalla tuli plussa. Eli ilmeisesti hätiköin tuon cb:n kanssa eikä pissa ollut vielä tarpeeksi vahvaa. Varmistelen vielä alkuviikosta.
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp18/28............yk17....-8kg
Liisa75........................kp21/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp24/28-35.......yk20
Arcatha......................kp28/28............yk19
Piglet.........................kp66/27............yk15

Toista toivovat


Nalatus.............................................yk3.....-10kg
Selis........................kp3/25-30...........yk16....-4/10kg
marleena-84..............kp10/28.............yk11
Kalamama.................kp11/34..............yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp31/33-40..............yk10

Neljättä unelmoi


Lilo..............................kp34/25-40........yk11....10kg

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30

Plussanneet


shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Lilo varovaiset onnittelut.

Selikselle pahoittelut tädistä.

Mä oon nauttinut vapaapäivistä ja auringosta. Ollaan oltu vaan ulkona viikonloppu,en ole edes kunnolla ruokaa tehnyt kun aika tuntuu menevän pihalla niin nopeesti. Ihanaa kun aurinko paistaa ja saa oikeesti olla ulkona. Lapsi ja koiratkin on tosi rauhallisia kun saavat temuta päivätpihalla niin eivät jasa enää sisällä riekkua turhia. Huono puoli on sit se että mäkin oon ihan poikki illalla kun olisi miehen kanssa kahden keskistä aikaa... Mutta nyt tekemään kauppalappua niin saadaan päivä käyntiin.
 
Hienoa Lilo :flower:
Ja Selis, ei muuta kun uutta yritystä kehiin, ja todella mahtavaa toi sun laihduttaminen! Ihanaa että joku onnistuu! Onko sulla jotain poppakonstia, vai ihanko vai syömällä terveellisesti ja liikunnalla on kaikki lähteny?

Täällä ovis lähestyy ja jännitys tiivistyy, jospa nyt nappais! Nyt joutuu tosin olemaan pari päivää puuhailematta kun tulee vieraita, mutta eiks jossain oo sanottu että siittiöt voi elää sen 3 päivää..? :whistle:
 
marleena, täällä sama juttu että ulkon aika menee siivillä ja illalla on ihan poikki. Silti en valita, ihanaa kun on kesä!

kalamama: kiitos kannustuksesta. Mä oon tehny lähinnä tollasta elämäntaparemonttia ja oon opetellut syömään terveellisesti ja sitten liikuntaa oon lisännyt rutkasti!

Nyt on sitten kuukausi karkkilakkoa takana ja aattelin vetää toisen karkittoman kuukauden tähän perään! Nyt menkkojen aikaan on kyllä tehnyt mieli suklaata, mutta muuten ei oo tehnyt karkittomuus ees tiukkaa! Jospa sitä pidemmän tauon jälkeen osais olla syömättä karkkia muutenkin, tai ainakin kohtuudella.
Täällä on kärsitty menkoista :( . Inhottavaa näillä helteillä pitää sidettä, mutta pakko kun vuotoa tulee niin paljon että on side oltava varmistuksena kupin kanssa... Ehkäpä tää tästä muuttuu parempaan suuntaan kun huomenna jo kp4.
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp19/28............yk17....-8kg
Liisa75........................kp22/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp25/28-35.......yk20
Arcatha......................kp29/28............yk19
Piglet.........................kp67/27............yk15

Toista toivovat


Nalatus.............................................yk3.....-10kg
Selis........................kp4/25-30...........yk16....-4/10kg
marleena-84..............kp11/28.............yk11
Kalamama.................kp12/34..............yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp32/33-40..............yk10

Neljättä unelmoi


Lilo..............................kp35/25-40........yk11....10kg

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30

Plussanneet


shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Huomenta kaikille! Voi laittaa haamuilijoihin, eilen tein prisman halpatestin ja selkeä, mutta aika haalea plussa, ei tosin haaleampi kuin se apteekin omakaan. Jotenkin olo on sellainen ettei meinaa millään uskoa. Sit tietysti pelottaa jos menee kesken heti alkuunsa/ on kemiallinen kuten viimeksi.
 
Selis, päivitätkö mulle kp1/33?

Fiilis on ihan jees, kai mä oon jo turtunut tähän.. En vaan tiiä kuinka pitkään enää tätä leikkiä leikin, koska oikeesti kohta nuorempi lapsikin on jo sen ikäinen, että en enää vauvoja tähän huusholliin halua. Pitäis pian jotain tapahtua, jos on tapahtuakseen. Toisaalta mä nautin tästä tilasta ja vapaudesta, mitä noi kaksi lasta mulle jo suo...en välttämättä ees halua olla kuumeilija..
No, jos mä ens kesään asti kuumeilen, niin sillon vois olla vika mahis vauvalle. Esikoinen menee ens vuonna kouluun, joten sillon ois hyvä olla viimeistään raskaana. Katotaan nyt...
Painun nyt kipuineni hetkeks muualle ja palaan taas jännempään aikaan tänne. Heipat! :)
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp20/28............yk17....-8kg
Liisa75........................kp23/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp26/28-35.......yk20
Arcatha......................kp30/28............yk19
Piglet.........................kp68/27............yk15

Toista toivovat


Nalatus.............................................yk3.....-10kg
Selis........................kp5/25-30...........yk16....-4/10kg
marleena-84..............kp12/28.............yk11
Kalamama.................kp13/34..............yk2

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp1/33-40..............yk11

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Lilo
äityli30

Plussanneet


shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
jojolle :hug: .

Lilo, kyllä ton voi erittäin selväksi jo tulkita :D , kivaa!

Mulla on ollu kauhee touhu päällä koko aamun kun olen leiponu pullaa, sämpylöitä, kauralastuja ja raparperipiirakkaa =) . Nyt saa hetken hengähtää kun poitsu on päikkäreillä ja leipomiset valmiina. Seuraavaks tarvii tyhjentää tiskikone ja latoo uudet tiskit kehiin. Oon kyllä ylpee että oon saanu näin paljon kaikkee tehdyksi!
 
Heips :wave: Pitkästä aikaa taas mukava lukea kuulumisianne :) Elämässäni on niin paljon kaikenlaista, että jopa minäkin olen alkanut epäillä omaa jaksamistani tämän projektin suhteen :ashamed: Ikää alkaa olla ja koko ajan tulee lisää. Ympärillä tapahtuu raskautumisia ja vauvoja syntyy, mikä sinänsä iloinen ja positiivinen asia. Meillä on tämä yksi lapsi ja on paljon niitä, joilla ei ole yhtään. Voisin parantaa perheemme elintasoa, mutta mahdollinen vauva taas ehkä romuttaisi suunnitelmat? Isännän kanssa kävimme tiukkaa on/off-keskustelua aiheesta, koska tuntuu, että vauvantekoprojekti onkin yksin minun juttuni ja tämä totesikin siihen tyynesti, ettei hänen kapasiteettinsa riitä aktiivisuuteen makuuhuoneen puolella :'( :kieh: |O Olen aloittanut elintaparemontin eli yritän katsoa, mitä syön ja lisätä liikuntaa. Painoakin on pudonnut pari kiloa, mutta viime aikoina olen taas surutta herkutellut...kun yksin ei jaksa innostua :'( Kierto on nykyisin niin huiman pitkä n.50päivää ja ylikin eli liekö sen suhteen toivoakaan mistään ovulaation ajankohdan määrittämisestä vai tapahtuuko sitä edes? Isäntä totesi, että pitäisikö taas aloittaa samanlainen lääkitys ja pistely kuin ennen esikoista, joka tehosi tavallaan jälkikäteen, kun liiasta yrittämisestä luovuttiin. Sanoin, ettei lompakkoni tai pääni kestä moista rumbaa. Lopuksi isäntä toteaa, ettei ole sanonut koskaan, ettei haluaisi lisää lapsia. Yritä tässä nyt sitten ymmärtää :eek: Tämä pohtii syntyjä syviä ja katoaa takavasemmalle B)
 
:wave: Hei kaikki! Täällä ovis lähestyy limoista päätellen (miehelle kun ilmoitin niin sanoi "yyyyyhh, ei tollasta informaatiota kiitosss!") ja pitäis jaksaa yritellä... On kyl sellasia alavatsa juilimuksia että ihan hirveesti ei huvita. Mutta ehkä se siitä! Onko teillä kokemuksia siitä että kuinka kauan valkovuoto voi olla runsasta ennen ovista? onko se 2-3pvää vai voiko olla pidempäänkin?

akujalmari :hug: niin isojen asioitten kanssa tässä pelataan kuitenkin, joka päivä, olishan se kiva jos kaikki ois selvää, edes omat ajatukset... :/ Tsemppiä teille, ja toivotaan että tärppäis ilman hoitoja!
 

Yhteistyössä