~Great Girls~ vol.2



Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp9/28...............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp13/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp16/28-35........yk20
Arcatha.......................kp20/28..............yk19
Lilo..............................kp26/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp58/27.............yk15
drakonia......................kp71/28-32........yk7

Toista toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp3/28................yk11
Kalamama.................kp4/34.................yk2
Selis..........................kp25/25-30..........yk15....-3/10kg
Vilinäiti.......................kp114/n.100........yk

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp24/33-40..............yk10
shaken ....................kp37/28-30.............yk2 M

Mukana myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30
Petite

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Heipsis kaikki!
Tänään on vietetty ihanaa hellepäivää B)
On se jännä miten ne menkat on meillä niin pelätty asia, ja miten moni nainen sitten maailmassa jännittää joka kuukausi että alkaispa ne... Aina ei mee tasan nallekarkit. :)
Kertookaapa nyt että miten sitä oikeaoppisesti raskaudutaan, kuinka usein pitäis miehen kanssa puuhastella jne. Onko niin että ei liian usein mutta ei liian harvoinkaan? En haluais vielä alkaa tuhlata rahaa ovistesteihin... Ja sit jalat seinälle 5minuutiks ja tyyny peban alle, vai mitensenytoli.. Yritänkö mä liikaa? :ashamed:
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp10/28.............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp14/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp17/28-35........yk20
Arcatha.......................kp21/28..............yk19
Lilo..............................kp27/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp59/27.............yk15

Toista toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp4/28................yk11
Kalamama.................kp5/34.................yk2
Selis..........................kp26/25-30..........yk15....-3/10kg


Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp25/33-40..............yk10
shaken ....................kp38/28-30.............yk2

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30
Petite

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Huomenta!
Käytiin aamusella kuopuksen kanssa kaupoilla, ja kun apteekkiin oli muutenkin asiaa niin nappasin sieltä testipaketin matkaan. Mullahan on kp:t jo jossain liki 40, mutta minkäänmoisia tuntemuksia ei ole suuntaan eikä toiseen ollut.
Tällaista se testi sitten näytti (B-sure):

http://www.aijaa.com/v.php?i=4256109.jpg

Oisko tuo nyt sitten plussa?
 
Onnea paljon Shakenille :heart:
mut voi siirtää plussanneisiin, olen saanut pari niin vahvaa plussaa että uskottava se on. Tänään ois pitäny alkaa menkkojen. Plussatuulia teille kaikille kovasti, nähdään odottajien puolella :wave: :wave: :wave:
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp11/28.............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp15/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp18/28-35........yk20
Arcatha.......................kp22/28..............yk19
Lilo..............................kp28/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp60/27.............yk15

Toista toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp5/28................yk11
Kalamama.................kp6/34.................yk2
Selis..........................kp27/25-30..........yk15....-3/10kg


Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp26/33-40..............yk10

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30


Plussanneet


shaken
Petite
Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
shaken, isot onnittelut plussasta :flower: .

Taas tuli plussaus aalto :) . Ei kahta ilman kolmatta, tasapuolisesti onnea kaikille! Kyllä me muut yritetään tulla perässä.

Tänään menee taas töissä myöhään. Mun tuurilla vielä alkaa menkatkin kaupanpäälle.... Mulla taitaa olla jotain kevätväsymystä kun tuntuu että veto ois ihan pois :( .
 
shakenille ja petitelle paljon onnea plussista! :flower:

Täällä odotellaan että menkat jo loppuisivat. Alan jo pikku hiljaa taas elättelemään toiveita tän kierron suhteen. Havahduin että pitäisi vissiin tänä kesänä käydä gynellä kun viime kerrasta alkaa olemaan jo yli kaksi vuotta. Samalla voisi sitten jo mainita vauva haaveista, vaikka vähän pelkään että saan vain kuulla, että pudota ensin painoa ja lopeta tupakointi niin kasotaan asiaa sitten...
 
Täällä näyttäis nyt olevan menkat ohi, tosi äkkiä menivät! Sunnuntai oli viimenen vuotopäivä. Torstaina siis alkoivat ja olivatkin todella runsaat, mutta otin hieman alkoholia ja se auttoi kipuihin B)
Nyt sitten ootellaan ovista ja funtsailen edelleen että pitäiskö ne ovistikut hankkia.
 
Liisa75
Onnitteluja uusille plussille!

Ja plussatuulia jatkoon meille muille ;)

Nyt alkaa kyllä Seliksen puolesta jänskättää... Päivät niin pitkällä.

Marleena Noita "pudota painoa jne." -juttuja ei tosiaan oo kiva kuulla. (Kun asian kuitenkin itsekin tietää ihan sanomattakin.) Mutta kun sun nyt on muutenkin aika käydä vuositarkastuksessa, niin kandee toki vauvahaaveista mainita. Mun gyne (yksityinen) oli kyllä tosi kannustava, ei sanonut mitenkään pahasti, vaikka kehottikin pudottamaan painoa.
 
Onnea shaken :flower:
Nyt mä sit jäin vikaks kolmosen kuumeilijaksi.

Mä oon alkanut epäilemään,että mulla voi mahdollisesti on sokeritauti. Oon huomannut, että heti kun syön jotain sokeripitoista, niin hetken päästä meen ihan koomaan. Siis oikeesti niin kamala väsymys iskee että se menee ohi vain veden juomisella ja ajalla. Ihan kamalaa. :( Tavallaan se on kiva tunne, ku meen niin väsyneeksi, että melkein taju lähtee, mutta ei oo kivaa silloin, kun on tekemistä tai pitää mennä jonnekin.
Olin viime viikolla lääkärissä, ja mult otettiin mm. sokeriarvot, joten eiköhän se pian selviä, jos jotain on vikana.

Raskauteen en usko tässä kierrossa. On nimittäin ollut kamalat limat varmaan 2 viikkoa putkeen, joten se ei mee oviksen kanssa yhteen.
 
shakenille ja petitelle ISOT HALIT!!! Onnea!!!! :flower: =)

ON:
alavatsakipuilua ollut jo kohta viikon, etovaa oloa lähinnä illalla 4 päivää kohta.. vihloo, väsyttää, potuttaa... punasenlokakuunmetsästyksen pitäis alkaa parin viikon sisään...
lauantaina tein hätäpäissäni jo testin, ja vahvempaa NEGAA ei voisi saada.. tosin ajankohtahan oli väärä tehdä, mutta kuitenkin...
oli jälleen suuuuri pettymys, ja tällä kertaa ei vain minulle, vaa avolle myös, joka yleensä ei reagoi mitenkään.. :|
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp12/28.............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp16/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp19/28-35........yk20
Arcatha.......................kp23/28..............yk19
Lilo..............................kp29/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp61/27.............yk15

Toista toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp6/28................yk11
Kalamama.................kp7/34.................yk2
Selis..........................kp28/25-30..........yk15....-3/10kg


Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp27/33-40..............yk10

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30


Plussanneet


shaken
Petite
Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Piglet :hug: . Miten ne kommentoi kun kierto on venynyt noin pitkäksi??

Nalatus, mä oon päättäny etten testaile ennen kun menkat on reilusti myöhässä kun en kestä niitä pettymyksiä :( .

Tänään meni viimeinen antibiootti ja katse on jo kohti uutta kiertoa. Tässä kierrrossa en kyllä usko tärppiin. Eli menkkoja ootellessa siis täällä. Toki ei oo kyllä oireita mihinkään suuntaan...
Mulla on ollu niin kiireinen viikko jo nyt ja esikoinen on sairaana etten oo pahemmin kerinnyt täällä kirjottelemaan. Toivottavasti tahti vähän nyt tästä rauhottuisi. Raukka oli niin kipeenä että on ollu koko päivän vaan mun sylissä ja nukkunu vierellä. Ja huusi unissaan että sattuu au :( . Onneks saatiin lääkäristä lääkekuuri ja supot hiukan helpottaa tilannetta. Sitä vaan on niin kurja olo kun ei pysty toista auttamaan.
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp13/28.............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp17/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp20/28-35........yk20
Arcatha.......................kp24/28..............yk19
Lilo..............................kp30/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp62/27.............yk15

Toista toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp7/28................yk11
Kalamama.................kp8/34.................yk2
Selis..........................kp29/25-30..........yk15....-3/10kg


Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp28/33-40..............yk10

Mukana myös


drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30


Plussanneet


shaken
Petite
Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Heippa kaikille!
Kauan meni tajuta, mutta mulla on siis ennestään kolme lapsukaista, joten mut voisi siirtää tuosta ensimmäistä toivovista omaan riviin.
Täällä ei oo mitään tuntemuksia ei edes normaaleja menkkoja edeltäviä kipuiluja. Malttamattomana aamulla tein testin ja negahan se oli, en kyllä muuta oikein odottanut, mutta pettymys silti.
 

Yhteistyössä