~Great Girls~ vol.2

Petite, kiitos.! mies oli työreissullaan käyny lääkärissä ja sperma oltiin tutkittu, kaikki oli mitä mainioimmin:) itellä on keskiviikkona aika lääkärille ja siellä käyn sit keskustelee et kuinka edetään, kun on kuitenkin yritystä takana jo kauan.. toivottavasti saadaan pian apuja.!:)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen.................kp2/28................yk17....-8kg
Liisa75.........................kp6/28-32..........yk8.....15kg
kiharapää....................kp9/28-35.........yk20
Arcatha.......................kp13/28...............yk19
Lilo..............................kp19/25-40..........yk11....10kg
Piglet...........................kp51/27.............yk15
drakonia......................kp64/28-32........yk7

Toista Toivovat


Selis..........................kp18/25-30..........yk15....-2/10kg
marleena-84..............kp24/28..............yk10
Kalamama.................kp31....................yk1
Vilinäiti.......................kp107/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp17/33-40..............yk10
shaken ....................kp30/28-30.............yk2

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp20/27-28..............yk3....15kg

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp3/28...............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp7/28-32..........yk8.....15kg
kiharapää....................kp10/28-35........yk20
Arcatha.......................kp14/28..............yk19
Lilo..............................kp20/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp52/27.............yk15
drakonia......................kp65/28-32........yk7

Toista toivovat


Selis..........................kp19/25-30..........yk15....-3/10kg
marleena-84..............kp25/28..............yk10
Kalamama.................kp32....................yk1
Vilinäiti.......................kp108/n.100........yk

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp18/33-40..............yk10
shaken ....................kp31/28-30.............yk2

Viidettä unelmoi


Petite.....................kp21/27-28..............yk3....15kg

Mukana myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
yöperhonen :hug: kumpa teille suotaisiin se plussa pian!

Täällä alkaa taas kierto lähestymään loppua ja vauvakuume taas pahenee. Nopeasti mennyt nyt tämä kierto kun tuntuu että eikös se täti vasta ollut ja nyt taas ollaan niillä päivillä kun jännitys alkaa taas lisääntymään. Mä olen tervehtynyt ja menossa reippaana taas töihin, josko sitä nyt ei tarvitsisi olla enää poissa töistä näiden viimeisten kahden viikon aikana... Vähän meinaa hävettää kun oline melkein koko viime viikon pois. :ashamed: Tosin en usko että olisin töissä jaksanut ollakaan kun vähän väliä joutui huilaamaan. Nyt vähän pelkään että tyttö on tulossa taas kipeäksi kun eilen illalla ei millään meinannut mennä nukkumaan vaan halusi vain syliin, nukahti lopulta mun syliin joskus vähän ennen puolta yötä ja heräsi sitten yöllä johonkin aikaan (mies meni silloin tytön kanssa ja antoi mun nukkua). Käy sääliksi tuota pikkuista jos nyt sairastuu. Meillä olisi tällä viikolla suunnitteilla eläintarhassa käynti ja se menee meidän osalta jäihin jos tyttö sairastuu. :(
 
Pahoittelut yöperhonen :hug:

Mulla oli ovis viikonloppuna. Mitään mahakipuja ei ollut, vain alaselkä tuntui olevan pahasti jumissa. Oon huomannut ton uutena ovisoireena, aiemmin tunsin munasarjoissa kamalia kipuja, mut nyt menee ristiselkä juntturaan päivän ajaksi, vaikka en olis mitään ihmeellistä tehnytkään. Limailu oli kans aikamoista.
Ovis on hyödynnetty, joten nyt vain odottelemaan tuloksia. En kuitenkaan usko, että tästäkään kierrosta tärppi kävi. Ei oo semmoista fiilistä.

Kauheesti en jaksa tänne tulla kirjoittelemaan, kun päivisin töissä ei kerkeä ja sit kotona ei enää kiinnosta konetta avata. Tänään saan viettää vapaapäivää, ja miten muuten se menee ku netissä surffaten?! ;)

 
Heipsistä. Kuulkaas, mulla on nyt ollu melkein viikon sellasta tuhruvuotoa, menkkoja vaan ei kuulu. Alavatsakipuja on, mutta ei kovia, ei tartte särkylääkettä ottaa. Millon ne oikeet menkat alkaa, vai onks ne nää, vai oonko mä taas ihan sekasin hormoneiltani ja joudun vaan arvailemaan että mitä kropassa tapahtuu ja millon? Ois ihan kiva päästä petin puolellekin jo kohtapuoliin, mut on niin menkkanen ja äkänen olo ettei sopivia hetkiä tunnu löytyvän... Kivaa jos mun luomumenkat onkin sellaset että ensin viikko tuhrua, sit viikko vuotoa, ja sit 2vkoa "vapaata". Huhhuh!
 
heippa!
aattelin ilmoittautua tänne, koska taidan kokoni puolesta tänne kuulua.. (great girl).. toinen olisi haaveissa, esikoinen (poitsu 08/06) edellisestä liitosta..
yrityskuukausi 3 olisi menossa.. kierrosta ei hajuakaan (ei jaksa, ei osaa seuraa miettii)

ja painoa yritän epätoivon vimmalla saada tiputettuu tässä samalla.... 1.1.09 -> -10kg
 
Liisa75
yöperhonen :hug: Onneks sulla on se lekuri varattuna, niin jotain alkaa tapahtua, vaikka täti nyt vielä tulikin.

äityli30 ja Nalatus Kiva saada uusia great girlsejä mukaan!

ON: Ois vähän tarvetta avautua, mutta ehkä huomenna tai tässä joku päivä puran sydäntäni oikein kunnolla. Varautukaa siihen ;) Mutta onneks tulee kesä!
 
Tervetuloa uusille mukaan :wave: .

Mulla ollut pitkä päivä takana. Tulin vasta kotiin ja huomenna taas ois aikasin herätys. Onneks keskiviikkona on sitten vapaa.

kalamama, mulla oli kanssa vastaavaa tuhruilua kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen. Tasottui tosi hyvin sitten keltarauhaskuurilla.
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp4/28...............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp8/28-32..........yk8.....15kg
kiharapää....................kp11/28-35........yk20
Arcatha.......................kp15/28..............yk19
Lilo..............................kp21/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp53/27.............yk15
drakonia......................kp66/28-32........yk7

Toista toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp20/25-30..........yk15....-3/10kg
marleena-84..............kp26/28..............yk10
Kalamama.................kp33....................yk1
Vilinäiti.......................kp109/n.100........yk

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp19/33-40..............yk10
äityli30.....................kp22/27-31..............yk3
shaken ....................kp32/28-30.............yk2

Viidettä unelmoi


Petite.....................kp22/27-28..............yk3....15kg

Mukana myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Tervetuloa äityli30 ja Nalatus :wave:

Selis kauanko sulla kesti se tuhruttelu ennen kun menit lääkäriin? Mä en jaksais oottaa nyt montaa kuukautta että sais asian hoidettua :( Koko ajan on noi menkkajuilinnatkin! Ahistaa...
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp5/28...............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp9/28-32..........yk8.....15kg
kiharapää....................kp12/28-35........yk20
Arcatha.......................kp16/28..............yk19
Lilo..............................kp22/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp54/27.............yk15
drakonia......................kp67/28-32........yk7

Toista toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp21/25-30..........yk15....-3/10kg
marleena-84..............kp27/28..............yk10
Kalamama.................kp34....................yk1
Vilinäiti.......................kp110/n.100........yk

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp20/33-40..............yk10
äityli30.....................kp23/27-31..............yk3
shaken ....................kp33/28-30.............yk2

Viidettä unelmoi


Petite.....................kp23/27-28..............yk3....15kg

Mukana myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
kalamama, mulla oli joku kolmisen viikkoo sitä vuotoo ja tuhrutteluu putkeen kun menin lääkäriin ja heti sain pillerit siihen. Siitä kyllä tasottui mukavasti sen jälkeen, tosin melkein kaks vuotta myöhemmin söin uudelleen samanlaisen kuurin välivuotojen ja tiputtelun takia. Nyt kierrot taas kuunnossa, ainakin toistaiseksi.

shaken, pidetäämpä sullekkin peukkuja! Onko sulla jotain oireita ollu suuntaan tai toiseen??? Jännää :) .
 
Heipsan,

eilen sain haamun ja tänään plussan eli voisin ehkä uskaltaa haamuilijoihin siirtyä, ei vielä plussanneisiin kun päiviä niin vähän. :saint: Sen verran selkeä plussa kuitenkin,että uskallan hieman jo toivoa. Nyt kun ei vaan menis kesken. Sain myös kolmannen ab-kuurin aamulla, taas VTI. tästä on taas tullu kierre... :/

plussatuulia kaikille ja kertoilkaahan heti, jos testailette :wave:
 
Onnea Petite :flower: SItten suoraan omaan napaan. Osaako joku kertoa noista Ovis jutuista, kun kirjoittelin tänne, että ovistuntemuksia oli jo n viikko sitten, mutta ovis oireet jatkuu edelleen, eli juilii ja on limoja. En ole nyt tikuttanut, kun viime kierrossa käytin 28 kpl ovistikkuja ilman, että pongasin juuri minkäänlaista tummentumaa viivoissa, koko kierron tasainsen hailakkaa haamua. Talous ei meinaa kestää noita testien ostoja jos tohon malliin joutuu ovista metsästämään :LOL: Tulipa tosi sekava teksti, mutta toivottavasti joku viisaampi osaa sanoa mistä on kyse.
 
Liisa75
Petite :flower:

shaken Täällä pidetään peukkuja pystyssä. (Eiks tälle vois olla hymiö.)

Oma napa: Mulle voi päivittää -2/15 kg. Piti ihan kahtena aamuna käydä vaa'alla, ennen kuin uskoin.
 
Ihanaa Petite! onnea kovasti! :heart:
Onko kukaan muuten kuullut että oviksen aikaan voisi olla tiputteluvuotoa? mietin vaan että kun on paikat niin sekasin muutenkin... Selkeesti vatsan oikeelle puolelle juilii nyt... Äh, tää on taas niin tätä.. :kieh:
 

Yhteistyössä