~Great Girls~ vol.2

Hei! Mä täällä en millään jaksais odottaa ens perjantaita, sit vois jo tehdä tehstiä tai vaihtoehtoisesti ehkä menkat alkais... Tosin nyt mulla oli viime viikolla pari päivää jolloin olin kun kissa pistoksissa, oisko sitten ovis ollu vasta nyt. Mies oli pelissä mukana, mutta vähän kai ihmetteli kun vaimo yhtä äkkiä ei mitään muuta ajattele kun.. :p
Toisaalta eilen jäi yhden kerran paperiin ihan pieni vaaleanpunainen vuoto, tosiaan siis tipan verran. En sitten tiedä mitä se tarkoittaa, vai olisko seurausta tosta tiheästä touhuilusta.. Nyt on olo rauhoittunut ja koko ajan tietysti etsin niitä raskausmerkkejä! Olis kiva ollu testailla äitienpäiväaamuna, mutta se olis positiivisimmassakin skenariossa 5pvää liian aikaisin.

Välillä kyllä oikeasti hirvittää että mitä tässä ollaan tekemässä, oisko pitäny vielä oottaa jne. Mutta esikoinen on jo 4v, enkä mä tästä enää nuorene. Olis silti ollu kiva edes muutama kuukausi saada nukkua yönsä hyvin ennen seuraavaa vauvaa, meidän poika herättää edelleen joka yö 2-6kertaa meidät.

Mutta kun vauvan haluan niin ei sille mitään mahda =)
Hyvää lauantaita kaikille! :wave:
 
Liisa75
Iloinen Kiva kuulla sustakin! Taitaa tosiaan olla noin, ettei sitä ovista pysty satavarmaksi kotikonstein tunnistamaan. Eikös testitkin mittaa vaan hormonitasoa, joka MAHDOLLISTAA oviksen. Eli vaikka hormonitaso nousisi, ovista ei aina välttämättä tapahdu. Mites sulla on raskausaika mennyt? Ilmeisesti ongelmitta?

Selis Nostan edelleen hattua tolle sun elämäntaparemontille. Ainakin siinä on tän vauvakuumeenkin osalta se hyvä puoli, että jos joudut syksyllä meneen lääkärin puheille, niin vastaus ei ole, että pudota painoa, kun oot sen jo tehnyt.

kalamama Mulla on just sama fiilis, ettei jaksais tulevaa viikkoa niinku millään. Ei ole mitään sen kummempaa syytä odottaa nyt plussaa, kun ei se ole aiemminkaan tullut, mutta jotenkin haluisin jo tietää, on se sitten nega tai positiivinen. V-mäinen työviikkokin edessä ja pelottaa, miten korkeelle saan taas toiveet nostettua. Toisaalta en missään nimessä toivo menkkoja etuajassa, koska se tarkottais häikkää kierrossa. Eli maltettava on.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää....................kp2/28-35.........yk20
Arcatha.......................kp6/28...............yk19
Lilo..............................kp12/25-40..........yk11....10kg
Liisa75.........................kp23/28-32........yk7.....15kg
yöperhonen.................kp26/28.............yk16....-8kg
Piglet...........................kp44/27.............yk15
drakonia......................kp57/28-32........yk7

Toista Toivovat


Selis..........................kp11/25-30..........yk15....-2/10kg
marleena-84..............kp17/28..............yk10
Kalamama.................kp24....................yk1
Vilinäiti.......................kp100/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp10/33-40..............yk10
shaken ....................kp23/28-30.............yk2

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp13/27-28..............yk3....15kg

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
kiharapää :hug: .

Mulla ei oo ollu ongelmia miehen pihtaamisessa, se on aina valmiina niihin touhuihin :LOL: . Eli ei yhtään kyllä hannaile toiselle lapselle.

Liisa, kyllä tää elämäntapojen muuttaminen on ollu rankkaakin ja vaikeeta ajoittain. Hienosti kuitenkin oon tsempannu ja eilen palkitsin itteni uusilla farkuilla kun vanhat on isoja. Sain ostaa jo kokoa 40 :eek: . En kyllä muista koska ois ollu sen kokosii käytössä....

Mulla oli eilen ovistuntemuksia, hirmu aikaisessa vaiheessa. Tosin jos nyt on lyhyempi kierto niin oviksen pitääkin olla jo nyt. Täytyy vaan seurailla rauhassa mitä tuleman pitää.
 
Hyvää äitienpäivää! :flower:
Mä sain mieheltä lahjaks kaks raskaustestiä :D
Ja sanoi etten voi olla käyttämättä hyväkseni tällästä mahista tehdä raskaustesti äitienpäivänä!
Aika ihanaa, se viimestään kertoo siitä että mies on ihan sujut tän raskautumisyrityksen kanssa. Olin vaan ehtiny jo käydä aamupissillä, mutta pitää kai sitten vaan tikutella tossa muutaman tunnin kuluttua. nega se varmasti on, olis niin aikaista, mut pitäähän se nyt tehdä kun niin hyvin perusteltu lahja on! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Täällä on ovis päällänsä ja ukko pihtaa minkä kerkee... :kieh:
vaan yritys on kova joten saa nähdä,tuottaako tulosta. :D


:LOL: :LOL: :LOL:
Meillä mies hämmentyi mun ovis-käyttäytymisestä niin että ihan kiltisti antoi.. :D
:D :D :D Täällä kanssa vonkaus tuotti eilen tulosta. :saint: olin kuulemma ku villipeto. Hitto näitä hormoneja... :whistle:


IHANAN AURINKOISTA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!!
 
Tuntemukset ja oireet viittaa edelleen vahvasti ovikseen, mutta testiin en ole kunnollista plussaa saanut... Silti on jotenkin toiveikas olo tästä kierrosta ja hyödynnän nää tuntemukset ja mies yrittää karkuun... :LOL:

Huomenna pitäisi taas palata töihin ja yhtään ei meinaa huvittaa... Pelkään pahoin että oon taas töitten jälkeen niin puhki ettei peittojenkaan heiluttelu huvita. Toivon etä löydän kadonneen työmotivaation tässä yön ja huomisen aamun aikana ettei tarvii yrittää väkisin vääntää huomenna hymyä naamalle ja yrmeetä naamaa en haluu periaatteesta siellä näyttää. Pitäisi vaan olla iloinen kun on edes jotain työtä tällaisena aikana, mutta jotenkin tuntuu että joku raja tässäkin nöyristelyssä pitäisi olla. Päätin jo etten ala siihen kamalaan rumbaan joka ennen joulua oli töissä vaan teen rauhassa työni vaikka pomo kuinka hengittäisi niskaan ja koittaisi hyppyyttää- yksi ihminen voi tehdä vain yhden ihmisen työt.
 
Pigletille peukkuja =) .

kalamama, noilla kiertopäivillä ei oo vielä negasta toivoa menetetty. Ihana mies sulla kun kekkas tuoda tuollasen lahjan. Nyt sulla on se toinen testi valmiina oottamassa et voit viikon päästä testailla.

Mä oon siirtänyt näitä vauvakuumeilu ajatuksia tuonne taka-alalle ja yrittänyt keskittyy kuntoiluun. Taas olin tänään hölkkäämässä koiruuden kanssa. Huomenna menee iltamyöhään töissä ettei kerkee lenkkeilee, eipä oo hehkeitä sellaset 12 tunnin työt. Käyn kyllä välissä kotona hakees poitsun hoidosta että päivällä kerkeen hetken hengähtämään...

marleenalle : tsemppiä töihin! Ei oo enään montaa työpäivää niin motivaatiohan aina silloin tunnetusti yleensä laskee. Aika varmaan kuiteski kuluu nopeesti jos kert on paljon töitä.
 
Terveisiä täältä ulkomailta. Tänään testasin ihan ajankuluksi, mutta nega sieltä tuli. Ei silti, liian aikaisin tässä ollaan sen suhteen liikenteessä. Jotenkin on kyllä tuo toivo nuupahtanut, kun mahassa on alkanut tuntua normaalit menkkakrampit...jotka kuitenkaan ei ole ehkä ihan samanlaisia kuin ennen. Tai sitten vain kuvittelen. :|

Työ pitää onneksi kiireisenä niin ei ehdi koko ajan miettiä ja analysoida jokaista nipistystä... :) Ensimmäistä tässä yritetään ja alkaa tuo ikä jo sen verran painaa päälle, että sitä tuntee itsensä vain vanhaksi, ryppyiseksi ja mahoksi..on se kovaa. Painoakin on ihan mukavasti..Suomessa ollessa tuli sentään liikuttua äiteen koiran kanssa, mutta nyt ei ole sitäkään "tekosyytä" lähteä töiden jälkeen liikkumaan. Laiska!!!! :ashamed:
 
Ihana runo Mitäs nyt?-osiossa :heart:

Ei riitä, että on nainen.
Ei alkuunkaan!
Täytyy olla rinnat ja oikeanmalliset vempulat.
Aukinaiset röörit ja kohtu sopivasti kallellaan.
Pitää olla munasarjat ja niissä mieluusti eloa.
Sitten tarvitaan soppakattilallinen erimerkkisiä hormoneja.
Oikeat määrät, oikeat suhteet.
Muuten ei pulla nouse!

Sitten pitäisi munasolun liikkua; irrota ja kuljeksia.
Oikeaan aikaan.
Oikeaan paikkaan.
Kohdata kelvollinen siimahäntä.
Ei minkälaista huiskijaa hyvänsä.
Pitää olla kappaleet kohdalla. Ja muodot.
Pitää liikkua vikkelästi ja elää pitkään.
Muuten ei pulla nouse!

Tarvitaan taivaankappaleet kohdalleen,
sopiva kellonaika,
sängynpääty luoteeseen,
saappaat hetekan alla
ja oikeat asennot.
Muuten ei pulla nouse!

Sitten toivotaan:
Onnea matkaan Pikku Pulla!
Onnea, jotta se kasvaisi,
jotta se kiinnittyisi,
jotta se varttuisi valmiiksi.
Onnea, jotta matka ei jäisi kesken.
Onnea, jotta syli ei jäisi tyhjäksi.

Ei saa olla vasta-aineita,
ei huonoa limakalvoa,
ei saunaa, ei yrttiteetä.
Ei seksiä väärään aikaan.
Muuten ei pulla nouse!

"Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa. "
Mutta 280 päivän ihmettä
ei tehdä yhdessä yössä eikä päivässäkään.
Aika on pitkä
ja pitkä on matka haikaran tulla.

Minun odotukseni.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää....................kp3/28-35.........yk20
Arcatha.......................kp7/28...............yk19
Lilo..............................kp13/25-40..........yk11....10kg
Liisa75.........................kp24/28-32........yk7.....15kg
yöperhonen.................kp27/28.............yk16....-8kg
Piglet...........................kp45/27.............yk15
drakonia......................kp58/28-32........yk7

Toista Toivovat


Selis..........................kp12/25-30..........yk15....-2/10kg
marleena-84..............kp18/28..............yk10
Kalamama.................kp25....................yk1
Vilinäiti.......................kp101/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp11/33-40..............yk10
shaken ....................kp24/28-30.............yk2

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp14/27-28..............yk3....15kg

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Liisa75
kp Halaus!

marleena Ovikset sais munkin mielestä osua viikonloppuihin. Työpäivien ja muun arkisen aherruksen jälkeen sitä on välillä niin väsy, ettei jaksais edes sitä ;) Eiks joku poliitikko (vai oliks se Tommy Taberman) ehdottanut joskus, että ihmisillä pitäs olla rakastelulomaa. En nyt vaan muista, oliko se suvunjatkamista varten vai muuten vaan, jotta ihmiset vois paremmin.

Phaia Sama vika ton iän kanssa...

Oon niin huonolla tuulella heti ma-aamusta, että ei tää voi taas olla kun pms.
 
Lumo oli laittanut kivan runon :) .

Älkää ton iän kanssa murehtiko. Mulla on lähipiirissä useampi vanhemmalla iällä esikoisen saaneita ystäviä. Ei se ikään katso! Ja henkilökohtaisesti täytyy todeta että lapset ovat selvästi nuorentanut näitä perheitä :) .
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Liisa75.........................kp1/28-32..........yk8.....15kg
kiharapää....................kp4/28-35.........yk20
Arcatha.......................kp8/28...............yk19
Lilo..............................kp14/25-40..........yk11....10kg
yöperhonen.................kp28/28.............yk16....-8kg
Piglet...........................kp46/27.............yk15
drakonia......................kp59/28-32........yk7

Toista Toivovat


Selis..........................kp13/25-30..........yk15....-2/10kg
marleena-84..............kp19/28..............yk10
Kalamama.................kp26....................yk1
Vilinäiti.......................kp102/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp12/33-40..............yk10
shaken ....................kp25/28-30.............yk2

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp15/27-28..............yk3....15kg

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
Täytyy käydä täältä välillä tarkastamassa kp:t kun unohtuu muuten :)

Meillä on flunssa-aalto käynyt koko perheen läpi viimeisen parin viikon aikana, mutta mä ja nuorin ollaan vielä kipeinä. Nenät punaisina, silmät itkuisina, kurkkuun sattuu ja yksittää. Ei oo hohdokasta aina tää kotiäidin olo :snotty:
 
Piijuskalle hirmuna onnea!! Ihanaa!

Ja Liisa75 :hug: Mulla on kans niin hirveet alavatsan väänteet että ootan tätiä minä hetkenä hyvänsä. Ja jos nää "luomumenkat" meinaa olla näin kivuliaita niin en kyllä kestä montaa kuukautta! Sinänsä jännä juttu että nyt jo noi oireet, kun silloin kauan sitten kun aloitin pillerit, oli kierron pituus lähes 40 aina, joskus pidempikin. Nythän vaikuttais suht normaalilta, jos alkaa tällä viikolla.

Kaikille kevätjaksamista, aurinkoisia aamuja ja iloista mieltä! :wave:
 

Yhteistyössä