~Great Girls~ vol.2



Ensimmäistä Kuumeilee


Liisa75.........................kp2/28-32..........yk8.....15kg
kiharapää....................kp5/28-35.........yk20
Arcatha.......................kp9/28...............yk19
Lilo..............................kp15/25-40..........yk11....10kg
yöperhonen.................kp29/28.............yk16....-8kg
Piglet...........................kp47/27.............yk15
drakonia......................kp60/28-32........yk7

Toista Toivovat


Selis..........................kp14/25-30..........yk15....-2/10kg
marleena-84..............kp20/28..............yk10
Kalamama.................kp27....................yk1
Vilinäiti.......................kp103/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp13/33-40..............yk10
shaken ....................kp26/28-30.............yk2

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp16/27-28..............yk3....15kg

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 
Hei, mä luin tossa noita raskausoireita, ja tulin siihen tulokseen että ne on kaikki sellasia (ehkä pahoinvointia lukuunottamatta) mitkä on ihan normaaleita pms/menkkaoireita kaikilla naisilla jossain vaiheessa elämää. Eli ihan en taida nyt lähtee omalla kohdalla tulkitsemaan kroppaani, kun pieleen menee kuitenkin. Sen muistan omasta raskaudestani että en uskonut olevani raskaana kun oireet oli ihan samat kuin menkkoja odotellessa. Varmuuden vuoksi tein testin koska olin lähdössä ryyppäämään, eka drinkkilasi kädessä... Jäi sit siihen se ilta :D
Esim. lämmön nousu, alavatsan vihlonta, kipeät rinnat/nännit, palelu, tuoksujen voimistuminen, väsymys.. Mulla on noita joka kierrossa.
Olis ollu niin kiva jo alkaa etsiä itsestään sitä mahdollista raskautta, mutta paha mieli vaan tulis :ashamed: Harmi.. No, sunnuntaina jos ei ole menkat alkanu niin sit testaillan se toinen äitienpäivälahja!
 
HYVIÄ UUTISIA.!! miekkonen oli siellä työreissullaan duunin puolesta käyny lääkärissä, koska meidän yhteinen lääkäriaika ois menny ohi ja siellä oltiin sitten testattu sperma ja muutenkin tutkittu.. ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa.!! :) :heart:
nyt vaan mietityttää, että onko mussa ittessäni jtn vikaa... :/ no painoa ainakin ihan liikaa..
 
Liisa75
Piijuskalle onnea!

Piglet Huhuu! Uutisia?

kalamama Toi on niin totta, että niitä oireita on tosi helppo tuntea ja löytää. Eri asia sitten, mistä ne on oireita ;)

yöperhonen Ihana kuulla, että teillä asiat alkaa selvitä. Eikös se sun lekurikäyntikin ole ihan pian?
 
yöperhonen, hienoa että miehellä ainakin kaikki ok. Voihan se olla että molemmilla kaikki on hyvin, mutta lapsen tulo vaan kestää.

Mullakin oli nyt papa-kokeessa jotain :( . Olin silloin joulukuussa tosiaan papassa ja sieltä piti lääkärin olla yhteydessä jos on jotain sanomista. Kiva, tässä on nyt sit kohta viis kuukautta menny ja tänään selvis et siellä oli jotain. Mä oon ollu kun tulisilla hiilillä nyt ja ihan hermona, huomenna iltapäivällä on soittoaika...
Tulehdus kaiketi siellä on...

 


Ensimmäistä Kuumeilee


Liisa75.........................kp3/28-32..........yk8.....15kg
kiharapää....................kp6/28-35.........yk20
Arcatha.......................kp10/28...............yk19
Lilo..............................kp16/25-40..........yk11....10kg
yöperhonen.................kp30/28.............yk16....-8kg
Piglet...........................kp48/27.............yk15
drakonia......................kp61/28-32........yk7

Toista Toivovat


Selis..........................kp15/25-30..........yk15....-2/10kg
marleena-84..............kp21/28..............yk10
Kalamama.................kp28....................yk1
Vilinäiti.......................kp104/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp14/33-40..............yk10
shaken ....................kp27/28-30.............yk2

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp17/27-28..............yk3....15kg

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen







 
Onnea piijuskalle!

piglet pidetään peukkuja että kaikki olisi hyvin ja haamu olisi plussa. Mä sain esikosta selkeen plussan aika myöhään.

yöperhonen hienoa, että olivat suostuneet tutkimaan miehen! Ja vielä hienompaa että sulla on niin fiksu ja huomaavainen mies että oli hoksannut tuollaista pyytää.

Mä palasin maanantaina arkeen ja jo tiistaina olin sitten sairaslomalla... :eek: ei nyt mennyt ihan nappiin tämä mun töihin paluu kun oon samantien kipeenä. :( Tiistaina kävin tk:ssa ja hoitaja kirjoitti saman tien koko loppu viikon saikkua ja mulla on vähän huono omatunto kun oon nyt jo kolmatta päivää pois. Varsinkin kun oon ollut tossa omassa kotipihassa vaikka oon kipee, tosin oon ollut toppaakki päällä ja istunut vähän väliä kun tekee heikkoa, hyvä ettei ole itku tullut kun tekee välillä pahaa ja muksu juoksee pahan tekoon ja pakko mennä perään. Miehen silmissä oon ihan terve ja se on ottanut nyt kaiken irti ja hommaillut omiaan kun mä voin kattoa tytön perään... :headwall: Eilen mietin kumpi on tärkeämpää; se etten minä ole ulkona kipeänä vai se että tyttö pääsee ulos..? :/ Meinaa kiristää hermoa koko tilanne kun hengästyn ihan pinistäkin jutuista ja välillä huimaa vaikka istuisin, aina jos tuntuu et olo on ok ja voin tehdä jotain niin heti jo kohta tekee pahaa. Pitäisi vain malttaa levätä. Ja nyt kun olen kotona enkä pysty koko ajan touhuamaan niin vauvakuume pyörii mielessä entistä enemmän...
 
marleena, oli kyllä mullekin yllätys että se oli käyny lekuris:D
pikaista paranemista sinne ja yritähän lepäillä tai se paraneminen kestää...

täällä siis täti pysynyt poissa... ihme ja kumma:D miekkonen soitti heti aamusta: "onko täti pysyny poissa.?" toinen on ihan täpinöissään siellä :heart: sanoin vaan, että ei vielä kannata kovin riemastua, kun eihän ole kun vasta pari päivää menny kierto yli ja kun ei noita oireitakaan oikeen ole.! ei auta kuin odotella:)

jotenki ihan uskomattoman hyvä fiilis tänään.!!:) :heart: mukavaa päivää siis kaikille.!

oli myös äsken outoa raudanmakua suussa... :eek: ja aamukahvi tekee tiukkaa.!!
 
Heips! :wave: täällä sitä tallustellaan, näköjään kp28 on jo. haluttais jo testailla mutta sunnuntaihin asti pakko oottaa...

yöperhonen hienoa että teillä tutkitaan, tosi huomaavaista sun mieheltä! Ja niinkun tossa aikasemmin kirjotin niin elä oireita kuuntele, jos ei tätiä näy niin reippaasti vaan testailemaan
:)

marleena :hug: koita parantua, ja kerro miehelles että tarviit lepoa että jaksat sitten taas leikkiä ja tehdä töitä, kyllä varmasti ymmärtää. Ulkoilma tekis varman hyvää jos jaksat istua siellä paikallas, siis jos sulla ei kuumetta oo.

Selis kauheeta varmaan oottaa niitä tuloksia! Jospa tosiaan oli vaan jotain pientä tulehdusta tai epäpuhtautta näytteessä. Multa ei ees otettu papaa kun puoltoista vuotta oli siitä kun ovat viimeks ottaneet. Ja mä kun oon sen verran hysteerinen että haluaisin että kaikkee testattas koko ajan.. :ashamed:
Joo, mut kivaa päivää kaikille, mä pääsen kattomaan tänään kun poika esittää voimamiestä päiväkodin kevätjuhlassa :heart:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Liisa75.........................kp4/28-32..........yk8.....15kg
kiharapää....................kp7/28-35.........yk20
Arcatha.......................kp11/28...............yk19
Lilo..............................kp17/25-40..........yk11....10kg
yöperhonen.................kp31/28.............yk16....-8kg
Piglet...........................kp49/27.............yk15
drakonia......................kp62/28-32........yk7

Toista Toivovat


Selis..........................kp16/25-30..........yk15....-2/10kg
marleena-84..............kp22/28..............yk10
Kalamama.................kp29....................yk1
Vilinäiti.......................kp105/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp15/33-40..............yk10
shaken ....................kp28/28-30.............yk2

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp18/27-28..............yk3....15kg

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen









 
Mä olin eilen niin hiilenä että voi prkl :kieh: . Lääkärille oli varattu puhelinaika ja kertoi niitä tuloksia ja loppujen lopuks olin ihan pihalla kun ei voinut selittää mattimeikäläisen kielellä että oisin ymmärtäny! Ja sitten saakeli vielä käski mennä labraan ja mä vaan sitten ittekseni mietin että mitäköhän testei pitää pyytää vai onko siellä lähete ja mihin labraa.... Saakeli!!!!
Selvitin sitten tän asian maiedän terveyskeskuksen vastaanottovirkailijan kanssa joka aivan ylivoimainen. Nyt on sitten ens viikoks aika varattu labraan että päästään eteenpäin. Eli mitään vakavaa ei oo mutta katotaan ettei oo tulehdusta tai jotain sellasta.
Mutta sekin jo ottaa päästä että niiden piti soittaa mulla loppuvuodesta jos on jotakin erikoista. Eli tuurilla ohimennen kysyin.... onneks meillä vaihtuu taas lääkäri että saatais joku mukavampi toivottavasti tilalle.

yöperhonen, kovasti vaikuttais raskausoireilta. Mä jännäilen sun puolesta täällä. Mulla esikoisen kohdalla alkoi kanssa ekaks tökkii kahvi :D .
kalamamalle kanssa hirveesti peukkuja. Toivon teille molemmille plussaa!
 
Selis, siis ei voi olla totta :eek: inhottavaa kun lääkärit käyttää "lääkärikieltä" eikä kaikki todellakaan sitä tajua.!! hyvä että kuitenkin sait asiat "suomennetuksi" :)
outoa on kyllä se, että ei ole oikeastaan mitään ihmeempiä oireita.. kai tää sit on vaan ihan perus nega kierto.. venyy vaan vähän.!
ihana kun mies soittaa monta kertaa päivässä ja kysyy että onko täti pysyny poissa:D toinen on siellä ihan täpinöissään, jännittää varmaan enemmän ku mitä ite :LOL: :heart:
 
Noniin, eipä taida tulla testailusta mitään, ruskeaa tuhruvuotoa tullu koko päivän :(
Mutta hyvä silti että kierto ei venynyt tätä pidemmäksi, en mä niitä 45pvän kiertoja jaksaiskaan!
Katellaan nyt miten tilanne kehittyy. Eikä vaivuta epätoivoon, tää oli vasta eka yritys!
 
Huomenia kaikille! Kalamama toi tuhrutteluhan ei vielä tarvitse merkata menkkoja, pitelen peukkuja.
Sitten omaan napaan, jonkun verran ovis tuntemuksia ollut viimepäivinä ja niitä yritetty hyödyntää, et saas nähdä. Jotenkin tuntuu, että kaikki junnaa paikallaan, niin painon pudotus kuin vauvatouhut. Jotenkin enään ei jaksa samaa rumbaa, loppu kierrosta toiveet nousee ja testejä kuluu :LOL: Sitten tulee pettymys ja täti kurvaa paikalle. :snotty:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen.................kp1/28................yk17....-8kg
Liisa75.........................kp5/28-32..........yk8.....15kg
kiharapää....................kp8/28-35.........yk20
Arcatha.......................kp12/28...............yk19
Lilo..............................kp18/25-40..........yk11....10kg
Piglet...........................kp50/27.............yk15
drakonia......................kp63/28-32........yk7

Toista Toivovat


Selis..........................kp17/25-30..........yk15....-2/10kg
marleena-84..............kp23/28..............yk10
Kalamama.................kp30....................yk1
Vilinäiti.......................kp106/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp16/33-40..............yk10
shaken ....................kp29/28-30.............yk2

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp19/27-28..............yk3....15kg

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 

Yhteistyössä