~Great Girls~ vol.2

yöperhonen- Miten noi terot nyt otetaan, kun siitäkin on kahta mieltä olevia, toisten mukaan ne estää oviksen jos ne otetaan ennen ovista ja joidenkin mukaan ei. Sanoko lääkäri siitä mitään, pitääkö esim. tikuttaa ennen kun alkaa ottamaan teroja? Mulle on kans määrätty niitä kierron pituuden takia, mutta mulla tulee mieletön migreeni teroista, joten en oo nyt vähäänaikaan niitä syönyt.
 
Lilo, syön siis teroja kp15-24 eli käytännössä oviksen jälkeen:) sano vaan että hyvin monet raskautuu jo terojen aikaan... jos mulla tulee kovinki pahoja sivuvaikutuksia ni en meinaa kyllä syödä.! mulla meinaan migreenit on erittäin pahoja.!!
 
Ok. Mulla on kyllä muutenkin ns. hormoonimigreeniä, eli ennen menkkoja iskee, mutta terojen kanssa oli kyllä järkyttäviä kohtauksia. Oon vaan miettinyt, et pitäisikö muutama kuukausi kärsiä jos auttaisivat raskautumiseen
 
Petite :flower: ,varovaiset onnittelut.

yöperhonen, toivottavasti saisit teroista apua! Muutenkin varmaan helpottavaa kun asiat on lähtenyt rullaamaan eteenpäin.

Olin tänään labrassa ja tuloksetkin tulivat jo. Elikkäst antibiootti kuuri on nyt päällä viikon verran ja sit pitäis tulehduksen olla poissa. Harmittaa vaan niin hemmetisti että on voinut olla tää tila jo viime syksystä saakka ja mistä sitä tietää vaikka tämäkin ois vaikuttanut raskautumiseen =(. Nyt kuiteskin oon positiivisin mielin liikkeellä että kesällä sen plussa vihdoin tulisi. Tosin tuntuu ettei mulla ennään ees oo mitään hirveetä vauvakuumetta kun pelkään joka kuukausi niitä pettymyksiä kun menkat alkaa.

kalamama, muistelisin jonkun joskus kirjottaneen oviksen aikaisesta vuodosta jotain, mutta eipä se ainakaan kovin yleistä varmaan oo. Kannattaisko soittaa terveyskeskukseen ja kysäistä sieltä mistä johtunee.
 
Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp6/28...............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp10/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp13/28-35........yk20
Arcatha.......................kp17/28..............yk19
Lilo..............................kp23/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp55/27.............yk15
drakonia......................kp68/28-32........yk7

Toista toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp22/25-30..........yk15....-3/10kg
marleena-84..............kp28/28..............yk10
Kalamama.................kp35....................yk1
Vilinäiti.......................kp111/n.100........yk

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp21/33-40..............yk10
äityli30.....................kp24/27-31..............yk3
shaken ....................kp34/28-30.............yk2

Haamuilijat


Petite

Mukana myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Kiitos paljon! :hug: haamu on edelleen haamuna,mutta eri merkkisillä jo näkyvissä. :)
Kalamama Mulla on ollu oviksen aikoina usein tiputtelua,etenkin pillereitä käytettäessä,mutta myös luomukierroissa toisinaan.

:hug: Selikselle multa on jotenkin mennyt ohi,että mikä tulehdus sulta löytyi.. :ashamed: olen niin itsekeskeisenä testannu hiki hatussa viime päivinä :/

Plussia toivottelen kaikille, olisi niin ihana siirtyä sitten yhdessä tonne odotuspuolelle.... :heart: :heart:
 
Petite, siis mulla oli papakoe joulun jälkeen ja viime viikolla ohimennen kysyin varmistuksesksi että olihan se ok, mutta ei ollukkaan ja siellä oli jotain sanomista. Labrassa otettiin näyte ja bakteeritulehdushan siellä oli, jotain sellasta mitä naisen oma bakteerikanta on sekaisin tai jotenki niin se oli. Ja se oli siinä papassakin näkyny. Ärsyttää vaan kun niiden piti silloin ilmoittaa mulle ne tulokset, mutta terveyskeskuksessa muuttui lääkäri ja olin unohtunut :kieh: . Mutta onneksi asia on nyt selvinnyt ja mulla on viikon verran vahva antibiootti kuuri päällä. En huomannut lääkäriltä kysyä että onko saattanut vaikuttaa negatiivisesti tähän lapsentekoprojektiin.

Täti taitaa olla tulossa kun tuntuu että turvottaa eli ei tarvii miettii että laituiskohan sitä yhtään. Nää viimiset neljä kiloa on tosi tiukassa. Unelmoin kyllä et jos vielä 7kg sais pois niin oisin jo tosi hoikka.
On se vaan jännää kuinka tää aika on vierähtänyt, kun liityin aikoinaan tähän pinoon oli reilusti ylipainoinen (BMI oli yli 30). Nyt oon jo melkein normaalipainoinen kun kilot on vuoden varrella pikkuhiljaa tippunu. Mutta silti eniten toivoisin sitä plussaa, vaikka onhan tää laihdutus/elämäntaparemontti antanut paljon muuta ajateltavaa kun pelkkä vauvakuume...
 
Onnea Petite :flower: :heart:

Plussia sais tähän pinoon tulla enemmänkin.

Ja Selikselle iso hatunnosto! Mä kunnioitan tota su saavutustasi! Todella hieno homma! :flower:

Oma kuri on hukassa ja hukka on ammuttu. :/ Paino nousee, herkut maistuu ja sit kroppa prakailee väärästä ravinnosta.

 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen.................kp7/28...............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp11/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp14/28-35........yk20
Arcatha.......................kp18/28..............yk19
Lilo..............................kp24/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp56/27.............yk15
drakonia......................kp69/28-32........yk7

Toista Toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp23/25-30..........yk15....-3/10kg
marleena-84..............kp29/28..............yk10
Kalamama.................kp36....................yk1
Vilinäiti.......................kp112/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp22/33-40..............yk10
äityli30.....................kp25/27-31..............yk3
shaken ....................kp35/28-30.............yk2

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Petite

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Petite varovaiset onnittelut! :flower:

Mä koitan etsia itsestäni oireita suuntaan jos toiseen, mutta mitään ei vaan löydy. Epäilen että täti sieltä pyyhältää paikalle tänään tai huomenna. Kiukkuinen ja väsynyt olen kyllä ollut ja ihmeellinen pakkomielle on tullut siivoamiseen ja pihan laittoon tällä viikolla ja ne jotenkin viittaisi alkaviin menkkoihin... Saa nähdä mitä tästä työpäivästä tulee kun ajatukset karkailee vauvakuumeeseen varmaan tuon tuostakin, onneksi on viikonloppu ja saa hommailla kotona taas pari päivää!
 
Kiitos paljon! Ja selis on tosiaan saanu kunnioitettavan paljon kiloja pois,onnea siis siitä!
Tänään olis 25/27 ja kyllä sitä plussaa tulee. Edelleen haluan varmistaa niillä Clearblueilla raskauden jatkumisen,joten odotan ensi viikon alkuun ja sitten vipo testaus. :D
Pieniä lisäoireita tullu lisää,jännä viiltely tonne kohdun seudulle,menkkajomotuksia ja nivustaive kipeytynyt,ihan ku aina raskausaikana mutta ei kyl ennen näin aikaisin.. :x

Plussatuulia kaikille++++++++++++++++
 
Tervehdys pitkästä aikaa. Plussanneita on tullut tosi kivasti sitte viime pistäytymiseni. Tasapuoliset onnittelut kaikille :flower:

Yöperhoselle piti tulla sanomaan, että älä heitä toivoasi vaikka teillä lähti nyt yk 17. Meillä tärppäs nelonen kierrolla 18 tai vähä yliki....... Muistan kyllä sillon että hermot meni täysin ja olin epätoivoinen kun aina vaan kierrosta kiertoon tuli täti. Sitten yhtäkkiä ei tullutkaan.

Selis on pudottanut painoaan aivan älyttömän hyvin. Mahtava juttu!

Plussatuulia kaikille ja oikein ihanaista kesää!

toivottelee Sinderella
 
Heips, en ehtinyt tänne tilannetietoja antamaan pariin päivään, mut nyt päivitetään. Eli eilen kurvasti täti paikalle ihan isosti, eli tänään ois mulla kp2, kierron pituudeksi jäin 34. Eli saapi päivittää mulle kp2/34. Ihanaa että menkat alkoi kunnolla, kohta (toivottavasti) pääsee taas uutta yritystä aloittamaan. Kun vaan ei kestäis pitkään nää! Vuoto on todella runsasta ja kipuja on, onneksi kuukautiskuppi kerää kaiken siististi talteen, muuten joutuisin vaihtamaan siteen joka tunti.. Yyh.

Nyt saan menkkamahaani parannella ihan rauhassa pari päivää, mies läksi pojan kanssa anoppilaan ja tulevat vasta sunnuntaina takaisin. Mutta nyt jo on ikävä!!! täytyy yrittää nauttia omasta ajasta, kirjoista, leffoista, hyvästä säästä jne. Nyt vaan ei vielä huvita mikään :(
Mutta hyvää viikonloppua kaikille joka tapauksessa!!

Niin ja yk2 lähtee!
 


Ensimmäistä Kuumeilee


yöperhonen.................kp8/28...............yk17....-8kg
Liisa75.........................kp12/28-32.......yk8.....-2/15kg
kiharapää....................kp15/28-35........yk20
Arcatha.......................kp19/28..............yk19
Lilo..............................kp25/25-40........yk11....10kg
Piglet...........................kp57/27.............yk15
drakonia......................kp70/28-32........yk7

Toista Toivovat


Nalatus..................................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp2/28................yk11
Kalamama.................kp3/34.................yk2
Selis..........................kp24/25-30..........yk15....-3/10kg
Vilinäiti.......................kp113/n.100........yk

Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp23/33-40..............yk10
shaken ....................kp36/28-30.............yk2

Mukana Myös


Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


äityli30
Petite

Plussanneet


Piijuska-78
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
äityli30 onnee sullekin haamusta!

marleenalle ja kalamamalle tätipahoittelut :hug: :hug: .

Mulla varmaan täti kanssa tulossa kohta kylään. Paino nousi taas yllättäen hieman ja se on yleensä selvä merkki ja sitten päänsärky.
 
Täältäkin pahoittelut punasen paholaisen jyräämille. Oiskohan täälläkin sellainen tuloillaan?
Pikkuhuosunsuojassa nuppineulanpään kokoinen punainen täplä. :/
Noh lääkäri on pian. ellei sitten se täti yllätä ennen. Tänään ollut hirveetä kipuilua vasemmalla alamasulla.
 

Yhteistyössä