~Great Girls~ vol.2

Kuinka sä piglet oikeen maltat..? Voisinko mä saada vähän tota sun kylmäpäisyyttä myös itelleni..?

Mulla on tosi laiskan letkeä olo... Ei olla vielä tytön kanssa edes pedattu sänkyjä ja vaihdettu yökkäriä pois, vaikka pitäisi olla jo ulos menossa kovaa vauhtia. :ashamed: Eka lomapäivä ja iski kauhee lomastressi kun tekemistä on kasautunut ihan kauheesti ja nyt ei sitten viitsisikään tehdä yhtään mitään. Ulkona paistaa ihanasti aurinko ja haaveilen että saisin aikaiseksi lähteä kunnon lenkille koirien kanssa, sääli kun oma piha on vielä niin rapakkoa ettei sinne voi mennä. Tyttö joutuu istumaan vaan kärryssä kun käydään koirien kanssa kävelemässä ja en viitsi ottaa koiria leikkipuiston reunalle möykkäämään kun en jaksaisi olla koko ajan komentamassa ja ymmärrän ettei kaikki muut halua kuunnella noiden haukkumista. Äh, nyt mä alotan päivän puuhat muuten jumitan sohvan nurkkaan koko päiväksi ja sitten hävettää ja tympii itteäkin kun mies tulee töistä jos en oo tehnyt mitään...
 
Kiitos marleena kysymästä, hyvin oon uudessa työssä viihtynyt. Kovasti on hommaa ja opittavaa, mutta kivaa on joo. :)
Mun kotikone meni huoltoon viikko sitten, joten enpähän pääse kotoolta mitään kirjoittelemaan, pakko tällei tauolla pikaisesti ilmoittautua tännekin.

Työ on siis kivaa ja kiireistä. Mulla on onneks vaan 6,5h päiviä, joten on tosi paljon aikaa tehdä muutakin.

Elossa oon, voin hyvin ja tänään testaan!
:)
 
jojo, pidetään peukkuja sun testaamiselle =) !

Mun niin tekis mieli lähtee hakee jostain lisää testejä kun tää tilanne näyttää nyt tältä ettei menkkoja näy.... huomenna tietty vois viel hakee kun tulen töistä, mutta malttamattomana haluisi heti :ashamed:

marleenalle hauskoja lomia. Mulla vielä perjantainakin ihan normi työpäivä, viikonloppuna saa sit taas hengähtää.
 
Mites mä tätä kylmäpäisyyttä jakaisin? :whistle: varmaan sitten puhaltamalla *Puuuuuuuuuuhhhh* noih!! :D
Aamulla aattelin että testaan. Testi on alakerran kaapissa ja kävin sitten yläkerrassa aamupissalla ja sitten vast kun jo pissasin että ai juu se testi. Eli unohdin testaa!!! :eek: =)
Nipistelyä ja juilimista tuntuu aika ajoin edelleen. Sitten työmatkalla iski armoton pahoinvointi ja oli sentään iltapäivästä kyse :/ :eek:
Mahtaisinko mä huomen aamulla muistaa??? :/ :)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp13/28-32.........yk7.....15kg
yöperhonen.................kp16/28..............yk16....-6kg
kiharapää.....................kp23/28-35.......yk19
Lumo...........................kp25/28-35.......yk8
Arcatha.......................kp26/28.............yk18
Piglet...........................kp34/27.............yk15
drakonia......................kp47/28-32........yk7

Toista Toivovat


Selis..........................kp1/25-30...........yk15....-1/10kg
marleena-84..............kp7/28................yk10
Kalamama.................kp14....................yk1
Vilinäiti.......................kp90/n.100.........yk

Kolmatta kaipailee


shaken ....................kp13/28-30.............yk2
jojo369....................kp38/33-37.............yk9

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp3/27-28..............yk3....15kg

Mukana Myös


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
Liisa75
Kertokaa niitä testituloksia ;) Malttamattomana odottelen.

Pöytä ois täynnä töitä ennekun pääsee vapun viettoon ja ens vkon työreissuun, mutta täällä mä vaan kirjottelen. Vaikka tietää, että kotiin ei pääse, ennekun hommat on hoidettu...

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!
 
RFSU:n testillä nega. Nähtävissä vain selvä valkoinen viivanpaikka. :|
Ei siinä mitään, mutta kun illalla lemmiskelyjen jälkeen iski taas niiiiiiin kamala kipu kohtuun. Se kipu on verrattavissa koviin synnytyssupistuksiin, ja oikeesti meinaa silloin taju mennä.
Tuommoisia kipukohtauksia mulla on tullut nyt vuoden verran todella epäsäännöllisesti. Eilen oli eka kerta kun sekstailun jälkeen välittömästi se iski. Vieläkin on kohtu aran tuntuinen. Aloin tossa viikko sitten epäilemään, että onkohan mulla mahdollisesti endo? Oireet vois viitata sen suuntaan. Ei kuitenkaan ihan täysin, koska mun menkat eivät ole kipeät. Nää kohtaukset tuntuu tulevan noin viikko ennen menkkojen alkua...ja kuten sanoin, niin epäsäännöllisesti.
paras vaan tilata aika lääkäriin, sitä kipua en kyllä kauaa kestä. :(

Vuoto ei ole alkanut vieläkään.

Tyhmää tyhmää tyhmää tyhmää...
 
selis :hug: :hug:

jojo, mulla kans ollu samanlaista kipuilua, mutta menny sit ohi.. nyt ei oo vähään aikaan tollasia tullu.! mistä lie sit johtunu.?! :eek:

mulle vois päivittää tonne listaan -8kg... alkaa jenkkikset pikkuhiljaa häviimään :D
 


......Ensimmäistä kuumeilee....


Lilo
Liisa75.........................kp14/28-32.........yk7.....15kg
yöperhonen.................kp17/28..............yk16....-6kg
kiharapää.....................kp24/28-35.......yk19
Lumo...........................kp26/28-35.......yk8
Arcatha.......................kp27/28.............yk18
Piglet...........................kp35/27.............yk15
drakonia......................kp48/28-32........yk7

..............Toista toivovat.............


Selis..........................kp2/25-30...........yk15....-1/10kg
marleena-84..............kp8/28................yk10
Kalamama.................kp15....................yk1
Vilinäiti.......................kp91/n.100.........yk

............Kolmatta kaipailee.........


shaken ....................kp14/28-30.............yk2
jojo369....................kp39/33-37.............yk9

..............Viidettä unelmoi............


Petite.....................kp3/27-28..............yk3....15kg

................Mukana myös...............


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

..............Plussanneet...................


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


......Ensimmäistä kuumeilee....


Lilo
Liisa75.........................kp15/28-32.........yk7.....15kg
yöperhonen.................kp18/28..............yk16....-6kg
kiharapää.....................kp25/28-35.......yk19
Lumo...........................kp27/28-35.......yk8
Arcatha.......................kp28/28.............yk18
Piglet...........................kp36/27.............yk15
drakonia......................kp49/28-32........yk7

..............Toista toivovat.............


Selis..........................kp3/25-30...........yk15....-1/10kg
marleena-84..............kp9/28................yk10
Kalamama.................kp16....................yk1
Vilinäiti.......................kp92/n.100.........yk

............Kolmatta kaipailee.........


jojo369....................kp2/33-40..............yk10
shaken ....................kp15/28-30.............yk2


..............Viidettä unelmoi............


Petite.....................kp5/27-28..............yk3....15kg

................Mukana myös...............


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

..............Plussanneet...................


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Piglet, oliko haamu :) ? Mä toivoisin sulle plussaa ja peukut on pystyssä.

Plaah, mulla on ainoo positiivinen juttu että oon pudottanut kilon painoa. Kunhan sais vielä kuus kiloo pois niin olisin jo normi painoinen. Nyt vaan tää laihdutus taas tuntuu vaikeelta kun hiukan junnaa, tosin mulla on menkat nyt ja se varmaan vaikuttaa negatiivisesti tuohon painoo.

Tekis jo niin paljon mieli mennä ostamaan uusia vaatteita kun vihdoin on saanut painoa alaspäin ja kaikki omat housutkin tuppaa persuksista ja reisistä roikkumaan :/ . Ei tietty sais nurista, mutta ei oo kivaa kun ei oo sopivia vaatteita ollenkaan... Töissä on ihan ok kun pystyy olee tuulihousuilla tai verkkareilla eikä niissä haittaa löysyys niin paljon kun farkuissa.

Mä oon nyt hiukan harkinnu hommaavani tähän kiertoon noita ovistikkuja, en oo niitäkään koskaan kokeillut. Onko kokemuksia millasia kannattais hankkia??
 
Selis, päivitätkö mulle kp2/33-40?
Ihan hyvillä mielin oon, toivottavasti tää täti on kylässä vaan normiajan. Viimekshän mul oli vuotoa melkein 3vkon ajan.

Mun on pakko ottaa itteäni niskasta kiinni painonpudotuksen kanssa. Paino on km:n takia ja sen jälkeen noussut jo melkein 8kg. :ashamed: Melkein olin jo alle 100kg, mut nyt jo melkein 110kg. Hyi!
No, en ota siitäkään pahempaa ressiä, ku nyt ei kiinnosta ressailla mistään.

Aurinkoista päivää kaikille!
:)
 
jojo :hug: . En kyllä yhtään ihmettele että paino on noussut keskenmenon takia. Kyllä mullakin ois! Tuntuu muutenkin niin vaikeelta tää laihdutus :( .
Mullahan on joskus alunperin ollu tuo paino 108kg tienoilla, tosin vauva oli masussa silloin ja siitä an nyt pian kolmen vuoden ajan yritetty vaihtelevalla menestyksellä alaspäin päästä. Nyt tuo kuudenkilon rutistus normaaliin BMI:hin tuntuu lyhyeltä matkalta kun on tiputettu jo yli 20kg painoa.
 
Heips,
täällä vietetään tänään tytön synttäreitä, 7v sitten oli pieni ihme, meidän eka tyttö syntynyt... :D tohinaa riittää koko iltapäivä ja ilta kun puristan kerralla koko suvun ja kavereiden kekkerit :eek:

Mulla päivityksistä päivä tippunu, nyt ois 5/27 ja täti poistumassa jo! Jos tänään alkas jo harjotella taas...

Selis, mulla ollu noita Kotitestien ovistikkuja ja näyttivät kyllä oviksen hyvin. Tähän kiertoon tilasin RFSU:n ovistikkuja,näyttävät ihan samanlaisilta. :)
 
Hyvää Vapun jälkeistä elämää kaikille :wave: En ole muistanut käydä kertomassa, että se roskishaamuni muuttui sitten selkeäksi negaksi kolmen päivän kuluttua :'( Tuli nopea kahden pävivän vuoto, joka loppui kuin seinään :eek: Mikä minusta on outoa, kun menkkani ovat aina kestäneet useamman päivän, n.3-4. Toisaalta tuota massaa on sen verran, että se taitaa tuota hormonaalista toimintaani sotkea jonkun verran, kun ei ole e-pillereitä kiertoa tasaamassa. Nyt on siis kiertopäivä 10, jos ei nyt joku ihme raskautuminen ole tapahtunut vuodosta huolimatta ;) Keksinhän tässä jo tänään seuraavalle lapsellenikin sointuvan nimiyhdistelmän, jota isäntä ei ainakaan vielä ottanut kovin vakavasti. Muutenkin olen katsonut vieraita vauvoja sillä silmällä, mutta taitaa se tämä kevät tehdä vaan tepposia hormoonitoiminnalle ja lisätä aktiviteettia siihen suuntaan :whistle:
 


......Ensimmäistä kuumeilee....


Lilo..............................kp6/25-40..........yk11....10kg
Liisa75.........................kp17/28-32........yk7.....15kg
yöperhonen.................kp20/28.............yk16....-6kg
kiharapää.....................kp27/28-35.......yk19
Lumo...........................kp29/28-35.......yk8
Arcatha.......................kp30/28.............yk18
Piglet...........................kp38/27.............yk15
drakonia......................kp51/28-32........yk7

..............Toista toivovat.............


Selis..........................kp5/25-30...........yk15....-1/10kg
marleena-84..............kp11/28..............yk10
Kalamama.................kp18....................yk1
Vilinäiti.......................kp94/n.100.........yk

............Kolmatta kaipailee.........


jojo369....................kp4/33-40..............yk10
shaken ....................kp17/28-30.............yk2


..............Viidettä unelmoi............


Petite.....................kp7/27-28..............yk3....15kg

................Mukana myös...............


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

..............Plussanneet...................


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 
Heipä hei pitkäsätä aikaa. Mulle voi päivittää kp 6/ 25-40. Yrityskertoja tulisi sitten 11, kai, vähän sotkee nyt toi kemiallinenraskaus tossa välissä. Nyt ajattelin keskittyä lähinnä tohon painonpudotukseen ja, ensimmäiseksi tavoitteeksi ajattelin tuollaista -10 kg. Täytyy laittaa realistiset välitavoitteet niin ei tunnu urakka niin pahalta.
 
Lilo, päivitin. Laitoin myös sun painonpudotus tavotteen tuonne ylös.

Täällä alkaa vuoto olemaan pian ohi. Nyt ois tarkotus rutistaa kiloja pois ennen kesää oikein urakalla! Tämän kuun olen ainakin karkkilakossa, tähän mennessä ei oo tuottanut ongelmia!
 

Yhteistyössä