~Great Girls~ vol.2

Selis Saadaan jännäillä yhdessä =) Täällä välillä jomotusta alamasulla, tänään pääosin kovin nipistellyt. Aina vaan väsyttäisi ja jos hiukankin tulee nälkä alkaa yrjöttää.
Täälläkin on tosi lämmintä ja aurinkoista!!!
 
Mäkin oon ollu iltasin huonovointinen, tosin on tullu viimeaikoina juotu reilusti kahvia :LOL: . Oon kuitenkin vielä sen verran optimistinen että ostin ittelleni tänään ikeasta ittelleni alkoholittoman siiderin :) .
Mun mies sanoi että viimeksikin kun olin raskaana niin olin iltasin ennemminkin pahoinvoiva kuin aamuisin, aika jännää että muistaa noin tarkkaan :heart: .
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp9/28-32............yk7.....15kg
yöperhonen.................kp12/28.................yk16....6kg
kiharapää.....................kp19/28-35..........yk19
Lumo...........................kp21/28-35..........yk8
Arcatha.......................kp22/28................yk18
Piglet...........................kp30/27................yk15
drakonia......................kp43/28-32...........yk7

Toista Toivovat


Kalamama.................kp?.........................yk1
marleena-84..............kp3/28...................yk10
Selis..........................kp27/21-28............yk14....10kg
Vilinäiti.......................kp86/n.100............yk

Kolmatta kaipailee


shaken ....................kp9/28-30...................yk2
jojo369....................kp34/33-37................yk9

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp26/27-28.................yk2....15kg

Mukana Myös


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
mies lähti piiiiiitkälle työreissulle kaaaaaauas.. eli tässä on nyt sit vauva projekti melkeempä tauolla. en usko että tässä kuussa tärppää. torstaina kerettiin makkarin puolella hyöriä kun ukko jo perjantaina sit työkomennukselleen lähti.! eli hiljaiseloa täällä vietellään. harmittaa kyllä kovin ja ikävä on aivan valtava.!!! :'( :heart:
 
yöperhonen, voi ompa kurjaa kun mies lähti töihin kauas :( . Sun täytyy tulla turisemaan meille kaikkia kuulumisia sitten. Jaksuja :hug: .

Täällä ootellaan menkkoja täksi tai huomiseksi päiväksi :( . Kn on niin alhaalla että siitä tietää menkkojen olevan tulossa ja hiukkasen aukikin se on. No mulla on nyt sitten raskaustesti tuossa ens kiertoa varten valmiina...
 
Selis, tää on kyllä niin tylsää kun ei oo töissäkään.. olla vaan päivät pitkät koirien kans kotona, ku ei noita viel voi jättää keskenään ku toi iso uros tuli meille.! oon kyllä ihan hukassa nyt... eka kerta meidän seurustelun aikana kun ollaan pitkään erossa toisistamme.! ollaanhan me oltu toki viikko jos toinenkin erossa, mut tää on juttu ihan erikseen...
toivotaan että ne menkat ei sulla alkais... toivoa on niin kauan, kunnes ne sieltä kurvaa paikalle :)
 
Laitoin tän jo tonne mitäs nyt-puolelle, mutta kun en vastauksia saanu ni kysyn teiltä, vastatkaa jos on joku mielipide! Eli, lopetin Nuvaringin käytön pari viikkoa sitten, menkat alkoivat heti ja kestivät 6pvää, ihan normaalit olivat. Nyt on ollut 3 vuodotonta päivää, mutta kurjat alavatsakivut jatkuvat edelleen ja etova olo on koko ajan! Vatsaa nipistelee ja seksi sattuu kohdunkaulan suulla.. Turvottaa, kaikki ns.raskaus- tai menkkaoireet. Onko muilla ollut vastavia oireita hormoonien lopetuksen jälkeen?
 
yöperhonen, kiitti. Mäkin toivon ettei ne menkat alkais. Toi testi polttelee niin paljon että taidan kuiteski aamulla testata jos ei oo muutoksia havaittavissa.
Uskon että aika käy pitkäks kun oot vaan kotosalla. Sun täytyy käydä paljon sitten lenkkeilemässä koirien kanssa.

kalamama, mulla ei oo kokemusta tollasesta. Voisko olla hormoonien oikuttelua.
 
Mä täällä kovasti jänään Seliksen puolesta ja pidän peukkuja!

yöperhonen koita puuhata kauheesti koirien kanssa ja jos meinaa silti tulla aika pitkäksi niin teet hirmusen suursiivouksen miehen poissa ollessa, peset ikkunat ja seinätkin... :p

kalamama mä kanssa ehdottaisin tota hormoonien oikuttelua..? Jos oireet vaan jatkuu seuraavien menkkojenkin jälkeen niin ota lääkäriin yhteys. Luulen et kropalla menee hetki etsia se oma hormooni tasapaino.

Täällä kärvistellään vielä tädin kanssa ja toivon totisesti että nää olisi viimeiset menkat hetkeen! Onneksi noi kauniit kelit tekee sen että on niin kauheesti kaikkea hommaa ettei ehdi samalla tavalla miettiä vauvakuumetta. Helppo taas nyt sanoa, mutta katotaampa taas sitten kun alkaa kierto lähestyä loppua. Tällä viikolla ei olisi kuin tänään ja huomenna töitä ja sitten mulla alkaa puolentoista viikon loma! Sen jälkeen vielä kolme viikkoa töitä ja sitten ei taas tietoa töistä... Aion kyllä ottaa kaiken ilon irti lomastani (lue yritän siivota ja ulkoilla mahdollisimman paljon). Miehellä sattuu vielä olemaan ensi viikko yö viikko niin parempi että ollaan tytön ja koirien kanssa aamupäivisin mahdollisimman paljon ulkona että saa mies nukkua rauahssa. Mutta nyt on kai mentävä pukemaan ja kampaamaan naamaa ja suunnattava pikku hiljaa töihin...

jojo Mitä kuuluu? Oletko viihtynyt hyvin uudessa työssä?
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp10/28-32............yk7.....15kg
yöperhonen.................kp13/28.................yk16....6kg
kiharapää.....................kp20/28-35..........yk19
Lumo...........................kp22/28-35..........yk8
Arcatha.......................kp23/28................yk18
Piglet...........................kp31/27................yk15
drakonia......................kp44/28-32...........yk7

Toista Toivovat


Kalamama.................kp?.........................yk1
marleena-84..............kp4/28...................yk10
Selis..........................kp28/21-28............yk14....10kg
Vilinäiti.......................kp87/n.100............yk

Kolmatta kaipailee


shaken ....................kp10/28-30...................yk2
jojo369....................kp35/33-37................yk9

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp27/27-28.................yk2....15kg

Mukana Myös


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen





 
Selis :hug: voi hitto... pikaista paranemista sinne :)
ja juu, kyllä, koirien kans tulee peuhattua paljon, mutta silti tuntuu vaan ettei tekemistä riitä..

marleena, eilen just tein kauheen suursiivouksen :D ainoo mitä en pessy ni on katto... enää ois vaatekaapin investointi jäljellä....
löysin eilen vaatekaapista viime kesänä ostamani sellaset kesäiset caprit, sillon ne ei oikee meinannu mahtuu päälle ja sit kun eilen niitä kokeilin ni humps vaan ku ne meni jalkaan, eikä meinaa pysyä jalassakaan ilman vyötä... kai multaon sit jonkin verran tota painoa tippunu :D

voi itku, mun ystävä just soitti et kummityttö on joutunu jorviin lasten osastolle viime yönä :'( raukka pieni nuppu ei saa henkee :/ ne on kuukauden sisällä käyny neljä kertaa päivystyksessä sen takia, eikä ne oo tehny siellä mitään.!!! viime yönä sit ku neiti ei saanu oikeesti enää henkeen ni ne oli lähteny sairaalaan ja sieltä suoraan sit jorviin.! pitää vaa toivoo et ei tarvii olla siel kauaa ja et ei mee keuhkokuumeeks...
 
Täällä unta riittää jopa 10-12h. Nipistelyä ja juilintaa masulla välillä ei sen kummempaa.
Saa nähdä miten sitä pääsee huomisaamuna seitsemäksi töihin?! :) Vapaapäivän kunniaksi nukuin ruhtiinallisesti 10.5h. =) :D kp:t jo noin pitkällä. Kumpaakohan se nyt sitten on?! :/
Kattelen ja kuuntelen.
Selis :hug: flunssa on ilkeetä. Mullakin nyt ollu useesti. Paranemisiin!!!
 
Piglet! Testaa ihmeessä! *Jännää* :D

Mulla on jotenkin hirveän hyvät fiilikset tässä kierrossa... Paineen tuntuja vatsalla ihan kun ois viime päivinä ollut ja tänään alaselkäkin oli töissä kipeä tuosta oikealta puolelta :) Saa nähdä, hyvinkin voi olla kuvittelua vaan näin aikaisessa vaiheessa... Mutta fiilikset on hyvät ja toiveet korkialla jostakin syystä :)
 
Selis :hug:
Joo hormoonit ne varmaan mulla myllertää. Torstaina on lääkäriaika muula ylävatsakipujen takia niin voinhan samalla tästäkin kysäistä.
Nyt ei muuta voi sanoa kuin että vapuksi vaan kaikille aurinkoisia päiviä ja varmoja plussia! Ja ahkeraa yritystä, kierron vaiheesta riippumatta.. ;)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp11/28-32............yk7.....15kg
yöperhonen.................kp14/28.................yk16....6kg
kiharapää.....................kp21/28-35..........yk19
Lumo...........................kp23/28-35..........yk8
Arcatha.......................kp24/28................yk18
Piglet...........................kp32/27................yk15
drakonia......................kp45/28-32...........yk7

Toista Toivovat


Kalamama.................kp12.........................yk1
marleena-84..............kp5/28...................yk10
Selis..........................kp29/21-28............yk14....10kg
Vilinäiti.......................kp88/n.100............yk

Kolmatta kaipailee


shaken ....................kp11/28-30...................yk2
jojo369....................kp36/33-37................yk9

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp28/27-28.................yk2....15kg

Mukana Myös


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 
Piglet, mites kävi? Joko testailt :D .

Ei oo täällä edelleenkään näkynyt tätiä. Eikä oo mitään sellasii oireit et olis ees tulossa :kieh: . Ärsyttää jos tää kierto venyy ihan mahdottomasti, mulla ei oo aikoihin ollu yli 28pv kiertoo, ennenmminkin 22pv kiertoja |O , todella turhauttavaa!

Maha on ihan hirmu turvoksissa, mutta sehän voi tarkottaa tätiäkin. Iltasin munsta on enempi turvotusta havaittavissa. Ja tiettyjä liikkeitä kun oon tehny on viiltäny mahaan inhottavasti.
 
Selis Moikka, en ole rohjennut vieläkään testailla. :/ Pakko on pian kuitenkin edessä, koska parin viikon päästä edessä risteily. =) Aamupalalla tänään iski taas hirmuinen juilinta päälle ja mietin jo että miten sitä oikein tohtisi istua ettei niin kipeää tekisi. :eek: Välillä täysin oireeton olo sitten yx kax juilinnat tai nipistely iskee kuin puun takaa. :/ Lupaan ja vannon pyhästi että viimeistään ensi viikon torstaina testaan. :D :p :) Ilmoitan kyllä heti teille missä mennään!!!! :saint: Mites muilla menee???
 
Piglet, oot kyllä niin kylmäpäinen kun pystyt olemaan testaamatta. Oon ihan kade sulle.

Niin, missäs muut oikeen on kun nyt on taas ollu hiljasempaa. Onko se kevät, kaikki on ulkona ja nauttii upeista keleistä.

Täällä edelleen odottavalla mielellä. Mitään muutoksia ei oo havaittavissa....
 
Liisa75
Täällä on peukut ja varpaat pystyssä Pigletille ja Selikselle!

Marleena Hauskaa lomaa! On se mukava, että on mullakin pitkä viikonloppu vapun ansiosta. Kesälomaa odotellessa ;)

kalamama Toivottavasti oireet helpottaa ja olo paranee. Mulla ei itsellä ole kokemusta moisesta. Välillä mietin, että onko mulla mitään hormonitoimintaa, kun en oirehdi mistään. Menkatkin lähes "tunnottomat".

Omaan napaan ei kuulu uutta. Tärppipäivät koittavat, mutta tällä kertaa joudun vuorostani itse työreissuun ens vkolla. Mutta onhan tässä tuo vapunaika onneksi aikaa. Ehkä se ovis onkin jo silloin, mene ja tiedä.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp12/28-32............yk7.....15kg
yöperhonen.................kp15/28.................yk16....6kg
kiharapää.....................kp22/28-35..........yk19
Lumo...........................kp24/28-35..........yk8
Arcatha.......................kp25/28................yk18
Piglet...........................kp33/27................yk15
drakonia......................kp46/28-32...........yk7

Toista Toivovat


Kalamama.................kp13.........................yk1
marleena-84..............kp6/28...................yk10
Selis..........................kp30/21-28............yk14....10kg
Vilinäiti.......................kp89/n.100............yk

Kolmatta kaipailee


shaken ....................kp12/28-30...................yk2
jojo369....................kp37/33-37................yk9

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp29/27-28.................yk2....15kg

Mukana Myös


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 

Yhteistyössä