~Great Girls~ vol.2

Ei edelleenkään oo tullu vuotoa. Nyt alkaa jo jänskättää, mutta aikalailla on ollu menkkaolo et kaipa se täti pian kurvaa paikalle.

Meillä poitsu kipeenä ja mulla kurkku kipeenä. Harmittaa vietävästi kun nyttei uskalla kauheesti kuntoilla ettei sydän hirveesti rasittuis. Aattelin kuitenkin illalla käydä koiran kanssa kävelemässä. Eilen tuli herkuteltu oikeen kunnolla, joten täytyy päästä ruotuun taas. Onneks en kuitenkaan ollu lihonu.

yöperhonen, hyvä että teillä asiat lähtivät eteenpäin. Jospa se plussakin sieltä sitten saatais. Eikä munsta ihan hirveen pitkälle menny kun sait kuitenkin kuukauden päähän sen ajan.

shaken, se on aina selvä kevään merkki kun näkyy leskenlehtiä :D . Meillä tosin ekat näkyi jo varmaan kaks viikkoo sitten. Viikonlopuks on lupailtu jopa +15, jee.
 
Selis Toivotaan parasta!!! :heart:
Itsellä on välillä sellainen olo että oisi raskaana mutta sitten tulee järki joka sanoo mahdotonta.
No ei tässä olla edes myöhässä vielä. Kyllä se paholainen huomenna varmasti kurvaa paikalle. Ja jos niin käy oon vaan ylpeä että osaa ihan ite perille löytää.
 
Heips, saapiko liityä seuraan?
Meillä on esikoinen pian 4v, ja kaikenlaisia syitä mulla on ollut odottaa kakkosen tekemistä, mutta nyt heitin syyt romukoppaan ja haluan sen toisen vauvelin!!!
Oon ollu hormonaalisella ehkäsyllä 3vuotta ja nyt menossa menkat viimesen liuskan jälkeen. Jännittää kauheesti, välillä semmonen olo että mihin sitä on ryhtymässä, välillä taas haluais sen lapsen syliin heti!
Eka lapsi ollaan saatu ihan luomuna, ja helposti. Tosin "tekemällä tehtiin", eli puolitoista kuukautta aktiivista touhuilua joka toinen päivä.. Nyt jännitää kun olen jo vanhempikin, että miten pitkään tässä yrityksessä menee.
Mutta kuumeilen kovasti, ja eikös se ole ketjun idea?
Noista teidän numero-kirjain-yhdistelmistä en yhtään ymmärrä, kertoisko joku mulle.. :ashamed:
 
kalamama :wave: , tervetuloa mukaan kuumeilemaan :D .

Tossa listassa on kiertopäivät eli kp ja sitten perässä kuukautiskierron normi pituus. Eli esim. kp12/30. Sitten yk tarkoittaa yrityskertaa. Osa on halunnu myös lisäillä perään painonpudotus tavotteita.

Lisäilen sunt tonne listaan kunhan ilmottelet kiertopäivät :D
 
[/b]Seilis kiitos!
Mulla ei ole harmainta hajua kierron pituudesta, viimeks kun oli normaalit menkat kahdesti niin kiertojen pituudet oli n.40.. Eli jätetään se kohta vielä auki, mutta eka yritys olis nyt alkamassa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:
[/b]Seilis kiitos!
Mulla ei ole harmainta hajua kierron pituudesta, viimeks kun oli normaalit menkat kahdesti niin kiertojen pituudet oli n.40.. Eli jätetään se kohta vielä auki, mutta eka yritys olis nyt alkamassa!


Noniin hienostihan toi boldaus multa onnistui.
 
Tervetuloa joukkoon kalamama!

Selikselläkin alkaa olemaan jännät paikat. Pidetään nyt peukkuja, että tärppäisi!

Nyt jos onnistaisi niin olisi uuden vuoden suunnitelmat valmiina... :p Oireitakin olne kehitellyt sitten eilisen...ainakin huomasin rintojen olevan kipeät ja jotenkin raskaat...mielialat heittelee ja väsyttää ja aamuisin palelee ihan sikana...mahaa jomottelee aika ajoin... Eli ihan perus menkka oireet mutta toivoisin niiden tarkoittavan vihdoin tärppiä! Eilen oli mieli aika maassa ja meinasi jo itkukin päästä että me ei ikinä raskauduta ja kaikki jurppi...tästä sisuuntuneena päätin että olen nyt raskaana... Alan kohta todella epäillä omaa mielenterveyttäni... Näillä fiiliksillä siis odotellaan joko tätiä tai plussaa...
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp6/28-32............yk7.....15kg
yöperhonen.................kp9/28.................yk16....6kg
kiharapää.....................kp16/28-35..........yk19
Lumo...........................kp18/28-35..........yk8
Arcatha.......................kp19/28................yk18
Piglet...........................kp27/27................yk15
drakonia......................kp40/28-32...........yk7

Toista Toivovat


Kalamama.................kp?.........................yk1
Selis..........................kp24/21-28............yk14....10kg
marleena-84..............kp29/28.................yk9
Vilinäiti.......................kp83/n.100............yk

Kolmatta kaipailee


shaken ....................kp6/28-30...................yk2
jojo369....................kp31/33-37................yk9

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp23/27-28.................yk2....15kg

Mukana Myös


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Selis :hug: Ei luovuteta vielä, eihän!?

Menkkaoireet on nyt tosi vahvat ja ehdin jo luulla pariin otteeseen että menkat ois alkaneet. Testasin taas tänään ja sain taas todella hailun roskishaamun/viivan paikan, hetken jo kuvittelin sen ilmestyneen 10 min sisällä testaamisesta, mutta empä kyllä oikein usko ja vahvuuskin on sitä luokkaa että hyvä että viivan erottaa kun oikein tihrustaa. Ja taas mietin mielenterveyttäni... :LOL:
 
marleena, juu ei me luovuteta :D . Kyllähän niihin testeihin aina tihrustamalla jotain saa näkyviin :D .

Kiukuttaa, mutta ei oo merkkejä muuten menkoista. Tosin kn:ä on aika alhaalla, joten eiköhän ne sieltä vielä tule...
 
Liisa75
kalamama Tervetuloa!

Jännittelen teidän muiden puolesta täällä. Mulla nyt menkat taas tältä erää ohi elämä jatkuu... Kävin vaa'alla. Paino ei ole onneksi noussut. Hieman (noin yhden kilon) jopa pudonnut. Mulle voi nyt laittaa tavoitteeksi 15 kg. Aloitan nyt niinkun nollasta taas eli nykypainosta toi viistoista pois on eka etappi.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp7/28-32............yk7.....15kg
yöperhonen.................kp10/28.................yk16....6kg
kiharapää.....................kp17/28-35..........yk19
Lumo...........................kp19/28-35..........yk8
Arcatha.......................kp20/28................yk18
Piglet...........................kp28/27................yk15
drakonia......................kp41/28-32...........yk7

Toista Toivovat


Kalamama.................kp?.........................yk1
marleena-84..............kp1/28...................yk10
Selis..........................kp25/21-28............yk14....10kg
Vilinäiti.......................kp84/n.100............yk

Kolmatta kaipailee


shaken ....................kp7/28-30...................yk2
jojo369....................kp32/33-37................yk9

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp24/27-28.................yk2....15kg

Mukana Myös


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Äh, ei se auttanut vaikka kuinka tihrustin. Tänä aamuna oli vastassa taas todellisuus ja ikävä yllätys, eli kp1/28 ja yk 10. Pidän kovasti peukkuja muille jännääjille!
Yllättävän rauhallinen fiilis tai sitten en vain ole saanut nyt rauhassa märehtiä asiaa kun oon ollut töissä ja heti töitten jälkeen meillä oli vieraita.

Hermostuin viikon jatkuneeseen kurkkukipuun ja kävin tänään hammaslääkärin päivystyksessä (kyllä, kurkkukipu voi johtua hampaista ja tässä tapauksessa johtuikin). Ajattelin että mulla on ien tulehtunut kun ei millään ottanut laantuakseen kipuilu ja meni vain pahemmaksi. Ensin meinasin, että kirjoittaisivat mulle vain antibiootit puhelimitse ja sitten meinattiin varata aika kesäkuun puoleenväliin viisaudenhampaan poistoon... Loppujen lopuksi tultiin siihen tulokseen että käyn jo tänään varmuuden vuoksi näytillä jos on ien tulehtunut pahemmin, alle tunnin varoitus ajalla lähdin töistä näytille ja palasin vajaassa tunnissa takaisin töihin yhtä hammasta köyhempänä, repivät siis samantien ylhäältä toisen viisaudenhampaan kun se painoi ientä niin että otti johonkin kasvohermoon saakka ja sen takia oli sitten kurkkukin kipeänä. Kiva kun lapset ihmetteli miksi puhun hassusti kun menin takaisin töihin ja piti purra sitä tuppoa ja puoli naamaa oli muutenkin tunnottomana.
 
marleena :hug: , voi höh. Parempi tuuri sitten ens kiertoon.
Aika jännää ettet saanu loppupäivää vapaata kun hammas revittin. Onneks kurkkukivun syy löytyi noinkin helposta asiasta.

Mä oon nyt yrittänyt miettii positiivisesti että jos mulla on pidempi kierto nyt ja ovis oli myöhemmin niin ei siinä testissä vielä plussaa pitäis näkyykään. Katotaan jos sunnuntaina testaan jollei menkkoja näy.
 
Huomenta kaikille!
Menkat loppui toissapäivänä, ja silti on edelleen alavatsa aristava ja turvonnut. Johtuukohan nyt siitä kun uutta hormonisatsia ei kuulunutkaan niin palautumisessa kestää aikansa. Mutta en montaa päivää jaksa kyllä tällästä fiilistä.. Vaikeeta alkaa vauvaa "tekemäänkään" kun on paikat kipeenä vielä :/
Mutta kyllä tää tästä, vaikka aika kuluukin niin hitaasti, montako viikkoa vielä että voi alkaa testailemaan? Kolme ainakin.. Huokaus.
 
Ovisoireita taisi olla täällä eilen... Viime kierrossa ei tuntunut mitään kipuja. Aikaisemmin on vain viiltänyt jommastakummasta nivusesta... Eilen koko vasen puoli jomotti... Lonkkaa myöten :whistle: Seksiä oli toissapäivänä :D

Eli pistää taas toiveet korkealle mutta pitää ottaa rauhallisesti ettei taas putoais kovaa ja korkealta :ashamed:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp8/28-32............yk7.....15kg
yöperhonen.................kp11/28.................yk16....6kg
kiharapää.....................kp18/28-35..........yk19
Lumo...........................kp20/28-35..........yk8
Arcatha.......................kp21/28................yk18
Piglet...........................kp29/27................yk15
drakonia......................kp42/28-32...........yk7

Toista Toivovat


Kalamama.................kp?.........................yk1
marleena-84..............kp2/28...................yk10
Selis..........................kp26/21-28............yk14....10kg
Vilinäiti.......................kp85/n.100............yk

Kolmatta kaipailee


shaken ....................kp8/28-30...................yk2
jojo369....................kp33/33-37................yk9

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp25/27-28.................yk2....15kg

Mukana Myös


lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Mulla nykyään tökkii nää sivut tosi useesti ja aamulla en päässyt päivittelemään ollenkaan :( .

Ostin tänään apteekin oman raskaustestin, maanantaihin saakka yritän nyt venyttää sitä testaamista. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
 

Yhteistyössä