~Great Girls~ vol.2

Liisa75
Kirjottelin eilen teille viestin, mutta sit se katos jonnekin... on tää tekniikka ihmeellistä...

yöperhonen On varmasti hyvä, että otit yhteyttä lekuriin. Tulee ainakin tunne, että tekee jotain ja asiat etenee. Eihän se estä luomutärppiäkään. Ja saattaahan olla, että löytyy joku helpohko ratkaisu. Kerrothan meillekin, miten menee lääkäreiden kanssa?

Lumo :hug: Ei ole kuitenkaan mitään syytä luopua toivosta. Koita jaksaa vielä muutama kuukausi ja jos ei tärppää, niin sitten lääkäriin. Mulle ainakin gyne neuvoi niin, että yrittäkää vuosi ihan rauhassa älkääkä stressatko (eihän toki, heh...)
 
Liisa, tuli kyllä heti hyvä tunne, että saa asioihin edes jonkinlaista potkua :) toivotaan että siihen raskautumiseen ei mitään suuria konsteja tarvittaisi..
ja tulen tänne heti kertomaan kun olen viisaampi :) eli toisinsanoen, kun he ottavat minuun yhteyttä..
 
Heippa, Onnea plussanneille.
Täällä taitaa jo täti tehdä tuloaan hiljaa hiipien, kun alamasua aina välillä juilii.
Nytkin niin merkillinen tunne alamasulla, ei voi ymmärtää, miks menkkaoireita jo nyt. *muoks* kun en edes muistanut aloittaa teroja. Eli ois luomumenkat tulolla.
Aurinkoista päivänjatkoa!!!
 
Liisa75
Mä en nyt millään malttaisi odottaa... Onko mitään järkee testata huomenna, kun on vasta kp27. Vaikka kyllähän tossa vähintään se 10 päivää ovulaatiosta alkas olla. Saatan kyllä pettyä niin pahasti, että työpäivästä tulee tavallistakin nihkeempi. Parempi ehkä odottaa ees lauantaihin. Plääh... nyt on tylsää... mitähän sitä tekis kun ei oikein mikään huvita.
 
Lumo :hug: :hug: :hug: , uskon että :hug: tuntuu turhauttavalle, jaksamisia...

Piglet, jospa vois enteillä plussaa??? Joka tapauksessa hienoahan se ois jos menkat tulis ihan luomustikkin joskus.

Liisa, se on varmaan aikas yksilöllistä mitenkä nopeesti plussa näkyy testissä. Joissain lukeekin että voi näyttää positiivisen tuloksen jopa 3päivää ennen oletettuja kuukautisia.
Mä oon ite päättänyt etten enään testaile etukäteen kun on niin kurjaa aina pettyä. Sit kun menkat myöhässä tai oireita niin testaan. Yritän ainakin :p
 
Liisa75
Lumo On tosiaan välillä raskaitakin noi toisten vauvauutiset, vaikka tietysti on onnellinen muiden puolesta.

Itse olen nyt jopa vähän vältellyt yhteydenpitoa yhteen tuttuun, jonka tiedän oleva raskaana. Tosin hänestäkään ei ole nyt kuulunut mitään... toivottavasti kaikki on hyvin. Varmaan nyt tästä kierrosta ja oletettavasta pettymyksestä toivuttuani otan yhteyttä. Tuntuu vaan niin hankalalta, kun en myöskään välittäisi kertoa, että mekin yritetään.

Otan nyt ehkä järjen käteen ton testaamisen suhteen ja odottelen vielä.
 
Kiitos kaikille tsempeistä :flower: :heart: :flower:

Oon nyt tosissaan (jälleen kerran) koittanu piristyä ja katsella tulevaan. Ei tuo mieskään varmaan aina jaksa kuunnella mun valitusta... Miten se voi olla noin rauhallinen? Ei ole panikoinut vielä kertaakaan... "Kyllä se vauva tulee kun on tullakseen" sanoo vaan ja mä olen jo miettinyt kaikki mahdolliset hedelmällisyyssairauden mitä jommallakummalla voi olla :ashamed:
 
Luomumenkat ois tosi jees!!! Viime kierroksella meni vähän sekaisin terojen kans tiukast työtahdist johtuen nii silti menkat alkoi silloin kuin piti. Ehkä sillä toiminpiteellä on vaikutusta.
Lumo Mun mies ajattelee myös noin tulee jos on tullakseen. Vaikka meillä ei se välttämättä ihan niin helposti onnistu.
 


Ensimmäistä kuumeilee


Lilo
yöperhonen.................kp3/28.....................yk16
kiharapää.....................kp10/28-35..............yk19
Lumo...........................kp12/28-35..............yk8
Arcatha.......................kp13/28....................yk18
Piglet...........................kp21/27....................yk15
Liisa75.........................kp27/28-32..............yk6
drakonia......................kp34/28-32...............yk7
Lillet............................kp80/32....................yk3
tch..............................kp84/30-31..............yk5

Toista toivovat


Selis..........................kp18/21-28.................yk14
marleena-84..............kp23/28.....................yk9
akujalmari.................kp50/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp77/n.100................yk

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp25/33-37....................yk9
shaken ....................kp30...............................yk1

Viidettä unelmoi


Petite.....................kp17/28-29.....................yk2

Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
täällä täti näyttäis pakkailevan jo kamojaan :eek: en taas ymmärrä miten kesti näin vähän aikaa tää vuoto... kai mussa on jtn vikaa :ashamed:
huomenna tulee kummityttö hoitoon :heart: pääsee mamma ja pappa vähän rilluttelemaan yhessä :D

mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille.!! :)
 


Ensimmäistä kuumeilee


Lilo
yöperhonen.................kp4/28.....................yk16
kiharapää.....................kp11/28-35..............yk19
Lumo...........................kp13/28-35..............yk8
Arcatha.......................kp14/28....................yk18
Piglet...........................kp22/27....................yk15
Liisa75.........................kp28/28-32..............yk6
drakonia......................kp35/28-32...............yk7
Lillet............................kp81/32....................yk3
tch..............................kp85/30-31..............yk5

Toista toivovat


Selis..........................kp19/21-28.................yk14
marleena-84..............kp24/28.....................yk9
akujalmari.................kp51/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp78/n.100................yk

Kolmatta kaipailee


shaken ....................kp1/28-30.......................yk2
jojo369....................kp26/33-37....................yk9

Viidettä unelmoi


Petite.....................kp18/28-29.....................yk2

Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
shaken :hug:

Sisältää negatiivista avautumista jolla ei päätä tai häntää:
Mä koitan ottaa itteeni niskasta kiinni, että alkaisin raivaamaan meidän vierasvuodetta ja lähtisin ulkoilemaan ryhmärämän kanssa. Mun iti tulee tänään meille hoitamaan tyttöä ja me miehen kanssa lähdetään kaverin kolmekymppisille. Mies jo kuukausi sitten sanoi että on kuskina tällä reissulla ja mä voin ottaa pari. Yllättäen oon nyt taas alkanut arpomaan,että uskallanko ottaa alkoholia kun mitäs jos sittenkin nyt tästä kierrosta tärppäisi... Oon niin täynnä tätä et joka kerta kun ollaan menossa johonkin niin mietin et jos sittenkin (ja me nyt ei kauheen usein käydä viihteellä)... Turhauttaa ja tuskastuttaa koko vauvakuume välillä kun se vaikuttaa väärällä tavalla koko elämään. Vauvan yrittämisen pitäisi olla mukavaa ja stressitöntä puuhaa, mutta eipäs olekaan näin näköjään meikäläisen elämässä kun en saa rentouduttua ja uskoteltua itselleni että se tapahtuu sitten kun tapahtuu. Ärsyttää välillä sekin kuinka mies voi ottaa asian niin rennosti. On ihanan kamalaa haluta jotain näin paljon... Ja selvennykseksi sanottakoon että avautuminen ei nyt johdu siitä että mun olisi "pakko saada juoda", koska alkoholi ei ole ongelma (juon muutenkin todella harvoin). Ongelma on se että stressaan ja mietin ja annan tietynlaisten ajatusten hallita väärällä tavalla ja teimpä niin tai näin niin todennäköisesti saan huonon omantunnon...

Huh huh kun helpotti avautuminen. Kohta taas jatkan vavakuumeilua innoissani! :heart:
 
Liisa75
SIIS VOIKO V***KSEEN KUOLLA???!!! Aika lähellä on nyt kyllä. Se on sitte kp1 ja lähtee yk7. Jos lähtee. Ottaa toi äijäkin just nyt päähän NIIN paljon.

Ai että on ihania nää pms-oireet yhdistettynä muutenkin jo pitkään alamaissa olemiseen...
 
Kiitos Liisa ja Marleena :hug:
Ja että mun päivästä tulisi oikeen täydellinen, anoppi ja appiukko on kutsuneet itsensä meille kylään :headwall: Mulla on potutuskäyrä viimeaikoina ollut aikalailla koholla niiden vuoksi, eikä se saa mua tykkäämään niistä yhtään enempää, että ne vaan ilmoittaa tulevansa kylään eikä edes kysy sopiiko se meille! Aarrrrghh!
Nimimerkillä
"olis mulla ollut tänään muitakin suunnitelmia, mutta perutaan ne sitten"
 
shaken ja liisa :hug: olen kovin pahoillani.! en voi muuta kuin toivottaa parempaa onnea seuraavaan kiertoon.! :)

apuaaaa.! kauhee krapula :x :LOL: tai no pää kipee lähinnä... tulin aamulla kuuden aikaan vasta kotiin ja nyt unettaa ihan maan pirusti.!!! ei mun pitäny ees ottaa eilen, mut kai mä oon vaan niin yllytyshullu...
 
Liisa75
Helpottaa jo. Sain puhuttua miehen kanssa eikä se enää ota päähän. Jotenkin on myös helpottavaa, että on taas konkreettinen syy olla pahoilla mielin, kun on pitempään ollut alamaissa itsekään tietämättä miksi. Nyt pitää vaan suunnata katseet kohti kesää, tsempata töissä vielä toukokuu, sitten helpottaa sielläkin ja tulee kesälomakin. Tälle vauva-asialle ei nyt vaan voi mitään kun odottaa vielä toiset puoli vuotta. (Paitsi tietty laihtua, mutta siitä nyt en jaksa edes puhua enää...) Jotenkin tää puoli vuotta oli sellanen aika, jona kuitenkin uskoi sen tärpin tulevan, vaan eipä tullut. Voi vai toivoa, että seuraavan puolen vuoden aikana tärppää.

shaken Koita jaksaa! Toivottavasti vieraat tajuaa ees lähtee ajoissa ;)

yöperhonen Sulla on sitten osuva nikki ;) Krapula menee onneks ohi.
 
liisa, kiva että olet jo paremmalla mielellä :) toivotaan, että tärppi kävisi mahdollisimman pian.!! kuten meillä kaikilla muillakin..
joo no tää krapula on vaan kärsittävä, itsepähän aiheutin :LOL: nooh, onneks tätä ei tuu tehtyä joka päivä eikä edes joka viikonloppu.!

nyt tää nainen haluaa laihtua.!! 6kiloo on jo lähteny ja lisää haluan pois.. tahtoisin niin lenkkikaverin itselleni, mut ei oikeen asu ketään ystäviä tässä lähellä ja toi ukkokin on niin hidas :D yksin ei ois kiva käydä..
salaattikuuri on päällä ja hyvältä maistuu :) katsotaan tuottaako tulosta..
 
shaken ja Liisa, pahoittelut tädistä :hug: . Paremmat tuurit sitten ens kiertoon :hug: :hug: .

marleena, mulla on ollut tosi monesti noita samoja tuntemuksia. Viime kesänä ois ollu töissä hirmuset juhlat ja ilmaista juomista... ja mä olin autolla kun en tiennyt että oisko ehkä tärpänny :headwall: .... ja aina kun ois jotain että vois ottaa parit sidukat niin en uskalla jos kuitenkin ois tärpänny. Ei pitäis tosiaan murehtii tollasia ennen kuin ois oikeesti tärpänny, mutta minkä ihminen ittelleen mahtaa :( . Eli TIEDÄN TUNTEEN :hug: .
Mä mietin jopa välillä ruokien kanssa että sitä ja tätä ei uskalla syödä jos vaikka ois tärpänny....

Täällä mietitään jo koska ois se laskettu aika.... heh he. enpä pahasti kuumeile en :ashamed:
 
Liisa75
Mä roikun täällä palstalla taas tänään koko ajan :)

Käytiin tossa torilla ostamassa leipää ja leivänmyyjä kaupitteli useampaa leipää: "Kun perhe kasvaa, niin tarvitte enemmän leipää." Osaspahan äijä sanansa valita. Juuri tänään. (Tai sitten mun maha näyttää siltä, että odotan, mutta en kyllä usko.)

Tuttu juttu toi alkon välttely loppukierrosta, vaikka tietää ettei sillä ole mitään vaikutusta alkioon tossa vaiheessa. Samoin la:n laskeminen (voisinkin jo laskea seuraavan mahdollisen...) Ruokia en oo vielä vältelly.

Aion kans kyllä vielä tarttua tosissani tohon laihduttamiseen. Pitäsköhän laittaa taas painopino pystyyn, kun se on meiltä vähän jäänyt.
 
kiharapää, no eipä kuulosta kivalta :hug: . Oot siis lääketokkurassa ;) .

Noh, mitäs mieltä leidit on tosta painopinosta? Mä voin kyllä lisäillä tonne samaan listaan niitä painoja missä kiertopäivätkin menee. Entä onko toivomuksia miten merkkaillaan? Laitetaanko painot vai tavoitteet vai miten??

Juilii inhottavasti kyljestä... ja tänään on särkenyt päätä eli kolmen päivän sisällä varmaan tulee täti kylään :headwall: .
 

Yhteistyössä