~Great Girls~ vol.2

Jostain syystä mulla on noussut kuume taas viime päivinä johonkin korkeuksiin ja oon jotenkin yltiö toiveikas tän kierron suhteen. Pelottaa vähän kuin karmee pettymys on jos ei tärppää vieläkään... Vaikka niin päätin aikaisemmin etten osta testejä laatikkoon niin toissapäivänä löysin itteni tilaamasta taas testejä. Katotaan kuin pahaksi kuumeilu äityy kun testit joskus tällä viikolla tulee... Pitäisi vissiin nyt lopettaa tää vauvakuumeen pohtiminen ja ryhdistäytyä huolehtimaan tästä meidän ryhmärämästä kun koira tuli sohvan viereen kertomaan että alkaisi olla aika mennä aamutoimille...
 
Onnea nelosenkaipuulle Ihanaa,et niitä plussia tulee!
Mulla on ihan sellanen olo,et oon tulossa flunssaan.. eilen tikutin tosi vahvan ovisplussan,mikä oli iso ylläri, sillä kp oli vasta 12!! Silloin kuun alussa mä söhläsin niiden kiertopäivien kanssa,kun en oikein tienny oliko mensut alkanu vai ei, joten ehkä noi todelliset päivät on pari päivää pidemmällä jo? Aattelin vielä tänään tikuttaa,kun oli toinenkin ovistesti jäljellä. Sinällään tuo nyt ei mitään meinaa ja ajattelin jo et onkohan testissä vikaa kun ei oo mitään "oireita" muuten. Viime kierrossahan oli tosi selvät oviskivut ja nyt ei mitään, ei enää edes valkovuotoa. :/
 
kiharapää, täällä on kanssa fiilistelty ihanista ilmoista. Meidän koira on paistatellut ulkona päivää ja todella nautiskellut!

marleena, mä oon kanssa päättäny etten turhaa osta testejä kun niiden kanssa tuntuu mopo karkaavan käsistä. Ja tulee pakonomanen tarve testailla.... mä en haluu ajatella että paljonko mulla on menny turhiin testeihin rahaa :ashamed: .

Petite, mä en kyllä läheskään aina tunne mitään oviskipuja. Ja esikoista yrittäessä en tuntenut mitään oviskipuja. Et kai se on vähän kiertokohtaista niinsanotusti ;) .

Mulla ois nyt kyllä toiveet jotenkin tosi korkeella tähän kiertoon ja varmaan taas tiputaan kovaa ja korkeelta :( . Mutta eikös aika ison prosentin mukaan pitäis vuoden sisällä tärpätä?? Meillä kun se vuos tulee juur täyteen.
 
Mulla on meinannut karata käsistä nyt tänä viikonloppuna tää kuumeilu ihan täysin... Oon jostain syystä niin tulisilla hiilillä jo nyt etten tiiä miten jaksan tän kierron loppuun. Voin rehellisesti sanoa, että onneksi pääsen huomenna töihin niin saan ajatuksia edes vähän pois tästä kuumeilusta! Oon selaillu netistä kaikkia mahollisia vauva ja odotus juttuja ja ties mitä. Luulen että mulla olis ollu ovis vasta eilen, mutta en oo täysin varma kun laskujen mukaan sen ois pitänyt olla jo aikaisemmin viime viikolla. Oireet kyllä voisivat viitata ovikseen, mutta kun ei ollut ovistestejä niin en saanut varmuutta.

Nettiä selaillessa sattui sellainen silmiin että jonkun tutkimuksen mukaan 90% raskautta yrittävistä onnistuvat siinä ensimmäisen vuoden aikana...
 


Ensimmäistä kuumeilee


Lilo
kiharapää.....................kp7/28-35...............yk19
Arcatha.......................kp10/28....................yk18
Piglet...........................kp18/27....................yk15
Liisa75.........................kp24/28-32..............yk6
yöperhonen.................kp29/28....................yk15
drakonia......................kp31/28-32...............yk7
Lumo...........................kp40/28-35..............yk7
Lillet............................kp77/32....................yk3
tch..............................kp81/30-31..............yk5

Toista toivovat


Selis..........................kp15/21-28.................yk14
marleena-84..............kp20/28.....................yk9
akujalmari.................kp47/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp74/n.100................yk

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp22/33-37....................yk9
shaken ....................kp27...............................yk1

Viidettä unelmoi


Petite.....................kp14/28-29.....................yk2

Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
täti siis täällä tajunnu ainakin toistaseks pysyä poissa... :) jotenki kuitenkin odotan sitä saapuvaksi tälle päivälle tai viimeistään huomiselle.! ei auta muuta kuin odotella tulevaa.. silti kuitenkin suht positiivisin mielin olen liikkeellä :)
 
Liisa75
nelosenkaipuu Onnea! :flower:

yöperhonen Pidän sulle peukkuja ja varpaita pystyssä! Ja kaikille muille tietty kans ;)

ON: Täällä alkais taas jännitys tiivistyä, vaikka en nyt tiedä, onko niin kovasti syytä elätellä toiveita. Ovista en taaskaan huomannut, en tosi yrittänytkään. Ehkä mä ens kuuks hommaan digitaalisen ovistestin, että saan vihdoin selville, onko sitä ovista vai ei. Oon tähän saakka pitänyt kiinni siitä, etten tee raskaustestiä ennen kuin menkat on myöhässä (eli en oo koskaan testannut), mutta nyt tuntuu siltä, että se viimeisten päivien toiveajattelu ja sitten putoaminen on ihan pepusta eli jospa testais tässä heti pian. Vaikka pe tai la sillä tekosyyllä, että otanko oluen vai en ;) Niin ja mitään oireita ei ole puoleen eikä toiseen.
 
Mulla kanssa ihan mieletön vauvakuume... ihan siis hirveetä. Kaikki vauva-ajatukset pyöris jopa töissä mun mielessä. Että jos ei tuu plussaa niin kovaa ja korkeelta tiputaan |O .

yöperhoselle pidetään peukkuja täälläkin suunnalla. Onko jotain tuntemuksia suuntaan tai toiseen?
 
Täällä on nyt sellanen tunne että homma karkaa ihan käsistä. Pelottaa melkeen miten pahasti villiinnyn kun testit tulee. :eek: Mä näin viime yönä jo unta että mulla alko menkat yms. Onkohan se tuo kevät aurinko ja lähestyvä työttömyys kun saavat tän vauvakuumeenkin taas näin pintaan...
 


Ensimmäistä kuumeilee


Lilo
yöperhonen.................kp1/28.....................yk16
kiharapää.....................kp8/28-35...............yk19
Arcatha.......................kp11/28....................yk18
Piglet...........................kp19/27....................yk15
Liisa75.........................kp25/28-32..............yk6
drakonia......................kp32/28-32...............yk7
Lumo...........................kp41/28-35..............yk7
Lillet............................kp78/32....................yk3
tch..............................kp82/30-31..............yk5

Toista toivovat


Selis..........................kp16/21-28.................yk14
marleena-84..............kp21/28.....................yk9
akujalmari.................kp48/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp75/n.100................yk

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp23/33-37....................yk9
shaken ....................kp28...............................yk1

Viidettä unelmoi


Petite.....................kp15/28-29.....................yk2

Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Liisa75
Hyvä kun vielä viime viikolla porukka oli ihan että ei meillä mitään vauvakuumetta edes ole enää ja nyt ollaan taas ihan täpinöissään. Mä kans ;)

Töissä menee edelleen tosi nihkeesti. Kesälomaa odotellessa... Onneks on näitä lyhyempiä viikkoja, kun teen normi päivätyötä. Nyt pääsiäinen ja vappu ja helatorstai tulossa toukokuussa. Mutta nyt kai pitäs lähteä sinne töihin...
 
soittelin just lääkärille ja he sieltä selvittävät, että mennäänkö miehen kans samalle vastaanotolle ja soittavat mulle sieltä takaisin... voivat rueta kenkkuilemaan mun diabeteksestä, mutta ihan yhtälailla mulla on oikeus lapsiin kuin muillakin.! ja jtn se hoitaja sanoi siitä, kun olen niin nuori.. mutta muuten oli kyllä erittäin mukava täti puhelimessa ja ottaa minuun sitten yhteyden kun saa selvitettyä :)

onko täällä muita kellä olisi diabetes.?
 
yöperhonen :hug: . Meillä mennään lähes samoissa yk:ssa. Mä aattelin syksyllä hakeutuu tutkimuksiin jos ei siihen mennessä tuu plussaa. Tosin meillä on jo yksi et en käsitä miten tää on näin vaikeeta toisen kohdalla.

Liisa, juuh meillä on kaikilla joku kevätkuumeilu noussu päähän :D . Jospa jo taas välillä joku saiskin sen plussan!!
 
Selis, kannattaa hakeutua ajoissa :) mullekin alustavasti sanottiin että toukokuun lopulle saatais vasta aikaa omalle lääkärille ja siitä jos vielä saa lähetteen naikkarille, niin ties mihin asti se menee, ennenkuin sinne pääsee.
mulle ainakin oli kynnys pyytää apua, kun oon aina halunnu luomusti raskautua.. mutta pakko se on apuja pyytää ja nyt on ihan hyvä mieli, kun asioita saa eteenpäin :)
 
yöperhonen :hug: Toivottavasti teidän aika ei venyisi mihinkään mahdottoman kauas. Ja toki vielä enemmän toivon, että aikaa odotellessa saisitte sen plussan luomusti!

Testit tuli tänään ja tuntuu, että kohta repee ihan totaalisesti... :ashamed: Mä en käsitä kuinka tässä taas käy näin vaikka olin niin varma että nyt hellitän tän kuumeilun kanssa ja otan rennommin niin päinvastoinhan tässä nyt tuntuu käyvän... :kieh: Siis on pahempi kuin lapset jouluaattona ja mua pelottaa ihan järjettömästi kuin kauhee pettymys on jos ei vieläkään plussata.
 
marleena, monestihan se on niin, että aikaa/hoitoja odotellessa tärppää.. ja toivompa, että meidän kohdalla käy niin :) tai ainakin saataisiin selvyys tähän asiaan..
minäkin toivon, että saisin sen työpaikan, jossa kävin hasstattelussa niin saisin ajatuksia vähän muualle tästä vauva projekstista :) näin kun kotona istuu, niin ei sitä oikeen muuta ajattelekaan.!
toivotaan, että sun ei sitä pettymystä tarvitse enää kokea, vaan plussa pläjähtäis ruutuun.! d;)b
 
:hug: yöperhoselle! En osaa edes kuvitella,miten turhauttavaa ja tuskastuttavaa on pettyä kuukausi toisensa perään. Toivon kovasti että Selis ja sinä saatte pian asukit yksiöön :heart:

ON: dpo 2 ja rinnat kipeytyvät koko ajan enemmän,lämmöt pompahti taas niin että on kipeä olo. |O Silti ihan juuri semmonen fiilis,että EI ole tärpännyt. Pakko saada nää pakkoajatukset pois päästä ja saada muuta ajateltavaa, onneksi kohta vkl, ja kaikkea muuta ohjelmassa.
 
yöperhonen, mä oon optimistinen vielä kesän ajan ja sitten mennään hakemaan apuja. Ja jos on pitkät jonot, niin sille ei sit mahda mitään jotenkin aattelin että kesällä taas on lomia ja tuurareita ja ehkä paikat suljettu....
Oishan ihanaa jos tutkimuksiin ódotellessa tulis plussa =) .

Heih, tuntuu kyllä nyt niin että meillä on hirmuinen vauvakuume kaikilla... välillä oli hiukkasen rauhallisempaa. Oisko tää kevät kun tän tekee, hormoonit hyrrää entistä lujempaa :LOL: .

Mä yritän sinnitellä ainakin ens viikkoon ennen kuin hommaan mitään testejä, onneks ei meidän lähellä oo apteekkia ja netistä ei kerkee enään tilaa viikonlopuks.
Tänään mulla on kyllä ollu erikoisia tuntemuksia vatsassa ja miettisin jo etten pysty lähtee hölkkäämään, mutta ihan hyvin jaksoin parikymmentä minsaa pinnistellä. Voiskohan että ois jotain kiinnittymistä tai jotain....
 


Ensimmäistä kuumeilee


Lilo
yöperhonen.................kp2/28.....................yk16
kiharapää.....................kp9/28-35...............yk19
Lumo...........................kp11/28-35..............yk8
Arcatha.......................kp12/28....................yk18
Piglet...........................kp20/27....................yk15
Liisa75.........................kp26/28-32..............yk6
drakonia......................kp33/28-32...............yk7
Lillet............................kp79/32....................yk3
tch..............................kp83/30-31..............yk5

Toista toivovat


Selis..........................kp17/21-28.................yk14
marleena-84..............kp22/28.....................yk9
akujalmari.................kp49/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp76/n.100................yk

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp24/33-37....................yk9
shaken ....................kp29...............................yk1

Viidettä unelmoi


Petite.....................kp16/28-29.....................yk2

Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Ei vauvaa, kp 11 tänään menossa ja yk 8. En ole päässyt koneelle muuton takia...

Tunnen itseni ihan hedelmättömäksi ja joksikin mahoksi kun mitään ei kertakaikkiaan vaan ole tapahtunut... Töissä kaksi naista odottaa melkein viimeisillään ja kyllä se sydäntä raastaa katsella ja kuulla miten ihanasti se vauva potkii... :'(

Pahalta tuntuu sekin kun olen nyt kahtena yönä peräkkäin nähnyt unta plussatestin tekemisestä. Olen unessa tavallaan tiennyt näkeväni unta mutta olen sitten oikein pinnistellyt etten vaan heräisi että saisi vielä hetken katsella niitä kahta viivaa :'(

Kiitos että sain vuodattaa, ei kai muu auta kuin nousta tästä samasta suosta jälleen kerran ja katsella taas ensi kuussa.
 
eli 6+1 mennää eka neuvola takana. kaik ok. alussahan ollaan :heart: =) toivotaan et masukki pysyy reissussa mukana.
LUMO jospa se enteilis plussaa mähän nimittäin näin et tein neljä plussa testi unissani kaks molemmilla kerroilla.
 

Yhteistyössä