vierailija
Joo ja aina sen pitää lisätä jotain homoudesta.Aina kiva kun kirjoitat niin dramaattisesti. Keksit omiasi, valehtelet, kukitat tarinoitasi, lisäät extraa…
Joo ja aina sen pitää lisätä jotain homoudesta.Aina kiva kun kirjoitat niin dramaattisesti. Keksit omiasi, valehtelet, kukitat tarinoitasi, lisäät extraa…
Vaikken kylläkään tajua miksei ikinä kirjoita koko sanaa.Joo ja aina sen pitää lisätä jotain homoudesta.
Se luulee se sana on flagged. Vaikkei ole.Vaikken kylläkään tajua miksei ikinä kirjoita koko sanaa.
Pisteet sinulle!! Kerrankin asiallinen kommentti Janne-fanilta(?) Tosiaan toisen kommenttiin voi vastata myös asiallisesti, ilman irvailua, v*ttuilua tai mielipuoleksi haukkumista. Arvostan!En usko että J juo Naturdiet juomaa dieetin puolesta vaan siksi että se on kätevä juoma ja siitä saa jotain vähän enemmän kuin mehusta. Miksi tämä juoma otetaan aina esille jossain dieetti yhteydessä? Ei J mitään ole sanonut dieetistä. Ainoastaan että hyvältä maistuu ja jos ei ole aikaa syödä, on hyvä välipala.
No ole hyvä vaan. Olen tietysti se sama jonka kanssa taistelet täällä joka päivä.Pisteet sinulle!! Kerrankin asiallinen kommentti Janne-fanilta(?) Tosiaan toisen kommenttiin voi vastata myös asiallisesti, ilman irvailua, v*ttuilua tai mielipuoleksi haukkumista. Arvostan!
Rahastus yritys, ei muuta syytä kekata kokkikoulu.Öö pointti on..... Se, että risoton tekijänä on legendaarinen, Suomen suosituin tv-kasvo ja tunnetuin julkkis Janne Antin?? Jos naapurin Pera valmistaa tuon risoton tasan samoista aineksista kuin Jannekin, se ei ole siltikään sama asia?? Ainoastaan kun megastara Janne Antin on kädestä pitäen opettanut kuinka legendaarinen, huippusalaisen reseptin omaava risotto on valmistettu, voidaan puhua koirien herkkurisotosta???????? Ja tästä reseptistä saa sitten maksaa 30€???
Vai onko pointtina vain yksinkertaisesti säälittävä yritys rahastaa tyhmiä ihmisiä, ja näiden tyhmien ihmisien kustannuksella maksellaan sitten laskut ynnä muut kulut??
Ja mikä siinä on ongelma? Kaikkien pitää yrittää elää ja saada ruokaa mahaansa ja maksaa laskut. Kukaan ei pakota ottaa osaa siihen kokkikurssille.Rahastus yritys, ei muuta syytä kekata kokkikoulu.
Niin. Ja ihmiset maksaa mistä haluavat maksaa. Ja jotka ei halua, ne ei sitten maksa. Hyvin simppeliä.Ja mikä siinä on ongelma? Kaikkien pitää yrittää elää ja saada ruokaa mahaansa ja maksaa laskut. Kukaan ei pakota ottaa osaa siihen kokkikurssille.
Omatekoinen lemmikkien ruoka on parempaa kuin moni kaupasta ostettu. Ja pidemmällä tähtäimellä tulee halvemmaksi.Sinne vaan koirien risottoa tekemään fanit , kyllä teidän pitääkin kannattaa kaikkea Jannen ideoita että hän saa laskunsa maksetuksi kuten joku jo mainitsikin.
Miulla on ystävä joka tekee kaikki koiran ruuat itse. Koira tykkää ja turkki kiiltää.Omatekoinen lemmikkien ruoka on parempaa kuin moni kaupasta ostettu. Ja pidemmällä tähtäimellä tulee halvemmaksi.
Se on vähän kuin jos itse tekee ruokaa. Se on usein paljon parempaa kuin nämä nykyiset valmiit sapuskat. Ja halvempaa.Miulla on ystävä joka tekee kaikki koiran ruuat itse. Koira tykkää ja turkki kiiltää.
Miulla on ystävä joka tekee kaikki koiran ruuat itse. Koira tykkää ja turkki kiiltää.
Itse aion alkaa tekemään omaa ruisleipää. En tiedä mitä on tapahtunut ruisleivälle Suomessa mutta se on ihan karseeta nykyään. Jos sitä edes löytää enää kun kaikki on vehnää tai kauraa. Ja hirveä läjä siemeniä tungettu joukkoon.Miulla on ystävä joka tekee kaikki koiran ruuat itse. Koira tykkää ja turkki kiiltää.
Joo se on fiksua. Kaupan koiran ruokaan on laitettu joukkoon ihan tarpeettomia ainesosia.On kyllä viisautta tehdä koirille itse niin teen minäkin..
Tämä on totta. Missä on se vanhanaikainen kunnon ruislimppu? En ole nähnyt sitä vuosiin enää.Itse aion alkaa tekemään omaa ruisleipää. En tiedä mitä on tapahtunut ruisleivälle Suomessa mutta se on ihan karseeta nykyään. Jos sitä edes löytää enää kun kaikki on vehnää tai kauraa. Ja hirveä läjä siemeniä tungettu joukkoon.
Älä viitti olla vittumainen taas.Mulla olisi loistava bisnesidea Jannelle! Herralla kun tuntuu nuo ruokavalioasiat olevan hyvinkin mallillaan, ja leikkauksestakin on haettu apua laihtumiseen... Niin mitäpäs jos Janne alkaisi seuraavaksi myymään ravintovalmennuksia innokkaille faneilleen? Janne kertoisi milloin syödään makaronilaatikkoa, milloin käydään Jaskan grillillä ja milloin on karkkipäivä tai pizzapäivä. Lisähinnasta Janne tietenkin opettaisi vielä valmistamaan sitä makaronilaatikkoa. Ja fanit huokailisi jälleen kerran kuinka huikea idea! Ilman Jannen ravintovalmennusta olisi hirrrrrveän vaikea päättää mitä tänään syötäisiin.
En usko tuo osaa muuta.Älä viitti olla vittumainen taas.
Tää on hyvä! Lisäks sais maksaa siitä kun J kertoo milloin on hyvä aika lihavuusleikkaukselle ja milloin sit voi taas syödä pizzaa ja makaronilaatikkoo ymsMulla olisi loistava bisnesidea Jannelle! Herralla kun tuntuu nuo ruokavalioasiat olevan hyvinkin mallillaan, ja leikkauksestakin on haettu apua laihtumiseen... Niin mitäpäs jos Janne alkaisi seuraavaksi myymään ravintovalmennuksia innokkaille faneilleen? Janne kertoisi milloin syödään makaronilaatikkoa, milloin käydään Jaskan grillillä ja milloin on karkkipäivä tai pizzapäivä. Lisähinnasta Janne tietenkin opettaisi vielä valmistamaan sitä makaronilaatikkoa. Ja fanit huokailisi jälleen kerran kuinka huikea idea! Ilman Jannen ravintovalmennusta olisi hirrrrrveän vaikea päättää mitä tänään syötäisiin.
Kovasti ainakin laittaa ajatusta Janneen joka kerta.En usko tuo osaa muuta.
Ja kyllä tiedetään miksi.Kovasti ainakin laittaa ajatusta Janneen joka kerta.
Kyllä se on lääkäri, joka kertoo potilaalleen sen.Tää on hyvä! Lisäks sais maksaa siitä kun J kertoo milloin on hyvä aika lihavuusleikkaukselle ja milloin sit voi taas syödä pizzaa ja makaronilaatikkoo yms
Miksiköhän luulee, että Janne siitä kertoo.Kyllä se on lääkäri, joka kertoo potilaalleen sen.