Minua hämmentää K:n levyn kanssa eniten se että siihen on selkeästi panostettu niin hirveästi ja tehty niin kunnolla koko kokonaisuus. A-tason kansi. Fyysinen CD on tosi hieno hauskalla sisäkuvallaan ja lehtiöllään. Vinyyli tulossa. Mutta julkaisupäivä on tyyliä tässä tää on, moi.
En usko että K:n ajatus tässä oli että levy saisi automaattisesti huomiota fanikunnan ulkopuolella ilman markkinointia, K tietää että se huuma on laantunut kauan sitten.
Mietin että onko mahdollista että kesä Joostin ystävänä, ja hänen tilanteen seuraaminen, sai K:n kyynistymään jollain tasolla koko musabisness-"peliin" jossa pitää kokoajan tehdä sitä ja tätä ja mitä kaikkea some- soittolista- ja mediakikkailua jotta saisi jonkun tietys sijoituksen Spotifyssa.
Joosthan tekee tätä että biisit heitetään vaan pihalle ja ihmiset kuunnelkoon jos kuuntelevat. Katkaissut kaikki suhteet mediaan. Tekee kaiken kaveriporukalla. Sen uudet biisit eivät edes käväise Hollannin top50 listalla, mutta sen fanit ympäri maailmaa ja myös Hollannissa kuuntelee niitä, keikkoja on ja rahaakin riittää. K:n "taktiikassa" ainoa ero oli että levylle annettiin päivämäärä jokunen viikko etukäteen ja vähän countdowneja stooreissa.