vierailija
Ei hitto toi Bojan on kyllä söpö!B&Kris. Montakohan haastattelua ne oikeen veti sen parin päivän aikana
Ei hitto toi Bojan on kyllä söpö!B&Kris. Montakohan haastattelua ne oikeen veti sen parin päivän aikana
kyllä! Sitä paitsi, minä uskon, että tätä levyä soitetaan pitkään ja siinäkin mielessä tuottaa tuloja jatkossakin . En myöskään usko, että promot oli tässä kaikki.Posin kautta katsottuna, jos Böle-julkkarit olisi onnistuneet puolihuonolla levyllä niin siinä olisi ollut julkaisukatastrofin ainekset. Sitä olisi nimittäin seurannut katastrofiviisut ja se draama johon K vedettiin. Ajatelkaa jos siinä sopassa olisi ollut mukana joku kämäisesti viimeistelty ja oikeasti huono uutuuslevy jonka nimi olisi ollut myös "People's Champion", sehän olisi ilkuttu siinä tuhansien ihmisten somevihamyrskyssä niin maan rakoon. Eikä fanit edes olisi voineet puolustella levyä jos se olisi oikeasti ollut kämäinen. Kaikki lööpit Suomessa olisi sitten uutisoineet miten ensin K:n levy sai 2 tähteä (tai jopa 1) Hesarilta, ja nyt kaikki ulkkiksetkin nauraa sille. "Lukekaa mitä Käärijän uudesta levystä sanotaan ulkomailla! Nöyryyttävä täystyrmäys tuhansilta!". Voin vaan kuvitella miten "Not my Champion" olisi noussut viraalisloganiksi viisusomeen johon kaikki K:ta joskus vianneet olisi hypänneet mukaan päiväkausiksi nauramaan nolo huonolle levylle.
Ja sitten heti perään Joost ois diskattu ja joutunut poliisisyytteeseen, ja K ei olisi kyennyt promoamaan levyään ilman että olisi tuntenut itseään itsekkääksi ystäväksi, ja itsekeskeiseltä se olisi näyttänyt myös faneille. Eli ne promot ois tyssänneet siihen.
Parempi näin. Levy jäi ilman fanikunnan ulkopuolista huomiota. Mutta onpahan hyvä levy jota kelpaa esitellä. Fanit tykkäsi, samoin ne muutamat ei-fanit jotka levyn on löytäneet. Ja se pysyynee loppu-uran K:n keikkojen merch-pöydällä, ja sitä voi myydä siinä ylpeydellä.
🥱No en sanoisi, kun sanoissa on se tänä iltana olet muusani ja tanssin taukoamatta bluesisi tahtiin. Ja onhan ne jutut ja yhteys K:n kanssa olla ollut just tuollaista vaivihkaista jossain baarin tapaisessa yhdessäolossa muulla porukalla. Ainakin viisuissa B taisi vilkutella ja ilmeillä Kärtsälle toiseen pöytään kesken oman bändin haastiksen.
Joo sillä on oma brändinsä, josta pitää kiinni. Sanoi jossain haastattelussa aikoja sitten, että levy-yhtiö on työväline (jos oikein muistan sanan). Mutta siis pitää kiinni omasta jutustaan, mistä oon tosi ylpeä. Mm. of:sta livessä sanoi, että brändijuttuja.Ei tietenkään ole yhdentekevää, mutta Kärtsällä on myös aika hyvin tuntosarvet esillä ja hän on aika tarkka omasta brändistään ja tyylistä tehdä asioita. No nähtäväksi jää. Kärtsän jutut ei muutenkaan ole ollet ihan perinteiseen tyyliin hoidettuja ja hän on tupannut aina järjestämään ylläreitä. Odotellaan nyt vaan.
Niin näytti ja onhan tää aikataulu ollut ihan infernaalinen. Ensin todella rankka Euroopan kiertue, sitten heti perään albumi ulos ja saman päivänä albumikiertueen aloitus. Ehkä siinä piti olla enemmän breikkiä ja aikaa albumipromolle ennen kuin Euroopan kiertuetta pidennettiin lokakuun loppuun.Kerros, missä välissä tämäkin olisi hoidettu? Jotta tässä olisi ollut ideaa, Kärtsän olisi pitänyt olla siellä itse. Kyllä sen huomasi kai jo eilen miten väsyneeltä hän näytti
Totta! Parempi näin päin kuitenkin.Eli loppupeleissä tämä oli ehkä paskin mahdollinen viikko julkaista K:n levy, pois lukien ens viikko kun on USAn pressavaalit. :')
Mutta parempi näin kuin että levy olisi tullut suunnitellusti keväällä mutta puolivillaisessa tilassa. Joo, se olisi saanut 10x enemmän huomiota kun ensiesitys ois ollut Böle, uusia biisejä olisi ollut 2 lisää (S=M ja PC olisi olleet uusia), kilpailevia julkaisuja ei ollut, K meni heti sen jälkeen viisuihin pyörimään, Trafik-huomio perään, kesän isot festarit olisi toimineet levyjulkkarikiertueena jonne K:n bilebiisit sopivat, ja lopuksi levy olisi ollut myytävänä Eurokiertueellakin. Mutta jos puolet uusista biiseistä olisi olleet hätäisesti viimeisteltyjä ja huonon kuuloisia, olisiko siitä lisämenestyksestä lopulta jäänyt hyvä maku suuhun?
Mä laskin tänään Discordissa huvikseni, että parin viime päivän aikana siellä oli jotain kommentoinut noin 40 hlöä eli melkein puolet siellä mukana olevista. Se on mun käsittääkseni paljon isompi osa kuin mitä monissa keskusteluryhmissä yleensä. Toki moni sielläkin kirjoittelee harvemmin ja pienempi joukko on enemmän äänessä, mutta niin se varmasti on täälläkin.Olen eri mutta mulle se pointti on juurikin keskustelu enkä jotenkin jaksa mennä enää discordiin pelkästään seuraamaan. Keskustella en aio nimimerkillä. Jotenkin tuntuisi myös kummalliselta kommentoida nimimerkillisessä paikassa missä aktiiveja on vähän ja suurin osa kirjoittaa vähän tai ei ollenkaan. Olen siis entinen vauvan ja puutarhan aktiivikommentoija ja nykyään kommentoin miltei pääasiassa tänne.
Onko useampia tai muita jotka nähneet hänet?On ollut NM eilen, merchin myynnistä en tiedä, mutta Kiron porukassa kuitenkin.
Ei uskoisi, täytyykin mennä itse katsomaan, tuntuu aika pieni joukko kommentoi.Mä laskin tänään Discordissa huvikseni, että parin viime päivän aikana siellä oli jotain kommentoinut noin 40 hlöä eli melkein puolet siellä mukana olevista. Se on mun käsittääkseni paljon isompi osa kuin mitä monissa keskusteluryhmissä yleensä. Toki moni sielläkin kirjoittelee harvemmin ja pienempi joukko on enemmän äänessä, mutta niin se varmasti on täälläkin.
Tämä voi kyllä selittää paljonkin asioita. Ehkä oli tarkoitus julkaista levy jo viikkoa aikaisemmin tai vähintäänkin promota enemmän, mutta kun kiertue piteni, jouduttiin muuttamaan suunnitelmia. Tässä tilanteessa oli varmaan järkevämpää vastata ulkkisfanien kysyntään ja vahvistaa jalansijaa tuolla kuin tulla Suomeen promoamaan levyä.Niin näytti ja onhan tää aikataulu ollut ihan infernaalinen. Ensin todella rankka Euroopan kiertue, sitten heti perään albumi ulos ja saman päivänä albumikiertueen aloitus. Ehkä siinä piti olla enemmän breikkiä ja aikaa albumipromolle ennen kuin Euroopan kiertuetta pidennettiin lokakuun loppuun.
Multa olikin mennyt ohi tuo että K on sanonut että myöhempääkin ajankohtaa oli mietitty! Kiinnostavaa. Eli varmaan tiedostettiin että tämä olisi kehno julkaisuajankohta, ja K olisi varmaan halunnut "kunnollisen" levyjulkkarikiertueen joka oli oikeasti tarkoitettu siihen.Ei vais (kirjotin ton hesarin kriitikko -kommentin), levyn ulos saaminen oli varmaan aikamoinen projekti. Varmaan myös erimielisyyksiä warnerin kanssa, mutta hyvä että K piti pintansa. Kuinka paljon, sitä me ei tiedetä. K on sanonut, että on levy on hänen näköisensä, mutta sanoi myös, että oli päätetty, että pistetään nyt ulos, vaikka ilmeisesti oltiin ajateltu myöhempääkin ajankohtaa. Ehkä tää oli nimenomaan ajatus laittaa viisuaika pakettiin ja kohti uutta. Mutta silti ihmettelen Warnerin flegmaattisuutta levypromon suhteen.
minä olen eri kuin tuo alkuperäinen ja mä näin, olin itse siis paikalla. En tuntenut porukkaa kenen kanssa oli mutta ehkä sit toi Kiro . Salin takaosassa jonkinlaisessa porukassa.Onko useampia tai muita jotka nähneet hänet?
Jan muuten kehui yhdessä noista haastatteluista Bojanin akustisen kitaran soittotaitoja, sanoi jotain että Bojan on heidän akustisen kitaran taituri tai jotain sinnepäin. Jos studiossa tarvitaan akustista se on yleensä kuulemma Bojan joka soittaa. Kitaraduetto olis ihana mutta tykkäsin kyllä kovasti myös niistä pianohetkistä kiertueella. Kiinnostaa nähdä mitä sieltä tulee.Voi se olla se akustinen kitarakin koska jan on joka tapauksessa taitavampi sen kanssa kuin bojan. Toki heillä voi olla vaikka molemmilla kitarat. Mutta jotenkin arvelen että tässä on se piano koska he selvästi ovat nyt siihen tykästyneet ja Janin ja bojanin yhteiset pianohetket on toimineet hyvin.
Ihanat katseet kyl tuossakinB&Kris. Montakohan haastattelua ne oikeen veti sen parin päivän aikana
Ja varmaan hirveet paineet on ollut saada levy ulos muutenkin, kun fanitkin sitä ovat odottaneet keväästä asti. Ihana, et sai noin hyvän levyn aikaseksi tän kaiken kaaoksen keskellä, siitä nostan hattuaMulta olikin mennyt ohi tuo että K on sanonut että myöhempääkin ajankohtaa oli mietitty! Kiinnostavaa. Eli varmaan tiedostettiin että tämä olisi kehno julkaisuajankohta, ja K olisi varmaan halunnut "kunnollisen" levyjulkkarikiertueen joka oli oikeasti tarkoitettu siihen.
Mutta olen iloinen että se päätettiin julkaista nyt! Muuten se olisi varmaan lykätty alkukeväälle ja järkätty sinne joku kiertue, ja se olisi tuntunut jo aivan liian kaukaiselta viisuvuodesta levyn konseptiin. Oltaisiin eletty jo uutta UMK-kautta taas, ja levy olisi varmaan näyttänyt ulkopuolisille vähän että "mitä tuo Käärijä kolmatta vuotta on kiinni tässä viisujutussa? Eikö se ikinä pääse elämässään eteenpäin?". Nyt oli hyvä aika viimein laittaa paketti kokoon ja pinoon.
Voi reppanaa, pitääkö täällä kiukutella kun shippiketjut hiljeni eikä Discordiin uskalla mennä.Vie se Johannes hevonveehen täältä. Ei kyllä toi linkki edes auennut.
Milleköhän se tuntuu kun kumppani on viikon lomalla hotin hyvännäköisen Boitsun kanssa, jota katselee silmiin uppoutuneen rakastuneesti?minä olen eri kuin tuo alkuperäinen ja mä näin, olin itse siis paikalla. En tuntenut porukkaa kenen kanssa oli mutta ehkä sit toi Kiro . Salin takaosassa jonkinlaisessa porukassa.
🥱Milleköhän se tuntuu kun kumppani on viikon lomalla hotin hyvännäköisen Boitsun kanssa, jota katselee silmiin uppoutuneen rakastuneesti?
no, siis en mä nyt tiedä miltä sen sit pitäis tuntua, jos puoliso pääsee lomalle hyvän ystävänsä kanssa. Hyvältä toisen puolesta, ainakin toivon niin, se on hyvän parisuhteen merkkiMilleköhän se tuntuu kun kumppani on viikon lomalla hotin hyvännäköisen Boitsun kanssa, jota katselee silmiin uppoutuneen rakastuneesti?
Aika rakastuneesti sitä hyvää ystävää katselee.no, siis en mä nyt tiedä miltä sen sit pitäis tuntua, jos puoliso pääsee lomalle hyvän ystävänsä kanssa. Hyvältä toisen puolesta, ainakin toivon niin, se on hyvän parisuhteen merkki
Tää on kyllä mielenkiintoista, tai jollain tavalla musta erikoista, että edelleen on kuvioissa ilmeisesti tän perusteella, ja Kärtsä sydänsilmin lomalla. Ilman shipparin silmiä ne kuvat kyllä hehkui tavallista lomarentoutumista enemmän. Ja siihen avoimeen suhteeseen en kyllä usko.minä olen eri kuin tuo alkuperäinen ja mä näin, olin itse siis paikalla. En tuntenut porukkaa kenen kanssa oli mutta ehkä sit toi Kiro . Salin takaosassa jonkinlaisessa porukassa.
Heittikö ne sut jo pihalle sieltä discordista vai etkö tosiaan uskalla mennä sinne?Aika rakastuneesti sitä hyvää ystävää katselee.
Onnelliselta ja rentoutuneena näyttää. On se kumma kun nää tosishipparit aina näkee ne rakastuneina jos näyttävät onnellisilta toistensa seurassa. Ja sit kun näyttävät samalta jossain muussa seurassa niin sE oN iHaN eRi aSiA.Aika rakastuneesti sitä hyvää ystävää katselee.