~Great Girls~ vol.2

Ensimmäistä kuumeilee

drakonia......................kp5/28-32...............yk6
yöperhonen.................kp8/28....................yk14
Arcatha.......................kp17/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp19/30-35..............yk
Piglet...........................kp20/27-29..............yk13
Lumo...........................kp21/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp23/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp25/28-35.............yk17
Lillet............................kp28/32...................yk3
tch..............................kp32/30-31..............yk5

Toista toivovat

Selis..........................kp9/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp25/n.100................yk
marleena-84..............kp25/28....................yk7
akujalmari.................kp38/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp8/33........................yk8

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp19/29

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

voi jojo :hug: :hug: kurjaa tuollainen.!

voisikohan olla että minullakin olisi tuolla masussa jtn tapahtunut, kun vuoto oli niin pitkä....?! :eek: ja edelleen minullakin nuo raskausoireet jatkuvat.! huoh, on taas sellainen olo, että ei jaksaisi mitään, eikä tästä koko vauva projektista tule yhtään mitään :'(

hyviä öitä kaikille.!!

surullinen YP

http://www.aijaa.com/v.php?i=3661096.jpg

Tossa kuva juuri tekemästäni testistä. Vuoto alkoi siis tasan viikko sitten, mutta testi on vieläkin aika tumma! :eek: Ja kuvassa toinen viiva on vaalempi kuin kun katson sitä tällei livenä. Jos en tietäis, niin luulisin olevani raskaana.
Edellinen testi oli 10 -herkkyyksinen ja nyt oli pregent stick, onko se 25 vai mikä?
Menkkasärkyä on vielä hiukan selässä, mikä myös kummastuttaa, koska normaalisti sitä on maks 3 päivää. okei, nyt on erilainen tilanne, mutta kuitenkin. Oon kokenut keskeytyneen keskenmenon, ja siinä kipuja oli vain muutama kunnollinen vuotopäivä.

pitäisköhän tässä mennä lääkäriin tai jonnekin hullujen huoneelle vaikka? :/

Liisa75
jojo369 Mä oonkin jojo miettinyt, että ootko tehnyt negatiivisen testin. Voihan vuotoa kai olla, vaikka raskaus oliskin alkanut. Mutta en oo viitsinyt yllyttää testaamaan ;) En tiedä, osaako lääkäri tuossa auttaa. Tai siis jos ei vuoto ota loppuakseen, niin sitten pitää mennä lääkäriin, mutta muuten ei kai auta kuin odotella, mitä tapahtuu.

jojo, toivotaan, että masussa olisi pikkuinen piipertäjä.! :) voisitko käydä lääkärissä kyselemässä että missä mennään ja mitä kannattaisi tehdä.?

(.) masukki on kovin kipeä... ja unettaa koko ajan.! taidampa mennä taas vetämään pienet päikkärit. oonhan mä ollu jo 3h hereillä :D unta riittäis vaikka kuinka paljon.. luulis että nyt ei väsyttäis niin paljoa kun tuo aurinkokin näyttelee itseään, eikä ole niin synkkää, mutta EI.. :ashamed:

Mukavat viikonalut kaikille.!

YP :wave:

Mä ajattelin soittaa neuvolaan kunhan heidän soittoaikansa alkaa. pakko tässä on jotain selvyyttä saada.

Testi kuivuneena http://www.aijaa.com/v.php?i=3661146.jpg

Kaikki näkevät (paitsi sokeat) tuossa testissä selvän plussan. Tää ahdistaa. Lämmöt ovat olleet vuodon alkamisesta lähtien normaalit, kaikki muut oireet viittaisivat raskauteen.

yöperhosella kans aika jännä tilanne. Ootko sä testannut? Jos saat samanlaisen "ihmeplussan" ku minäkin. :D

Kuulostellaan, ihmetellään ja odotellaan. Näin sanoi neuvolassa terkkari. Jos vuotoa on vielä torstaina, niin sit uudestaan soittoa sinne, mutta jos ei ole mitään ihmeellistä, niin sit ensi viikolla viikonloppuna vois koittaa uusia testin. Nyt ois 6. raskausviikko menossa, joten ens viikolla pitäis olla nega, jos masussa ei asukasta ole.

Nyt olisi kierto täysi, muttei oirettakaan menkoista :eek: Eilen tunsin aamupäivällä kovia vihlasuja kyljestä, siis sellaisia repäisyjä ja vatsa oli herätessä ihan sekaisin, mutta se loppui lyhyeen. Tänään on kyllä runsaasti tullut valkovuotoa, muttei sitten mitään muuta. Vatsaa ei koske, enkä ole mitenkään ärtynytkään. Yleensä saan aina kunnon raivarin menkkojen tietämillä, isäntä voi vahvistaa ;) Jos minulle on tullutkin jo vaihdevuodet :LOL: :LOL: :LOL:

Huomenta kaikille! En olisi muuten täällä kirjoittelemassa, mutta yövuoroa kohta lopettelen niin ehdin vielä koneelle ennen aamuvuoron saapumista..
Oli onneksi todella rauhallinen yö...
Nyt tarkistamaan yhdelle kipulääkettä..

Tulen taas koneelle kun ehdin..
Meillä on jälleen illalla pentukurssi..
Huomenna epävirallinen tämän alueen rotutapaaminen ja sitten lentopallo, ja ennen noita olen luvannut mennä auttamaan ystävääni, että hän pääsee yksin lääkäriin, eli menen hoitamaan heille hänen poikaansa..
Torstaina mua on pyydetty menemään partiossa toiselle sudenpentulaumalle kertomaan meidän koirasta jotain..

KP

Liisa75
kp Sulla riittää harrastetta! Munkin pitäs keksiä itselleni enemmän vapaa-ajanvirikkeitä. Alkaa käydä tää lapsettoman parin elämä jo vähän tylsäks...

On meillä nyt jännittämistä. Pysykää jojo ja akujalmari linjoilla ja päivittäkää kuulumisia. Mites yp? Oireet jatkuu?

ON: Eilen taas sattu tisseihin, kun illalla riisui liivit. Ja puristaessa ovat arat. (Toivottavasti on tosiaan vaan jotain hormonaalista...) Muita oireita ei kyllä ole. Mahdollinen tärppi perustuu siihen, että ovis ois ollu kp15-16 ja yritystä oli ennen miehen matkaa kp13. Mutta ei sitä näköjään osaa olla toivomatta ja kehittämättä oireita!

Tein tänä aamuna 25:n herkkyyden puikkotestin ennen tutkimuksia, kun jouduin röntgeniin ja negaa näytti edelleen, että enpä taida olla raskaana. Ja hyvillä mielin uskaltauduin säteilytettäväksi, sillä olematonta sikiötä on mahdotonta vahingoittaa. Mitään oireita mistään ei ole eli ihan tavalliselta tuntuu. Taitaa vaan olla pitkittynyt kierto tai sitten ennenaikaiset vaihdevuodet :LOL:

Huomenta,
se on tosiaan metkaa että vaikka minkäänmoista raskauden mahdollisuutta ei ole niin silti rinnoista tuli eilen nestettä. Hormonit temppuilee. Onneksi PJ (pillereitä jäljellä) 5, joten kohta pääsen siitä piinasta. Alkaa sit toisenlainen piina. Tänään kai kp. 20 ja ihan ku ois jo PMS ilmassa, tappelen koko ajan esikoisen kanssa ja voisin ampua sen tällä hetkellä hölmöilyneen kuuhun :x kamala äiti, mutta kyllä vaan noi teinit osaa olla rasittavia :snotty:

Ensimmäistä kuumeilee

drakonia......................kp6/28-32...............yk6
yöperhonen.................kp9/28....................yk14
Arcatha.......................kp18/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp20/30-35..............yk
Piglet...........................kp21/27-29..............yk13
Lumo...........................kp22/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp24/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp26/28-35.............yk17
Lillet............................kp29/32...................yk3
tch..............................kp33/30-31..............yk5

Toista toivovat

Selis..........................kp10/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp26/n.100................yk
marleena-84..............kp26/28....................yk7
akujalmari.................kp39/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp9/33........................yk8

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp20/29

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

jojo munkin mielestä on selkeesti vahvistunut. Josko Luonto Äiti teki taas huono pilaa rankalla kädellä ja sulla oli alku raskauden vuotoa. Nyt pidetään tosissaan peukkuja että pikkuinen pysyy matkassa.

Mulla on ollut tosi etova olo melkeen koko päivän. Mietin jo että oonko saamassa jonkun vatsataudin vai johtuuko tää etominen siitä kun nousin jo ennen viittä tänä aamuna (aikaset aamut tekee mulle joskus vähän huonon olon). Hätäisenä ehdin jo tänään tehdä testinkin että josko sieltä olisi löytynyt syy huonolle ololle, negaahan se tietty vielä näytti, mutta se positiivinen puoli asiassa oli että meillä ei ole enää yhtään testiä kaapissa niin ei tule enää niin herkästi testattuakaan. Toisaalta en osaa yhdistää tätä mahdolliseen tärppiin kun etova olo tuli niin yllättäen ja on jatkunut jo usean tunnin ajan, eikä aikaisemmin ole tällaista oloa ollut. Eli täällä jäädään odottelemaan tätiä taas kerran.

Mä olin muuten tänään siel haastattelussa. Kyseessä siis rekryfirma, jonne on vaikea päästä. Kuitenkin tämä haastattelija oli loppuvaiheessa jo katsomassa muutamia paikkoja, jonne vois mua ajatella. :D Ja sit junassa matkalla paikkaan A mulle soitettiin yhdestä paikasta, jossa ois kolme vapaata työpaikkaa. Huomenna sinne haastatteluun! ;)

Oiskohan tässä lottovoitto pian lähellä? :D

Liisa, kyllä vain, oireet vaan jatkuu ja jatkuu.!! :eek: itseänikin kiukuttaa kun olen niin kiukkuinen koko ajan :D ja nälkä on aivan uskomaton sekä väsymys ja palelu.. miekkosen sisko sanoki mulle että oisin raskaana ku nukun koko ajan :D huoh,oisimpa :)
toi sun kp13 pupuiluhan riittää :) tyttösimpat kun ovat niin sitkeitä... d;)b

jojo, voi jehna.! kyllä siellä masussa nyt vaan jotain tapahtuu.!! :) ja kun tuo viivakin vahvistuu nättiä tahtia.! toivon parasta sinne. :hug: :flower:

ON: JES.! ensi tiistaina työhaastattelu Seureen.!! toivon niin että saisin sen paikan, jospa nämä rahahuolet hieman helpottaisivat :)

Ensimmäistä kuumeilee

drakonia......................kp7/28-32...............yk6
yöperhonen.................kp10/28..................yk14
Arcatha.......................kp19/28....................yk17
kiukkutäti.....................kp21/30-35..............yk
Piglet...........................kp22/27-29..............yk13
Lumo...........................kp23/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp25/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp27/28-35.............yk17
Lillet............................kp30/32...................yk3
tch..............................kp34/30-31..............yk5

Toista toivovat

Selis..........................kp11/25-28.................yk12
Vilinäiti.......................kp27/n.100................yk
marleena-84..............kp27/28....................yk7
akujalmari.................kp40/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

jojo369....................kp10/33........................yk8

Viidettä unelmoi

riippitsiip..................kp21/29

Mukana myös

Plussanneet

Emmama
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Yhteistyössä