Hei kaikille taas!
Ensiksikin iso halaus ja mitä suurin osanotto,
Petite, teidän perheenne menetyksen johdosta :hug: En osaa edes kuvitella tuskaanne, jota käytte nyt läpi. Toivottavasti päivä paistaa vielä teidänkin elämäänne
Pienokaistanne ette saa enää takaisin, mutta ehkäpä teidän luoksenne on matkalla vielä joku toinen ihana lapsukainen :flower: Toivottavasti saatte kaiken sen avun ja tuen, jonka tarvitsette ja ansaitsette tässä vaikeassa tilanteessa!
Bebec, voisiko pikkuvuoto olla kiinnittymisvuotoa, jos se oli kiertopäivänä 21? Täälläkin on halut lisääntyneet
Mitähän lie naapurit ovat tykännee...
Lumo ja kiharapää, toivottavasti teille tärppää tästä kierrosta
!
Vaan mitäpä kuuluu
Liisalle?
Sitten omiin kuulumisiin. Olen lainannut oman tekstini tuolta keskustelusta Y
rityksen syksyllä ja talvella aloittavia vol. 2. Meillä on nyt YK1/kp17 meneillään
Saa nähdä, kuinka käy. En ole pystynyt niin usein olemaan miehen kanssa kun haluaisin, mutta joka toinen päivä kuitenkin
Sunnuntaina (kp12) tuntui jännää nippailua vatsassa, jota seurasi jo samana päivänä ja maanantaina (kp13) runsas valkkari. Tiistaina valkkarin seassa oli muutama pikkunen veriklimppi ja keskiviikkona ja torstaina mulla on tullut pikkasen verta housuun (sori jos ällöttää :x ). Ei ne mun mielestä kuitenkaan kuukautiset olleet, koska ei mulla ollut yhtään kuukautisolo ja veri oli ihan semmosta vaaleeta ja sitä tuli tosi niukasti (suojaksi riitti pikkuhousunsuoja). Mietin, oliko nuo valkkarit ja vuodot nyt sit ovulaation merkkejä. Seksiä meillä on ollut viimesen viikon sisään la(kp11), ma(kp13) ja to(kp16). Mahiksia siis periaatteessa on ja epäilen ovista jonnekin tuonne haarukkaan kp12-16. Onko teillä muilla tällasia ollut ja onko ne olleet teidän kohdalla merkkejä oviksesta? Saattaahan myös olla niinkin, että mun kroppa on vaan ihan shokissa ekasta pillerittömästä kierrosta yli kuuteen vuoteen ja tuo on vain jotain siihen liittyvää välivuotoa, eikä ovulaatiovuotoa.. Toivoa hedelmöittymisestä siis on, mutta yritän pitää itteni nyt maan tasalla
Jos menkkoja ei ala kuulua kuun vaihteessa, niin ajattelin tehdä testin jossain 3.-5.10 (kp32-36). En sen aikaisemmin, koska kuukautisten poisjäänti voi olla vaan merkki sekavasta hormonitoiminnasta pillereitten jälkeen. Toisaalta haluaisin sitten tehdä tilannekatsauksen, missä mennään, koska raskaus on kuitenkin aina myös mahdollinen.
On tää niin jännää
Tosin tähänkin kai turtunee, ainakin jos vielä vuoden päästä on yritys päällä. Lapsen saaminen kun voi olla mulle vaikeeta niin olen jo varautunut mielessäni, että hoitoihin joudun. Tosin saihan äitinikin minut 8kk yrityksen jälkeen, vaikkei hänen koskaan lapsia pitänyt saada myooma-kasvaimiensa takia