~~ Great Girls ~~ vol.3

Oijoi mikä kaunokainen kiharapää toi teitin haukku!! :heart: Meiänkin sheltti pojusta on tullu jopa kasvattajan mielestä komea :) koiran ollessa pentu kasvattaja sanoi, ettei sillä ole otsastoppi niin hyvä yms...yritti saada mua vaihtamaan pentua toiseen..Ihana poika tuosta on otsastopin puutteellisuudesta huolimatta tullut B) täällä päästiin vihdoin taas rättäreistä eroon ja pupuilu aloitettiin jo hyvissä ajoin :p
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 42/28..............yk 18
Liisa75........................kp 15/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 15/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 33/28-35.........yk 23
Bebek.........................kp 18/?.................yk 1
R86.............................kp 10/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 29/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 18/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 40/25-29...........yk3
jojo369......................kp 4/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 16/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Täällä on vahvat ovis tuntemukset... En vaan ole tikuttanut et onko ovis nyt vaikuvittelenko vaan. Viime kierrosta kun tikutin niin ovisoli just näitten kipuiluitten aikaan. Siis en käsitä miten ovis voi olla näin kipee. Eilen illalla tuli hetki että istuminen meinas tehä kipeetä samoin kaikki äkkinäisemmät liikkeet ja jos yhtään tärähti astuessa. EI voi olla normaalia et ovis tekee näin kipeetä!!!No ainakin sen tunnistaa ja jos se ei pahasti pupuilua haittaa niin ehkä mä kestän (saa kyllä olla varovaisempi kunheiluttelee peittoja). Mua vähän huolestuttaa se etmun ovis tuntuu olevan aina näin myöhään ja toi luteaalivaihe jää näin ollen aika lyhyeksi. Väkisin oon alkanut miettimään sitä kuinka tää vaikuttaa mahdolliseen kiinnittymiseen. Koska ollaan varmasti osuttu viimesen vuoden aikana useemmin kuin kerran oviksen aikaan pupuilemaan ja johan tässä onnistuttiin kerran jopa hedelmöittymäänkin mutta joku meni pieleen. Jostain luin että jos luteaalivaihe on lyhyt niin kiinnittyminen vaikeutuu koska limakalvo tavallaan "kuolee" ennen kuin munasolu ehtii kohtuun saakka ja se ei pääse kiinnittymään limakalvolle, jossain jopa luki että jos luteaalivaihe olisi alle 9 päivää niin hedelmöittyinen olisi todella hankalaa jos ei jopa lähes mahdotonta. :eek: Olen kyllä alkanut uskomaan tähän. Viime kierrosta mulla oli limakalvoja kuivattavia allergialääkkeitä käytössä...Vaikuttikohan ne jotenkin, jos niin luulisi niiden vaikutuksen olevan ennemmin negatiivinen kuin positiivinen Uskotteko että jos ei tässä kierrossa tärppää niin minä piru vieköön syön kuurin niitä allergialääkkeitä ensi kierrosta oviksen aikaan ja katson vaikuttaako. Että näin epätoivoisilla linjoilla mennään vaikka vasta tänä aamuna ehdin ajatella että mikäs tässä on ollessa yhdenkin lapsen kanssa kun koko perhe ihan onnellisia ja tyytyväisiä ollaan. Hienoa mennä tätä vuoristorataa ajatuksineen. Pitää varmaan alkaa etsimään tietoa mitkä asiat ja luonnonuotteet voisivat vaikuttaa tuohon limakalvo asiaan... Jos jollain olisi tietoa mikä lisää limakalvon ikää niin laittakaan tänne..?
 
Kiitos talvicci :hug: muistan sinut myös. Eilen siunattiin pikkuinen haudan lepoon ja oikeastaan olo on nyt aika levollinen,pieni on nyt enkelinä taivaassa,näin haluan uskoa.
Tännekin puolelle jo kurkin melkein päivittäin,niin se elämänvoima tahtoo olla kuitenkin vahva! Aloittelemme yrityksen heti ekojen menkkojen jälkeen,joten odotan jo kuukautisia alkavaksi, kaavinnasta kuitenkin vasta 1,5viikkoa joten voi olla että menee loppusyksyyn...
 
täällä oli aivan järkyttävät munasarjakivut eilen, että ei mitään rajaa... välillä sattu niin paljon, että oli ihan vaikeuksia hengittää.!! oisko se ovis sitten vasta nyt.? :eek: hassua, että joka kierrossa ei ole tälläisia kipuja, vaan niitä on oikeastaan aika harvassa...

on kyllä ihan puulla päähän lyöty olo.. näin viime yönä unta mun isästä, joka on kuollut, että hän oli elossa jame nähtiin monen vuoden jälkeen. Inhottavinta unessa oli se, että se oli niin todentuntuinen... huoh...
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 43/28..............yk 18
Liisa75........................kp 16/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 16/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 34/28-35.........yk 23
Bebek.........................kp 19/?.................yk 1
R86.............................kp 11/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 30/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 19/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 41/25-29...........yk3
jojo369......................kp 5/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 17/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 44/28..............yk 18
Liisa75........................kp 17/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 17/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 35/28-35.........yk 23
Bebek.........................kp 20/?.................yk 1
R86.............................kp 12/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 31/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 20/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 42/25-29...........yk3
jojo369......................kp 6/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 18/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 45/28..............yk 18
Liisa75........................kp 18/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 18/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 36/28-35.........yk 23
Bebek.........................kp 21/?.................yk 1
R86.............................kp 13/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 32/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 21/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 43/25-29...........yk3
jojo369......................kp 7/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 19/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Voi laihdutuskuuri sanon minä :LOL: Olen nimittäin ollut jo toista viikkoa totaalisessa karkkilakossa ja koskee myös meidän perheen paheita eli sipsejä. Kävin eilen vaa'assa ja se näytti kilon enemmän kuin viikko sitten ja minä, kun olen tarkkaan pyrkinyt pysymään kokoiseni naisen kalorikulutuksen rajoissa :ashamed: Mies totesi lohdullisesti, että se paino voi tilapäisesti heilahdella edestakaisin, mutta itselleni tuli kyllä hetkellinen mahalasku motivaation suhteen. Tarkoitus olisi päästä niihin mittoihin, joissa olen ollut kymmenen vuotta sitten ja hetkellisesti lapsen syntymänkin jälkeen, mutta saahan sitä aina haaveilla....Muutenkin olisi se vauvan yritys helpompaa, jos saisin painoa tippumaan, niin välttyisin ehkä hormonaaliselta hoitorumbalta, johon jouduin ennen esikoista PCO:n takia :whistle: Jaksuja kaikille :hug:
 
Millaiset hoidot jouduit käymään läpi ekan lapsukaisen saamisen kanssa tuon PCO:n takia?Ja jouduitko menemään yksityiselle?Täälläki painoa pudoteltu jonkin verran, mut nyt ollu hetken sellanen vaihe, ettei oikein mitään ( tyhmä minä ) ole tehnyt sen eteen...Kilo oli jostain kumman syystä pudonnu viimeks ku kävin vaa`alla :p
Ja miten kauan yrititte ennen hoitoa?
Utelen vaan mielenkiinnosta... =) Mitä lääkkeitä yms. sait?
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 46/28..............yk 18
Liisa75........................kp 19/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 19/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 37/28-35.........yk 23
Bebek.........................kp 22/?.................yk 1
R86.............................kp 14/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 39/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 22/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 44/25-29...........yk3
jojo369......................kp 8/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 20/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Mulla oli eilen vähän haaleaa punertavaa vuotoa mutta se loppu siihen.. tänään eikä eilen sen kerran jälkeen tullut ollenkaan.. pohdin jo menkkojen aikaista alkamista, mutta ainakin tähän asti ovat pysyneet poissa :) tänään on ollut mahakipeä ja paljon valkovuotoa.. niin paljon että piti kaupungillakin käydä julkisessa wc:ssä katsomassa ettei menkat vaan ois alkanut.. onneks eivät.. tää mahakipu on kyllä tosi epämiellyttävää.. pillereitten lopetuksen jälkeen oon huomannut että mua haluttaa paljon enemmän kuin ennen ja sitä valkovuotoakin on enemmän ja iho ei oo enää niin hyvässä kunnossa kuin pillereiden aikaan.. mut se on hyvä että halut ja himot on palanneet.. en muistanutkaan mistä jäin paitsi pillereiden aikaan :D

tälläsät tällä kertaa


oikein paljon plussia kaikille :)

Bebek yk1 kp 22 taitaapi olla
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 47/28..............yk 18
Liisa75........................kp 20/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 20/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 38/28-35.........yk 23
Bebek.........................kp 23/?.................yk 1
R86.............................kp 15/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 40/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 23/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 45/25-29...........yk3
jojo369......................kp 9/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 21/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Heippa pitkästä aikaa! :wave:

Eli tutkimuksissa ollaan tällä hetkellä, mua on kahdestikin ultrattu mutta siltä osin kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Ekalla kerralla näkyi ovulaatio ja toisella kerralla ovis oli juuri tapahtunut :)

Myös hormonikokeet verestä on multa otettu ja mies kävi viikko sitten antamassa siemennestenäytteen jonka pitäis valmistua ens viikolla ja silloin kuullaan muutkin tulokset :)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 48/28..............yk 18
Liisa75........................kp 21/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 21/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 1/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 24/?.................yk 1
R86.............................kp 16/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 41/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 24/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 46/25-29...........yk3
jojo369......................kp 10/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 22/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 49/28..............yk 18
Liisa75........................kp 22/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 22/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 2/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 25/?.................yk 1
R86.............................kp 17/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 42/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 25/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 47/25-29...........yk3
jojo369......................kp 11/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 23/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Tännekin tulen pikaisesti käymään muuttotohinan sivussa. Minua ei nyt paljon täällä näy kun koko ensi viikko vielä raivataan tätä vanhaa asuntoa ja yritetään elää remontin keskellä uudessa kodissa. Töissäkin pitäisi käydä. Tuntuu, että 24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa ei nyt vaan riitä :kieh: Ei tässä muuta ihmeempiä. Täti saattaa kurvata paikalle milloin vaan seuraavan kolmen viikon aikana, mutta toivottavasti pysyisi vielä ensi viikon poissa tämän tohinan keskellä. Tai toisaalta jos ensi viikolla alkaisi ni olisi normaalin pituinen kierto. Saisikohan sen tädin jotenkin lahjottua tulemaan aina säännöllisesti? :LOL: No joo eipä kai. Olis kuitenkin edes sen verran säännöllinen ettei kolmea viikkoa heittelis :kieh: Joillakin tietysti vielä epäsäännöllisempi kierto tai kuukausien taukoja vuodossa et sen kannalta ihan hyvin minulla pyyhkii =)

Kiharapää olen ihan sanaton kun tuntuu niin epäreilulta sinun kohdallasi tämä homma :(

Nyt menen taas pakkailemaan....

adama
 
R86
Hei kaikille taas!

Ensiksikin iso halaus ja mitä suurin osanotto, Petite, teidän perheenne menetyksen johdosta :hug: En osaa edes kuvitella tuskaanne, jota käytte nyt läpi. Toivottavasti päivä paistaa vielä teidänkin elämäänne:) Pienokaistanne ette saa enää takaisin, mutta ehkäpä teidän luoksenne on matkalla vielä joku toinen ihana lapsukainen :flower: Toivottavasti saatte kaiken sen avun ja tuen, jonka tarvitsette ja ansaitsette tässä vaikeassa tilanteessa!

Bebec, voisiko pikkuvuoto olla kiinnittymisvuotoa, jos se oli kiertopäivänä 21? Täälläkin on halut lisääntyneet;) Mitähän lie naapurit ovat tykännee...:whistle:

Lumo ja kiharapää, toivottavasti teille tärppää tästä kierrosta:)!

Vaan mitäpä kuuluu Liisalle?

Sitten omiin kuulumisiin. Olen lainannut oman tekstini tuolta keskustelusta Yrityksen syksyllä ja talvella aloittavia vol. 2. Meillä on nyt YK1/kp17 meneillään:) Saa nähdä, kuinka käy. En ole pystynyt niin usein olemaan miehen kanssa kun haluaisin, mutta joka toinen päivä kuitenkin:) Sunnuntaina (kp12) tuntui jännää nippailua vatsassa, jota seurasi jo samana päivänä ja maanantaina (kp13) runsas valkkari. Tiistaina valkkarin seassa oli muutama pikkunen veriklimppi ja keskiviikkona ja torstaina mulla on tullut pikkasen verta housuun (sori jos ällöttää :x ). Ei ne mun mielestä kuitenkaan kuukautiset olleet, koska ei mulla ollut yhtään kuukautisolo ja veri oli ihan semmosta vaaleeta ja sitä tuli tosi niukasti (suojaksi riitti pikkuhousunsuoja). Mietin, oliko nuo valkkarit ja vuodot nyt sit ovulaation merkkejä. Seksiä meillä on ollut viimesen viikon sisään la(kp11), ma(kp13) ja to(kp16). Mahiksia siis periaatteessa on ja epäilen ovista jonnekin tuonne haarukkaan kp12-16. Onko teillä muilla tällasia ollut ja onko ne olleet teidän kohdalla merkkejä oviksesta? Saattaahan myös olla niinkin, että mun kroppa on vaan ihan shokissa ekasta pillerittömästä kierrosta yli kuuteen vuoteen ja tuo on vain jotain siihen liittyvää välivuotoa, eikä ovulaatiovuotoa.. Toivoa hedelmöittymisestä siis on, mutta yritän pitää itteni nyt maan tasalla:) Jos menkkoja ei ala kuulua kuun vaihteessa, niin ajattelin tehdä testin jossain 3.-5.10 (kp32-36). En sen aikaisemmin, koska kuukautisten poisjäänti voi olla vaan merkki sekavasta hormonitoiminnasta pillereitten jälkeen. Toisaalta haluaisin sitten tehdä tilannekatsauksen, missä mennään, koska raskaus on kuitenkin aina myös mahdollinen.

On tää niin jännää:D
Tosin tähänkin kai turtunee, ainakin jos vielä vuoden päästä on yritys päällä. Lapsen saaminen kun voi olla mulle vaikeeta niin olen jo varautunut mielessäni, että hoitoihin joudun. Tosin saihan äitinikin minut 8kk yrityksen jälkeen, vaikkei hänen koskaan lapsia pitänyt saada myooma-kasvaimiensa takia:)
 
:wave: heipä hei kaikille pitkästä aikaa!!

Petite :hug: . Kauheasti jaksamista teidän koko perheelle. En osaa ees kuvitella miltä nyt tuntuu, voimia.

Mulla menossa kp37/30 eikä näy menkkoja |O . Viime kiertohan venyi sinne neljäänkymmeneen päivää saakka että ennen en ainakaan testaile. Mälsää vaan kun ei oo oireita suuntaan tai toiseen ja tuntuu että kaikki "oireetkin" on joka kierrossa erilaisia, plaah.

Tarkotuksenahan on ollu olla ajattelematta koko vauvakuumetta ja en siis oo edes aikoihin täällä käynyt. Täytyy myöntää että vähentäminen on auttanut ja ei oo tullu mietitty oviksia sun muita niin paljon kun oon pitänyt palstataukoa :LOL: .
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 50/28..............yk 18
Liisa75........................kp 23/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 23/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 3/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 26/?.................yk 1
R86.............................kp 18/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 37/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 26/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 48/25-29...........yk3
jojo369......................kp 12/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 24/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 

Yhteistyössä