~~ Great Girls ~~ vol.3

R86
Hei ja sori taas kun en ole kirjotellut :wave:

Mulla on nyt menossa kp 25 ja yk 1 edelleen käynnissä. Pelkään kyllä, että menkat on alkamassa. Juilii välillä kohtua:/ Toivon tietysti, ettei oo merkki kuukautisista. Sellasta jännää ällötystä on kyllä ollut välillä. Tiistaina jouduin jäämään ihan kotiin kun tuli niin ällö olo kahvista ja oksensin! Tuolloin oli siis kp 21. Tää jomottelu kohdussa ja runsaampi valkkari taas tuntuu enteilevän ehkä menkkoja. No saa nähdä:) Ajattelin testata viikon päästä, mikäli menkat ei ole alkaneet. Ovulaatio oli mielestäni jossain haarukassa kp 12-14. Siis noin valkkareitten, jomotusten ja muutaman kirkkaan veritipan perusteella. Mitään en ole kyllä tikutellut. Jep, no pidetään peukkuja puolin ja toisin :heart:

Selikselle paljon onnea plussasta :flower:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 30/28..............yk 18
Liisa75........................kp 30/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 2/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 10/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 33/?.................yk 1
R86.............................kp 25/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 3/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 55/25-29...........yk 3
jojo369......................kp 19/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 4/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
moikka taas!

tänne ei kuulu ihmeempiä.. nyt kp 35/??, oireita tuntuis olee välillä ja välillä ei taas ollenkaan.. varmaan oon kuvitellut ne..

ehkäpä testaan tällä viikolla.. jos tää on vaan kierron pitkittymistä niin kyllä ottaa päähän, jos en ookaan raskaana

plussatuulia :)

 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 32/28..............yk 18
Liisa75........................kp 32/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 4/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 12/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 35/?.................yk 1
R86.............................kp 27/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 5/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 57/25-29...........yk 3
jojo369......................kp 21/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 6/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
R86
Alkuperäinen kirjoittaja Bebek:
moikka taas!

tänne ei kuulu ihmeempiä.. nyt kp 35/??, oireita tuntuis olee välillä ja välillä ei taas ollenkaan.. varmaan oon kuvitellut ne..

ehkäpä testaan tällä viikolla.. jos tää on vaan kierron pitkittymistä niin kyllä ottaa päähän, jos en ookaan raskaana

plussatuulia :)
Mä varmaan testailisin jo noilla päivillä. Alan itekkin olla ihan täpinöissäni kun kierto lähenee loppuaan :whistle:

Tuntuu, etten malttais housuissani pysyä! Lauantaina tuli tippa verta paperiin vessassa ja olin jo varma, että menkat alkaa. Olin varautunu (ja olen), että harvoin tärppi käy ekasta kerrasta. Silti olin toiveikas, koska uskon oviksen olleen joskus kp 12-16. Kp 12 oli nippailua alavatsalla ja runsaat valkkarit seuraavat pari päivää. Kp 15-16 puolestaan tuli pienet veritipat housuun. Terkkari ja netti arveli ne ovulaatiovuodoiksi.

No mut menkat ei alkaneetkaan! La kp 25 oli jomotusta kohdussa kuin menkat ois alkamassa ja olin kunnolla kostea kuten ennen menkkoja. Kaupassa tunsin kuin jotain vuotoa tulisi. No housussa ei ollut mitään, mutta verta jäi paperiin pikkusen. Itkuhan sitä tuli kun pääsin kertomaan töistä kotiutuvalle miehelle, että menkat on alkamassa. Meni koko ilta, että kasasin itseni ja sain normaalin itseni takaisin. Sitten tajusin, ettei verta tullutkaan enempää kun se tippa siinä paprussa :eek: Nyt oon ihan ällikällä lyöty! On kp27, eikä menkat ole siis alkaneet. Kohdun jomotuskin loppui kun tuo yksi veritippa tiristyi lauantaina ulos. Pari tuntia sitten käydessäni vessassa, paperiin jäi yks pieni klöntti venyvää hiukan veristä limaa, eikä muuta "ylimäärästä" (sori jos ällöttää, ei oo muita naisia, joille avautua näistä).

Jännityksellä odotan lauantaita, siis jos menkat ei ala :) Silloin (kp 32) aion tehdä elämäni ensimmäisen raskaustestin. Odotukset ei edelleenkään ole liian korkealla, mutta jotenkin haluisin kokeilla miltä edes se testin tekeminen tuntuu, oli se sit plussa tai nega:) Oon varmaan ihan outo ihminen... :ashamed: :whistle:

Plussaonnea kaikille! Täällä on muuten monilla jännät päivät edessä :) Toivottavasti saadaan paljon plussia pinoon :) Bebek, heti sitten tuut kertoo kuinka kävi ;)
 
mä tein tänä aamuna apteekin oman raskaustestin ja tulos oli selvä nega.. :'( oon niin pettynyt! näin yöllä untakin et tein testin ja plussasin ja voi sitä onnen tunnetta siinä unessa =)

nyt tuntuu tosi kurjalta, ainoo positiivinen asia on se et menkat ei oo vielä alkaneet, vähän on vielä toivoa.. mutta kovasti näyttää siltä että mä en ens kesäkuuksi vauvaa saa :(

tänään 36/?? yk1

plussatuulia paremman onnen testaajille!
 
Suonette anteeksi sivusta huutelun, mutta R86:lle on pakko kommentoida sen verran, että ennen kuin itse sain plussan tikkuun, olin monesti tosi varma menkkojen alkamisesta, kun tuntui, että jotain lurahtaa nyt kerrassaan. Valkovuoto muuttui tosi vesimäiseksi ainakin minulla. Plussaonnea!
 
Tiputin eilen posliinilautasen jalkani päälle, ja meni nyt yksi soppari sitten ohi..
No onneksi on jo yksi työviikko lokakuussa tiedossa..

Kiitos vielä kaikille kun jaksatte aina olla kannustamassa.. Mä olen huono kommentoimaan.. Mä en myöskään nyt ole paljoa jaksanut koneella istua..

Meidän koiruli täyttää tänään 1 vuotta..

KP
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 33/28..............yk 18
Liisa75........................kp 33/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 5/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 13/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 36/?.................yk 1
R86.............................kp 28/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 6/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 58/25-29...........yk 3
jojo369......................kp 22/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 7/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
heippa!
mä kävin täällä joskus kuukausi sitten "ilmottautumassa", mut enpä ole sit sen jälkeen saanutkaan kirjotettua mitään. Me ollaan tosiaan muutettu nyt ja ei oo koko ajan ollut edes nettiä käytössä ja muutenkin on ollut niin hektistä ettei sukat oo tahtonut jalassa pysyä.

Huomasin kuitenkin että täällä oli joku plussannut, ONNEA paljon :flower:

....ja jollain oli surullisia uutisia, olen tosi pahoillani, voin vain kuvitella miten pahalta tuntuu. Paljon halauksia :hug:

En ole varma milloin minulla on ovis ollut, koska en ole tikutellut, mutta olettaisin sen olleen 19 - 20.9. limojen ja halujen perusteella. Tänään on nyt sit kp 31/28-30 ja yk 10... jotenkin ei vaan ole sellanen olo että plussaa ois tulossa, mut eihän sitä koskaan tiedä. Luulisin että siitä ois jotenkin sit sellanen varmempi olo, että NYT on vauva tulossa jos ois tärpännyt. Mut enhän mä oikeestaan voi tietää ku ei lapsia ennenstään oo :LOL:

Sain viime viikolla tietää parikin vauvauutista, joista toisista olin ihan tosi tosi tosi iloinen ku heillä on yritystäkin pidemmästi ku meillä, mut niistä toisista taas jotenkin "katkeroiduin", ku siel se on niinku vahinko, ei minkäänlaista yritystä tai ajatusta taustalla ja suhdekin on mitä on... mut ehkä se meillekin se vauva pian suodaan niin sit ei tarvi "kateellisena" (tai en mä oikeestaan kateellinen ole, mut te tiedätte varmaan kaikki sen tunteen ku on onnellinen toisen puolesta, mut silti miettii että miks ei meille tuu vauvaa) vinkua kotona.

Mut joo, jos vaikka lähtis nyt töistä kotiin ja tarkistaan josko se täti jo tuli käymään....siltä ainakin nimittäin alavatsassa tuntuu.... Halauksia kaikille! :hug:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 7/28..............yk 18
Liisa75........................kp 34/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 6/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 14/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 37/?.................yk 1
R86.............................kp 29/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 7/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 59/25-29...........yk 3
jojo369......................kp 23/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 8/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
R86
Pahoitteluni, Bebec, negasta :hug: Toivottavasti teille vielä iloksi muuttuu. Viimeistään ensi kierrossa ;) Onko muuten menkat vieläkään alkaneet?

Luen tenttiin, niin kirjoitan vaan ihan nopeasti omat kuulumiset. Nyt siis menossa kp 29/YK1 ja on eka kierto pillereitten jälkeen. Jotenkin on kuitenkin fiilikset, että olisin raskaana. Eilen oli taas sellanen päivä, että jomotti vähän kohdusta kuin menkat ois tulossa, mutta jomotus tuntui kohdun yläosissa eikä alaosissa. Lisäksi valkkaria on tullut ihan tosi paljon. On täytynyt pitää ihan kuukautissidettä. Mut siis menkkoja ei näy eikä kuulu ja uskoisin, että ne olisi jo nyt, jos todella ovuloin silloin n. kp12-14. Sillonkin oli nimittäin ne mahanippailut ja runsas valkkari ja parin päivän päästä muuttu pariksi veritipaksi parin päivän ajaksi. Tänään miehelle tuli tili niin aion Citymarketista ostaa herkän raskaustestin ja testata lauantaina tai sunnuntaina :D En viitti aikasemmin, ettei mene testit hukkaan. On vaan ylipäätään hauskaa päästä tekemään elämäni eka raskaustesti, oli tulos sitten mikä tahansa :D toivottavasti tietenkin ois plussa...:) Sais äiti ja isä sekä appivanhemmat vetää kinkut ja loorat väärään kurkkuun jouluna;) Oma äiti ei kyl lapsenlapsia vielää haluis, mut anopilla on mummokuume :D
 
ei oo vielä menkat alkaneet.. :) enkä oo sen eilisen aamun jälkeen testaanutkaan enkä ainakaan tällä viikolla meinaa testata.. (jos siis ei menkat ala..) kävin googlettamassa tietoa myöhäisestä plussasta ja löytykin pari keskusteluketjua, joissa jaettiin kokemuksia aiheesta.. joten niiden siivittämänä mulla on edelleen toivoa olla raskaana.. nyt siis yk 1 kp 37/?? toivon niin et olisin raskaana.. mut voi olla että tää kierto vaan pitkittyykin.. mene ja tiedä.. en oo enää jaksanut pohtia oireitakaan.. toivon vaan et aika menis eikä menkat tulis et voisin testata ens viikolla plussan :LOL: toivossa on hyvä elää :D siel oli muuten hyvä lausahdus, jonka voisikin ottaa motoksi tänne ennen kun menkat alkaa eli "raskaana kunnes toisin todistetaan".. se oli kyl hauska xD
toivon oikein vahvaa plussaviivaa sulle R86 kun testaat viikonloppuna ja muillekin jotka tässä lähiaikoina testaa, oli se sitten raskaus- tai ovulaatiotesti..

=)
 
helou taas! eipä ole vieläkään menkat alkaneet, mut eikös se niin menis että jos mulla ois ovis ollut vasta 20.9. niin että menkkojen pitäis sit alkaa ehkä ylihuomenna? eikä mulla periaatteessa pitäis olla siis mitään kummempia raskausoireitakaan ihan vielä, eihän eihän? ku mulla ei nyt sit yhtäkkiä ole mitään oireita mihinkään suuntaan, ei edes menkkaoireita.

R86 miten sä jaksat odottaa testaamatta ku mun mielestä kuulostaa ihan siltä että oisit raskaana? Mä oisin varmaan sun tilassa testannut jo.... itse en nyt testaa ku ei mitään oireita ole, mut jos ei menkat viikonloppuun mennessä ala niin sit en kyl malta olla. =)

Bebek tuo on muuten tosi hyvä tuo "raskaana kunnes toisin todistetaan" toivotaan nyt ettei todistettais mitään päinvastasta! :LOL:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 8/28..............yk 19
Liisa75........................kp 35/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 7/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 15/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 38/?.................yk 1
R86.............................kp 30/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 8/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 60/25-29...........yk 3
jojo369......................kp 24/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 9/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
heippa taas! onkos tilanteet muuttuneet? kukaan testannut viime aikoina? Mulla nyt kai kp 34 eikä vieläkään menkkoja... en tiedä uskallanko testata, ku jos taas sit pärähtää nega niin pettyy vaan ja päivä menee pilalle. Mulla on vähän kuumeinen olo ja ihan ku oisin tulossa kipeeks, aivastelen ym. joten sit ku se negakin vielä tulis tähän "parantamaan" oloa niin johan ois hyvä alku viikonlopulle. (en mä turhan pessimistinen ole... :LOL: ) Hauskaa viikonloppua kaikille ja plussia plussia!! plop plop =)
 
ei oo menkat alkanut, nyt kp 39/? toivo elää yhä.. :)
menee varmaan ens viikon alkuun ennen kuin testailen.. aikasintaan silloin.. nyt orientoidun vauva-lehden avulla viikonloppuun :D sieltä saa taas uutta pontta unelmointiin ja haaveiluihin..

plussatuulia viikonloppuna testaaville.. tulkaa sit kertomaan kuin kävi! saatte multa joko vertaistukea jos nega tulee, mutta toivon et saatte plussan, niin voin iloita ja onnitella teitä :hug:
 
Palailen viimein tähänkin ketjuun, tosin tuskin enää niin aktiivisena kirjoittelijana.. Olen siis ex-Petite. Minut voi poistaa plussanneista tai laittaa perään enkeli 08/09, miten vain.
Ekat kuukautiset tuli ja meni,ihmeen lyhyet oli,vuoto suht normaalia. Nyt kp. 5/26-27 ja yk1.
Jälkitarkastus ensi viikolla,mikä vähän jo jännittää, ultraavat kai kohdun sitten samalla. Näkee toivon mukaan tilannetta vähän.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 9/28..............yk 19
Liisa75........................kp 36/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 2/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 16/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 39/?.................yk 1
R86.............................kp 31/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 9/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 61/25-29...........yk 3
jojo369......................kp 25/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 10/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 10/28..............yk 19
Liisa75........................kp 37/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 3/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 17/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 40/?.................yk 1
R86.............................kp 32/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 10/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 62/25-29...........yk 3
jojo369......................kp 26/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 11/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 

Yhteistyössä