~~ Great Girls ~~ vol.3



Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 10/28..............yk 19
Liisa75........................kp 38/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 4/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 18/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 41/?.................yk 1
R86.............................kp 33/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 11/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 2/25-29...........yk 4/5
jojo369......................kp 27/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 12/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Meitsillä tänään kp 30/30...ei vielä merkkejä monsuuneitten alkamisesta, alavatsa ehkä ihan millin verran arka...Mitään sen kummempia odotuksia ei ole(ettei tule pettymyksiä)...Isännän peeveli meni vielä muistuttamaan, et nyt on jännät päivät käsillä :kieh: Ja mieku yritän olla liikoja miettimättä... =) pari testiä on varattu kyllä vessan peilikaappiin, mutta odottelen ihan rauhassa et aukeaako hanat yön aikana vai ei..
Torstaina ollaan tallinnan risteilylle lähdössä ja olishan se erittäin ihanaa, jos siellä ei "tarvitsisi" punseja juoda :p
Tätä naikkosta väsyttää nyt sen verran, että taidan siirtyä unten maille pikkuhiljaa!
Kauniita syksyisiä kelejä ja plussia kaikille :flower:
 
mulla alkoi menkat, joten ei tullut vielä vauvaa kesäkuulle.. kierto kesti siis 41 päivää ja nyt ekat luomumenkat.. painoakin on tullut takaisin se pari kiloa jonka olen pois saanut.. ja taas alkaa uusi yritys niin laihtumisen kuin vauvankin suhteen.. :(

plussatuulia muille :hug:

yk 2 kp 1
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 11/28..............yk 19
Liisa75........................kp 39/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 5/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 19/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 2/?.................yk 1
R86.............................kp 34/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 12/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 3/25-29...........yk 4/5
jojo369......................kp 28/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 13/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kahlan:
Millaiset hoidot jouduit käymään läpi ekan lapsukaisen saamisen kanssa tuon PCO:n takia?Ja jouduitko menemään yksityiselle?Täälläki painoa pudoteltu jonkin verran, mut nyt ollu hetken sellanen vaihe, ettei oikein mitään ( tyhmä minä ) ole tehnyt sen eteen...Kilo oli jostain kumman syystä pudonnu viimeks ku kävin vaa`alla :p
Ja miten kauan yrititte ennen hoitoa?
Utelen vaan mielenkiinnosta... =) Mitä lääkkeitä yms. sait?
Huomasin, että minua oli kaivattu, kun olin poissa

:ashamed:

Emme edes yrittäneet kovin kauan ilman mitään apuja, olisiko ollut puoli vuotta??? Silloinen gyne yksityisellä puolella, oli nimittäin ohjeistanut minut, että kun joskus on haave raskaudesta, niin se ei tule kohdallani onnistumaan ilman lääketieteellistä apua. Munasarjani olivat niin huonossa kunnossa ja toinen oli mielestään kokonaan toimimaton. Elimme siis kalenterin kanssa makuhuoneessa eli ajoitettu yhdyntä ja söin clomeja sekä sain myös Pregnyl-pistoksenkin. Tästä kuurista en kyllä tullut silloin raskaaksi, vaan vasta noin pari kuukautta sen jälkeen, kun olimme väsyneet kalenterin kanssa elämiseen ja päätimme ottaa rennosti ;) Nyt sitten pudottelen painoani hiljalleen,noin kolme kiloa pudonnut toivottavasti pyyvästi ja yritän metsästää kadonnutta kuukautiskiertoani takaisin raiteille Terojen kanssa =) Mitenkään superaktiivisia emme ole makuuhuoneen puolella, mutta ehkä ei ole tarvettakaan, kun ensin pitää saada kroppani taas toimimaan normaalisti ja itselle selvyys siitä.

Jaksuja kaikille :hug:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 12/28..............yk 19
Liisa75........................kp 40/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 6/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 20/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 2/?.................yk 2
R86.............................kp 35/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 13/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 4/25-29...........yk 4/5
jojo369......................kp 29/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 14/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Moikka kaikille!

En oo jaksanut kirjoitella, ku ei oo mitään uutta raportoitavaa.
Nyt on parin päivän ajan tullut millin verran veriviiruja liman seassa, tänään on tosi kovat menkkakivut, joten eiköhän ne tänään starttaa. Fiilis on tosi maassa ja oonkin jo monena päivänä itkeskellyt tätä fiilistä. Mä en oikeesti enää jaksa kuumeilla. Tää ei oo kivaa enää, kaikki jännitys on vaihtunut tuskaan. :'(
 
Voi Jojo....Nyt varmaan kannattais yrittää suunnata ajatukset välillä johonkin muuhun, kuin vauvakuumeiluun..vaikka se varmasti tuntuu vaikealta...Varsinkin kun kuumeilua on ollut pitkän aikaa :hug: Mä olen kanssa jossain vaiheessa ollu aika rikki, mut jollain ihmeen keinolla olen taas saanu jatkettua eteenpäin...Me varattiin syksyn piristykseksi reissu tallinnaan :D Huomenna lähdetään!Tulee hiukan muuta toimintaa hetkeks edes elämään!
Jaap...mut kai se on pian nukkumatin kutsuun vastattava!!Öitä tytöt ja kuuluilee taas laivamatkan jälkeen :flower:
 
R86
Heippa kaikille :wave:

Bebecille :hug: menkkojen johdosta. Itsekin odottelen menkkoja. Eivät vieläkään ole alkaneet, vaikka tässä kp 37 on alkamassa. Toivoisin niiden kyllä alkavan pian, koska ollaan kp 20 jälkeen oltu silleen vaan ehkä 2 tai 3 kertaa. Oli tentin kanssa stressiä ja mieskin oli väsynyt :/ Mulla kyllä tullut kp 33 alkaen lähes päivittäin limaista verta paperiin, muttei välttämättä housuun asti eli tällaista niukkaa tiputtelua mennään. En ole noita kyllä menkoiksi laskenut, koska siis tulee vaan paperiin vessassa ja ehkä kerran päivässä korkeintaan. Muulloin ei tule mitään.

Jojolle myös iso ja lohduttava :hug: Oletteko miettineet hoitoja tai adoptiota?
 
Kahlan, yritetty on. Kaikkeni oon tehnyt, että tää kuume hellittäis. Ei vaan tunnu menevän ohi tai edes helpottavan. Tämä kierto jostain syystä on niin täynnä tunnetta, itkettää kun vaan ajattelen meidän puuttuvaa lasta. :'(

R86, tää kuume on mulla, ei miehellä. Joten hoitoihin ei mennä eikä todellakaan adoptoida, koska meillä on jo kaksi omaa lasta. Mulla on vaan sydämmessä pienen vauvan mentävä reikä... :'(

Menkkaoireet ovat hävinneet. Eilen ei tullut verituhrua enää, pelkkää limaa vaan. Kohdunnapukka oli kans eilen illalla koventunut ja noussut ylemmäs. Ja huomenna pitäis menkat alkaa, jos menee oviksen kanssa yhteen.
 
kiitti KP päivityksestä :)

R86: millon aattelit testata? tuu sit kertoo kuin kävi.. mä pidän peukkuja!

täällä menossa yk2 kp 4.. menkat ei oo vielä loppuneet.. jotenkin tässä kierrossa ei oo niin täpinöissään kun ekassa ja oon miettinyt paljon sitä jos sitä vauvaa joutuu kauan yrittämään niin kuin osa teistä on joutunut...

mä sain mun karistetut kilot takas.. joten taas ollaan samassa lähtöpisteessä.. no tänään aattelin alkaa taas tsemppaamaan ja tein itselleni painonpudotustavoitteeksi -500g viikossa.. ja olis ihanaa kun se jatkuis niin pitkään kun tulis raskaaksi.. jos tässä menee puolikin vuotta niin olis -13kg.. joten tää ajatus vähän lohduttaa että jos ei tuu raskaaksi niin paino ainakin lähtisi ja jos vuoden yrityksen jälkeen olis laihtunut -25kg niin olis ihannepainossa ja pääsis sitte lapsettomuushoitoihin helpommin, kun ne kuitenkin määrää ensin laihduttamaan ennen niitten alotusta, luulen. ehkä tää nyt on taas mun alku innostusta.. mut toivottavasti tällä kerralla pääsen sitten pysyvästi seuraavalle kymmenluvulle..

mut kaikkein eniten tietysti toivon sitä raskautta, niin kuin taidetaan me kaikki täällä tehdä :D

ehkä mä pääsen jo viikonloppuna sitä vauvantekoa harjoittelemaan kun uskon et sillon on menkat loppuneet..

plussatuulia

 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 14/28..............yk 19
Liisa75........................kp 42/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 8/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 22/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 4/?.................yk 2
R86.............................kp 37/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 15/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 6/25-29...........yk 4/5
jojo369......................kp 31/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 16/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Kiitos kiitos!!! Joo niitä on vähän turhan paljon kyllä jo!! Mutta toki mulla on nyt vasta ollut neljänkuukauden ajan menkatkin ihan säännölliset ja nyt olen vasta alkanut saamaan ovistikkuihinkin selvää plussaa, että eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa!!
 
R86
Heippa!

Mulle voi päivitellä kp 1/36 ja YK2 eli siis menkat alkoivat :D Olen nyt onnellinen, että noinkin loppujen lopuksi inhimillinen kierto oli. Siis onhan 36pv aika paljon, mutta kun pelkäsin jotain 60+ päivän kiertoa. On siis jonkinlainen hormonitoiminta olemassa omasta takaa. Kovalla tsempillä vaan mennään nyt ensi kiertoon :D

Tää on muuten niin mun tuuria! Olin sopinut kaverini kanssa, että mennään perjantaina uimahalliin saunomaan, uimaan ja nautiskelemaan. Nyt sitten pelkään, että kun huomenna on kp 2 niin hanat on niin auki, ettei uimisesta tule mitään :/ Käyn kyllä aamupäivällä, että jospa nämä vuodot pysyisi vielä niin aisoissa, että selviäis alapääpesulla ennen altaaseen menoa ja muutamalla välipesulla pesutiloissa... En ole mitään tamppooneita, koskaan käyttänyt. Kokeillut oon, mut koen jotenkin vaikeeksi ja epämukavaksi :/

Pitää syödä, koska menen nuorteniltaan kirkolle puolikuudeksi :wave:
 
Anu tervetuloa mukaan.

R86 onnitteluiden sekaiset pahoittelut tädistä.. Hienoa ettei kierto venynyt ja hormoonit lähtevät toimimaan oikealla tavalla. Nyt vaan tärppiä oottamaan.

Bebek toivottavasti teillä ei jouduta kovin kauaa odottamaan plussaa. Oikeastaan toivottavasti kenenkään täällä ei tarvitse joutua odottamaan enää kauaa sitä kaivattua plussaa.

Jojo :hug: :hug: :hug: En oikein tiedä mitä sanoa. Se mukava kihelmöivä ja odottava tunne jonka vauvakuume aluksi sai minussa aikaiseksi on muuttunut painostavaksi ja stressaavaksi peikoksi joka luo tietynlaista pelkoa ja tuskaa. Vauvakuume ei ole yhtään mukavaa enää kun se toivottu raskaus ei alkaan. Varsinkin kun meilläkin molemmilla on tämän yrityksen aikana se kauan kaivattu plussa tullut testiin ja kun viimein on uskaltanut alkaa edes vähän asiaan uskoa niin tulee kauhea pettymys ja takaisku joka vie hetkeksi uskon koko juttuun.

Mä vietän täällä synttäreitäni kahdestaan tytön kanssa ja uskottelen itselleni että ei se mies ole unohtanut vaan aikoo yllättää mut vielä tänään... Mies on ollut aamuvuorossa töissä ja kävi kotona syömässä ja lähti kaverinsa kanssa sieneen, illalla kun tulee metsästä se meinaa vielä mennä puntille. Täytyy sanoa että kyllä olen niin pikkumainen että jos ukko ei muista mua mitenkään mun neljännesvuosisata päivänäni niin suutun. Varsinkin kun sanoin sille jo kun poimi mut ja koirat ja tytön kylältä kyytiin kun tuli töistä et mulla on ollu tosi heikko olo ja huipannu koko päivän eilisen verenluovutuksen jälkeen. Vaikka silmissä meinaa sumeta oon hoitanu ruuan valmiiksi siihen kun mies tulee töistä, lenkittäny koirat, lämmittänyt ja tehnyt muut perushommat kotona ilman että oon kauheesti miehelle marmattanut...tai no kuinka marmatat kun et edes näe koko miestä... :( Ainut mistä olen lintsannut on tytön kanssa kunnollinen ulkoilu kun mua palelee ja heikottaa ja väsyttää. Ja tästäkin mulla on kauheen huono omatunto vaikka tiedän että tyttö sai rattaissa raitista ilmaa kun lenkitettiin piskit ja nätisti tuo nytkin leikkii ja hommailee omia leikkejään ettei se suinkaan vaan telkkaria ole tuijottanut. On meikäläisellä näköjään taas vähän hermo ja hormonit pinnassa... :eek: Johtuu varmaan aika paljon tästä olosta ja siitä kun ois oikeesti vielä tekemistä mut en vaan jaksa tehä niin on vähän huono omatunto ja tuntuu ettei mies ole huomioinut riittävästi mua tänään ja sillä on kaverinsa kanssa omat menonsa ja harrastuksensa. Pitäis olla iloinen kun mies menee tekemään oikeesti jotain hyödyllistä ja poimiin sieniä ja iloita siitä et se käy puntilla ja voi sen takia paremmin. Nyt en vaan jaksa olla oikeen ilonen noista asioista. Taidan koittaa jatkaa selvittelyä paljonko puolikas hirvi maksaisi ja mikähän mahtaisi olla lampaan hinta... Koitan vähän panostaa ja jos vaan saan niin ostan hirvimiehiltä ja tuottajilta suoraan lihaa pakastimeen... Ois terveellisempää ja vähärasvasempaa ku se ainainen sika-nauta vaikka nyt maksaisikin pari euroa enemmän ja niin kauan kun on lopputilirahoja jäljellä niin pitää koittaa käyttää ne johonkin fiksuun josta hyötyy sit tulevaisuudessa kun ruokakauppaan ei mee lihoihin rahaa...
 
Onnea onnea Marleena!!! Toivottavasti sun mies muisti sinua ja yllätti jollain ihanalla asialla!! Minä ainakin oisin ihan hermona, jos minun mies ei muistais...mut joudun kyl muistuttelemaan sitä aina edellisellä viikolla ihan vaan varmuuden vuoks ja perherauhan säilyttämiseks :LOL:

Täällä siis kp6 tänään ja yk 11... minutkin voi lisätä tuohon listaan, jos se vaan sopii?

Me tänään ekan kerran pupuiltiin mun miehen kanssa menkkojen jälkeen ja auts ku sattu. En voi tajuta että miten se niin, ku ei koskaan ennen, mut aivan ku ois puukon työntänyt sisään, ihan kummallista. Mut kyl se siitä sit. Nyt pitäis sit vaan oikeeeeesti tsempata itteään tuon painonpudotuksen kanssa, jospa se vauvakin sieltä sit tulis ku sais kiloja pois.

Isot halit kaikille tädin yllättäneille tai muuten sitä tarvitseville!! :hug:
 
SUURET ONNITTELUT MARLEENA :flower:
Minäkin toivon,että sun miehes muistaa sun synttäripäiväsi.
Etpä muuten ikinä usko, mutta mullapa oli eilen synttärit... Päivä meni kuitenkin itkeskellessä, koska fiilis tästä vauvakuumeesta pilaa mun elämäni. Mun mies ja lapset muistivat kyllä mua kukin ja kakuin (ja sain lahjankin,jota olin toivonut). :heart: Kesti melkein 10 vuotta ennenku oon saanut koulutettua miehen niin, että ostaa kakun ja lahjan, sekä pistää lapset tekemään mulle kortit. Mä tiiän, että lapsille korttien tekeminen on tosi tärkeää, ja mies saa nyt kaiken mun kunnioitukseni, koska se ei tykkää ollenkaan synttäreistä. Olipas sekava sepustus.

Kiitos teille kaikille tsemppaajille, marleenalle kans suuri :hug: , puit sanoiksi mun tunteeni.
Kihelmöinti on kadonnut...niinpä niin..
 
Voi jojo, Onnea sinullekin vaikkakin päivän myöhässä :flower:

Mulla on kans jotenkin sellanen lievästi epätoivonen olo että eikö meille nyt tulekaan vauvaa jo pian...jos ois heti sillon tärppi käynyt ku yritys alkoi, ois vauva ollut sylissä jo muutaman kuukauden. Mut ei kai tässä auta heittää toivoaan hukkaan. Jos nyt oikeesti, niinku jo aiemmin sanoin, yrittäis sitä painonpudotusta. Voihan se olla että sysky ja pimenevät päivätkin painaa mieltä matalammaks.

Haleja vielä kaikille paljon ja hyvää yötä :hug:
 
Jojolle myöhästyneet onnittelut! :flower:

Kyllä se mies muisti mua pienellä lahjalla. Oli laittanut sen tyynyn alle kun halusi nähdä suutunko... :eek: Täytyy sanoa että aika rohkee mies mulla... Sano vielä että kiva nähdä etten ois suuttunut kun en eilen avautunut sille asiasta... :ashamed: Sanoin kyllä rehellisesti että oisin suuttunut ja pettynyt..

Ihana piristys tähän pimenevään syksyyn on se että ystäväni sai ihanaisen pikku prinsessan 7. päivä... :heart: Melkein tuli mulle ja pikkuiselle sama syntymäpäivä. Tämä vauvauutinen on yksi niistä joista olen osannut iloita aidosti. Tiedän että heilläkin oli yli vuosi yritystä takana kun kauan kaivattu raskaus alkoi.

Jaha nyt äkkiä alakertaan tekemään tulia kun telkkarista tulee sellainen piirretty jota tyttö tykkää katsoa... ;)
 

Yhteistyössä