~~ Great Girls ~~ vol.3

KP, voi harmin paikka.! lähetän täältä paljon voimia sinne :hug:

Selis, jospa se täti ei sinne paikalle löytyisikään.. peukkuja kovasti d:)b

täällä elellään kierron loppuvaihetta, eikä ole kyllä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.. joten siis odotellaan:)
tänään meillä on tuon rakkaan kanssa vuosipäivä :heart: ihan kotosalla kahdenkesken ollaan, syödään hyvin ja käperrytään varmastikin sohvalle katsomaan jotakin elokuvaa herkkujen kera tietystikin:)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 51/28..............yk 18
Liisa75........................kp 24/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 24/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 4/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 27/?.................yk 1
R86.............................kp 19/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 38/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 27/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 49/25-29...........yk3
jojo369......................kp 13/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 25/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
kp pahoittelut tädistä! :hug:

Täällä kärvistellään vikoja päiviä. Ei mitään oireita tai tuntemuksia. Toisaalta toivon että täti tulisi nyt ajallaan niin tietäisin kierron olevan kohdillaan. Jos nyt tärppäisi niin oisin varmaan ihan hysteerinen ja vaatisin aikaisempaa ultraa että onko raskaus alkanut nyt vai jo silloin viime kierrosta kun jos olisikin kohdun ulkopuolinen. Tosi ristiriitainen olo kun haluaisi että tärppäisi, mutta pelottaa että jos nyt tärppää niin ei osaisi nauttia ennen kuin olisi käynyt ekassa ultrassa. Ei sitä varmaan muutenkaan osaisi täysillä iloita ennen ekaa ultraa. Ollaan tytön kanssa tänään lähdössä Etelä-Suomeen sukuloimaan, ollaan varmaan taas jotain viikon verran, en tiedä tarkemmin. Tää lähtö idea tuil eilen ja parin puhelun jälkeen olikin jo homma sovittu. Ihanaa kun saa pienen irti oton arkeen ja näkee sukulaisia ja varmasti viikon päästä on vielä ihanampaa palata kotiin. Oon jo alustavasti sopinut tapaavani isäni (tällä viikolla sillä on pari päivä ettei se ole ihan naimisissa työnsä kanssa) ja sit treffataan veljen kanssa (se harrastaa kuutena päivänä viikossa ja käy töissä), eli ei maailman helpoin homma treffata heitä. Viimeksi kun oltiintytön kanssa sukuloimassa isäni oli mökillä niin ei päästy näkemään. Sanoin jo isälle että voitaisiin käydä sen äidin luona kun se ei ole nähnyt koskaan meidän neitiä vaikka neiti on jo 2v. Ei olla kauheen läheisiä mummon kanssa ja ilman että potkin nyt isääni hoitamaan tapaamisen niin en tiedä ehtisikö tyttö koskaan nähdä isomummuaan. Toisaalta vähän huono omatunto asiasta varsinkin kun nytkin mietin et miten ihmeessä voidaan mennä sen luokse kun mummo polttaa sisällä kuin korsteeni! :x Siis kyllähän mäkin tupakoin mutta en kauheella ilolla oo viemässä tyttöä mihinkään kämppään jossa on niin paljon tupakan savua ettei siellä oikeesti meinaa nähdä eteensä. Nyt sitten oon valmis tekemään poikkeuksen ja samaan aikaan mulla on huono omatunto että joudun altistamaan lapseni tupakan savulle ja toisaalta on huono omatunto ettei mummo ole ikinä tavannut lapsenlapsenlastaan. Toivon että mummo ymmärtäisi olla edes sen hetken polttamatta mikä ollaan siellä ja että isäni vähän puolustaisi meitä siinä. Jos on hyvä keli niin varmasti ehdotan jollain varjolla että mennään pihalle istuskelemaan. Äitini luona yövytään ja äidinäidin luokse varmaan mennään porukalla ja kummitäti asuu sen naapurissa. Joskus tuntuu että on enemmän tekemistä kuin aikaa kun ollaan tytön kanssa sukuloimassa kun haluun pitää välipäiviäkin et saadaan tytön kanssa vähän rauhoittua. Lisäksi haaveilen että käytäisiin Ateneumissa katsomassa Picasson näyttelyä. Tuli vähän snobi olo kun en ole mikään taiteen suuri ystävä mutta haluaisin käydä katsomassa näyttelyn jo ihan senkin takia että se on aika ainutlaatuinen tilaisuus. Äiti meinasi että sekin haluaa nähdä sen näyttelyn, mutta ei viitsisi mennä näin pian näyttelyn alkamisen jälkeen kun saattaa olla vähän tungosta, mutta mä en tiedä mennäänkö me enää käymään siellä päin loppu vuoden aikana kun se näyttely on. Taiteen lisäksi oon suunnitellut että käytäisiin Tropicariossa kattelemassa liskoja ja käärmeitä. Tyttö on nyt innostunut meidän liskoista ihan tosissaan ja on kovasti mukana hoitamassa ja ruokkimassa niitä mun kanssa niin olisi hauskaa käydä näyttämässä että liskojakin on eri näköisiä ja kokoisia. Eli puuhaa olisi kun kerran lähdetään täältä maalta ihmisten ilmoille. En kuitenkaan ole menossa mihinkään täysi hoitoon vaan haluan tehdä ruuat äidin luona kun äiti on sairasloman jälkeen palannut töihin niin sen ei tarvitsisi enää töiden jälkeen tehdä niin paljoa kotona. Ainakin ajatukset pysyy vähän poissa vauvakuumeesta kun on paljon ohjelmaa. :LOL: Äh pitäisi koittaa pakata ja laittaa koti kuntoon et miehen on kiva koirien kanssa jäädä kotimiehiksi... ja mä vaan istun palstailemassa... :headwall:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 52/28..............yk 18
Liisa75........................kp 25/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 25/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 5/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 28/?.................yk 1
R86.............................kp 20/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 39/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 28/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 50/25-29...........yk3
jojo369......................kp 14/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 26/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
kiitti kp päivityksistä :)

mulla nyt siis yk1 kp28/??.. viikon päästä testaan jos ei oo aiemmin menkat alkaneet.. toivottavasti eivät alkais.. oireita ehkä väsymys ja runsas valkovuoto.. en tiedä onko mulla pahoinvointia vai kuviteltua sellaista, ajoittain siis jotain sen suuntaista ja rinnat on ehkä tänään olleet hieman arat.. toivttavasti olis tärpännyt :)

kovin toiveikas Bebek, ainakin toistaiseksi... se olis kyllä tosi ihme ja suuri onni jos olis tärpännyt

plussatuulia testaaville :D
 
Vieläköhän joku muistaa minut?

Ehdin kuumeilla täällä yhden kierron ja plussasin jouluaattona. Nyt me ollaan vihdoin saatu joululahjamme kotiin asti! Poikavauva syntyi 8.9.2009 raskausviikolla 42+0. Samalle päivälle oli varattu synnytyksen käynnistysaika, mutta poika ilmestyikin maailmaan omatoimisesti pari tuntia ennen sitä. Hyvä niin! Mitat olivat 3850 g ja 53 cm. Sairaalasta kotiin pääsimme 11.9. Kaikki on ollut meillä hyvin.

Mullahan oli raskausajan diabetes, joka kuitenkin pysyi hallinnassa ruokavaliolla. Vauvan sokeriarvot olivat sairaalassa hyvät ja vain kerran raja-arvolla. Silloin vauva sai korviketta 10 ml varmuuden vuoksi, mutta muuten vauva on pärjännyt omalla maidontuotannollani ja sai sairaalassa olla koko ajan vierihoidossa. Maitoa tuleekin nyt aivan älyttömästi ja vauvan paino on lähtenyt kohisten nousuun sairaalassaolon jälkeen.

Raskausaikana mulle tuli lisää painoa n. 10 kg, vaikka 7 kg olisi ollut suositusraja... Tuosta kympistä oli varmaan turvotusta aika paljon, olin nimittäin aika pallo loppuajat! Nyt kaikki raskauskilot ovat jo lähteneet ja niiden lisäksi vielä 1,5 kg muuta tavaraa.

Listalla on vielä monta tuttua nimeä... Toivotan teille ja kaikille muillekin paljon plussatuulia syksyyn ja hyvää mieltä! Ajattelen teitä usein ja toivon teille kaikkea parasta. Tästä ryhmästä oli mulle iso tuki, vaikken kauan ehtinyt täällä kuumeillakaan. Halauksia kaikille!

Iloinen ja Pikku-ukko (huomenna 2 viikkoa)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 53/28..............yk 18
Liisa75........................kp 26/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 26/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 6/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 29/?.................yk 1
R86.............................kp 21/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 40/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 29/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 51/25-29...........yk3
jojo369......................kp 15/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 27/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiharapää:


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 26/28..............yk 19
Liisa75........................kp 26/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 26/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 6/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 29/?.................yk 1
R86.............................kp 21/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk3.........-10 kg
Selis...........................kp 40/25-30..........yk18....-8/10 kg
marleena-84..............kp 29/28................yk13

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 51/25-29...........yk3
jojo369......................kp 15/35.................yk14...-2/15 kg
adama.......................kp 27/24-47..........yk 1....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Menkkoja ootellessa... Ei oireita vielä ja nyt alkaa vähän jännittää. Tekis mieli rynnätä johonkin ostamaan raskaustesti... Tosin en tiedä missä täällä on edes lähin apteekki tms josta saisin testin. Hienoa olla maalaisena kaupungissa... :LOL: Toisaalta ois hyvä jos malttaisi olla nyt testaamatta ja testailisi vasta viikonloppuna tai ensi viikolla kun palailen kotiin... Äitini työkaveri oli kuulemma viime viikolla sanonut äidilleni että hänestä tuntuu että mä olen raskaana, ja tää työkaveri ei siis ole nähnyt mua kun ehkä joskus kesäkuussa...ja en usko että se edes tietää että meille haaveillaan toista lasta. Toivotaan että olisi nyt sitten toisen noitavaisto osunut oikeaan! Vaikka vähän pelottaa jos se plussa sieltä pärähtäisi että onko kaikki ok..
 
Mä plussasin äskön :heart: .

Olin jo täysin luopunut toivosta, mutta poikkesin tänään töiden jälkeen apteekin kautta ja selvä plussa tuli päiväpissasta! Ei niin vahva kun kontrolliviiva, mutta selvä plussa!!! Esikoisestakaan en saanu selvempää =) .
Mä oon niin onnellinen nyt! Toivottavasti tulis plussa-aalto nyt!!
 
Paljon onnea Selis plussasta :flower: =)
Marleena-84 toivottavasti sullekin plussa pärähtää ja kaikille muillekin testaaville!

Mulla tänään kp 30/? muistaakseni.. :O jännään et alkaako menkat vai tuleeko elämän eka plussa joku päivä jos innostun testaamaan :)

plussasia kaikille
 
Ihanaa Selis, paljon paljon onnea ja tarrasukkia vauvan matkaan!! :heart:
Antaa toivoa, kun itselläkin niin mones yk meneillään. Ehkä tämä tästä.

marleenalle kans plussaonnea! :) Mä oon aikamoinen noita-akka itsekin, raskauksia en pysty arvaamaan ennalta, mutta kaikkea muuta kylläkin. ;)

Iloiselle oikein paljon onnea pienen prinssin syntymän johdosta :heart: Minä muistan sut, ittekin plussasin sun jälkeen, mutta sehän sit loppui ennenku ehti oikein alkaakaan.

Omaa napaa: Mä oon ihan maassa, koska mies ei eilen jaksanut bylsiä. Olin sille sit niin vihainen, et menin vaan nukkumaan sanomatta mitään. :| Tai en mä oikeestaan vihainen ollut, olin enemmänkin pettynyt. Tuntuu ettei meille suoda sitä kolmatta rakkautta ikinä. :'(
Tänään mun silmät ovat vaan jääneet tuijottamaan kaikki vauvamasuja, ja sit tulee vielä enemmän paha mieli. Eihän muiden odotus oo multa ollenkaan pois missään muodossa, mutta semmoinen suru valtaa oman sydämen heti.

Tästä pitkästä yrittämisestä johtuu kans se, että mulla ei oikeestaan ole enää kavereita jäljellä. Just tajusin sen. Ja syy siihen: Kaverit ovat nyt alkaneet saada esikoisiaan. Yksi hyvä ystävä sai esikoisensa jo kaksi kuukautta sitten, enkä mä ole vieläkään mennyt katsomaan sitä lasta. Naapuriin syntyi kans vauva 1kk sitten, mutta mä oon nähnyt sen vauvan vasta vilaukselta vaunuissa. Kai mulla sisällä kaivertaa semmoinen olo, että saattaisinpa ruveta itkemään, jos erehtyisin kertomaan omasta tilanteesta. :'( Kai mun alitajuntani yrittää sit suojella mua tällä tavalla, että tuntuu siltä et kaverien vauvojen näkeminen ei tod ole mulle prioriteetti numero uno! Mä haluisin niin tavata kaikki ne pikkuiset, mut... :(

Moon ihan paska ihminen. :'(
 
Onnea Selis :heart: Ihanaa!!!Huokaisin oikein ääneen, kun luin sun kirjoituksen ja isäntä kysy että mitä nyt :D
Et sä mikään paksa immeinen oo JoJo..
Kyllä mullakin oli sellanen vaihe, et suoraan sanottuna vi***ti nähdä raskaana olevia ja lapsiaan rattaissa työntäviä naikkosia...Luin vauva lehtiä ja itkin illalla itseni uneen...edellinen kumppani kun ei pahemmin herkistä hetkistä ollut kiinnostunut...
Nyt uudessa rakkaudessa on tuo yrityskin miljardi kertaa ahkerampaa ja mies kuumeilee mukana...välillä tuntuu että hiukan enemmänkin :) Pitää huolen että peittoja heilutellaan ahkerasti, varsinkin kierron otollisina aikoina :D
Saas nähdä koska yritys palkitaan.. :whistle:
 
Mulle voi päivittää kp 2/24-47 :wave: Tjottaillaan lähinnä, mutta voi laittaa listaan, että yk 2. Toi yk kuulostaa jotenkin niin pelottavalta... Miehelle taas yrittäminen aiheuttaa paineita joten hän sanookin, että "jodlaillaan" mielummin :LOL:

Töihin olen juuri lähdössä |O

adama
 
Selis ihanaa! Onnea ja paljon tarrasukkia! Tajusin että oon paljon aidommin iloinen sun plussasta täällä kuin joidenkin "irl-tuttujeni" raskauksista. Nyt pidän kyllä kaikki peukut ja varpaat pystyssä ja luen teiän perheelle oman iltarukouksen.

jojo et ole mitenkään paska ihminen, olet vain ihminen. Mun mielestä on ihan inhimillistä, että lapsen pitkään yrittäminen satuttaa ja saattaa tuntua pahalta nähdä nähdä kun kaverit on raskaana tai pienten vauvojen kanssa. Kyllä se meidänkin vuoro sitten joskus tulee. Mä oon ainakin tässä viimeisen rilu vuoden aikana oppinut etten lauo mitään lapsen saamis kommentteja kvin herkästi toisille kun koskaan ei voi tietää kuinka kauan toiset ovat saattaneet lasta yrittää.

Mulle voi päivittää kp1 ja yk14. Suht hyvillä mielin mennään, ainakin kierto pysyi normaalina ja sitten joskus kun plussaan niin en ehkä murehdi yhtä paljon koska raskaus on alkanut kuin mitä olisin nyt murehtinut sen viime kierron plussan takia. Ollaan neidin kanssa edelleen sukuloimassa, huomenna varmaan selviää milloin suunnistetaan kotia kohti kun soitan yhden työpaikan takia josta sain kuulla maanantaina.
 
voi Selis, sylintäydeltä onnea sinne :flower: :heart:

jojolle voimia noiden tunteiden keskelle :hug: niin tuttuja ovat tuollaiset tunteet.!!

:hug: myös kaikille tädin yllättäneille.

ON: täällä ei oikein mitään tuntoja.. tänään siis kp 28/28. saa nähdä kuinka käy, odotellaan:)
hajuaisti on kyllä ehkä hieman herkemmässä ollut ja itku aika herkässä, mutta ei sen ihmeempiä. voi toki liittyä ihan tuleviin menkkoihinkin...
 
Kiitos kaikille kauheesti onnitteluista =) .

Olo on edelleen ihan epätodellinen, mä aattelin että ois ollu ihan jees jos tässä kierrossa ei ois tärpänny kun ollaan lähdössä viikonloppuna laivalle. Onnellisesti kävi kuitenkin toisin, ehkä se juur auttoikin. Ajatukset siis olivat tässä kierrossa muualla.

Mä siirryn nyt tuonne odotuspuolelle, tuun toki välillä kurkkimaan mitä tänne kuuluu. Ja HIRMUISESTI plussatuuria kaikille :whistle: .

Merkku, onnea pojasta :flower: . Aika kyllä menee NIIIIIN nopsaan!
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 28/28..............yk 18
Liisa75........................kp 28/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 28/28..............yk 20....-12kg
kiharapää...................kp 8/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 31/?.................yk 1
R86.............................kp 23/28...............yk 1

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 1 /28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 53/25-29...........yk 3
jojo369......................kp 17/35.................yk 14...-2/15 kg
adama.......................kp 2/24-47..........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Selis aivan hirmuisen suuret onnittelut ja tarrasukkia matkalle!!! Aivan ihana uutinen, sinäkin olet ollut koko mun kuumeiluajan täällä, ja niin kannustava kaikille ja iso henkinen apu minullekin! Nyt kun käyn edelleen silloin tällöin kurkkimassa teidän kuulumisia niin on kuin hyvä ystävä kertoisi raskaudesta kun joku teistä plussaa!

Ja kaikille muillekin ihanaa syksyä, plussatuulia, kynttiläillallisia ja suloisia käpertymisiä viltin alle... :heart:

T: Kalamama
 

Yhteistyössä