~~ Great Girls ~~ vol.3

mur-mur, kiitos tsempeistä! Mä tiedän niin millainen fiilis sulla just nyt on. Ittellänikin oli viime vuonna kamala tsemppi päällä ja sydän oikein pursus intoa ja iloa, ja teki mieli huutaa koko maailmalle sitä onnistumisen iloa!! Paino tippui, olo oli ihana ja kaappiin sai ostaa koko ajan vain pienempiä ja pienempiä vaatteita. Se oli ihanaa.

Nyt mä oon taas kaivanut kaikki isot vaatteet kaapin perältä esiin. :'( Olo on tosi surkea ja oikeesti tällä hetkellä ei tunnu, että mikään asia ei mua tsemppää..siis sillei kunnolla. Ei mikään. Vauva tuntuu mahdottomalta ajatukselta, ei se tule enää ikinä tärppäämään, joten siitä haaveesta oon luopunut. Mikään ei tsemppää ja se tuntuu ahdistavalta.

Mulla on siis semmoinen fiilis, että itsekuria ei oo yhtään. Sehän ei siis pidä ollenkaan paikkaansa, koska oon ollut ilman syöpäkääryleitä jo 5 viikkoa, ja se jos mikä vaatii itsekuria ( etenkin, kun pääsin eroon vaan omalla itsekurilla ja tahdolla ).

Huomenna meillä mässäillään ja kunnolla, koska mun pieni tyttöni täyttää huomenna aamulla klo 7:53 6 vuotta :heart: :heart: :heart:
Onneks on kans niin paljon tekemistä, että toivottavasti kilot karisee siinä samalla.
:kieh:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 23/28..............yk 19
Liisa75........................kp 51/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 17/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 31/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 13/?.................yk 2
R86.............................kp 41/28...............yk 1
moumou.....................kp 14/?.................yk 11
anu84.........................kp 12/32...............yk 21

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 24/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 15/25-29...........yk 4/5
jojo369......................kp 9/32.................yk 15...
adama.......................kp 24/24-47...........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
jojo369 näin oli tunteet silloin kun pudotin painoa tuon 30kg..nyt en niin lujaa enää tuulettele, mutta hyvältä tuntuupi silti!=)

Kuulleppa, tosi HIENOA, että sie tuosta sauhuttelusta pääsit eroon-onneksi olkoon kovasti!!:wave:

Pikku "rinsenssalle" PALJON ONNEA!!!
..miulla poikanen täyttääpi 5v 4.11=)..ja nauti lapsen juhlista ja herkuistakin, älä kanna liikaa huonoa omaatuntoa..palaat sitten arkeen sen jälkeen, eikös vain!!..kyllä sie tuosta virkistyt, uso poijjes-lämmin :hug:ja jaksuja kovasti!!

mur-mur
..joka pikkasen posket punoittaen konehella istuksii, juonut olen2 lasia punaviiniä;)

Kauniita unihia!!!


Hei..ja se vaavin aikakin vielä tulee, usko vain lujasti!!!:heart:..siulla tuota ikääkin 4v. vähempi kuin miulla-olithan-69 vuosiluokkaa?..se vain on fakta, että tällä ikää ei vaavia hetikään kuuluu, sitkeitä meidän on jaksettava vain olla!! =) ..vaikka välistä miekin olen NIIN maassa, siellä jossain ihan uumenissa..:ashamed:..mutta sieltä taas ponnistan kummasti kun ovis alkaapi lähestyä ;)..
 
Kiitos teille mun prinsessan onnittelijoille. :) Kohta pitää alkaa tekee hommia, koska kovaa vauhtia kello lähenee kolmea, jolloin vieraiden pitäis saapua.

mur-mur, ei mulla vielä oo ikää ees kolmeekymppiä, reilu viikko sitten täytin 28v. Ollaan kuitenkin tehty tätä kolmatta jo melkein 1,5 vuotta, joten alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan...tai siis ahdistaakin jo..

Tää on jotenkin outo kiero, mä en nimittäin millään muista mun kiertopäiviä..En siis ollenkaan, vaikka just olisin sen jostain tsekannut. :eek: Heti se unohtuu. Outoa!

Elämässä alkaa olee pian jännät ajat. Mun työsopparihan loppuu virallisesti 31.12, mutta odotan jatkoa. Oon nimittäin niin hyvä työssäni, että pomot eivät musta hevillä luovu. ;)
Uskon siis saavani jatkaa, mutta millä muodolla? Tällä hetkellä oon rekryfirman listoilla ja tosiaan liksa hiukan huonompi ku talon sisällä olevilla. Toivottavasti siis pääsisin talon omaan porukkaan.
Ehkä noi työkuviot nyt saa mun pään unohtamaan vauvakuumeen ja koopeet ja muut.
 
No, voi anteeksi kun luulin sinnuu vanhemmaksi jojo369 pähkäilin sen tuosta nimimerkistäsi:whistle: ;)
Mutta siulla on kuitenkin ikää sen verta vähän, että vaavin tulo on TODELLA mahdollista vielä täysin!!:heart:

Ymmärrän hyvin jos alkaa olemaan turhautunut&ahdistunut olo kun vaavia ei yrityksistä huolimati kuulu :(..mutta hei!!..jospa se vaavi ilmoittaisikin tulostaan silloin kun saat sen työpaikan!!!:wave:..näin saattaapi käydä kun stressi laantuu ja asia ei NIIN pinnalla =)

~*~Toivon siulle ihanaa tulevaa talvea ja vaavihaaveen toteutumista:heart:..niin kuin teille muillekin kaikille tällä palstalla!~*~

Ps. jojo369 Viettäkäätte mahtavat pikku neidon 6v-synttärit!!!!:flower:

mur-mur
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 24/28..............yk 19
Liisa75........................kp 52/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 18/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 32/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 14/?.................yk 2
R86.............................kp 42/28...............yk 1
moumou.....................kp 15/?.................yk 11
anu84.........................kp 13/32...............yk 21

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 25/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 16/25-29...........yk 4/5
jojo369......................kp 10/32.................yk 15...
adama.......................kp 25/24-47...........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 25/28..............yk 19
Liisa75........................kp 53/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 19/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 33/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 15/?.................yk 2
R86.............................kp 43/28...............yk 1
moumou.....................kp 16/?.................yk 11
anu84.........................kp 14/32...............yk 21

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 26/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 17/25-29...........yk 4/5
jojo369......................kp 11/32.................yk 15...
adama.......................kp 26/24-47...........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Voihan särky ja jomotus. Oon yrittänyt olla syömättä kauheesti särkylääkkeitä tässä kierrossa, mutta huonosti meinaa onnistua... Olkapää ja hartiat ja niska alkaa olemaan sillä mallilla että ei meinaa oikeen mikään onnistumaan. :kieh: Mietin et pitäskö mun soittaa lääkärille vai hierojalle vai koittaa vaan kärvistellä tän olkapään kanssa kun ei meinaa kestää mitään kurotuksia. Yleinen mielialakin alkaa olla jo sillä mallilla etten kohta enää tiedä miten päin pitäisi olla kun kiukuttaa huonosti nukutut yöt ja jatkuva jomotus, oikeen mikään tekeminenkään ei meinaa huvittaa. :headwall:

Laihdutuskin vähän kärsii kun mulla on vaan koko ajan muka nälkä. Olo tuntuu jo joltain märetijältä kun koko ajan suu käy. Eilenkin illalla tuntui hirveen hyvältä ajatukselta vetää sinihomejuustoa ja suolakeksejä pikku iltahiukona. :eek: Mietin jo oisko tällä jatkuvalla nälällä jotain tekemistä tän mun kierron vaiheen kanssa. Yleensä mulla tulee hirvee makeanhimo ja siivousvimma ennen menkkoja. Nyt vaan on jatkuva nälkä ja tekee mieli ihan putpja juttuja kuten esim. just tota homejuustoa. Mies jo eilen illalla kysyi että oonko raskaana ja kun sanoin että en tietääkseni niin mies oli sitä mieltä et voisin vaikka ollakin.Koitin miehelle sanoa ettei nyt sano tuommoista kun sit menkat tulee entistä pahempana pettymyksenä kun toiveet on taas korkeella.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 26/28..............yk 19
Liisa75........................kp 54/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 20/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 34/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 16/?.................yk 2
R86.............................kp 44/28...............yk 1
moumou.....................kp 17/?.................yk 11
anu84.........................kp 15/32...............yk 21

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 27/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 18/25-29...........yk 4/5
jojo369......................kp 12/32.................yk 15...
adama.......................kp 27/24-47...........yk 2....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Tällä kertaa kierron pituudeksi tuli 26 päivää. Parempi näin päin. Nyt siis kp2/26-28 ja yk 3. Nyt on neljä kuukautta ollut kierto alle 30 päivää joten jos uskaltaisi toivoa sen pysyvänkin noissa päivissä (tai kokonaan poissa vielä parempi) Aloitin kesäkuussa vahvan b-vitamiinivalmisteen syömisen jossa reilusti foolihappoakin. Voisikohan sen ansiosta nämä kierrot olla suht säännöllisiä? Ei varmaankaan, mutta siihen jotenkin tämän yhdistän. Nyt kun hehkutan ni tietysti seuraava kierto venyy sinne yli 40 päivän **koputtaa puuta**.

Koitan kovasti pitää näpit nyt erossa ovistesteistä tämän kierron kun eivät tähän asti ole näyttäneet plussaa :'( Greippimehu nyt menossa mukana :p

On se kyllä jännä juttu miten joulukuussa tein positiivisen raskaustestin ihan yllättäin ja mitään yritystä ei todella ollut (huolimaton ehkäisy kylläkin). silloin en syönyt mitään vitamiineja ja painoakin oli enemmän. Keskenhän tuo meni, mutta kuitenkin. Sen jälkeen huolellisesti ehkäisty tuohon elokuun loppuun asti. Nyt kun saisi vauva tulla ja varmasti peittoja heiluteltu tarpeeksi nämä kaksi kuukautta ni ei sitten ole tärpännytkään. Jotenkin sitä kuitenkin oletti, että helposti käy tälläkin kertaa vaikka on noita kierto ja vuoto-ongelmia ollutkin. Me vielä lykkäsimme vauvaprojektin aloitusta vähän kun minulla on työsopimus toukokuun 2010 loppun asti voimassa. Nyt tuntuu ihan hölmöltä koko lykkäämisjuttu. Eihän se raskaus kai ikinä ala juuri silloin kun haluaa. No eteenpäin mennään ihan positiivisella mielellä ja tosiaan vasta yk 3 käynnistynyt.

Plussatuulia marleenalle ja muille joilla kierto loppusuoralla ++++++++
 
Adamalle halaus tädin tulon johdosta :hug:

Minä bongasin ihan selkeesti oviksen viikonloppuna. Oli alavatsan lievää juilintaa ja limat ja kaikki... MUTTA nyt en sit oo ihan varma että onnistuttiinko pupuileen oikeaan aikaan. Huomasin perjantai-iltana että vatsaa vähän juili ja lauantaina se sit jatku lisää, lauantaina myös limat ilmaantuivat kuvioihin. Lauantaina ei kuitenkaan pystytty monestakaan syystä pupuilemaan...sunnuntaina kuitenkin sit illalla heiluteltiin peittoja ja nyt toivon että ois osunut oikeaan. Limailut jatkuivat eiliseen (eli maanataihin) asti...eilen oli ehkä "vahvimmat" limat. (Yök, onpas romanttista ja ihanata tämä naisen elämä limailuineen ja kolotuksineen :LOL: )

Niin ja Kiharapää, mulla onkin menossa nyt kp18 / 28-30. Katotaan nyt miten tuo kierto tällä kertaa venyy...vois vaikka venyä ihan silleen niinku pitemmästikin ;)

Marleena, mene ihmeessä ja tilaa aika hierojalle tai johonkin, eihän se ole kiva kärvistellä kipeiden hartioiden kanssa. Unettomuutta ja päänsärkyähän siitä vaan seuraa ja se ei ainakaan paranna elämänlaatua. Vaikka tiedänhän minä miten sitä aina lykkää ja ajattelee että nooo, kyl mä sit joskus ku se on niin paha ettei enää kestä. Itsekin sain aikaseks vasta nyt vihdoin tilata ajan fysioterapeutille ja katotaas saadaanko rouvan hartiat ja selkä kuntoon :)

PLUSSIAAA KAIKILLEEE!!! :flower: :hug:
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 27/28..............yk 19
Liisa75........................kp 55/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 21/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 35/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 17/?.................yk 2
R86.............................kp 45/28...............yk 1
moumou.....................kp 19/28-30..........yk 11
anu84.........................kp 16/32...............yk 21

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 28/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 19/25-29............yk 4/5
jojo369......................kp 13/32.................yk 15...
adama.......................kp 2/26-28.............yk 3....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen[/quote]

 
adama pahoittelut tädistä! :hug:

Mä vietän täällä "omaa aamua" ja ai että on ihanan rauhallista ja hiljaista. Tyttö vielä nukkuu kun heräsi kolmen aikaan puuhastelemaan omiaan niin ei taida huvittaa herätä nyt vaikka varmaan unen läpi jo vähän kuulee että täällä on joku kolistelemassa. Saan siis ihan itekseen juoda kahvia ja olla koneella ja heräillä. Koiratkin nukkuu vielä miehestä puhumattakaan. Kohta pitäisi herätellä tyttö ja alkaa laittamaan itteään ihmisen näköiseksi kun aattelin et käydään vähän tytön kanssa kerhoilemassa. Saisi neitikin edes pikkusen virikkeitä kun on mun kanssa kotona muuten. Olkapää on edelleen kipeä ja heijasteli ainakin illalla nukkumaan mennessä sitä penteleen särkyä kyynärpäähän saakka. :kieh: Sekään ei haittaa, koska mullapa on tänään hieroja! :p Vihdoin ja viimein raaskin sijoittaa itseenni ja varasin sen hierojan, tosin kaduin sitä eilen jo heti kun kävin ostamassa tytölle villahaalarin ja muuta pientä tarpeellista, anttilan pakettikin tuli ja mua alko hirvittämään että miten saan taas rahat riittämään kaikkeen... Mä otan aina kauheen stressin rahasta ja mies koittaa sanoa että ei meillä nyt vielä oikeesti ole hätää. Vähän on välillä huono omatunto kun en kauheen aktiivisesti nyt edes hae töitä vaan oon aatellut että sitten haen jotain paikkaa jos joku oikeesti hyvä paikka tulee vastaan. Tykkään olla kotona vaikka välillä vähän tuntuukin että tuun mökkihöperöksi täällä. Nyt vaan pitää ottaa tiukka linja omaan rahan käyttöön niin kyllä se raha sitten riittää kun sen laittaa riittämään. Kovasti jo oottelen joulukuun veronpalautuksia kun mulla on tiedossa pari isompaa meno erää tässä lähi aikoina, jos hyvin käy niin saan ostettua neljäsosa hirven ja kokonaisen lampaan. Ois sitten pakastimessa lihaa eikä tarviis kaupasta ostaa aina...

Kierron viimeisiin päiviin mennään vaihtelevin fiiliksin. Ei oo mitenkään sellainen olo et olis tärpännyt, mutta kovasti silti toivon aina aika ajoin että jos nyt sitten kumminkin olis tärpännyt...
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 28/28..............yk 19
Liisa75........................kp 56/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 22/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 36/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 18/?.................yk 2
R86.............................kp 46/28...............yk 1
moumou.....................kp 20/28-30..........yk 11
anu84.........................kp 17/32...............yk 21

Toista Toivovat


Nalatus...................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 29/28................yk 14

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 20/25-29............yk 4/5
jojo369......................kp 14/32.................yk 15...
adama.......................kp 3/26-28.............yk 3....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Multa löydettiin selästä nyt viimein ja vihdoin vikaa.. EN ookkaan hypänny kun reilun parinvuoden ajan lääkärissä nyt viimeset puolvuotta joutunu syödä välillä tosi vahvojakin lääkkeitä, toissa päivänä lanneranka kuvattiin ja alimmassa nikamassa selvästi poikkeavuutta ja nyt ensviikolla aika lääkärille ja lähete kiireellisenä magneettiin. Epäilevät vahvasti välilevytyrää, ja uskon että se on, koska oireet niin sen kaltaiset!! Mutta onneks nyt ees jo johonkin asiaan tulee selvyyttä!!
 
Marleenalle iso iso halaus :hug:

Mä oon vainoharhanen, ku ei vielä vois edes olla oireita, mut mä niitä jo kehittelen :LOL: Tissit on kipeet ja viluttaa ja ihan ku välillä masussa juilis/nippailis välillä. Mut joo, mä tiedän, tää on niin tätä :ashamed:

Tsemppiä ja plussia kaikille!
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 29/28..............yk 19
Liisa75........................kp 57/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 23/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 37/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 19/?.................yk 2
R86.............................kp 47/28...............yk 1
moumou.....................kp 21/28-30..........yk 11
anu84.........................kp 18/32...............yk 21

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 2/28.................yk 15

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 21/25-29............yk 4/5
jojo369......................kp 15/32.................yk 15...
adama.......................kp 4/26-28.............yk 3....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Näin se vaan kierto taas lähestyy loppuaan...vaikka vielä pitäiskin viikon ainakin jaksaa odottaa että testaako vaiko eikö. Tänään tuli valkkarin mukana muutama tippa ihan kirkasta verta. Kummallista sinänsä, ettei mulla ikinä ennen ole "tiputellut" tuolla tavalla. Kai sitä kuitenkin taas kuvittelee ja keksii kaikenlaista. Hyvä fiilis kuitenkin päällä, kyl tämä tästä. Mitenkäs itsekullakin on viikonloppu sujunut?

Plus-plus-plussiiiaaa!!! =)
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Piglet..........................kp 31/28..............yk 19
Liisa75........................kp 59/26-30.........yk 12.....-3/15kg
yöperhonen................kp 25/28..............yk 21....-12kg
kiharapää...................kp 39/28-35.........yk 24
Bebek.........................kp 21/?.................yk 2
R86.............................kp 49/28...............yk 1
moumou.....................kp 23/28-30..........yk 11
anu84.........................kp 20/32...............yk 21

Toista Toivovat


Nalatus.......................................................yk 3.........-10 kg
marleena-84..............kp 4/28.................yk 15

Kolmatta Kaipailee


jenmo........................kp 23/25-29............yk 4/5
jojo369......................kp 17/32.................yk 15...
adama.......................kp 6/26-28.............yk 3....-8/10 kg

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli, Heidsu, Kahlan, Enkelinäiti

Haamuilijat


Plussanneet


Selis
Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite (enkeli 08/09)
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Koska aiot kp testailla?? Mä tunsin selvät ovis oireet perjantaina, heti tuntu ku revittäs jotain oikealta puolen munasarjojen kohalta!! Jännä vain ku aina heti on tissit kipeytyneet, niin nyt ei ollenkaan!!
 
mulle voi päivittää kp6... Täti tuli hieman aikaisin kylään ja vuoto oli hyvin runsasta kovien kipujen kera ja lääkärit epäilivät varhaista keskenmenoa.. Surkeilla mielillä siis mennään, mutta ei voi muuta kuin jatkaa eteenpäin.
Toivon kaikille parempaa mieltä ja voimia pimeän ajan keskelle :)
Luen paremmalla ajalla koneelta teidän kuulumisia, näin puhelimen kautta on vähän vaivalloista..
 

Yhteistyössä